abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118413318
Waarom denken oude mensen dat ze zich zielig op kunnen stellen nadat ze hartstikke fout zitten!?

Ik fietste vanmorgen weer terug vanaf het ziekenhuis naar huis. En moest rechts de bocht om. In die bocht staat een flatgebouw, dus het is sowieso een dode hoek.

Zie ik (te laat) dat er een auto aankomt, die rijdt op het midden van de weg (woonwijk) en naast hem fietst een oude man. En dat was helemaal niet erg geweest als die meneer rechts fietste, maar deze meneer fietste links en wilde ook de bocht om. Nou kon ik niet uitwijken want ik reed al half tegen de stoeprand, en die meneer kon ook niet uitwijken vanwege de auto naast hem.

Dus wij beide op de rem, niks aan de hand zou je denken. Maar die meneer schreeuwt terwijl hij zijn evenwicht zoekt tegen mij dat ik een stom wijf ben en dat ik uit moet kijken.
Pardon zei ik terug, volgens mij fietst ú aan de verkeerde kant hoor!

Terwijl ik dat zei kon de meneer zijn evenwicht niet meer bewaren en hij viel om. De automobilist zag het allemaal. Stapte uit, en hielp de man. Toen ik zelf ook wilde helpen kreeg ik ook nog eens een snauw van haar. Want waar was mijn respect voor ouderen? Ik kon me toch niet zo opstellen tegen een oude man. Toen ik haar uit wilde leggen dat deze meneer fout zat in het verkeer, en dat het niet mijn schuld was dat hij zomaar omviel bleef ze me constant in de rede vallen.

Ik heb toen aangegeven haast te hebben en deed mijn oordopjes weer in, gaf ze beide een knikje en ben snel veder gefietst. Ik hoorde nog een JEZUS WAT ASOCIAAL. Was bijna geneigd terug te fietsen en er weer wat van te zeggen maar ik heb het maar gelaten.

klacht lijkt me duidelijk.
pi_118413396
Terecht gehandeld
pi_118413411
Hard life bitch
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:54:35 #4
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_118413466
Ouderen :r
Mensen die opkomen voor ouderen :r
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:54:45 #5
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_118413469
Kut fossielen
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:55:10 #6
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_118413480
Maar gelukkig is FOK! er om je te steunen. :*
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
  Forum Admin donderdag 25 oktober 2012 @ 12:57:08 #7
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_118413539
Dit soort dingen gaan vaak over de manier waarop je iets zegt. Als die kerel op de grond ligt en jij gaat met je pedante gezicht bijdehand lopen roepen dat hij fout zat dan moet je ook niet gek opkijken dat je een grote waffel terug krijgt natuurlijk.
pi_118413572
Terecht, ik ben 16 jaar en groet oude mensen altijd heel normaal. Nooit word er eens wat terug gezegd!

Vieze kutfossielen, of zal ik later ook zo naar de jeugd kijken als ik 70 ben?
pi_118413647
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dit soort dingen gaan vaak over de manier waarop je iets zegt. Als die kerel op de grond ligt en jij gaat met je pedante gezicht bijdehand lopen roepen dat hij fout zat dan moet je ook niet gek opkijken dat je een grote waffel terug krijgt natuurlijk.
Lijkt me wel gerechtvaardigd aangezien oudere i.c. TS eerst de schuld gaf. Dan zou ik diegene ook wel even de waarheid vertellen.
pi_118413707
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik deed misschien wel een beetje uit de hoogte toen ik zei dat hij aan de verkeerde kant fietste. Maar ik wist ook dat ik in mijn gelijk stond, bovendien schold hij mij uit.

Daarna viel hij pas. Het ging een beetje raar, ik denk nog steeds dat hij expres omviel. En toen hij lag, stapte ik snel van mijn fiets, zei nog owjee, en liep er naar toe. Ik heb niks naars eigenlijk tegen die man gezegd. Alleen: pardon, volgens mij fietst ú aan de verkeerde kant hoor. Veder probeerde die vrouw met mij in discussie te gaan.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:09:09 #11
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_118413980
Bejaarden van tegenwoordig kunnen niet normaal fietsen. Laat dat kutvolk gewoon achter de geraniums gaan zitten als ze niet fatsoenlijk kunnen doen in het verkeer.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:11:11 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_118414052
Klap die bitsches dan
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:17:23 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_118414275
De grote vraag is: hoe kwam jij aan? Bij een dode hoek zeg je, kwam jij uit een richting die voorrang heeft, of niet? Want je moet ook voorrang verlenen aan mensen die aan de verkeerde kant rijden.

Los daarvan: terechte klacht! Bejaarden kennen amper regels in het verkeer. Net als veel jongeren trouwens...
censuur :O
pi_118414352
Ik durf wel te beweren dat ouderen in het algemeen asocialer zijn dan jongeren. Onbegrijpelijk wat voor een acties ze wel niet uithalen :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_118414548
bejaarden in de supermarkt zijn nog erger
pi_118414614
Aha, het wekelijkse "Ik klaag over oude mensen" topic is er weer. :D :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_118414652
Ouderen in het verkeer is nooit goed.
pi_118414654
Ook een keer gehad met een oudje in een auto, en ik op de fiets.
Terwijl het voor hem net oranje wordt, en voor mij groen, wilde hij net efkes snelheid maken terwijl hij gewoon moest stoppen. Word ik nog aangereden, en krijg ik de schuld.
Gelukkig fietste er een fietsagent achter me, dus die zag alles.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:29:27 #19
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_118414686
bejaarden.. ik heb er een gruwlijke hekel aan
gister in de bus naar huis staat er zo rimpel omatje ineens naast me, gaat ze hoesten, ik kijk, hoest ze nog een keer (hint dat ze wou zitten) dus ik knik naar voren daar zijn de invalide plekken. zegt ze jaa ik ben niet invalide alleen wat ouder, waarop ik zeg dat is ook een handicap..toch maar opgestaan voor mevrouw nog vaker ging hoesten

en in de supermarkt. wat een DRAMA
ze probereen nog altijd met goudstukken uit 1400 te betalen, 4 euro 30 word in muntjes van 10 neergelegd, pinnen is helemaal een drama.

blijf lekker thuis en eet je vla achter de geraniums
pi_118414745
klap die ouwe zak joh, geen goed gesprek mee te voeren.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_118415082
Kusje voor jou ts. Goed gehandeld. :)
pi_118415215
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:29 schreef JaafkeGB het volgende:

en in de supermarkt. wat een DRAMA
ze probereen nog altijd met goudstukken uit 1400 te betalen, 4 euro 30 word in muntjes van 10 neergelegd, pinnen is helemaal een drama.

blijf lekker thuis en eet je vla achter de geraniums
Daarom pleit ik al jaren voor een 65+ kassa in de supermarkt
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_118415238
Hangbejaarden in de supermarkt zijn ook zo erg :r
Helemaal als er gratis koffie is |:(
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_118415263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:25 schreef Jahr00n het volgende:
bejaarden in de supermarkt zijn nog erger
gvd haalt t bloed onder me nagels vandaan wordt er helemaal lijp van
pi_118415307
Had ik laatst ook met zo'n blond miepje, die geheel verbouwereerd op de rem moest omdat wij beiden geen tijd meer hadden om uit te wijken, maar wel gelijk mij nog even de schuld geven dat ik aan de verkeerde kant fietste ( wat niet zo was ), zulke mensen zijn het niet eens waard om voor te gaan staan discussiëren over wie gelijk heeft. Gewoon verder gegaan.

Maw, je hebt gelijk. Goed gedaan. daar is geen eer aan te behalen, je hebt de schijn tegen.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')