Lijkt me wel gerechtvaardigd aangezien oudere i.c. TS eerst de schuld gaf. Dan zou ik diegene ook wel even de waarheid vertellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dit soort dingen gaan vaak over de manier waarop je iets zegt. Als die kerel op de grond ligt en jij gaat met je pedante gezicht bijdehand lopen roepen dat hij fout zat dan moet je ook niet gek opkijken dat je een grote waffel terug krijgt natuurlijk.
Ik deed misschien wel een beetje uit de hoogte toen ik zei dat hij aan de verkeerde kant fietste. Maar ik wist ook dat ik in mijn gelijk stond, bovendien schold hij mij uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dit soort dingen gaan vaak over de manier waarop je iets zegt. Als die kerel op de grond ligt en jij gaat met je pedante gezicht bijdehand lopen roepen dat hij fout zat dan moet je ook niet gek opkijken dat je een grote waffel terug krijgt natuurlijk.
Daarom pleit ik al jaren voor een 65+ kassa in de supermarktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:29 schreef JaafkeGB het volgende:
en in de supermarkt. wat een DRAMA
ze probereen nog altijd met goudstukken uit 1400 te betalen, 4 euro 30 word in muntjes van 10 neergelegd, pinnen is helemaal een drama.
blijf lekker thuis en eet je vla achter de geraniums
gvd haalt t bloed onder me nagels vandaan wordt er helemaal lijp vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:25 schreef Jahr00n het volgende:
bejaarden in de supermarkt zijn nog erger
Ooh God, herinner me er niet aan, vandaag in de Albert Heijn ook weer, iets van 200 bejaarden, en maar in de weg staan en TOTAAL NIET doorlopen.quote:
je daar druk om makenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ooh God, herinner me er niet aan, vandaag in de Albert Heijn ook weer, iets van 200 bejaarden, en maar in de weg staan en TOTAAL NIET doorlopen.![]()
Maar wel rennen als er een kassa open gaat! Dat was me toch raar, ik kom aangelopen, ging toevallig net een kassa open, ik wil aansluiten. Zoef!! neemt een vent van rond de 80 een sprintje! En me dan nog ook nog een big smile geven, zo van; Ha! Ik was lekker eerst.
Je moet het ook zo bekijken... veel oude mensen hebben zo veel kennis en levenservaring maar ze kunnen het nergens kwijt. Best wel treurig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:56 schreef Toradora het volgende:
Maar... Ze zijn soms ook wel lief. Een oud vrouwtje stond op van een bankje die bij de uitgang staat, en liet haar zakje appels die niet dicht zat vallen. Dus die heb ik voor haar opgeraapt.
Toen bedankte ze me heel hartelijk en gaf ze me een appel. Dat vond ik dan wel weer heel schattig
oké dan is het goedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:57 schreef Toradora het volgende:
[..]
Daar maar ik me alleen druk over op Fok!
Klopt, maar je hebt een grote groep die het voor een kleine groep verpest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:56 schreef Toradora het volgende:
Maar... Ze zijn soms ook wel lief. Een oud vrouwtje stond op van een bankje die bij de uitgang staat, en liet haar zakje appels die niet dicht zat vallen. Dus die heb ik voor haar opgeraapt.
Toen bedankte ze me heel hartelijk en gaf ze me een appel. Dat vond ik dan wel weer heel schattig
Dat mag hèquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:54 schreef henkde_j het volgende:
Om nog maar te zwijgen over hoe schaamteloos ouderen discrimineren
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zie je inderdaad nooit bij jongeren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:54 schreef henkde_j het volgende:
Om nog maar te zwijgen over hoe schaamteloos ouderen discrimineren
Je bent dus in de zeik gezet door een oudere...die nog sneller was dan jou ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ooh God, herinner me er niet aan, vandaag in de Albert Heijn ook weer, iets van 200 bejaarden, en maar in de weg staan en TOTAAL NIET doorlopen.![]()
Maar wel rennen als er een kassa open gaat! Dat was me toch raar, ik kom aangelopen, ging toevallig net een kassa open, ik wil aansluiten. Zoef!! neemt een vent van rond de 80 een sprintje! En me dan nog ook nog een big smile geven, zo van; Ha! Ik was lekker eerst.
Lang niet zo schaamteloos. De gemiddelde bejaarde wil niet dat haar kleindochter met een buitenlander thuis komt en heeft een heel arsenaal bijnamen voor die buitenlanders, waar Wilders nog van schrikt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Zie je inderdaad nooit bij jongeren.
En terecht, langst wachtenden mogen eerst, aso.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
En uit voorzorg is die ouwe daarom maar aan de verkeerde kant van de weg gaan fietsen? Als die ouwe zak zich gewoon aan de regels had gehouden was er niks aan de hand geweest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Omdat oudere mensen wat minder tegen een val kunnen dan jij ts.
Dat is ook wel zo maar ik vind dat je daar altijd een beetje moet oppassen. Ik ga liever zelf onderuit dan iemand van 85 (al weet ik niet wat ts onder 'oude mensen' verstaat trouwens) onderuit laten gaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:05 schreef Geerard het volgende:
[..]
En uit voorzorg is die ouwe daarom maar aan de verkeerde kant van de weg gaan fietsen? Als die ouwe zak zich gewoon aan de regels had gehouden was er niks aan de hand geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |