Aha aandachtshoerentopic dus. Doorlopen mensen hier is niks te zien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:51 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat deed ik bewust. Zodat je sowieso nieuwschierig werd en het ging lezen. Als er stond; vriend laat steeds scheten klonk het al veel minder interessant.
Leukste backfire topics in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:36 schreef sinepedraap het volgende:
Toradora struggles zijn wel altijd de vetste topics
Wat een goorlap die vriend.quote:Op dinsdag 11 december 2012 02:44 schreef Toradora het volgende:
Ik kan hem wel uit bed trappen, maar hij m
Jazeker. Standaard succes ook. Ik moet de eerste nog tegenkomen die op 5 pagina's blijft steken en de vergetelheid in zakt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:36 schreef sinepedraap het volgende:
Toradora struggles zijn wel altijd de vetste topics
KLB / Oude mensen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker. Standaard succes ook. Ik moet de eerste nog tegenkomen die op 5 pagina's blijft steken en de vergetelheid in zakt.
Oké, wat mindere 'afleveringen' moeten er ook zijn natuurlijk. Heb je met alle goede series/soaps.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:26 schreef Rawberry het volgende:
[..]
KLB / Oude mensen.
KLB / Vieze zwerver.
KLB / Wintergloedthee
Valt wel mee
Sliertjes en bonkjes.quote:Op maandag 10 december 2012 15:19 schreef Saucerian het volgende:
Waar zal Toradoras volgende topic over gaan? Aambeien, herpes, ingegroeide kalkteennagels, anale fistels? Place your bets.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt het betamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.
Beter, de antibiotica blijkt te werken. Hij bleek ook een kleine darm infectie te hebben ofzo. Hebben een extra week antibiotica gekregen en dan moet hij er sowieso vanaf zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:56 schreef Saucerian het volgende:
Hoe is het met de rottende anuswalmen?
Geen sliertjes en bonkjes?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
Beter, de antibiotica blijkt te werken. Hij bleek ook een kleine darm infectie te hebben ofzo. Hebben een extra week antibiotica gekregen en dan moet hij er sowieso vanaf zijn.
Dus ik kan gewoon weer lekker naast hem liggen, en hoef hem dus ook niet te dumpen
Iedereen stinkt wel eens. Maar dit was zo erg, dat zelfs de kat chagrijnig de slaapkamer uitliep van de lucht. En ik 6 dagen in totaal op de bank heb geslapen.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:58 schreef klappernoot2000 het volgende:
vrouwen kunnen ook geniepig stinken.
Vooral 's nachts
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Iedereen stinkt wel eens. Maar dit was zo erg, dat zelfs de kat chagrijnig de slaapkamer uitliep van de lucht. En ik 6 dagen in totaal op de bank heb geslapen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tja, katten zijn soms niet zo slim..
[serieus] mischien even naar de huissarts? [/serieus]quote:Op donderdag 13 december 2012 00:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Iedereen stinkt wel eens. Maar dit was zo erg, dat zelfs de kat chagrijnig de slaapkamer uitliep van de lucht. En ik 6 dagen in totaal op de bank heb geslapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |