Lijkt me wel gerechtvaardigd aangezien oudere i.c. TS eerst de schuld gaf. Dan zou ik diegene ook wel even de waarheid vertellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dit soort dingen gaan vaak over de manier waarop je iets zegt. Als die kerel op de grond ligt en jij gaat met je pedante gezicht bijdehand lopen roepen dat hij fout zat dan moet je ook niet gek opkijken dat je een grote waffel terug krijgt natuurlijk.
Ik deed misschien wel een beetje uit de hoogte toen ik zei dat hij aan de verkeerde kant fietste. Maar ik wist ook dat ik in mijn gelijk stond, bovendien schold hij mij uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dit soort dingen gaan vaak over de manier waarop je iets zegt. Als die kerel op de grond ligt en jij gaat met je pedante gezicht bijdehand lopen roepen dat hij fout zat dan moet je ook niet gek opkijken dat je een grote waffel terug krijgt natuurlijk.
Daarom pleit ik al jaren voor een 65+ kassa in de supermarktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:29 schreef JaafkeGB het volgende:
en in de supermarkt. wat een DRAMA
ze probereen nog altijd met goudstukken uit 1400 te betalen, 4 euro 30 word in muntjes van 10 neergelegd, pinnen is helemaal een drama.
blijf lekker thuis en eet je vla achter de geraniums
gvd haalt t bloed onder me nagels vandaan wordt er helemaal lijp vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:25 schreef Jahr00n het volgende:
bejaarden in de supermarkt zijn nog erger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |