abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:36:06 #1
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_119931825

quote:
Het spel speelt zich af in het noordoosten van de Verenigde Staten tussen 1753 en 1783 en volgt het verhaal van Connor; Engelsman en afstammeling van de inheems Amerikaanse Mohawks. Connor groeit op in de tijd van het kolonialisme en ziet met eigen ogen hoe de tirannie en politieke samenzweringen gedurende deze periode invloed heeft op de mensen om hem heen. Wanneer de kolonialisten een Mohawk dorp platbranden besluit hij zijn leven te veranderen en te gaan vechten tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking.
artwork (klik op spoiler-balk hieronder)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en meer artwork
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste filmpjes :
SPOILER
Previews:
SPOILER
Review:
NU.nl [perfect] http://www.nu.nl/games/29(...)cte-wereld-neer.html
Gamer.nl [9.5] http://www.gamer.nl/review/400672/assassins-creed-iii-1
Gamespot (ps3) [9.1] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/ps3/
Gamesport (X360) [8.5] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/xbox360/
IGN (ps3) [8.5] http://www.ign.com/games/assassins-creed-iii/ps3-128700

Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:37:30 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_119931885
Cijfers zijn allemaal veel te hoog. Het is een goede game die rijkelijk gevuld is, maar zitten behoorlijk wat schoonheidsfouten in. Een 8 is realistisch.

Ik ga vanavond de wiki maar een nalezen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_119931988
7/10
Naar mijn gevoel had het spel zoveel keer vetter kunnen zijn.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:45:07 #4
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119932202
Mager 6je

3 jaar ontwikkelen en dan iets afleveren waar tal van bugs in zitten, slecht uitgewerkt verhaal, vreselijke stemacteurs, inhoudsloze personages, een overkill aan guards door het hele spel, missies die te linear zijn opgezet.

Nee... ik ben al van het begin een groot fan van de AC serie. Maar met AC3 heeft Ubi mij niet weten te bekoren. Ik heb het spel uitgespeeld omdat ik vond dat ik dat mezelf verplicht was. Maar denk niet dat ik het (zoals met AC2/Brotherhood) nog eens ga spelen.
pi_119933225
Vind de multiplayer toch echt wel geniaal gemaakt :D
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:24:43 #6
12888 Skull-splitter
pi_119934423
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef Metonae het volgende:
Vind de multiplayer toch echt wel geniaal gemaakt :D
Laat me dat dan weer net geen reet boeien...
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:32:55 #7
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_119941468
Hehe.
John Pitcairn is dood.. En zonder dat ik gezien ben! :)
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_119943172
Heb 'm vorige week uitgespeeld. Moet nog wat side quests doen hier en daar maar daar heb ik totaal geen behoefte aan. Helaas is het niet de game geworden waar ik zo op gehoopt had. Jammer!

Ik wacht nu op Paper Mario: Sticker Star voor de Nintendo 3DS. Mijn game hart heeft sowieso altijd bij Nintendo gelegen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 5 december 2012 @ 00:35:06 #9
12888 Skull-splitter
pi_119943599
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
Hehe.
John Pitcairn is dood.. En zonder dat ik gezien ben! :)
Enige kill die eeeeenigzins goed voelde IMO. Ik mis het vrij rondlopen, het informatie vergaren. Nu waren de kills verkapte cutscenes.

Ook die quick-time shit...
  woensdag 5 december 2012 @ 00:41:54 #10
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119943764
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Enige kill die eeeeenigzins goed voelde IMO. Ik mis het vrij rondlopen, het informatie vergaren. Nu waren de kills verkapte cutscenes.

Ook die quick-time shit...
Het hele spel is niet meer dan 1 grote cutscene. Iedere missie zal vol met cutscenes. Je rende van de 1 in de ander.

maar goed... ook dat had Ubisoft van te voren aangekondigd. Spel zou ruim vijf uur aan cutscenes bevatten ofzo.
  woensdag 5 december 2012 @ 00:50:24 #11
12888 Skull-splitter
pi_119943939
Als die nu eens goed aan het verhaal waren geplakt: prima, maar dit was rommelig: spel-cutscene-laden-cutscene van 10 tellen-laden-cutscene-laden-spel

Wat me nu vooral dwars zit is het einde van likmevestje. Desmond werd steeds belangrijker, zijn opdrachten steeds toffer, de achtergrondinformatie steeds complexer en dan is het enige wat je krijgt een "jammermaarhelaasjebenttelaatvoorhetfeestje" boodschap met een flinke morele les erin gewurmd... Niks niet met het credo, niks geen ingewikkeld monoloog van een half uur, domweg een korte cutscene met een halfbakken animatie eraan vast waar je qua antwoorden geen kut mee opschiet.

Ja, het zit me dwars.
  woensdag 5 december 2012 @ 01:00:44 #12
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_119944137
Ben nu net gevangen genomen, weet wel al hoe het afloopt.
Maar bah, het is inderdaad, wat Skull-splitter ook zegt, cutscene, na cutscene, na cutscene.
Volgende keer maken ze maar gewoon een film ofzo.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  woensdag 5 december 2012 @ 01:13:26 #13
12888 Skull-splitter
pi_119944345
Het zou me niet uit maken, als het maar OF een lang stuk is OF netjes geintegreerd met (een stuk van) een level.

Deel 2 deed dit WEL goed, de vervolgen een stuk minder en deel 3 nu dus ook. Hierdoor wordt het vermoeden gesterkt dat dit spel de deur uit MOEST voor 21 december er was, en das tot daar aan toe. Maar bespaar dan op randzaken als sidequests en poep die voor geen METER boeien of invloed hebben op de gameplay (geen reet aan het huis gedaan en weinig/geen sidemissions gedaan)

Deel 1 was gebrekig, maar de manier van informatievergaring (vanaf 3 bronnen kon je aan de slag, maar meer bronnen van informatie gaven je ook een betere briefing) vond ik stiekem wel relaxt. Het was alleen jammer dat het een herhaling van zetten was die interessanter kon en dat lukte ze aardig met deel 2. Deel 3 slaat dat betreft de plank mis, lijkt zich meer te hebben gefocust op méér dan op beter.
pi_119944491
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Het zou me niet uit maken, als het maar OF een lang stuk is OF netjes geintegreerd met (een stuk van) een level.

Deel 2 deed dit WEL goed, de vervolgen een stuk minder en deel 3 nu dus ook. Hierdoor wordt het vermoeden gesterkt dat dit spel de deur uit MOEST voor 21 december er was, en das tot daar aan toe. Maar bespaar dan op randzaken als sidequests en poep die voor geen METER boeien of invloed hebben op de gameplay (geen reet aan het huis gedaan en weinig/geen sidemissions gedaan)

Deel 1 was gebrekig, maar de manier van informatievergaring (vanaf 3 bronnen kon je aan de slag, maar meer bronnen van informatie gaven je ook een betere briefing) vond ik stiekem wel relaxt. Het was alleen jammer dat het een herhaling van zetten was die interessanter kon en dat lukte ze aardig met deel 2. Deel 3 slaat dat betreft de plank mis, lijkt zich meer te hebben gefocust op méér dan op beter.
Vooral als je het gaat vergelijken met een game als Uncharted, dan blijkt eigenlijk hoe bagger slecht de verschillende cutscenes in alle drie de delen zijn.
  woensdag 5 december 2012 @ 01:28:10 #15
12888 Skull-splitter
pi_119944517
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 01:25 schreef Polacco het volgende:

[..]

Vooral als je het gaat vergelijken met een game als Uncharted, dan blijkt eigenlijk hoe bagger slecht de verschillende cutscenes in alle drie de delen zijn.
Uncharted heeft geen levende steden.

De cutscenes moeten IMO niet mijlen beter zijn dan het spel waar ze in zitten maar gewoon in-engine gerenderd zijn. Lukt bij AC aardig geloof ik. Ik vergelijk Gears ook niet met AC iig.
Het gaat me om de integratie of het gebrek daaraan.
pi_119944526
Oke.... Net uitgespeeld...

SPOILER
SPOILER
pi_119944596
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 01:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Uncharted heeft geen levende steden.

De cutscenes moeten IMO niet mijlen beter zijn dan het spel waar ze in zitten maar gewoon in-engine gerenderd zijn. Lukt bij AC aardig geloof ik. Ik vergelijk Gears ook niet met AC iig.
Het gaat me om de integratie of het gebrek daaraan.
Uncharted is juist het schoolvoorbeeld hoe cutscenes en speelbare gedeelten in elkaar over zouden moeten vloeien.
  woensdag 5 december 2012 @ 01:44:52 #18
12888 Skull-splitter
pi_119944642
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 01:36 schreef Polacco het volgende:

[..]

Uncharted is juist het schoolvoorbeeld hoe cutscenes en speelbare gedeelten in elkaar over zouden moeten vloeien.
je mist het punt...

Bovendien zou de stijlbreuk dan te groot zijn en de mankracht van de teams te klein.
pi_119944671
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 01:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

je mist het punt...

Bovendien zou de stijlbreuk dan te groot zijn en de mankracht van de teams te klein.
Welk punt mis ik? Ik bedoel niet dat ac open wereld gameplay moet veranderen in de uncharted gameplay. Slechts de manier van het gebruik van de cutscenes. Ik wil geen laadscherm om dan een cutscene van 5 seconden te bekijken.
  woensdag 5 december 2012 @ 10:09:19 #20
12888 Skull-splitter
pi_119947667
Bij uncharted is dat altijd de opzet geweest en de hele game is er omheen opgebouwd, bij AC is dit nooit het geval geweest. En blij toe, ergens. Al is het nooit zo slecht geweest als nu.
  woensdag 5 december 2012 @ 10:18:49 #21
182073 invine
blablabla etc.
pi_119947894
Ik ga AC2 maar eens op de kop zien te tikken weer :) of AC, maar ben bang dat ik die wat te herhalend ga vinden..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  woensdag 5 december 2012 @ 10:35:10 #22
12888 Skull-splitter
pi_119948322
Ik vond hem prima, bij je derde kill wist je dat het trucje elke stap herhaald werd dus kon je je daar overheen zetten en je overgeven aan de deelopdrachten. Ik vond het vreselijk zen werken iig.
  woensdag 5 december 2012 @ 10:37:23 #23
182073 invine
blablabla etc.
pi_119948379
Ik heb hem ook al gespeeld en was er helemaal weg van ;) ik ben een zeer grote fan van AC (behalve van deel 3, maar daar heb ik al genoeg woorden aan vuil gemaakt).
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_119952491
Begin Conner steeds irritanter te vinden moet ik bekennen, mist het gevloek van Ezia in het Italiaans. Dat gaf toch wel erg veel charme aan het spel.....maar we gaan op het gemakske door.
Zit nu net in de cel in NY, straks die stad maar eens compleet uitkammen.
I am a Koala who Stretches :P
  woensdag 5 december 2012 @ 12:53:18 #25
12888 Skull-splitter
pi_119952640
Ezio was imo juist vervelend met zijn "charmes"...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')