Die bestaat niet, en er is geen thee zoals deze. Vooral nu het kouder begint te worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dit idd, je moet het doen met herfstgloed.
Er bestaat wel herfststorm, die is ook lekker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:23 schreef Toradora het volgende:
[..]
Die bestaat niet, en er is geen thee zoals deze. Vooral nu het kouder begint te worden.
Niet vergeten aan het eind van de winter 20 pakjes in te slaan.
Die ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er bestaat wel herfststorm, die is ook lekker.
Pepernoten zijn er ook al, dus dat is ook niet echt een criterium.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is nog geen winter. Jij wil altijd wintergloedthee terwijl de herstbockjes nog niet eens in de schappen van alle supermarkten liggen.
Dat is ook wel weer zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pepernoten zijn er ook al, dus dat is ook niet echt een criterium.
Inderdaad! Dus waarom dan niet deze overheerlijke thee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mail pickwick?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Inderdaad! Dus waarom dan niet deze overheerlijke thee.
Daar hebben ze geen pickwick, alleen maar een of ander eigen merk (dat overigens best te drinken is).quote:
Er komt nog een tijd dat we sinterklaas het hele jaar door vierenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik meen wel eens Pickwick te hebben gezien maar nu ga ik twijfelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen pickwick, alleen maar een of ander eigen merk (dat overigens best te drinken is).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |