artwork (klik op spoiler-balk hieronder)quote:Het spel speelt zich af in het noordoosten van de Verenigde Staten tussen 1753 en 1783 en volgt het verhaal van Connor; Engelsman en afstammeling van de inheems Amerikaanse Mohawks. Connor groeit op in de tijd van het kolonialisme en ziet met eigen ogen hoe de tirannie en politieke samenzweringen gedurende deze periode invloed heeft op de mensen om hem heen. Wanneer de kolonialisten een Mohawk dorp platbranden besluit hij zijn leven te veranderen en te gaan vechten tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en meer artworkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste filmpjes :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Previews:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Review:
NU.nl [perfect] http://www.nu.nl/games/29(...)cte-wereld-neer.html
Gamer.nl [9.5] http://www.gamer.nl/review/400672/assassins-creed-iii-1
Gamespot (ps3) [9.1] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/ps3/
Gamesport (X360) [8.5] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/xbox360/
IGN (ps3) [8.5] http://www.ign.com/games/assassins-creed-iii/ps3-128700
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Cijfers zijn allemaal veel te hoog. Het is een goede game die rijkelijk gevuld is, maar zitten behoorlijk wat schoonheidsfouten in. Een 8 is realistisch.
Ik ga vanavond de wiki maar een nalezen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
7/10
Naar mijn gevoel had het spel zoveel keer vetter kunnen zijn.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Mager 6je
3 jaar ontwikkelen en dan iets afleveren waar tal van bugs in zitten, slecht uitgewerkt verhaal, vreselijke stemacteurs, inhoudsloze personages, een overkill aan guards door het hele spel, missies die te linear zijn opgezet.
Nee... ik ben al van het begin een groot fan van de AC serie. Maar met AC3 heeft Ubi mij niet weten te bekoren. Ik heb het spel uitgespeeld omdat ik vond dat ik dat mezelf verplicht was. Maar denk niet dat ik het (zoals met AC2/Brotherhood) nog eens ga spelen.![]()
Vind de multiplayer toch echt wel geniaal gemaakt
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Laat me dat dan weer net geen reet boeien...quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef Metonae het volgende:
Vind de multiplayer toch echt wel geniaal gemaaktI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heb 'm vorige week uitgespeeld. Moet nog wat side quests doen hier en daar maar daar heb ik totaal geen behoefte aan. Helaas is het niet de game geworden waar ik zo op gehoopt had. Jammer!
Ik wacht nu op Paper Mario: Sticker Star voor de Nintendo 3DS. Mijn game hart heeft sowieso altijd bij Nintendo gelegen.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Enige kill die eeeeenigzins goed voelde IMO. Ik mis het vrij rondlopen, het informatie vergaren. Nu waren de kills verkapte cutscenes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
Hehe.
John Pitcairn is dood.. En zonder dat ik gezien ben!
Ook die quick-time shit...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het hele spel is niet meer dan 1 grote cutscene. Iedere missie zal vol met cutscenes. Je rende van de 1 in de ander.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Enige kill die eeeeenigzins goed voelde IMO. Ik mis het vrij rondlopen, het informatie vergaren. Nu waren de kills verkapte cutscenes.
Ook die quick-time shit...
maar goed... ook dat had Ubisoft van te voren aangekondigd. Spel zou ruim vijf uur aan cutscenes bevatten ofzo.![]()
Als die nu eens goed aan het verhaal waren geplakt: prima, maar dit was rommelig: spel-cutscene-laden-cutscene van 10 tellen-laden-cutscene-laden-spel
Wat me nu vooral dwars zit is het einde van likmevestje. Desmond werd steeds belangrijker, zijn opdrachten steeds toffer, de achtergrondinformatie steeds complexer en dan is het enige wat je krijgt een "jammermaarhelaasjebenttelaatvoorhetfeestje" boodschap met een flinke morele les erin gewurmd... Niks niet met het credo, niks geen ingewikkeld monoloog van een half uur, domweg een korte cutscene met een halfbakken animatie eraan vast waar je qua antwoorden geen kut mee opschiet.
Ja, het zit me dwars.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ben nu net gevangen genomen, weet wel al hoe het afloopt.
Maar bah, het is inderdaad, wat Skull-splitter ook zegt, cutscene, na cutscene, na cutscene.
Volgende keer maken ze maar gewoon een film ofzo.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Het zou me niet uit maken, als het maar OF een lang stuk is OF netjes geintegreerd met (een stuk van) een level.
Deel 2 deed dit WEL goed, de vervolgen een stuk minder en deel 3 nu dus ook. Hierdoor wordt het vermoeden gesterkt dat dit spel de deur uit MOEST voor 21 december er was, en das tot daar aan toe. Maar bespaar dan op randzaken als sidequests en poep die voor geen METER boeien of invloed hebben op de gameplay (geen reet aan het huis gedaan en weinig/geen sidemissions gedaan)
Deel 1 was gebrekig, maar de manier van informatievergaring (vanaf 3 bronnen kon je aan de slag, maar meer bronnen van informatie gaven je ook een betere briefing) vond ik stiekem wel relaxt. Het was alleen jammer dat het een herhaling van zetten was die interessanter kon en dat lukte ze aardig met deel 2. Deel 3 slaat dat betreft de plank mis, lijkt zich meer te hebben gefocust op méér dan op beter.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vooral als je het gaat vergelijken met een game als Uncharted, dan blijkt eigenlijk hoe bagger slecht de verschillende cutscenes in alle drie de delen zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Het zou me niet uit maken, als het maar OF een lang stuk is OF netjes geintegreerd met (een stuk van) een level.
Deel 2 deed dit WEL goed, de vervolgen een stuk minder en deel 3 nu dus ook. Hierdoor wordt het vermoeden gesterkt dat dit spel de deur uit MOEST voor 21 december er was, en das tot daar aan toe. Maar bespaar dan op randzaken als sidequests en poep die voor geen METER boeien of invloed hebben op de gameplay (geen reet aan het huis gedaan en weinig/geen sidemissions gedaan)
Deel 1 was gebrekig, maar de manier van informatievergaring (vanaf 3 bronnen kon je aan de slag, maar meer bronnen van informatie gaven je ook een betere briefing) vond ik stiekem wel relaxt. Het was alleen jammer dat het een herhaling van zetten was die interessanter kon en dat lukte ze aardig met deel 2. Deel 3 slaat dat betreft de plank mis, lijkt zich meer te hebben gefocust op méér dan op beter.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Uncharted heeft geen levende steden.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:25 schreef Polacco het volgende:
[..]
Vooral als je het gaat vergelijken met een game als Uncharted, dan blijkt eigenlijk hoe bagger slecht de verschillende cutscenes in alle drie de delen zijn.
De cutscenes moeten IMO niet mijlen beter zijn dan het spel waar ze in zitten maar gewoon in-engine gerenderd zijn. Lukt bij AC aardig geloof ik. Ik vergelijk Gears ook niet met AC iig.
Het gaat me om de integratie of het gebrek daaraan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Oke.... Net uitgespeeld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uncharted is juist het schoolvoorbeeld hoe cutscenes en speelbare gedeelten in elkaar over zouden moeten vloeien.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Uncharted heeft geen levende steden.
De cutscenes moeten IMO niet mijlen beter zijn dan het spel waar ze in zitten maar gewoon in-engine gerenderd zijn. Lukt bij AC aardig geloof ik. Ik vergelijk Gears ook niet met AC iig.
Het gaat me om de integratie of het gebrek daaraan.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
je mist het punt...quote:Op woensdag 5 december 2012 01:36 schreef Polacco het volgende:
[..]
Uncharted is juist het schoolvoorbeeld hoe cutscenes en speelbare gedeelten in elkaar over zouden moeten vloeien.
Bovendien zou de stijlbreuk dan te groot zijn en de mankracht van de teams te klein.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Welk punt mis ik? Ik bedoel niet dat ac open wereld gameplay moet veranderen in de uncharted gameplay. Slechts de manier van het gebruik van de cutscenes. Ik wil geen laadscherm om dan een cutscene van 5 seconden te bekijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
je mist het punt...
Bovendien zou de stijlbreuk dan te groot zijn en de mankracht van de teams te klein.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Bij uncharted is dat altijd de opzet geweest en de hele game is er omheen opgebouwd, bij AC is dit nooit het geval geweest. En blij toe, ergens. Al is het nooit zo slecht geweest als nu.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ga AC2 maar eens op de kop zien te tikken weerof AC, maar ben bang dat ik die wat te herhalend ga vinden..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Ik vond hem prima, bij je derde kill wist je dat het trucje elke stap herhaald werd dus kon je je daar overheen zetten en je overgeven aan de deelopdrachten. Ik vond het vreselijk zen werken iig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb hem ook al gespeeld en was er helemaal weg vanik ben een zeer grote fan van AC (behalve van deel 3, maar daar heb ik al genoeg woorden aan vuil gemaakt).
Begin Conner steeds irritanter te vinden moet ik bekennen, mist het gevloek van Ezia in het Italiaans. Dat gaf toch wel erg veel charme aan het spel.....maar we gaan op het gemakske door.
Zit nu net in de cel in NY, straks die stad maar eens compleet uitkammen.I am a Koala who Stretches :P![]()
Ezio was imo juist vervelend met zijn "charmes"...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee Ezio was awesome, lekker arrogant maar hij groeide wel naar een wijs man. Heel mooi gedaan!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Ezio was imo juist vervelend met zijn "charmes"...Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Vond die setting sowieso toffer. Europa, bron aan geschiedenis, pracht en praal. De steden in 3 stellen eigenlijk geen reet voor.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef invine het volgende:
[..]
Nee Ezio was awesome, lekker arrogant maar hij groeide wel naar een wijs man. Heel mooi gedaan!![]()
Ik vond het een irritant figuur tot hij oud was. Ironisch genoeg was dat de beroerdste game tot op heden...quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef invine het volgende:
[..]
Nee Ezio was awesome, lekker arrogant maar hij groeide wel naar een wijs man. Heel mooi gedaan!Ondanks de verwachting dat het veel minder interessant was (and lets be honest, tien jaar later gesitueerd en je zat in Parijs) moet ik zeggen dat dat deel van het verhaal boven verwachting goed gedaan vond. Ook de twijfel tussen de assassins en tempeliers weer meer naar het midden trekken, iets wat in deel 2 veel minder subtiel was, vond ik een goede keuze. Des te frustrerender dat het einde nauwelijks eindjes aan elkaar knoopte.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond die setting sowieso toffer. Europa, bron aan geschiedenis, pracht en praal. De steden in 3 stellen eigenlijk geen reet voor.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vond de steden niet zo overweldigend als in de vorige delen, maar ze waren wel mooi gemaakt. New York heeft heel veel Nederlandse invloeden (grachtenpanden) en Boston bestaat voor het grootste gedeelte nog uit hout. Petje af. Er liepen wel teveel guards alleen..quote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond die setting sowieso toffer. Europa, bron aan geschiedenis, pracht en praal. De steden in 3 stellen eigenlijk geen reet voor.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Vooral in New York stikt het van de redcoats. Daar kun je niet eens normaal een stuk over de daken rennen zonder er van af geschoten te worden.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vond de steden niet zo overweldigend als in de vorige delen, maar ze waren wel mooi gemaakt. New York heeft heel veel Nederlandse invloeden (grachtenpanden) en Boston bestaat voor het grootste gedeelte nog uit hout. Petje af. Er liepen wel teveel guards alleen..
In de frontier lopen er ook veel te veel rond trouwens.
Amen.![]()
Je kan uberhaupt niet fatsoenlijk over de daken lopen.. meeste straten zijn te breed en dan moet je weer zo'n stom touw (dat er al sinds AC1 inzit) zoeken om overheen te lopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vooral in New York stikt het van de redcoats. Daar kun je niet eens normaal een stuk over de daken rennen zonder er van af geschoten te worden.
In de frontier lopen er ook veel te veel rond trouwens.
De frontier word je ook de hele tijd gezocht.. heel vervelend.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Zo... uitgespeeld.
Wat een tegenvaller zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga de DLC voor deze AC maar overslaan. Vind de 60 euro voor de game ansich al teveel eigenlijk.
Hoop dat een volgende AC weer stukken beter gaat worden maar ik ben bang dat het de Splinter Cell kant op gaat en dat het weer een commercieel uitgemolken iets gaat worden.![]()
Het was allemaal wel mooi en okey. Maar voor mij kunnen New York en Boston niet op tegen Rome, Venetië, Jeruzalem enz.. Ik las ergens iets over Rusland of Frankrijk oid dus ik hoop dan ook dat ze die kant op gaan en de US links laten liggen..quote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vond de steden niet zo overweldigend als in de vorige delen, maar ze waren wel mooi gemaakt. New York heeft heel veel Nederlandse invloeden (grachtenpanden) en Boston bestaat voor het grootste gedeelte nog uit hout. Petje af. Er liepen wel teveel guards alleen..![]()
Heb AC 3 al een tijdje geleden uitgespeeld maar moet zeggen dat ik ook uitermate teleurgesteld ben.
Ik zou deze game een 8 geven als ik het als een willekeurig spel zou beoordelen maar een 6je of misschien zelf een 5 als ik het als een AC spel beoordeel.
Zoals al eerder gezegd zit het vol met cutscenes die naar mijn mening de flow van het spel hevig onderbreken. Voor elke miniscule gebeurtenis moet er weer een cutscene komen zo lijkt het wel, waarbij er bij AC/AC 2 je nog meestal vrij rond kon lopen bij bepaalde events. Een goed voorbeeld hiervan is de missie dat je als Haythem met je groepje op paarden richting de indianen gaat, je hebt zelf nog wel (weinig) controle maar het is beter dan niks, vervolgens kom je aan bij die indianen-vrouw en het moet weer in een cutscene overgaan terwijl deze informatie ook gewoon verteld kon worden als je richting de missielocatie loopt. Dat zou voor mij al een groot verschil zijn qua flow.
Ook erger ik me de tyfus aan de "cutscene kills" zegmaar. Ik kan mij niemand voorstellen die het leuk vindt om een filmpje te zien, vervolgens staat er in het groot "DRUK OP DEZE KNOP" en je target is dood. Een variatie hiervan (ook vreselijk, maar minder erg) is het feit dat sommige targets ALTIJD op de hoogte wordt van je approach, ongeacht hoe subtiel je het doet. Hiervan zijn Silas uit het Haythem stuk, en later ook het Charles lee stuk perfecte voorbeelden van. Dit is helaas al begonnen sinds AC 2 maar werd per deel dat uitkwam steeds erger.
Het Zero Punctuation review van AC 3 slaat dan ook de spijker op zijn kop wat AC 3(en de rest van de serie eigenlijk betreft). Wat is nou de essentie van AC? Er wordt zoveel extra's en "coole dingen" bijgestopt dat het dus eigenlijk meer een GTA spel begint te lijken dan een AC game. Ik vind het enorm jammer dat ubisoft dus eigenlijk is gezwicht voor de populaire mening dat 'AC 1 was saai met veel herhaling" dus dat ze het helemaal omgooide tot iets wat meer op een actie film lijkt dan een AC game. Ze konden makkelijk de missie structuur en vrijheid van AC 1 zo aanpassen dat het het informatie vergaren niet elke keer hetzelfde was.![]()
Wat is dat trouwens voor gejank dat er teveel guards zouden zijn? Ik lees hier dat er zelfs in de frontier te veel zijn. Dat is voor de verandering eindelijk eens realistisch in vergelijking met de vorige delen. Je kan niet meer als een debiel over de daken rennen zonder gesnapt te worden. Dat geeft de game nog enigszins wat uitdaging.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
OK, wtf is er aan de hand met de klotegame. M'n savegames zijn dus 'alweer', ja alweer, verdwenen... Ik word er een beetje moedeloos van.
Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Ik kan ook niet meer zien waar hij de 'nieuwe' savefiles nu neer zet als ik opnieuw begin. De oude staan er namelijk nog. Hij 'ziet' ze alleen niet meer om de een of andere reden.
Telkens lijken ze ergens anders te staan.
1e keer C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames\.....
2e keer C:\Users\Gebruiker\Documents\Assassin's Creed III
3e keer Geen idee
WTF ubisoft...Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Hoe win je ook een spelletje Bowls van Terry, die andere 2 is niet zo lastig, maar dat bowls is niet te doen. Als ik op winst lig wordt de bal weggetikt, of hij legt zijn bal echt precies tegen de rode bal aan. Iemand tipt?![]()
Definieer realistisch. De politie stond in die tijd ook niet standaard op daken, laat staan in die aantallen...quote:Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Polacco het volgende:
Wat is dat trouwens voor gejank dat er teveel guards zouden zijn? Ik lees hier dat er zelfs in de frontier te veel zijn. Dat is voor de verandering eindelijk eens realistisch in vergelijking met de vorige delen. Je kan niet meer als een debiel over de daken rennen zonder gesnapt te worden. Dat geeft de game nog enigszins wat uitdaging.
Uitdaging hoort imo in andere dingen te zitten...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
3 wachters op een uitkijkpost, nou nou wat veel zeg.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Definieer realistisch. De politie stond in die tijd ook niet standaard op daken, laat staan in die aantallen...
Uitdaging hoort imo in andere dingen te zitten...
Het is onrealistisch dat als je een patrouille uitmoord er geen versterking komt zoals in de voorgaande delen. Het is onrealistisch dat het grootste groepje waar je in ac 2 mee vecht ong. 10 guards in firenze zijn (dat stuk bij de aanslag op Lorenzo d'medici).
Het vechten in dit spel is zo simpel dat je die grote hoeveelheden guards makkelijk moet kunnen verslaan.
Realistisch is voor mij: dat lijkt mij waarschijnlijk.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Niet dat het iemand interesseert...
Maar ben weer up-to-date mbv files van het wereldwijde interweb...Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
3 guard op een uitkijkpost is inderdaad niet veel. Maar wel als er om de 2 daken 3 guards staan.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:30 schreef Polacco het volgende:
[..]
3 wachters op een uitkijkpost, nou nou wat veel zeg.
Het is onrealistisch dat als je een patrouille uitmoord er geen versterking komt zoals in de voorgaande delen. Het is onrealistisch dat het grootste groepje waar je in ac 2 mee vecht ong. 10 guards in firenze zijn (dat stuk bij de aanslag op Lorenzo d'medici).
Het vechten in dit spel is zo simpel dat je die grote hoeveelheden guards makkelijk moet kunnen verslaan.
Realistisch is voor mij: dat lijkt mij waarschijnlijk.
En guards die allemaal heel goed over daken kunnen klimmen/springen... dat is wel een beetje onrealistisch.![]()
Die officers of wat het zijn rennen ook nog eens sneller dan Connorquote:Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
3 guard op een uitkijkpost is inderdaad niet veel. Maar wel als er om de 2 daken 3 guards staan.
En guards die allemaal heel goed over daken kunnen klimmen/springen... dat is wel een beetje onrealistisch.
Dan moet je dus klimmen, want dat kan hij wel sneller!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die officers of wat het zijn rennen ook nog eens sneller dan Connor
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Om de twee daken valt ook wel weer mee. Dat klimmen is wel gaar idd.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
3 guard op een uitkijkpost is inderdaad niet veel. Maar wel als er om de 2 daken 3 guards staan.
En guards die allemaal heel goed over daken kunnen klimmen/springen... dat is wel een beetje onrealistisch.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Ja ok... had je in AC2 ook al. Die hele magere gastjes met messen die je met een stoot tegen de grond stoot. Dat vind ik op zich nog wel kunnen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die officers of wat het zijn rennen ook nog eens sneller dan Connor![]()
Die achtervolging in sequence 8 tegen die gast uit de gevangenis, krijg je als sidemissie, beuk niemand opzij, hoedan?!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:26 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja ok... had je in AC2 ook al. Die hele magere gastjes met messen die je met een stoot tegen de grond stoot. Dat vind ik op zich nog wel kunnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rockiejj op 05-12-2012 23:43:57 ]Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Er is een shortcut waarbij je weinig tot geen mensen tegenkomt en hem onderweg makkelijk kan onderscheppen. Gelijk aan het begin van de chase, moet je even goed kijken,quote:Die achtervolging in sequence 8 tegen die gast uit de gevangenis, krijg je als sidemissie, beuk niemand opzij, hoedan?!![]()
Heb m nu niet gehaald, maar sta nu al in t stadium!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef Broodjewasbeer het volgende:
[..]
Er is een shortcut waarbij je weinig tot geen mensen tegenkomt en hem onderweg makkelijk kan onderscheppen. Gelijk aan het begin van de chase, moet je even goed kijken,Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Vandaag heb ik wat tunnels verkend in New York. Dat is best leuk, af en toe zit er wat leuke klimactie in. Deed mij denken aan die tombes in ac II. Verder wordt je voor de Thieves Guild uitgenodigd indien je veel geld steelt van mensen op straat.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Heb je daar nog wat aan? Leuke missies of dergelijke? Kan ik besluiten of er morgen weer wat studie-werk verwaarloosd moet worden.quote:Vandaag heb ik wat tunnels verkend in New York. Dat is best leuk, af en toe zit er wat leuke klimactie in. Deed mij denken aan die tombes in ac II. Verder wordt je voor de Thieves Guild uitgenodigd indien je veel geld steelt van mensen op straat.![]()
Is wel grappig ja. Deed me een beetje denken aan de crypts in deel twee, Brotherhood en Revelations.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:46 schreef Broodjewasbeer het volgende:
[..]
Heb je daar nog wat aan? Leuke missies of dergelijke? Kan ik besluiten of er morgen weer wat studie-werk verwaarloosd moet worden.
edit: oh, dat werd hierboven ook gezegd. Zitten in ieder geval wel leuke puzzels in.
Amen.![]()
Ik vind guards op daken sowieso al debiel, dat heb ik nooit helemaal gesnapt. Anyway ik ga zo even langs de GM om een versie van AC te halenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Polacco het volgende:
Wat is dat trouwens voor gejank dat er teveel guards zouden zijn? Ik lees hier dat er zelfs in de frontier te veel zijn. Dat is voor de verandering eindelijk eens realistisch in vergelijking met de vorige delen. Je kan niet meer als een debiel over de daken rennen zonder gesnapt te worden. Dat geeft de game nog enigszins wat uitdaging.
Op de wiki gelezen over puzzles zoals in ac2 die ik geniaal vond, maar ben ze in AC3 niet tegengekomen. Tunnels evenmin...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Er is een heel tunnelcomplex onder Boston en New York? Het moet haast wel, want de eerste tunnelingang wordt in het verhaal zelfs gebruikt.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Op de wiki gelezen over puzzles zoals in ac2 die ik geniaal vond, maar ben ze in AC3 niet tegengekomen. Tunnels evenmin...Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Naar een van de Fast Travel stations gaan en daar het luik openmaken. Er gaat een wereld voor je open!Amen.![]()
Het komt vooral zo generiek over. Zo'n konvooi is bijvoorbeeld de eerste en tweede keer nog wel grappig, maar op den duur is het gewoon een simpele manier om veel geld binnen te harken.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Polacco het volgende:
Met die guards is sowieso weinig gedaan. Het zijn precies dezelfde units als in voorgaande delen, maar dan met een andere skin. Had daar wel wat meer variatie in willen zien.Amen.![]()
Nooit verkend. Maar ben met name op zoek naar de puzzles van subject 16 die soortgelijk terug zouden zijn gekomen...quote:Op donderdag 6 december 2012 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een heel tunnelcomplex onder Boston en New York? Het moet haast wel, want de eerste tunnelingang wordt in het verhaal zelfs gebruikt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En met geld kun je geen kut want je bent al snel zo goed als dat je zult worden. Ik heb NIETS aangeschaft in het hele spel niet. Althans, geen wapens of upgrades.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het komt vooral zo generiek over. Zo'n konvooi is bijvoorbeeld de eerste en tweede keer nog wel grappig, maar op den duur is het gewoon een simpele manier om veel geld binnen te harken.Mwah, meer variatie was niet nodig denk ik, alleen qua gedrag wellicht.quote:Met die guards is sowieso weinig gedaan. Het zijn precies dezelfde units als in voorgaande delen, maar dan met een andere skin. Had daar wel wat meer variatie in willen zien.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Alleen voor de trophies van bv het schip en zoquote:Op donderdag 6 december 2012 11:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En met geld kun je geen kut want je bent al snel zo goed als dat je zult worden. Ik heb NIETS aangeschaft in het hele spel niet. Althans, geen wapens of upgrades.
[..]
Hoer dat ik ben.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Interesseerde me geen kut of ik een mooi of een lelijk schip of huis had. Ik wilde de game doorspelen en het spel prikkelde me nergens om arsenaal aan te schaffen. Kwam er pas achter toen mijn pijlen op bleken... En toen heb ik me prima kunnen redden met andere goederen.
Denk dat ubisoft hier zijn hand vreselijk overspeeld heeft door er meer en meer in te stoppen zonder zich af te vragen of dit wel nodig was. Vond die assassins in Brotherhood en Revelations bijvoorbeeld ook zo'n gigantische afleiding/spelbreker...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nou ik vond het allemaal vet onduidelijk wat je allemaal kon doen. Ze beuken je in een uur door tutorial heen die veel te onduidelijk is.
Ik kwam in seq 11 pas achter dat je wapens kon kopenen iets later dat je ze kon craften, ja toen was het al te laat
Dat craften en handelen slaat de plank volledig mis even als het Broterhood gedeelte waar je recruten op missie kan sturen ziet eruit als het er aan de haren bijgesleept is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ben nu inderdaad ook door die tunnels aan het rennen, zitten best leuke puzzeltjes in.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:57 schreef Polacco het volgende:
Vandaag heb ik wat tunnels verkend in New York. Dat is best leuk, af en toe zit er wat leuke klimactie in. Deed mij denken aan die tombes in ac II. Verder wordt je voor de Thieves Guild uitgenodigd indien je veel geld steelt van mensen op straat.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik snap ook niet hoe je wapens kan craften hoor, want daar heb je speciale dingen voor nodig ofzo?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
Dat krijg je als je door de main storyline knalt en side missions als laatste doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, nee, het is gewoon het zoveelste wat aantoont dat het de deur uitgetrapt is. En daar ben je dan 3 jaar mee bezig?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat krijg je als je door de main storyline knalt en side missions als laatste doet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb die ook pas op het einde gedaan, ging bij mij gewoon goedquote:Op donderdag 6 december 2012 12:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat krijg je als je door de main storyline knalt en side missions als laatste doet.
Bij mij ook...quote:Op donderdag 6 december 2012 13:30 schreef invine het volgende:
[..]
Ik heb die ook pas op het einde gedaan, ging bij mij gewoon goed![]()
Zag ook dat de 1ste DLC inmiddels uit is. 'Hidden Secrets'.
Volgens Ubisoft een uur aan extra gameplay. Heb de 3 missies even bekeken op youtube. Valt vies tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardeloos.
In AC2/Brotherhood & Revelations had je nog die gave Assassins Tombs / Lairs. Daar was ik soms heel lang mee bezig omdat die levels altijd zo groot waren en je bij een mis jump gelijk dood was.
(en er zat ook altijd hele toffe muziek in die levels)
Wtf is daarmee gebeurd in AC3. Daar heb je die gare Peg Leg Trinkets. Missies die geen reet voorstellen, waar je binnen 10min mee klaar bent en je het aan het einde nog getrakteerd op totale vernietiging van de plaats delict waardoor je maar 10/20 seconden heb om weg te komen.![]()
Beetje overmatig gezeik in dit topic. Ik vond die Peg Leg Trinkets missies erg leuk, vooral als je de optionele doelen probeert te vervullen.Amen.![]()
Gewoon een feit dat een heleboel goeie dingen in AC2/Broterhood niet terugkomen in AC3.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:13 schreef Jivis het volgende:
Beetje overmatig gezeik in dit topic. Ik vond die Peg Leg Trinkets missies erg leuk, vooral als je de optionele doelen probeert te vervullen.
Terwijl Alex Hutchinson in een interview zei dat de 'platform' puzzels in de vorm van Tombs/Lairs van AC2 zouden terugkeren in AC3 omdat de fans ervan houden en Ubisoft zelf ook.
Als hij daarmee doelt op die Peg Leg missies (en dat zijn de enige platform achtige puzzels in de game) dan is het wel heel erg summier.
Ik zeik omdat de game naar mijn mening een verkeerde kant op is gegaan.
-Je hupt van cutscene naar cutscene.
-Bijna nergens heb je totale controlle over de kills die je moet doen.
-Het 'over daken rennen' is bijna niet mogelijk. (okay, vind ik opzich geloofwaardig omdat het een andere tijd/setting is.)
-Ubi heeft waardeloze stemacteurs gebruikt voor de personages.
-Ik (spreek voor mezelf) heb nergens in een 'band' met Conner. Had ik wel met Altiär en Ezio.
-Het platform gedeelte (zoals Prince Of Persia) is haast niet terug te vinden.
-De totale gameplay is veels te kort.
-Het verhaal (spreek ook weer voor mezelf) heb ik bijna nergens begrepen. Ik wist (na tig database entries) niet meer wie ik moest vermoorden of wie aan mij kant stond.
-O, en het spel zit vol crappy bugs.
Er had zoveel meer ingezeten. Het voelt een klein beetje aan als AC1. Wat opzich een hele goeie en vernieuwende game was maar ook daar had veel meer in gezeten.![]()
Hehe.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
Hehe.
John Pitcairn is dood.. En zonder dat ik gezien ben!
Spoilers, lul.![]()
Alsof je dat niet wist tijdens de ontmoeting van John.quote:Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Er zijn ook mensen die het spel niet hebben, weet je.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alsof je dat niet wist tijdens de ontmoeting van John.![]()
Dan mogen ze het weten.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het spel niet hebben, weet je.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Er zijn ook mensen slim genoeg om dan de topics over te slaan als ze het zo eng vinden om eventueel gespoiled te worden, weetje?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het spel niet hebben, weet je.
Conscience do cost.![]()
Sommige mensen willen misschien wel een vraag stellen o.i.d. en dan komen ze zoiets tegen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen slim genoeg om dan de topics over te slaan als ze het zo eng vinden om eventueel gespoiled te worden, weetje?
Spoilers horen in een spoiler te staan.![]()
Als je slechts een vraag wilt stellen lijkt het me niet handig om andere posts te lezen.
Ik begrijp het nooit zo goed waarom dat hier zo vaak de mist in gaat. Als ik niet gespoiled wil worden met games dan lees ik óf het topic niet, of ik lees als ik alleen een vraag heb de reacties niet. Hetzelfde geldt voor series en films: Daar open ik ook pas de topics als ik zelf gekeken heb.
Ik heb nog -nooit- een spoiler gelezen op dit forum die ik wilde vermijden. Ik begrijp niet dat dat voor anderen zo lastig zou zijnHet is ook gewoon een beetje common sense. Het spel is al een tijd uit en mensen hebben het al lang en breed uitgespeeld. Dan kan je verwachten dat er "gespoiled" gaat worden.
Beetje meer eigen verantwoordelijkheid.Conscience do cost.![]()
Het is natuurlijk wel mogelijk dat je iets ziet.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef ems. het volgende:
Als je slechts een vraag wilt stellen lijkt het me niet handig om andere posts te lezen.
Ik begrijp het nooit zo goed waarom dat hier zo vaak de mist in gaat. Als ik niet gespoiled wil worden met games dan lees ik óf het topic niet, of ik lees als ik alleen een vraag heb de reacties niet. Hetzelfde geldt voor series en films: Daar open ik ook pas de topics als ik zelf gekeken heb.
Ik heb nog -nooit- een spoiler gelezen op dit forum die ik wilde vermijden. Ik begrijp niet dat dat voor anderen zo lastig zou zijnHet is ook gewoon een beetje common sense. Het spel is al een tijd uit en mensen hebben het al lang en breed uitgespeeld. Dan kan je verwachten dat er "gespoiled" gaat worden.
Beetje meer eigen verantwoordelijkheid.
In veel topics is het ook verplicht om spoilers in een spoiler te zetten, volgensmij was dat hier ook zo.![]()
Maar dat is je eigen foutquote:Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel mogelijk dat je iets ziet.
Dat betreft voor zover ik weet alleen games in de beginfases van de release. Ondertussen heeft het gros AC3 al uitgespeeld (en is vies teleurgesteld achtergelaten) en dan mag er gewoon vrij over gepraat worden.quote:In veel topics is het ook verplicht om spoilers in een spoiler te zetten, volgensmij was dat hier ook zo.
Maargoed, careIk zeg alleen dat mensen zelf ook wel eens wat meer ratio mogen gebruiken in plaats van zich blijven beroepen op regels die op den duur tóch niet gehandhaafd gaan worden. Het is zo simpel om spoilers te vermijden.
Conscience do cost.![]()
De Underground van Boston en New York heeft ook dergelijke puzzels.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef peleetje het volgende:
[..]
Gewoon een feit dat een heleboel goeie dingen in AC2/Broterhood niet terugkomen in AC3.
Terwijl Alex Hutchinson in een interview zei dat de 'platform' puzzels in de vorm van Tombs/Lairs van AC2 zouden terugkeren in AC3 omdat de fans ervan houden en Ubisoft zelf ook.
Als hij daarmee doelt op die Peg Leg missies (en dat zijn de enige platform achtige puzzels in de game) dan is het wel heel erg summier.Amen.![]()
Ja maar daar zijn geen platformen met de meest onmogelijke sprongen en dieptes waar je kunt doodvallen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
De Underground van Boston en New York heeft ook dergelijke puzzels.
Vond die al helemaal niet spectaculair.![]()
Daar lang na release over janken: leer wat zelfbeheersing.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het spel niet hebben, weet je.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vond het een spelbreker die geen kut met AC te maken heeft imo. Knap gedaan? Absoluut. Echt boeiend? Neuh.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:43 schreef Jivis het volgende:
Ach, AC3 heeft de naval missies, die ik echt episch vind.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Roep ik net mijn recruit op van niveau 11, valt die lul in het water en sterft![]()
Wat is dit voor een bullshit
Snelle Egel![]()
Soundtrack is wel subliem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Soundtrack is wel subliem...Welke soundtrack? ik heb in de game maar 3 nummers gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Als je aangevallen word
2. Bij de homestead missies / Boston Brawlers
3. Bij de intro van de game
Ik miste de goeie achtergrond muziek in de steden.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Welke soundtrack? ik heb in de game maar 3 nummers gehoord.
Ik miste de goeie achtergrond muziek in de steden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
1. Assassin's Creed III Main Themequote:Op donderdag 6 december 2012 23:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Welke soundtrack? ik heb in de game maar 3 nummers gehoord.
Ik miste de goeie achtergrond muziek in de steden.
2. An Uncertain Present
3. Escape in Style
4. Welcome to Boston
5. Freedom Fighter
6. A Bitter Truth
7. Through the Frontier
8. Connor's Life
9. Trouble in Town
10. Farewell
11. HomeStead
12. The Battle of Breed's Hill
13. Speck of Dust
14. Modern Assassin
15. Desmond's Destiny
16. The Aquila
17. Fight Club
18. Eye of the Storm
19. Temple Secrets
20. Beer and Friends
21. Battle at Sea
22. Breaching the Walls
23. Wild Instincts
24. What Came Before
25. Assassin's Creed III Main Theme Variation
Flink geent op Inception als je het mij vraagt, maar dat is niet slecht.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:45 schreef Metonae het volgende:
[..]Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die muziek tijdens de Bosten Brawlers klonk in iedergeval niet slecht.
Deed me een beetje denken aan 'The Dropick Murphys' en De film 'The Departed'.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:45 schreef Metonae het volgende:
[..]"add to my dropbox"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks
Voordeel (en niet realistisch) hij is er straks weer bij, je recruits kunnen niet dood. Was dat maar zo: dan was er nog micromanagement aan dat specifieke gameplaygedeeltequote:Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef S0nic het volgende:
Roep ik net mijn recruit op van niveau 11, valt die lul in het water en sterft![]()
Wat is dit voor een bullshit
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik stuurde altijd voor de grap mijn recruiten af op random soldaten in de stadquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voordeel (en niet realistisch) hij is er straks weer bij, je recruits kunnen niet dood. Was dat maar zo: dan was er nog micromanagement aan dat specifieke gameplaygedeelte
Oke, heb hem nu uitgespeeld..
Vind het echt jammer dat je naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Nog niemand aan de multiplayer begonnen?
Ik vandaag, maar is nagenoeg het zelfde als voorgaande delen.Het is patat.![]()
Ga ik niet eens proberen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:41 schreef Evi_90 het volgende:
Ik vandaag, maar is nagenoeg het zelfde als voorgaande delen.![]()
Ik ben nu level 14. Vind het de meest geniale MP in een spel ooitquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:41 schreef Evi_90 het volgende:
Ik vandaag, maar is nagenoeg het zelfde als voorgaande delen.
Zojuist level 19 gewordenquote:Zat in een pot met iemand die level 1* was. 11k punten en ik die 2de stond op de lijst met 3k
Heb me ook wel al wat uurtjes vermaakt met MP ja. Alleen er is 1 zo'n match die ik wat vaag vind, je moet zelf je targets bepalen ofzo. Desalniettemin had ik toch een flinke score in zo'n match weten te behalen, maar wat nou preciés de bedoeling was, geen idee.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Vind de mode waarbij je een target krijgt en puur uit moet gaan van de hartkloppingen en het gefluister het fijnst om te spelen. Gezichtsveld-indicator vind ik zo'n slap iets. Gisteren had ik een mode die ik nooit eerder had gehad. Geen burgers te zien en als ik een target wou afmaken, kon hij/zij gewoon de stab ontwijken. Vond er dan ook geen reet aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:33 schreef DaFrenk het volgende:
Heb me ook wel al wat uurtjes vermaakt met MP ja. Alleen er is 1 zo'n match die ik wat vaag vind, je moet zelf je targets bepalen ofzo. Desalniettemin had ik toch een flinke score in zo'n match weten te behalen, maar wat nou preciés de bedoeling was, geen idee.![]()
Level 20 inmiddelsSteam: Metonae
quote:Op woensdag 5 december 2012 01:29 schreef Skillstorm het volgende:
Oke.... Net uitgespeeld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom open ik spoilers
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Gewoon deathmatch of de simpele versie daarvan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Vind de mode waarbij je een target krijgt en puur uit moet gaan van de hartkloppingen en het gefluister het fijnst om te spelen. Gezichtsveld-indicator vind ik zo'n slap iets. Gisteren had ik een mode die ik nooit eerder had gehad. Geen burgers te zien en als ik een target wou afmaken, kon hij/zij gewoon de stab ontwijken. Vond er dan ook geen reet aan![]()
Level 20 inmiddels
Manhunt is op zich ook wel geinig, dan kun je idd switchen tussen je targets.
Level 8 hier btw.
Het is patat.![]()
Ik heb zojuist in de laatste "kidd's treasure" missie letterlijk m'n laptop aan stukken geslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb zojuist in de laatste "kidd's treasure" missie letterlijk m'n laptop aan stukken geslagen.
Daar ging ik ook 1x dood ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar oplossing is simpel: gewoon in een boom klimmen en death from above !![]()
Ik dus niet 1x...quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daar ging ik ook 1x dood ja.
Maar oplossing is simpel: gewoon in een boom klimmen en death from above !Normaal gesproken is het simpel, druk een keer E en een keer die andere knop waarmee ze komen. Daar heb ik in al die uren dat ik heb gespeeld (was 40 / 45% ofzo) nog nooit in gefaald, en nu zou ik in eens te langzaam zijn?
De miljoenmiljardste keer dat ik het geprobeerd heb heeft m'n laptop dan ook niet overleefd...
![]()
![]()
We, the unwilling.. led by the unqualified..
Volgens mij kan je die wolven ook niet doden met quicktime. Mij is het in ieder geval niet gelukt. Toen heb ik ze maar kapot geschoten![]()
![]()
Heb hem allang uitgespeeld maar hoe kom je aan extra manschap? Hoe zorg je voor de truc dat je zogenaamd gevangen bent om ergens langs te komen?
Ik heb nu nog maar 1 man en dat is die fransman?![]()
![]()
Bevrijdingsmissie spelen.quote:Op zondag 9 december 2012 02:16 schreef Doublepain het volgende:
Heb hem allang uitgespeeld maar hoe kom je aan extra manschap? Hoe zorg je voor de truc dat je zogenaamd gevangen bent om ergens langs te komen?
Ik heb nu nog maar 1 man en dat is die fransman?Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Op de ps geen problemen met die wolven op die plek.quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik dus niet 1x...Normaal gesproken is het simpel, druk een keer E en een keer die andere knop waarmee ze komen. Daar heb ik in al die uren dat ik heb gespeeld (was 40 / 45% ofzo) nog nooit in gefaald, en nu zou ik in eens te langzaam zijn?
De miljoenmiljardste keer dat ik het geprobeerd heb heeft m'n laptop dan ook niet overleefd...
![]()
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Poeh wat is de Frontier groot zeg. Dacht dat ik alles wel zo'n beetje had gezien maar moet zowat de hele linkerkant nog verkennen. En dan al die side missions, net een unieke beer moeten zoeken en killen voor het jagersgenootschap. Geen idee dat die ook al missies haddenBarely scratched the surface dus
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Je kan het ook in je logboek zien he, wat je allemaal nog moet doenquote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef Romanus het volgende:
Ik dacht dat ik alle 'feathers' in de Frontier wel had gevonden, totdat ik de map kocht
[ afbeelding ]
Is overigens wel een beetje gaar gedaan, want als je alles hebt verdwijnt het gewoon uit je logbook. Heb je het idee dat je het uiteindelijk allemaal voor niks doetquote:Op zondag 9 december 2012 15:22 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je kan het ook in je logboek zien he, wat je allemaal nog moet doen. Doe je eigenlijk ook natuurlijk, but still. Had liever gezien dat het gewoon afgevinkt werd ofzo.
Amen.![]()
En hoé draagt al die onzin eromheen bij aan een werkelijk betere game?quote:Op zondag 9 december 2012 11:49 schreef DaFrenk het volgende:
Poeh wat is de Frontier groot zeg. Dacht dat ik alles wel zo'n beetje had gezien maar moet zowat de hele linkerkant nog verkennen. En dan al die side missions, net een unieke beer moeten zoeken en killen voor het jagersgenootschap. Geen idee dat die ook al missies haddenBarely scratched the surface dus
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Op die manier kun je elke missie in een game natuurlijk wel degraderen tot een doelgerichte, simpele uitdaging. Je zeikt om het zeiken, ben je een kloon van SunChaser ofzo?quote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En hoé draagt al die onzin eromheen bij aan een werkelijk betere game?
De immersieve bosomgeving, het zoeken van clues en de manier waarop je die beer uit zijn grot moet lokken maken die missie leuk. Het is juist de 'onzin eromheen' die (side)missies in games tof maken en het ook toegevoegde waarde geven.Amen.![]()
Dus dat het een GTA frontier wordt ipv een assassins creed is een goede ontwikkeling? Sometimes less is more...quote:Op zondag 9 december 2012 16:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Op die manier kun je elke missie in een game natuurlijk wel degraderen tot een doelgerichte, simpele uitdaging. Je zeikt om het zeiken, ben je een kloon van SunChaser ofzo?
De immersieve bosomgeving, het zoeken van clues en de manier waarop je die beer uit zijn grot moet lokken maken die missie leuk. Het is juist de 'onzin eromheen' die (side)missies in games tof maken en het ook toegevoegde waarde geven.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
In AC I had je toch ook zoiets als de Kingdom? Waar je doorheen kon reizen en een beetje kon vechten terwijl je opweg was naar Jeruzalem of Acre? De serie ging juist weer een stukje terug naar zijn roots.quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus dat het een GTA frontier wordt ipv een assassins creed is een goede ontwikkeling? Sometimes less is more...Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Net het verkeerde stukje. Maar, je hebt hierin idd gelijk.quote:Op zondag 9 december 2012 17:31 schreef Polacco het volgende:
[..]
In AC I had je toch ook zoiets als de Kingdom? Waar je doorheen kon reizen en een beetje kon vechten terwijl je opweg was naar Jeruzalem of Acre? De serie ging juist weer een stukje terug naar zijn roots.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
In AC1 was het inderdaad een open wereld waar geen reet te doen was. Dat is nog erger.
Het was ook altijd de bedoeling dat AC een soort historische GTA zou worden. Ik vind overigens dat in AC2 de sidemissies wel meer betrekking hebben op het overkoepelende verhaal dan in AC3.Amen.![]()
Ja, je kon een beetje vechten, vlaggen verzamelen en torens beklimmen maar meer ook niet. Die sidemissies in AC 3 zijn heel slecht uitgelegd. Neem die brieven of assassinations. Hij zegt alleen maar dankjewel of je komt je target tegen. En dat is het.quote:Op zondag 9 december 2012 17:45 schreef Jivis het volgende:
In AC1 was het inderdaad een open wereld waar geen reet te doen was. Dat is nog erger.
Het was ook altijd de bedoeling dat AC een soort historische GTA zou worden. Ik vind overigens dat in AC2 de sidemissies wel meer betrekking hebben op het overkoepelende verhaal dan in AC3.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Toch... ondanks dat ik AC3 een hele slechte game vind zou ik niet erg vinden om een volgend deel weer met Conner aan de slag te gaan. Als personage heeft hij wel potentie. Altair was in AC1 ook een zoutzak maar die vond ik Revelations (ook dankzij een betere voicecasting) veel interessanter en authentieker.
Een Conner met een betere voicecasting in de Franse Revolutie die daar de Franse Assassins broterhood op poten zet zou ik niet erg vinden.![]()
Hear hear...quote:Op zondag 9 december 2012 16:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Op die manier kun je elke missie in een game natuurlijk wel degraderen tot een doelgerichte, simpele uitdaging. Je zeikt om het zeiken, ben je een kloon van SunChaser ofzo?
De immersieve bosomgeving, het zoeken van clues en de manier waarop je die beer uit zijn grot moet lokken maken die missie leuk. Het is juist de 'onzin eromheen' die (side)missies in games tof maken en het ook toegevoegde waarde geven.
De hoofd verhaallijn mocht dan wel tegen vallen, maar ik vermaak me nog steeds prima met de game door al extra dingetjes.
Ik was veel sneller uitgekeken op bijv. Uncharted dan de AC games die ik tot nu toe gespeeld heb. Het verhaal en gameplay van Uncharted was dan wel tot in de puntjes uitgewerkt en blijft een van mijn favoriete game-series, maar toen het verhaal erop zat heb ik het spel eigenlijk nooit meer opgestart. Had weinig zin om de schatten die ik gemist had te gaan zoeken of die verschrikkelijke wapen-trophies te proberen halen.
Zo'n open wereld game met alle mogelijkheden die AC3 biedt blijft voor mij nog wel even leuk. Maar ieder z'n game en z'n mening natuurlijk
De sidemisions in AC2/Brotherhood waren wel een stuk beter uitgewerkt.quote:Op zondag 9 december 2012 19:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hear hear...
De hoofd verhaallijn mocht dan wel tegen vallen, maar ik vermaak me nog steeds prima met de game door al extra dingetjes.
Ik was veel sneller uitgekeken op bijv. Uncharted dan de AC games die ik tot nu toe gespeeld heb. Het verhaal en gameplay van Uncharted was dan wel tot in de puntjes uitgewerkt en blijft een van mijn favoriete game-series, maar toen het verhaal erop zat heb ik het spel eigenlijk nooit meer opgestart. Had weinig zin om de schatten die ik gemist had te gaan zoeken of die verschrikkelijke wapen-trophies te proberen halen.
Zo'n open wereld game met alle mogelijkheden die AC3 biedt blijft voor mij nog wel even leuk. Maar ieder z'n game en z'n mening natuurlijk
In AC3 heb ik ze vrijwel niet begrepen omdat de bedoeling achter de missies niet werd verklaard. Het waren meer slecht uitgewerkte gimmicks om de gameplay te verlengen.
Ik kan het gewoon niet rijmen dat Ubisoft zegt 3 jaar te hebben ontwikkeld aan de game en dat ik (en vele met mij) toch het gevoel hebben alsof de game is afgeraffeld.![]()
Biedt wel troost dat elke AC gekeken werd naar wat in het vorige deel niet werkte. Na 1 was er meer variatie, na 2 minder fouten in de gameplay waar wat doorgeslagen werd in side-missions die niets toevoegde. Nu na 3 is het erg duidelijk dat AC een flinke stad nodig heeft en voor mij was het combat iets te quick-time. Tevens is het hele side-gebeuren nu onduidelijk en weinig toevoegend geworden. Prima zo’n frontier maar in—bijvoorbeeld—Red Dead Redemption had ik minder last van de overbodige secundaire gameplay.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Eens... om het te relativeren.quote:Op zondag 9 december 2012 19:51 schreef n8n het volgende:
Biedt wel troost dat elke AC gekeken werd naar wat in het vorige deel niet werkte. Na 1 was er meer variatie, na 2 minder fouten in de gameplay waar wat doorgeslagen werd in side-missions die niets toevoegde. Nu na 3 is het erg duidelijk dat AC een flinke stad nodig heeft en voor mij was het combat iets te quick-time. Tevens is het hele side-gebeuren nu onduidelijk en weinig toevoegend geworden. Prima zo’n frontier maar in—bijvoorbeeld—Red Dead Redemption had ik minder last van de overbodige secundaire gameplay.
Een AC game heeft gewoon een goeie stad nodig met een flinke dosis historische gebouwen om te beklimmen en om van binnen te bekijken met goeie platform gameplay.![]()
Idd,
maar dan moet dat klimmen wel beetje moeilijk zijn. Die kerken in AC3 zijn bijna allemaal hetzelfde.
En die bomen in de Frontier heb ik helemaal een hekel aan.
Je had bij AC1 die kathedraal in Acre waar je echt moest zoeken om naar boven te klimmen.
Het is patat.![]()
En dan stond je bovenaan en had je een pracht uitzichtquote:Op maandag 10 december 2012 11:59 schreef Evi_90 het volgende:
Idd,
maar dan moet dat klimmen wel beetje moeilijk zijn. Die kerken in AC3 zijn bijna allemaal hetzelfde.
Je had bij AC1 die kathedraal in Acre waar je echt moest zoeken om naar boven te klimmen.episch moment!
Gerucht aangaande volgende AC-spel:Bron.quote:Ubisoft Brazil managing director Bertrand Chaverot apparently told Portuguese website Techtudo (via Gamespot) in a recent interview that the next game in the Assassin’s Creed franchise will be set in Brazil.
't Is natuurlijk enkel dat, een gerucht, maar wat ervan te denken ..? Als het hedendaags Brazilië is, zie ik mezelf al dat Jezus-beeld beklimmen.
Moira. is tof. :7![]()
Misschien de Portugeese colonisatie rond 1500. Is het enige wat nog een heel klein beetje interessant lijkt. Maar om daar een hele AC game omheen te bouwen. :Squote:Op maandag 10 december 2012 18:04 schreef AthCom het volgende:
Gerucht aangaande volgende AC-spel:
[..]
Bron.
't Is natuurlijk enkel dat, een gerucht, maar wat ervan te denken ..? Als het hedendaags Brazilië is, zie ik mezelf al dat Jezus-beeld beklimmen.![]()
Tijdperk van Babylon lijkt me eigenlijk wel een geniale tijd. Grote stad met hangende tuinen. Guards die er anders uit zien dan we gewend zijn in Europa etc.![]()
Hebben jullie het wel eens meegemaakt dat er helemaal niets in een schatkist zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een AC in Rusland lijkt me heel erg gaaf, en dan niet met de Assassin uit de Comics maar een andere.
Zou rond dezelfde tijd kunnen als AC3. Dan zou je bijvoorbeeld iets met Napoleon kunnen doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan bijvoorbeeld Moskou, St Petersburg etc als steden![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Romanus het volgende:
Een AC in Rusland lijkt me heel erg gaaf, en dan niet met de Assassin uit de Comics maar een andere.
Zou rond dezelfde tijd kunnen als AC3. Dan zou je bijvoorbeeld iets met Napoleon kunnen doen:Franse revolutie leek me veel logischer, maar komt chronologisch na AC3 en heeft dus potentie om als volgende tussendoortje te dienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan bijvoorbeeld Moskou, St Petersburg etc als steden
Maar Brazilie?!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als het echt Brazilie gaat worden dan voorspel ik een snelle ondergang voor de AC serie.
Ik snap dat je als gamemaker wilt blijven vernieuwen. Maar om nu weer een game door bomen te springen maar nu in de Amazone gaat me wat te ver.
Maar goed... het is wel typisch Ubisoft. Ambitieus en vernieuwd beginnen om vervolgens commercieel ten onder te gaan.![]()
Ze moeten wel de essentie van de game houden.
Free runnen door historische steden, dus bijvoorbeeld Parijs met Franse Revolutie.
Natuurlijk heeft Brazilië ook wel zo z'n historie maar betwijfel in hoeverre dat in een AC game past...Het is patat.![]()
Zou het niet de Russische revoltie worden? De Franse revoltie lijkt mij te snel na de gebeurtenissen van AC 3.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Franse Revolutie zou logischer zijn als vervolg op het verhaal van Conner.quote:Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef Polacco het volgende:
Zou het niet de Russische revoltie worden? De Franse revoltie lijkt mij te snel na de gebeurtenissen van AC 3.![]()
Dat lijkt me heel interessant alleen dan heb je wel een probleem wat betreft mitrailleursquote:Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef Polacco het volgende:
Zou het niet de Russische revoltie worden? De Franse revoltie lijkt mij te snel na de gebeurtenissen van AC 3.![]()
Connor lijkt me redelijk af als verhaal.quote:Op maandag 10 december 2012 22:48 schreef peleetje het volgende:
[..]
Franse Revolutie zou logischer zijn als vervolg op het verhaal van Conner.Connor kon al 10 kogels opvangen dus daar zou ik me geen zorgen over makenquote:Op maandag 10 december 2012 22:48 schreef Romanus het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel interessant alleen dan heb je wel een probleem wat betreft mitrailleurs
Het hoeft niet steeds verder de toekomst in te gaan heZeker nu niet met
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
quote:Op maandag 10 december 2012 22:53 schreef Metonae het volgende:
Dat zou ik helemaal gaar vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me eigenlijk het beste. Ze hebben zoveel overgeslagen. Alleen is het dan niet logisch om weer dual hidden blades te hebben etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat had Ubisoft ook al aangeven. Dat ze met een nieuw subject weer konden spelen met tijd en historie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aangezien Desmond subject 17 was...
Er zaten nog 16 subjects voor hem waarvan we er maar een paar kennen.![]()
Of we krijgen een AC met gigantisch slechte storytelling en Abstergo heeft Subject 18 gevondenquote:Op maandag 10 december 2012 22:57 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat had Ubisoft ook al aangeven. Dat ze met een nieuw subject weer konden spelen met tijd en historie.
En aangezien Desmond subject 17 was...
Er zaten nog 16 subjects voor hem waarvan we er maar een paar kennen.
...En laat het alsjeblieft een vrouwtje zijn.Steam: Metonae
Des te frustrerender dat het geen einde geeft maar een slap filmpje met meer vragen dan antwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja wauw!quote:Op maandag 10 december 2012 11:59 schreef Evi_90 het volgende:
Idd,
Je had bij AC1 die kathedraal in Acre waar je echt moest zoeken om naar boven te klimmen.
Wat een prachtige scenery
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Net nog even een paar Sequences in de replay gedaan. Dacht, laat ik het spel toch nog eens een kans geven. Maar jeetje mina wat heb ik me weer zitten irriteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: De missies zijn te linear opgezet. Bij een freeroame game verwacht ik op z'n minst dat ik missies kan doen zoals ik dat wil en punten krijg voor het resultaat.![]()
Dat, en het niet echt goed samenhangende verhaal met behoorlijk wat gaten. Het is een goede game, maar het is ronduit jammer dat het voelt als de tussendoortjes van deel 2 ipv als een volwaardige titel.
Nog lang niet alles verkend en ik zal de game zeker nog eens door spelen. Maar de nasmaak is gewoon dat het beter kon en mocht.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ben er ook nog steeds niet uit hoe Haytham van het een op het ander weet dat Connor zijn zoon is.
Editje: Iemand die zin heeft om van tijd tot tijd zin heeft om elkaar af te slachten in MP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door Metonae op 12-12-2012 22:05:17 ]Steam: Metonae
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:11 schreef peleetje het volgende:
OK, deze die jij noemt is ook wel erg. Ligt te voor de hand, ik was al in de hooiwagen gesprongen voordat ik de melding kreeg dat ik dat ding moest vermijden voor 100% sync.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer nu alle assassins te rekruteren in de verschillende districten nu 4 van de 6.Het is patat.![]()
Hoeveel assassin recruits zijn er? Ik heb er 5 maar dat lijkt me een onlogisch getal eigenlijk. Mede omdat je er 3 op 1 missie kunt sturen.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:55 schreef Metonae het volgende:
Ben er ook nog steeds niet uit hoe Haytham van het een op het ander weet dat Connor zijn zoon is.
Editje: Iemand die zin heeft om van tijd tot tijd zin heeft om elkaar af te slachten in MP?Volgens mij in die missie die in mijn 'spoiler' staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
6, 3 in elke stad.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:27 schreef Romanus het volgende:
Hoeveel assassin recruits zijn er? Ik heb er 5 maar dat lijkt me een onlogisch getal eigenlijk. Mede omdat je er 3 op 1 missie kunt sturen.
Dat zie je ook boven in als je bezig bent wanneer je ze op een missie stuurt.
Ik speel de MP wel graag trouwens als ik tijd heb.
Het is patat.![]()
Voeg me even toe aan je vrienden.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:33 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
6, 3 in elke stad.
Dat zie je ook boven in als je bezig bent wanneer je ze op een missie stuurt.
Ik speel de MP wel graag trouwens als ik tijd heb.
Ingame naam = MetonaeSteam: Metonae
Kan volgens mij niet bij PS3. Of ik ben blind...quote:Op donderdag 13 december 2012 00:29 schreef Metonae het volgende:
[..]
Voeg me even toe aan je vrienden.
Ingame naam = MetonaeHet is patat.![]()
Oh... PS3quote:Op donderdag 13 december 2012 16:02 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet bij PS3. Of ik ben blind...Geen idee!
Ik heb hem vandaag eindelijk uit kunnen spelen en kan het eindelijk deels met je eens zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 21:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat, en het niet echt goed samenhangende verhaal met behoorlijk wat gaten. Het is een goede game, maar het is ronduit jammer dat het voelt als de tussendoortjes van deel 2 ipv als een volwaardige titel.
Nog lang niet alles verkend en ik zal de game zeker nog eens door spelen. Maar de nasmaak is gewoon dat het beter kon en mocht.. Het einde is afgeraffeld, zowel de Connor-verhaallijn als die van Desmond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk hebben die missies van Connor een dalende tendens. Ze beginnen leuk, maar worden steeds slechter. Spijtig. Uiteindelijk heb ik me nog het meest vermaakt met de sidemissies (homestead, jagen, naval, forten veroveren).Amen.![]()
Heb em sinds een paar dagen op de pc, vermakelijk spelletje wel, maar wat een kutport is het weer. Belabberde performance op crossfire, slechte verdeling over de cpu-cores, lekker bezig Ubisoft. Wachten op patches dus maar.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Dat van die salto's wel ja, maar het laat wel zien dat AC 3 niet de totale onmogelijkheid is met in bomen en over rotsen heen klimmen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:35 schreef Evi_90 het volgende:
Grappig filmpje.
Alleen die gast maakt net teveel salto's dat het irritant wordt.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Heeeeeel belangrijk in een AC game ja...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En die zijn killing:quote:quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef jankaas020 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ken ik nog niet. Ik ben pas bij Sequence 5.quote:
Het enige waar ik een schurfthekel aan heb, zijn wolven. Ik hoor iedereen zeggen dat ze makkelijk zijn, maar ik ben zo vaak te laat
. Ik ga in ieder geval niet meer zonder paard het bos in, want dan vallen ze tenminste niet aan
.
![]()
Ik haalde die beesten vaak ook gewoon neer met een pijl, voor ze überhaupt de kans kregen me aan te vallen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet. Ik ben pas bij Sequence 5.
Het enige waar ik een schurfthekel aan heb, zijn wolven. Ik hoor iedereen zeggen dat ze makkelijk zijn, maar ik ben zo vaak te laat
. Ik ga in ieder geval niet meer zonder paard het bos in, want dan vallen ze tenminste niet aan
.
Amen.![]()
Die wolven zijn niet zo moeilijk. Begint altijd met de zelfde knop (bij PS3 vierkantje).quote:Op maandag 17 december 2012 13:08 schreef Devv het volgende:
[..]
.
Achilles is bij mij nu dood en Connor is de cupido aan het uithangen wat 'm niet goed afgaat.
Het is patat.![]()
Dit was trouwens het eerste deel waarin ik me totaal geen Assassin voelde. Bij Altaïr had ik dat gevoel heel sterk. Bij Ezio wat minder, tot het laatste deel waarin ik dat gevoel weer wel had.![]()
hmm, waar is die 6e assassin te vinden? Zal ergens in NY zijn, maar er staat niets op de map aangegeven.
Forten reeds gedaan etc etc etc, bijna alles. Zit nu in S10
DAnkeI am a Koala who Stretches :P![]()
En er is een nieuwe patch!
http://forums.ubi.com/sho(...)atch-Spoilers-Forums
LET OP!! Staan wat ingame spoilers in de omschrijvingen.
Er zijn weer heel wat bugs geplet met deze update. Effe uitproberen straks.![]()
Schandalig veel bugs! Eigenlijk niet normaal dat ze een game zo releasen full priced.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:40 schreef magikmichael het volgende:
En er is een nieuwe patch!
http://forums.ubi.com/sho(...)atch-Spoilers-Forums
LET OP!! Staan wat ingame spoilers in de omschrijvingen.
Er zijn weer heel wat bugs geplet met deze update. Effe uitproberen straks.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef jankaas020 het volgende:
Er zit een volgorde in qua timing, is vrij makkelijk als je het eenmaal weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wolven vond ik ronduit kut. Normale wolven had ik geen probleem mee, maar met deze lag Connor bij mij onder een wolf zodra de eerste QTE op het scherm verscheen. Ben toen maar een boom in geklommen en heb ze vanaf daar neergeschoten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:08 schreef invine het volgende:
[..]
Er zit een volgorde in qua timing, is vrij makkelijk als je het eenmaal weet"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Dat werkte bij mij niet.. achja whatever floats your boatquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Die wolven vond ik ronduit kut. Normale wolven had ik geen probleem mee, maar met deze lag Connor bij mij onder een wolf zodra de eerste QTE op het scherm verscheen. Ben toen maar een boom in geklommen en heb ze vanaf daar neergeschoten.
Inderdaad! En dit is al de 3de patch. Hoeveel zullen er nog volgen? Ik denk dat Ubisoft ons ziet als testers. Misschien komen wij dan in de ending credits van de volgende AC.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Schandalig veel bugs! Eigenlijk niet normaal dat ze een game zo releasen full priced.![]()
Dat is waarschijnlijk die vrouw. Die zit in New York ergens helemaal in het Noord-Westen. Loop met je eagle vision aan rond, dan zie je haar bij een huis zitten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:16 schreef StretchingKoala het volgende:
hmm, waar is die 6e assassin te vinden? Zal ergens in NY zijn, maar er staat niets op de map aangegeven.
DAnke![]()
Pcies...quote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef Romanus het volgende:
Dit was trouwens het eerste deel waarin ik me totaal geen Assassin voelde. Bij Altaïr had ik dat gevoel heel sterk. Bij Ezio wat minder, tot het laatste deel waarin ik dat gevoel weer wel had.
Het sneaky aspect is ook een beetje weg. Kan me nog wel de missies herinneren uit AC1 waarbij je sneaky tussen de menigte op je target afliep, de kil maakt en vervolgens over de daken wegrennen.![]()
Ik begin het nu ook eindelijk een beetje door te krijgenquote:Op maandag 17 december 2012 21:44 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Die wolven zijn niet zo moeilijk. Begint altijd met de zelfde knop (bij PS3 vierkantje)..
![]()
Kijk even als je de plattegrond opent welke gedeeltes van de steden je al bevrijdt hebt (liberated) anders blijft de status op disputed staan. Je kunt dan links het het menu switchen. Dan kan je zien hoeveel % de assassins controle hebben over het gebied.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:16 schreef StretchingKoala het volgende:
DAnke
OT: Ik vind Connor ook geen echte assassin. Hoop dat volgende deel toch weer in Europa zal zijn of Klein-Azie/Midden-Oosten. Helaas volgens de meest recente berichten is dat niet zo...
Het is patat.![]()
Weet iemand of je nog een tweede kans krijgt om een Frontiersmen missie te doen als je deze de eerste keer niet gehaald hebt? Ik heb namelijk "The Boy Who Cried Wolf" niet gehaald. De rest heb ik wel gedaan. Maar nu zie ik geen Frontiersmen icoon meer verschijnen om een missie te kunnen doen...
[ Bericht 1% gewijzigd door Devv op 19-12-2012 00:22:56 ]![]()
Kun je de Frontiermenmissies niet gewoon opnieuw spelen via het menu, net als de rest?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef Devv het volgende:
Weet iemand of je nog een tweede kans krijgt om een Frontiersmen missie te doen als je deze de eerste keer niet gehaald hebt? Ik heb namelijk "The Boy Who Cried Wolf" niet gehaald. De rest heb ik wel gedaan. Maar nu zie ik geen Frontiersmen icoon meer verschijnen om een missie te kunnen doen...
Amen.![]()
Ik heb nog even gekeken, maar ik kan echt geen replay voor deze missies vinden.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Kun je de Frontiermenmissies niet gewoon opnieuw spelen via het menu, net als de rest?![]()
Ben ondertussen aanbelandt bij Sequentie 7, en ik kan tot nu toe echt geen zijmissies vinden. Hoe kan je deze vinden?![]()
De legenda op de map? Heb je alle viewpoints al?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef timp0e het volgende:
Ben ondertussen aanbelandt bij Sequentie 7, en ik kan tot nu toe echt geen zijmissies vinden. Hoe kan je deze vinden?Amen.![]()
Waar kan je eigenlijk patches vinden? Ik kijk op Ubisoft bij patches en daar krijg je geen resultaten te zien. Ik hoop eigenlijk ook nog antwoord te krijgen op mijn eerdere vraag, want ik heb geen zin om het hele spel opnieuw te doen voor een side mission
.
[ Bericht 37% gewijzigd door Devv op 19-12-2012 12:55:24 ]![]()
Je kunt ze vinden in de Frontier, Homestead of bij de Harbor Master (Naval). Of gewoon de Liberation in de steden. Moet zeggen dat ik eerst het verhaal heb uitgespeeld voordat ik aan de zijmissies ben begonnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef timp0e het volgende:
Ben ondertussen aanbelandt bij Sequentie 7, en ik kan tot nu toe echt geen zijmissies vinden. Hoe kan je deze vinden?Patch for PC vind je hier: http://ubisoft-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/17491, ik heb 'm zelf niet dus weet niet of ie werkt aangezien ik op PS3 speel.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef Devv het volgende:
Waar kan je eigenlijk patches vinden? Ik kijk op Ubisoft bij patches en daar krijg je geen resultaten te zien. Ik hoop eigenlijk ook nog antwoord te krijgen op mijn eerdere vraag, want ik heb geen zin om het hele spel opnieuw te doen voor een side mission
.
Ik dacht dat je 'm wel opnieuw kon spelen via de DNA tracker maar dat kan alleen bij de main missions. Misschien verdwijnt ie even (net zoals die almanacs die je niet vangt) en dat ie later weer op de plattegrond terug komt?Het is patat.![]()
Ik ben al meerdere keren naar andere regio's gegaan om te kijken of de missie weer zichtbaar wordt. Maar helaas is dit niet het geval. Misschien dat het later in het spel wel weer terugkomt, want ik ben pas bij Sequence 5. Ik ben op dit moment eigenlijk alleen nog aan het jagenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:08 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Misschien verdwijnt ie even (net zoals die almanacs die je niet vangt) en dat ie later weer op de plattegrond terug komt?. Ik heb wel al voor ruim $50.000,- aan beren gestroopt
![]()
.
![]()
En wat kun je met dat geld doen? Je huis versieren en nog meer geld verdienen.
Totaal onzinnige toevoeging IMO.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Of je komt 't toevallig tegen. Je hebt nog ff en misschien vergeet je het wel weer, lol.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Misschien dat het later in het spel wel weer terugkomt, want ik ben pas bij Sequence 5.De Aquila upgraden voor naval missies.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Totaal onzinnige toevoeging IMO.
Het is patat.![]()
Ik had die al uitgespeeld voordat ik ook maar een van de duurdere upgrades kon betalenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:41 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Of je komt 't toevallig tegen. Je hebt nog ff en misschien vergeet je het wel weer, lol.
[..]
De Aquila upgraden voor naval missies.![]()
Er lopen na de laatste patch ineens koeriers rond die zo te zien van die voorwerpen bij zich hebben voor die voorwerpen missies. Ze hebben het icoontje van dieven uit eerdere games en als je ze killed maakt de camera een of andere vage beweging. Vreemd weer
Ja, dat is ook een challenge, een x aantal koeriers neerhalen. Blijkbaar zit daar een glitch in, want ik ben er in mijn hele playthrough welgeteld eentje tegengekomen. Heb die challenge dus ook onmogelijk kunnen afvinken.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef DaFrenk het volgende:
Er lopen na de laatste patch ineens koeriers rond die zo te zien van die voorwerpen bij zich hebben voor die voorwerpen missies. Ze hebben het icoontje van dieven uit eerdere games en als je ze killed maakt de camera een of andere vage beweging. Vreemd weer
Ubisoft heeft wel een flater geslagen vind ik, zelden een game meegemaakt die bij de release zoveel bugs had (op Fallout: New Vegas na dan). Het spel is duidelijk afgeraffeld.Amen.![]()
Exact. En echt nodig had je ze niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:38 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik had die al uitgespeeld voordat ik ook maar een van de duurdere upgrades kon betalenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Aha! Dan is dat nu opgelost want ben er in New York al heel wat tegengekomen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een challenge, een x aantal koeriers neerhalen. Blijkbaar zit daar een glitch in, want ik ben er in mijn hele playthrough welgeteld eentje tegengekomen. Heb die challenge dus ook onmogelijk kunnen afvinken.
Ubisoft heeft wel een flater geslagen vind ik, zelden een game meegemaakt die bij de release zoveel bugs had (op Fallout: New Vegas na dan). Het spel is duidelijk afgeraffeld.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Ik vind het gewoon leuk om zoveel mogelijk geld te verdienenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Totaal onzinnige toevoeging IMO..
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om zoveel mogelijk geld te verdienen.
![]()
In mijn echte leven al niet boeiend genoeg...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Moet zeggen dat ik me nog wel steeds vermaak met de multiplayer vooral de Wanted en Deach Match mode.
Het is patat.![]()
Ik dacht dat ik eindelijk alle peg leg trinkets had, maar ik geloof dat er in new york ook nog een aantal zijn. Ik kan daar nog niet eens naartoe...![]()
Wat kan ik trouwens met die dierenhuiden enzo? Is dat puur om te vekopen? Geld verdienen dus?Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef maxmit het volgende:
Wat kan ik trouwens met die dierenhuiden enzo? Is dat puur om te vekopen? Geld verdienen dus?Amen.![]()
Nou, je kunt ze ook gebruiken om spullen te maken. De grote zadeltassen zijn wel relaxed, ammo aanvullen bij je paard. Of dubbele holsters voor 2 vuurwapens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef maxmit het volgende:
Wat kan ik trouwens met die dierenhuiden enzo? Is dat puur om te vekopen? Geld verdienen dus?Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Oh ja, dat ook. Heb ik nooit gedaan eerlijk gezegd, wordt het spel nog makkelijker dan het al isquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nou, je kunt ze ook gebruiken om spullen te maken. De grote zadeltassen zijn wel relaxed, ammo aanvullen bij je paard. Of dubbele holsters voor 2 vuurwapens..
Amen.![]()
Is dat nou leuk, 337 keer dezelfde QTE doen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:29 schreef Devv het volgende:
Ik sta 19e op het wereldwijde PC SP Leaderboard beren jagen met 337 berenvelletjes.
Amen.![]()
QTE's zijn de kanker van deze generatie iig...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die berenvelletjes leveren grof geld op. Dat maakt het wel weer leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, 337 keer dezelfde QTE doen?![]()
En het blijft maar uitzaaien inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
QTE's zijn de kanker van deze generatie iig...
Via het boek in het landhuis of in een winkel. Je moet dan wel de benodigde inwoners en materialen hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:20 schreef maxmit het volgende:
En dat kan ik in homestead laten maken of zelf?Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
QTE's zijn de kanker van deze generatie iig...
Ik snap het ook niet... Het haalt je compleet uit je spel, forceert je op je handen te zitten en rustig te kijken wat je moet indrukken, dat indrukken en weer van voor af aan.
Vooral in de kills vond ik het vet irritant, alleen bij die veldslag had je enige uitdaging bij de kill geloof ik, daar lag nog een bloed-onder-de-nagels-vandaan stuk voor, het door de veldslag heen rennen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat hebben ze geloof ik ook nooit uitgelegdquote:Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef Devv het volgende:
Hoe stuur je ook alweer een recruit op je doelwit af? Ik heb de aanwijzingen gemist.
geloof met LB of RB
Ik weet al waarom T niet werkte. Je kunt in The Frontier blijkbaar geen recruits roepenquote:. In Boston werkt het namelijk wel gewoon.
![]()
Die achtervolging van Charles Lee was bloed-onder-de-nagels-vandaan halend in negatieve zinquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap het ook niet... Het haalt je compleet uit je spel, forceert je op je handen te zitten en rustig te kijken wat je moet indrukken, dat indrukken en weer van voor af aan.
Vooral in de kills vond ik het vet irritant, alleen bij die veldslag had je enige uitdaging bij de kill geloof ik, daar lag nog een bloed-onder-de-nagels-vandaan stuk voor, het door de veldslag heen rennen....
Amen.![]()
inderdaad, die kerel is sneller dan Usain Bolt.quote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die achtervolging van Charles Lee was bloed-onder-de-nagels-vandaan halend in negatieve zin.
![]()
Inderdaad... heel vaag. Zeker voor zo'n oude dude!quote:Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef Romanus het volgende:
[..]
inderdaad, die kerel is sneller dan Usain Bolt.
En die al die kutventjes die overal in de weg stonden met hun musketten. Aan het begin werd je al vertraagd door 1 of andere bom.
Ik heb uiteindelijk via een youtube walkthrough bekeken hoe ik 'm moest achtervolgen.![]()
Is ook irritant. Zeker omdat de knoppen die je moest indrukken telkens weer anders waren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Vooral in de kills vond ik het vet irritant, alleen bij die veldslag had je enige uitdaging bij de kill geloof ik, daar lag nog een bloed-onder-de-nagels-vandaan stuk voor, het door de veldslag heen rennen...
En ook kut dat je niet gewoon kon kappen met killen en wegrennen.![]()
Er zitten wel bugs in, maar ik vind die persoonlijk niet echt storend. Het enige wat ik teleurstellend vind, is dat ze Eyefinity ondersteuning toch niet af hebben gekregen. Dit zou eerst wel het geval zijn. Maar ik kan het spel desalniettemin zonder problemen met de hoogste grafische instellingen spelen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Draait het een beetje goed? Okeje port?![]()
Zover was ik ook bijna, maar had de hele game al gespeeld zonder YouTube te gebruiken dus ik dacht dan moet die laatste ook maar zonder. Heb op een gegeven moment maar uitgezet een later nog weer eens geprobeerd. Maar wel frustrerend...quote:Op maandag 24 december 2012 17:37 schreef peleetje het volgende:
Ik heb uiteindelijk via een youtube walkthrough bekeken hoe ik 'm moest achtervolgen.
Het is patat.![]()
Wat vonden jullie de moeilijkste missie om 100% mee te halen? Ik zit zelf pas bij The Tea Party in Sequence 6 en die vond ik al moeilijk zat.![]()
Als je weet dat je die 'air assassination met een musket' vanaf de reling van een schip moet doen en wanneer je precies uitvogelt hoe je moet staan om vijanden in het water te duwen, is het echt heel goed te doen. Er zijn moeilijkere 100% dan die, geloof me.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:31 schreef Devv het volgende:
Wat vonden jullie de moeilijkste missie om 100% mee te halen? Ik zit zelf pas bij The Tea Party in Sequence 6 en die vond ik al moeilijk zat.
Ik heb het bij de meeste niet eens geprobeerd, had er geen zin inquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:31 schreef Devv het volgende:
Wat vonden jullie de moeilijkste missie om 100% mee te halen? Ik zit zelf pas bij The Tea Party in Sequence 6 en die vond ik al moeilijk zat.![]()
Idem. Als het toevallig in mn speelwijze past is het leuk meegenomen. Vind het vaak een beperking.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:58 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik heb het bij de meeste niet eens geprobeerd, had er geen zin in![]()
Heeft het nog zin om verder te gaan met al die Homestead missies en craften van items als je de verhaallijn hebt uitgespeeld? Heb al wel wat artisans en wat homestead missies gedaan maar heb veel geskipt.
Wat is überhaubt de reden om daar aan te beginnen aangezien geld geen enkele toegevoegde waarde heeft in de game?![]()
Intrinsieke waarde m.b.t. het spel? Weinig. Het verandert natuurlijk niets.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Black-Hole het volgende:
Heeft het nog zin om verder te gaan met al die Homestead missies en craften van items als je de verhaallijn hebt uitgespeeld? Heb al wel wat artisans en wat homestead missies gedaan maar heb veel geskipt.
Wat is überhaubt de reden om daar aan te beginnen aangezien geld geen enkele toegevoegde waarde heeft in de game?Moira. is tof. :7![]()
Je bouwt je homestead uit. Verder krijg je natuurlijk verhalende tussenfilmpjes, maarja, erg boeiend zijn die niet.Amen.![]()
Als je het spel 100% wilt uitspelen, dan zijn die missies en geld verdienen niet geheel onbelangrijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Black-Hole het volgende:
Wat is überhaubt de reden om daar aan te beginnen aangezien geld geen enkele toegevoegde waarde heeft in de game?![]()
Nou, heb er inmiddels een paar uur inzitten, waarvan de helft cutscenes waren, en vind het zeeeer irritant de hele tijd dat gelul. Volg het verhaal ook maar amper eigenlijk. Ff drinken/roken/naar de plee. Sowieso ook rommelig opgezet allemaal, homestead bouwen, dat schip upgraden. Zoveel losse elementen... Vind alleen het vechten enigzins vermakelijk. Uit pure verveling slacht ik dan regelmatig ook maar weer een dozijntje guards af, puur om een beetje actie te krijgen.
Ben ook die additionele objectives wel zat. Doe dit zonder dat blabla. Inderdaad een beperking, vooral omdat je het de eerste keer bijna niet goed kan doen, alleen trial en error 'leert' je de juiste manier. Booooring. Het maakt zo'n free-roam opzet verbazingwekkend beperkend. Let er daarom ook helemaal niet meer op. Sowieso voelt het hele spel als een gescripte verhaallijn in een free-roam wereld. Paradoxaal zeg maar.
Ik had er meer van verwacht, of gehoopt. Vind het weer een typisch Ubisoft spelletje. Ziet er goed uit, hoop potentie, maar teleurstellend uitgewerkt als je onder de grafische mooie oppervlakte kijkt.
Al met al zal ik em wel gaan uitspelen, beetje zinloos hack en slashen blijft wel okee. Maar ik vind het zeker geen topgame. Als dit al een 10 zou moeten zijn, dan zijn de gta's en skyrim's van deze wereld een 15.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Ik zit vast bij de tweede missie van de Boston Brawlers. Hoe versla je die zeeman?! Ik kan hem met geen mogelijkheid raken.
![]()
Volgens mij moet je op bepaalde plekken counteren. Of is dat die touwmaker?quote:Op zondag 30 december 2012 02:22 schreef Devv het volgende:
Ik zit vast bij de tweede missie van de Boston Brawlers. Hoe versla je die zeeman?! Ik kan hem met geen mogelijkheid raken.
Het is gelukt. En zojuist heb ik ook eindelijk een Courier weten te pakken
.
[ Bericht 45% gewijzigd door Devv op 30-12-2012 18:59:41 ]![]()
Ik kan die laatste Peg Leg trinket niet vinden. Heb de kaart gekocht en ze allemaal opgezocht, maar kom er nog één te kort. Kan net naar New York. Kan het zo zijn dat die in een nog aankomende stad is??? Ik weet het niet.Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Nee, er volgt geen andere stad meer. Wel vreemd dat je er eentje te kort komt als je alle kaarten hebt met de locaties. Ik had er zelfs 25 terwijl je er maar 24 nodig hebt.quote:Op maandag 31 december 2012 17:55 schreef maxmit het volgende:
Ik kan die laatste Peg Leg trinket niet vinden. Heb de kaart gekocht en ze allemaal opgezocht, maar kom er nog één te kort. Kan net naar New York. Kan het zo zijn dat die in een nog aankomende stad is??? Ik weet het niet.![]()
Kaarten? Er is maar 1 kaart toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee, er volgt geen andere stad meer. Wel vreemd dat je er eentje te kort komt als je alle kaarten hebt met de locaties. Ik had er zelfs 25 terwijl je er maar 24 nodig hebt.
Ik denk dat jij een trinket van mij hebt dan. Ik heb er maar 23...![]()
Raar
Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
alles is gewoon te vinden in de frontier,quote:Op maandag 31 december 2012 17:55 schreef maxmit het volgende:
Ik kan die laatste Peg Leg trinket niet vinden. Heb de kaart gekocht en ze allemaal opgezocht, maar kom er nog één te kort. Kan net naar New York. Kan het zo zijn dat die in een nog aankomende stad is??? Ik weet het niet.Zij die mij haten zijn gratis promo!![]()
godver.. Ja inderdaad. Telkens weer die stomme scene, waarin je verplicht bent te kijken hoe een pasr blauwtjes roodjes afvoeren,quote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef Rogan het volgende:
Het feit dat je alle cutscenes kan skippen behalve de cutscenes zoals overnemen van een fort.Zij die mij haten zijn gratis promo!![]()
er inderdaad 1 extraquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee, er volgt geen andere stad meer. Wel vreemd dat je er eentje te kort komt als je alle kaarten hebt met de locaties. Ik had er zelfs 25 terwijl je er maar 24 nodig hebt.ik deed de quest, en vond later nog eentje, geen idee wat ik er mee moet
Zij die mij haten zijn gratis promo!![]()
Ik ben nog steeds boos over hoe ze het Desmond-verhaal hebben afgesloten.
Minachting van de mensen die het al vanaf deel één spelen.
Amen.![]()
Heb je nu 23 of 24 Peg Leg Trinkets? Je hebt er volgens mij namelijk maar 24...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:40 schreef maxmit het volgende:
Ik heb er echt maar 24 en op geen enkele kaart staat een glas...![]()
23 bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Heb je nu 23 of 24 Peg Leg Trinkets? Je hebt er volgens mij namelijk maar 24...Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Het hoofdpersonage van Assassin's Creed IV is bekend gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed kostuum wel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Onzin maar wel een lekker wijf.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Inderdaad lekker. Ze was ook al te vinden in het Pokemon topic.quote:Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Ik zit vast bij West New York's Underground. In de DNA Tracker staat 84%, terwijl ik 11 van de 11 Fast Travel Stations heb gevonden. Wat heb ik hier over het hoofd gezien?
![]()
Eentje maakt deel uit van de hoofdmissies, dus als je die nog niet gedaan hebt, zou ik me er geen zorgen over maken.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:04 schreef Devv het volgende:
Ik zit vast bij West New York's Underground. In de DNA Tracker staat 84%, terwijl ik 11 van de 11 Fast Travel Stations heb gevonden. Wat heb ik hier over het hoofd gezien?
Damn, wat een fijn spel, was op zoek naar voer voor mij Wii U, dus deze maar gekocht, anders voelde hij zich achtergesteld bij mijn 360 en PS3
Maar nogmaals, tof spel, heerlijke gameplay, sfeertje doet me wat denken aan The Saboteur, ook overal vijanden, lekker veel verticale gameplay, het is dat mij gamepad nu leeg is anders was ik nog wel ff bezig geweest.
Note aan me zelf, binnenkort de sterkere accu van Nyko voor dat ding kopen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Ik zou de pro controller aanschaffen ervoor. Heb het gister uitgespeelt met heel het spel teren op 1 keer laden van de pro controller. En nog 3 streepjes over. Daarnaast kan je spelen terwijl die oplaadt!! Uiteindelijk volgens de wiiU er 32:58 uur over gedaan. Dus top batterij!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:43 schreef Klonk het volgende:
Damn, wat een fijn spel, was op zoek naar voer voor mij Wii U, dus deze maar gekocht, anders voelde hij zich achtergesteld bij mijn 360 en PS3
Maar nogmaals, tof spel, heerlijke gameplay, sfeertje doet me wat denken aan The Saboteur, ook overal vijanden, lekker veel verticale gameplay, het is dat mij gamepad nu leeg is anders was ik nog wel ff bezig geweest.
Note aan me zelf, binnenkort de sterkere accu van Nyko voor dat ding kopen
Verder best wel veel bugs, maar ik hadde wiiu versie dus weet niet of het daaraan lag. Éen keer in het begin met haytman moest je een convooi aanvallen. Ik spring op de koets en spring op het dak, had ik ze allemaal vermoord zei die![]()
ook dat guards als levende standbeelden omeen rijtje stonden enik alles kon doen want ze grepen niet in.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 11:10:36 ]![]()
Dat met die standbeelden heb ik ook gehad, op de PS3quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zou de pro controller aanschaffen ervoor. Heb het gister uitgespeelt met heel het spel teren op 1 keer laden van de pro controller. En nog 3 streepjes over. Daarnaast kan je spelen terwijl die oplaadt!!
Verder best wel veel bugs, maar ik hadde wiiu versie dus weet niet of het daaraan lag. Éen keer in het begin met haytman moest je een convooi aanvallen. Ik spring op de koets en spring op het dak, had ik ze allemaal vermoord zei die![]()
ook dat guards als levende standbeelden omeen rijtje stonden enik alles kon doen want ze grepen niet in..
Sowieso ervoer ik het als de meest buggy en afgeraffelde Assassin's Creed.Amen.![]()
Ik heb niet veel bugs gezien (PC). Maar het einde vond ik tegenvallen... We waren natuurlijk verwend met die fantastische einden van de eerdere spellen (god, wat was ik blij dat ik pas afgelopen jaar begonnen ben met spelen! kon tenminste gelijk het verhaal doorspelen)quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat met die standbeelden heb ik ook gehad, op de PS3.
Sowieso ervoer ik het als de meest buggy en afgeraffelde Assassin's Creed.![]()
had ik ook, vond ik ff niet ergquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zou de pro controller aanschaffen ervoor. Heb het gister uitgespeelt met heel het spel teren op 1 keer laden van de pro controller. En nog 3 streepjes over. Daarnaast kan je spelen terwijl die oplaadt!! Uiteindelijk volgens de wiiU er 32:58 uur over gedaan. Dus top batterij!
ook dat guards als levende standbeelden omeen rijtje stonden enik alles kon doen want ze grepen niet in.
was al wat keren doodgegaan
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
waarom is die multiplayer... hoe zal ik het subtiel omschrijven... FUCKED UP!?
Ze hadden beter geen multiplayer kunnen toevoegen, dit is een smet op het spel♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Vind de multiplayer welk OK. Alleen er is niet veel veranderd sinds de eerste multiplayer bij AC. Bij Brotherhood had je de Harlequin die vond ik wel bruut:
Geen smet op het spel want iedereen zat te zeuren om een MP na AC II.Het is patat.![]()
Ik niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Evi_90 het volgende:
Geen smet op het spel want iedereen zat te zeuren om een MP na AC II.
Niet iedereen... Je zult mij nooit gehoord hebben! Ik zou niet eens weten hoe die MP eruit ziet...quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Evi_90 het volgende:
Geen smet op het spel want iedereen zat te zeuren om een MP na AC II.![]()
Wat een kutverhaal heeft AC intussen gekregen zeg
Ik haak na deze teleurstelling af.
ZondeJust a fool will play tricks on Angus McSix![]()
Dat stuk wanneer je het dorp verlaat.
Ga je naar die tent, ga je hallucineren. Zeg je het lijkt net of we hier weggaan, zegt die almachtige geest ofzo nee je blijft gewoon hier dat lijkt maar zo. Wordt je in de sneeuw wakker zegt dat oude wijffie ik begrijp dat je weg wilt. Ga maar. Loop je daar door die trage kut sneeuw( ik wil rennen, free runnen) zegt ie ik weet niet of ik dit wel wil...maar loopt maar gewoon door? Want dit slaat toch nergens op.
Maar goed eerste keer uit zijn half uitgemoorde indianendorpje dus en hij weet precies waarheen te gaan terwijl in de cutscene duidelijk werd dat hij geen id heeft..(Oude wijffie zei somewhere east)
Loop je door, zie je een kist, spring je er naar toe flikker je naar beneden ga je dood en wordt je naar het einde van the outlands gespawned.....dus ja, je loopt maar naar mission start op je radar....
Doet er een neger open. (Ik dacht dat die niet zo populair waren rond die tijd en al helemaal niet in bezit van koloniale huizen maar dat terzijde.) Die zegt dat je moet opflikkeren maar je blijft.
En zo begint het connor verhaal...........................
Doe mij Ezio maar en Assassins creed 2 en brotherhood.
Die missies ook waar je niet in het rood mag komen gewoon omdat.
Zoals in het begin met haytem waar je die dude moet bevrijden...
Daarbuiten wel, maar daarbinnen niet...alleen jij....ze hakken je kop eraf...waarom?!
Dat je 'afluistert' op een pleintje waar ze keurig in het midden gaan staan zodat je keuze hebt tussen wie je wilt gaan zitten om 'incognito' te zijn, terwijl ze je niet kennen...en iedereen dus meeluistert!
Dat je de daken niet makkelijk op kan omdat er veel guards zijn en het freerunnen en klimmen toch minder is dan in vorige delen zodat....Im proud to day that i travel by horse.....
Die kankergrapjes bij die beschrijvingen van alles..waarom?
Echt...
Dat er een beschrijving staat van een dude en wat hij heeft gedaan en dat er dan in dat stukje staat dat jij zeker niks hebt gedaan vandaag en op de bank hebt gezeten....waar is dat goed voor? Moet ik dat grappig vinden ofzo?
En dan lees ik hier dat die tombes er ook uit zijn.
Dat ze de moeite doen om een nieuwe animatie toe te voegen zodat je om een hoekje kan kijken....maar nog steeds niet kan bukken....en dan weer wel in die kansloze struikjes..automatisch..ook als je er doorheen rent...
Waarom niet de rechterstick gebruiken. 1 click bukken, click 2 opstaan.
Dat je bij die ene missies posters moet weghalen vanaf een paar locaties. Dat het dan er net om spant of je het red of niet zonder gezien te worden. Dat er dan een dude naast staat waardoor de b knop 2 functies heeft.....
Dat stealth zinloos is omdat vechten kapot makkelijk is. Geen consequenties dus.
Zelfde geld voor upgraden, zinloos.
Dat je met je hathem mega hoed door de bosjes kruipt en dat ding erboven uitsteekt maar ze je niet zien! Dat is serieus comedy.
Dat je in een missie vlucht maar gezien wordt omdat je niet schuilt op de door Ubisoft aangegeven schuilplekken...(ik hing aan een brug, onzichtbaar).
Dat als je vanaf een dak met pijl en boog schiet op een guard beneden, ze meteen weten dat jij het bent en binnen 2 seconden het dak opklimmen...en ik daar verbauwereerd neergestoken wordt. Wat een kunde van die guards!
Dat je bij die missie waar je die posters moet afscheuren ongezien bij die dude moet komen om de missie te beginnen....dat dat is op een openbare plek waar fuckin veel mensen lopen. Dat die gast vervolgens naar die poster loopt terwijl jij er naast staat te poseren! En er iemand staat die zegt dat men op je moet letten! WTF!!!!
Dat bij die missie waar je wel binnen afspreekt dat gebeurt in een huis met 2 guards voor de deur....vijandelijke guards....
Dat je door een half peloton neergeschoten wordt, het waren er 7 ofzo en je gewoon doorloopt...als het zo was gegaan in het echt dan hadden die indianen wel gewonnen. Er had wel een hard mode in mogen zitten, of original native 1 schot dood modus...
Het slaat allemaal helemaal nergens op, maar als ik van me paard afstap en een stukje loop door die haven, op weg naar weer een belachelijke missie, en ik zie zo'n fuckin groot schip in aanbouw is het even goed. Het ziet er allemaal supervet uit. De plaatjes, de scenery, boston en de zee. Maar godverdomme ubisoft, dat moet echt beter.
Dat moest er even uit en dan te bedenken dat ik tot sequence 5 ben gekomen....
Misschien dat ik hem later nog even oppak, om te kijken of het toch nog wat wordt en ik misschien gewoon te kritisch ben, maar heb weinig hoop. Zonde.![]()
Nee, dat is niet zo... en nee het wordt niet beter. Heb hem uitgespeeld en kwam erachter dat ik nog 3 van m'n assassin's miste. Dat was me in voorgaande delen niet overkomen.quote:
Scheepsmissies? Schip upgraden? Traden? allemaal pas gedaan nadat ik het uitgespeeld omdat ik wellicht wat leuks gemist had."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Dat is mooi zonde dan..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo... en nee het wordt niet beter. Heb hem uitgespeeld en kwam erachter dat ik nog 3 van m'n assassin's miste. Dat was me in voorgaande delen niet overkomen.
Scheepsmissies? Schip upgraden? Traden? allemaal pas gedaan nadat ik het uitgespeeld omdat ik wellicht wat leuks gemist had.
Ze lijken hun hand ook gewoon overspeeld te hebben. Een stealth assassin game, free run systeem, uitgebreid combat systeem, open wereld, compleet nieuwe wereld, episch verhaal, extra dingen als naval, zij-missies, jagen.
Red Dead Redemption bijvoorbeeld zit veel 'simpeler' in elkaar. Goed verhaal, mooie wereld, maar als je eerlijk bent redelijk simpele third person shooter gameplay. Ubisoft wil alles met AC3, maar heeft niks.
Ik hoop eigenlijk dat de volgende een stuk eenvoudiger wordt qua opzet. Gewoon weer assassin zijn.
Free runnen, kills maken, stealth, platformen en dat met een goed verhaal, moeilijker en minder open combat en ik ben tevreden.![]()
moderne tijd, Splinter Cell: Chaos Theory meets Assassin's Creed zou mijn ideale combo zijn denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat is mooi zonde dan..
Ze lijken hun hand ook gewoon overspeeld te hebben. Een stealth assassin game, free run systeem, uitgebreid combat systeem, open wereld, compleet nieuwe wereld, episch verhaal, extra dingen als naval, zij-missies, jagen.
Red Dead Redemption bijvoorbeeld zit veel 'simpeler' in elkaar. Goed verhaal, mooie wereld, maar als je eerlijk bent redelijk simpele third person shooter gameplay. Ubisoft wil alles met AC3, maar heeft niks.
Ik hoop eigenlijk dat de volgende een stuk eenvoudiger wordt qua opzet. Gewoon weer assassin zijn.
Free runnen, kills maken, stealth, platformen en dat met een goed verhaal, moeilijker en minder open combat en ik ben tevreden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Te kritisch? Misschien niet, maar een aantal van je klachten zijn nou niet echt AC3 specifiek;Da's vanaf AC1 al zo. Afluisteren doe je daar ook vanaf een bankje of iets dergelijks, en degene die je afluistert staan midden op een plein te ouwehoeren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:08 schreef CaasS het volgende:
Dat je 'afluistert' op een pleintje waar ze keurig in het midden gaan staan zodat je keuze hebt tussen wie je wilt gaan zitten om 'incognito' te zijn, terwijl ze je niet kennen...en iedereen dus meeluistert!Na verloop van tijd stonden er ook in voorgaande AC games meer guards op de daken.quote:Dat je de daken niet makkelijk op kan omdat er veel guards zijn en het freerunnen en klimmen toch minder is dan in vorige delen zodat....Im proud to day that i travel by horse.....Zoals je al zegt, "weer". Heb er zelf niet zo'n last van.quote:Dat ze de moeite doen om een nieuwe animatie toe te voegen zodat je om een hoekje kan kijken....maar nog steeds niet kan bukken....en dan weer wel in die kansloze struikjes..automatisch..ook als je er doorheen rent...
Waarom niet de rechterstick gebruiken. 1 click bukken, click 2 opstaan.Da's vanaf AC2 al zo. Ik heb alleen AC1 tactisch gespeeld, wat betreft het binnensluipen van een gebied / gebouw en dan iemand omleggen.quote:Dat stealth zinloos is omdat vechten kapot makkelijk is. Geen consequenties dus.
Zelfde geld voor upgraden, zinloos.Ach, al de hele AC serie lang loop je in een assassin's pakje wat enorm opvalt. Okay, het valt minder op in AC1 omdat daar de halve bevolking in witte gewaden rondloopt, maar na AC1 val je toch echt wel wat meer op. Iedereen loopt rond in het rood / zwart / bruin, en jij bent de enige met een witte outfit met een puntige hood. En dan ook nog eens allerlei wapens op je outfit. "Dat is serieus comedy".quote:Dat je met je hathem mega hoed door de bosjes kruipt en dat ding erboven uitsteekt maar ze je niet zien! Dat is serieus comedy.Eigenlijk nooit last van gehad. En mijn manier van vluchten is al sinds dat je kunt zwemmen in AC games hetzelfde; als ik word achtervolgd door een groep bewakers (of een half leger), gewoon in het water springen en van de kust afzwemmen. Vervolgens buiten de cirkel 2 tellen wachten en je kan weer verder.quote:Dat je in een missie vlucht maar gezien wordt omdat je niet schuilt op de door Ubisoft aangegeven schuilplekken...(ik hing aan een brug, onzichtbaar).Ook dit heb ik in voorgaande AC games al eens gehad. Met een werpmesje van een afstand een bewaker doden, en ineens weet de hele groep (ook de lui die met de rug naar je toe stonden) dat jij het was.quote:Dat als je vanaf een dak met pijl en boog schiet op een guard beneden, ze meteen weten dat jij het bent en binnen 2 seconden het dak opklimmen...en ik daar verbauwereerd neergestoken wordt. Wat een kunde van die guards!En in andere games werd je vanaf meerder kanten beschoten met pijl en boog. Daarnaast staat Connor niet als voorbeeld voor de gehele native american populatie, maar is hij een assassin.quote:Dat je door een half peloton neergeschoten wordt, het waren er 7 ofzo en je gewoon doorloopt...als het zo was gegaan in het echt dan hadden die indianen wel gewonnen. Er had wel een hard mode in mogen zitten, of original native 1 schot dood modus..."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Toch blijft het een kutspel met een kutverhaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef OMG het volgende:
Te kritisch? Misschien niet, maar een aantal van je klachten zijn nou niet echt AC3 specifiek;
[..]
Da's vanaf AC1 al zo. Afluisteren doe je daar ook vanaf een bankje of iets dergelijks, en degene die je afluistert staan midden op een plein te ouwehoeren.
[..]
Na verloop van tijd stonden er ook in voorgaande AC games meer guards op de daken.
[..]
Zoals je al zegt, "weer". Heb er zelf niet zo'n last van.
[..]
Da's vanaf AC2 al zo. Ik heb alleen AC1 tactisch gespeeld, wat betreft het binnensluipen van een gebied / gebouw en dan iemand omleggen.
[..]
Ach, al de hele AC serie lang loop je in een assassin's pakje wat enorm opvalt. Okay, het valt minder op in AC1 omdat daar de halve bevolking in witte gewaden rondloopt, maar na AC1 val je toch echt wel wat meer op. Iedereen loopt rond in het rood / zwart / bruin, en jij bent de enige met een witte outfit met een puntige hood. En dan ook nog eens allerlei wapens op je outfit. "Dat is serieus comedy".
[..]
Eigenlijk nooit last van gehad. En mijn manier van vluchten is al sinds dat je kunt zwemmen in AC games hetzelfde; als ik word achtervolgd door een groep bewakers (of een half leger), gewoon in het water springen en van de kust afzwemmen. Vervolgens buiten de cirkel 2 tellen wachten en je kan weer verder.
[..]
Ook dit heb ik in voorgaande AC games al eens gehad. Met een werpmesje van een afstand een bewaker doden, en ineens weet de hele groep (ook de lui die met de rug naar je toe stonden) dat jij het was.
[..]
En in andere games werd je vanaf meerder kanten beschoten met pijl en boog. Daarnaast staat Connor niet als voorbeeld voor de gehele native american populatie, maar is hij een assassin.
Just a fool will play tricks on Angus McSix![]()
Het verhaal vond ik wel te doen. Eindelijk eens wat anders dan dat afgezaagde Italie met die vervelende slijmbal van een Ezio."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Ik heb AC1 niet gespeeld, ben begonnen met deel 2.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef OMG het volgende:
Te kritisch? Misschien niet, maar een aantal van je klachten zijn nou niet echt AC3 specifiek;
[..]
Da's vanaf AC1 al zo. Afluisteren doe je daar ook vanaf een bankje of iets dergelijks, en degene die je afluistert staan midden op een plein te ouwehoeren.
[..]
Na verloop van tijd stonden er ook in voorgaande AC games meer guards op de daken.
[..]
Zoals je al zegt, "weer". Heb er zelf niet zo'n last van.
[..]
Da's vanaf AC2 al zo. Ik heb alleen AC1 tactisch gespeeld, wat betreft het binnensluipen van een gebied / gebouw en dan iemand omleggen.
[..]
Ach, al de hele AC serie lang loop je in een assassin's pakje wat enorm opvalt. Okay, het valt minder op in AC1 omdat daar de halve bevolking in witte gewaden rondloopt, maar na AC1 val je toch echt wel wat meer op. Iedereen loopt rond in het rood / zwart / bruin, en jij bent de enige met een witte outfit met een puntige hood. En dan ook nog eens allerlei wapens op je outfit. "Dat is serieus comedy".
[..]
Eigenlijk nooit last van gehad. En mijn manier van vluchten is al sinds dat je kunt zwemmen in AC games hetzelfde; als ik word achtervolgd door een groep bewakers (of een half leger), gewoon in het water springen en van de kust afzwemmen. Vervolgens buiten de cirkel 2 tellen wachten en je kan weer verder.
[..]
Ook dit heb ik in voorgaande AC games al eens gehad. Met een werpmesje van een afstand een bewaker doden, en ineens weet de hele groep (ook de lui die met de rug naar je toe stonden) dat jij het was.
[..]
En in andere games werd je vanaf meerder kanten beschoten met pijl en boog. Daarnaast staat Connor niet als voorbeeld voor de gehele native american populatie, maar is hij een assassin.
Het klopt idd dat er in deel 2 ook al een hoop vreemde dingen zaten, maar bij 2 en Brotherhood heb ik me daar nooit zo aan zitten ergeren omdat ik het freerunnen, de setting, het verhaal beter (of minder slecht vond) en je die tombes had.
Het spel is er imo gewoon niet beter op geworden, eerder minder. Wel uitgebreider.
Kan jij dingen opnoemen die je echt beter vind dan de voorgaande delen?![]()
Vandeweek 2 uitgespeeld, ( zat op sequentie 7 daar, deel 3 kwam er tussen door haha.) Daarna brotherhood uitgespeelt en nu bezig met revelations, sequentie 4. Wat eenkut zooi is dat gedoe met die tempelierwachterdi g. In BH had ik ook zo'n hekel aan die torens maar dit is gewoon nog erger.. En dan ben ik niet berucht, zitten ze nog achter me aan terwijl ik niks doe. Pff.. Ook telkens dat renoveren en perse die gozers doden voordat je iets kan renoveren. Dan vond ik dat systeem van 2 fijner..
![]()
Fixed.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:18 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Toch blijft het een kutspel met een kutverhaaleinde
AC3 had gewoon een veel en veel beter einde verdiend.Ezio werd in het minste verhaal pas een boeiender karakter.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:44 schreef OMG het volgende:
Het verhaal vond ik wel te doen. Eindelijk eens wat anders dan dat afgezaagde Italie met die vervelende slijmbal van een Ezio.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoe ik kom aan meer recruits? ik heb nu nog alleen maar die franse.. ben bij seq 9 geloof ikSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Je moet geloof ik in de steden al die district missies doen.. per district krijg je dan een nieuwe recruit als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:02 schreef quer het volgende:
Hoe ik kom aan meer recruits? ik heb nu nog alleen maar die franse.. ben bij seq 9 geloof ikJust a fool will play tricks on Angus McSix![]()
Ik lijk wel de enige te zijn die het wél gewoon een leuk spel vind.Je kan wel echt tyfus veel dingen doen, waardoor ik soms door de bomen het bos niet meer zie, maar buiten dat, gewoon een leuk spel. Weer eens wat anders dan Ezio.. Dat begon echt te vervelen imo.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nee hoor... Ik vind het nog steeds een fantastisch spel. Hoewel ik het einde van het verhaal ook wat zwakjes vond. Maar het spel zelf: heerlijk. Juist die afstanden vind ik leuk. Het maakt het spel grootser voor mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik lijk wel de enige te zijn die het wél gewoon een leuk spel vind.Je kan wel echt tyfus veel dingen doen, waardoor ik soms door de bomen het bos niet meer zie, maar buiten dat, gewoon een leuk spel. Weer eens wat anders dan Ezio.. Dat begon echt te vervelen imo.
![]()
Die liberation missies zijn dat. Wanneer je in een nieuw district komt zie je rechts boven in % hoe ver je bent. Geloof dat je ca. bij allemaal de 80% gepasseerd moet zijn voordat je de "afsluitende" missie krijgt zodat je de recruit op missies kunt sturen in andere staten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:06 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Je moet geloof ik in de steden al die district missies doen.. per district krijg je dan een nieuwe recruit als ik me niet vergisHet is patat.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb het spel ook uitgespeeld en vond het wel een goed spelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik vind het nog steeds een fantastisch spel. Hoewel ik het einde van het verhaal ook wat zwakjes vond. Maar het spel zelf: heerlijk. Juist die afstanden vind ik leuk. Het maakt het spel grootser voor mij.![]()
Vooral de graphics zijn geweldig en veel mogelijkheden in het spel.
Sommige dingen vielen wat tegen zoals het einde maar metname de groepen guards zijn lachwekkend.. Even tegen ze aanlopen en meteen springt er 7 man op je af en uit alle steegjes en straten komt er hulp aan stormen![]()
Niet dat het problemen opleverd want binnen 30 seconden heb je ze alle 40 uitgeschakeld![]()
Maargoed ik heb het met plezier gespeeld en het is eigenlijk niet 1 moment saai geweest.
Nu ben ik begonnen met Far Cry 3, totaal niet te vergelijken met AC3 maar toch vind ik Far Cry tot nu toe een stuk boeiender
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ok even een noob vraagje, heb dit spel in november gekocht, gespeeld maar toen een maand of drie laten liggen. Nu weer volop bezig, en bevalt heel prima! Maar ik dacht dat er iets was dat je in zo'n gevecht met een groep, dat je ze kon vastpakken en dan de keel doorsnijden, één voor één zeg maar. Hoe werkt dat ook alweer? Speel op PS3.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Nee kan niet, je kunt wel met hidden blades 2 roodjassen tegelijk vermoordenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok even een noob vraagje, heb dit spel in november gekocht, gespeeld maar toen een maand of drie laten liggen. Nu weer volop bezig, en bevalt heel prima! Maar ik dacht dat er iets was dat je in zo'n gevecht met een groep, dat je ze kon vastpakken en dan de keel doorsnijden, één voor één zeg maar. Hoe werkt dat ook alweer? Speel op PS3.![]()
En hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef umlaut het volgende:
[..]
Nee kan niet, je kunt wel met hidden blades 2 roodjassen tegelijk vermoordenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Als goed is als je eentje vermoord krijgt de volgende een witte rand.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef umlaut het volgende:
[..]
Nee kan niet, je kunt wel met hidden blades 2 roodjassen tegelijk vermoorden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: