artwork (klik op spoiler-balk hieronder)quote:Het spel speelt zich af in het noordoosten van de Verenigde Staten tussen 1753 en 1783 en volgt het verhaal van Connor; Engelsman en afstammeling van de inheems Amerikaanse Mohawks. Connor groeit op in de tijd van het kolonialisme en ziet met eigen ogen hoe de tirannie en politieke samenzweringen gedurende deze periode invloed heeft op de mensen om hem heen. Wanneer de kolonialisten een Mohawk dorp platbranden besluit hij zijn leven te veranderen en te gaan vechten tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en meer artworkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste filmpjes :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Previews:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Review:
NU.nl [perfect] http://www.nu.nl/games/29(...)cte-wereld-neer.html
Gamer.nl [9.5] http://www.gamer.nl/review/400672/assassins-creed-iii-1
Gamespot (ps3) [9.1] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/ps3/
Gamesport (X360) [8.5] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/xbox360/
IGN (ps3) [8.5] http://www.ign.com/games/assassins-creed-iii/ps3-128700
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Cijfers zijn allemaal veel te hoog. Het is een goede game die rijkelijk gevuld is, maar zitten behoorlijk wat schoonheidsfouten in. Een 8 is realistisch.
Ik ga vanavond de wiki maar een nalezen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
7/10
Naar mijn gevoel had het spel zoveel keer vetter kunnen zijn.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Mager 6je
3 jaar ontwikkelen en dan iets afleveren waar tal van bugs in zitten, slecht uitgewerkt verhaal, vreselijke stemacteurs, inhoudsloze personages, een overkill aan guards door het hele spel, missies die te linear zijn opgezet.
Nee... ik ben al van het begin een groot fan van de AC serie. Maar met AC3 heeft Ubi mij niet weten te bekoren. Ik heb het spel uitgespeeld omdat ik vond dat ik dat mezelf verplicht was. Maar denk niet dat ik het (zoals met AC2/Brotherhood) nog eens ga spelen.![]()
Vind de multiplayer toch echt wel geniaal gemaakt
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Laat me dat dan weer net geen reet boeien...quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef Metonae het volgende:
Vind de multiplayer toch echt wel geniaal gemaaktI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Heb 'm vorige week uitgespeeld. Moet nog wat side quests doen hier en daar maar daar heb ik totaal geen behoefte aan. Helaas is het niet de game geworden waar ik zo op gehoopt had. Jammer!
Ik wacht nu op Paper Mario: Sticker Star voor de Nintendo 3DS. Mijn game hart heeft sowieso altijd bij Nintendo gelegen.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Enige kill die eeeeenigzins goed voelde IMO. Ik mis het vrij rondlopen, het informatie vergaren. Nu waren de kills verkapte cutscenes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
Hehe.
John Pitcairn is dood.. En zonder dat ik gezien ben!
Ook die quick-time shit...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Het hele spel is niet meer dan 1 grote cutscene. Iedere missie zal vol met cutscenes. Je rende van de 1 in de ander.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Enige kill die eeeeenigzins goed voelde IMO. Ik mis het vrij rondlopen, het informatie vergaren. Nu waren de kills verkapte cutscenes.
Ook die quick-time shit...
maar goed... ook dat had Ubisoft van te voren aangekondigd. Spel zou ruim vijf uur aan cutscenes bevatten ofzo.![]()
Als die nu eens goed aan het verhaal waren geplakt: prima, maar dit was rommelig: spel-cutscene-laden-cutscene van 10 tellen-laden-cutscene-laden-spel
Wat me nu vooral dwars zit is het einde van likmevestje. Desmond werd steeds belangrijker, zijn opdrachten steeds toffer, de achtergrondinformatie steeds complexer en dan is het enige wat je krijgt een "jammermaarhelaasjebenttelaatvoorhetfeestje" boodschap met een flinke morele les erin gewurmd... Niks niet met het credo, niks geen ingewikkeld monoloog van een half uur, domweg een korte cutscene met een halfbakken animatie eraan vast waar je qua antwoorden geen kut mee opschiet.
Ja, het zit me dwars.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ben nu net gevangen genomen, weet wel al hoe het afloopt.
Maar bah, het is inderdaad, wat Skull-splitter ook zegt, cutscene, na cutscene, na cutscene.
Volgende keer maken ze maar gewoon een film ofzo.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Het zou me niet uit maken, als het maar OF een lang stuk is OF netjes geintegreerd met (een stuk van) een level.
Deel 2 deed dit WEL goed, de vervolgen een stuk minder en deel 3 nu dus ook. Hierdoor wordt het vermoeden gesterkt dat dit spel de deur uit MOEST voor 21 december er was, en das tot daar aan toe. Maar bespaar dan op randzaken als sidequests en poep die voor geen METER boeien of invloed hebben op de gameplay (geen reet aan het huis gedaan en weinig/geen sidemissions gedaan)
Deel 1 was gebrekig, maar de manier van informatievergaring (vanaf 3 bronnen kon je aan de slag, maar meer bronnen van informatie gaven je ook een betere briefing) vond ik stiekem wel relaxt. Het was alleen jammer dat het een herhaling van zetten was die interessanter kon en dat lukte ze aardig met deel 2. Deel 3 slaat dat betreft de plank mis, lijkt zich meer te hebben gefocust op méér dan op beter.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Vooral als je het gaat vergelijken met een game als Uncharted, dan blijkt eigenlijk hoe bagger slecht de verschillende cutscenes in alle drie de delen zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Het zou me niet uit maken, als het maar OF een lang stuk is OF netjes geintegreerd met (een stuk van) een level.
Deel 2 deed dit WEL goed, de vervolgen een stuk minder en deel 3 nu dus ook. Hierdoor wordt het vermoeden gesterkt dat dit spel de deur uit MOEST voor 21 december er was, en das tot daar aan toe. Maar bespaar dan op randzaken als sidequests en poep die voor geen METER boeien of invloed hebben op de gameplay (geen reet aan het huis gedaan en weinig/geen sidemissions gedaan)
Deel 1 was gebrekig, maar de manier van informatievergaring (vanaf 3 bronnen kon je aan de slag, maar meer bronnen van informatie gaven je ook een betere briefing) vond ik stiekem wel relaxt. Het was alleen jammer dat het een herhaling van zetten was die interessanter kon en dat lukte ze aardig met deel 2. Deel 3 slaat dat betreft de plank mis, lijkt zich meer te hebben gefocust op méér dan op beter.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Uncharted heeft geen levende steden.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:25 schreef Polacco het volgende:
[..]
Vooral als je het gaat vergelijken met een game als Uncharted, dan blijkt eigenlijk hoe bagger slecht de verschillende cutscenes in alle drie de delen zijn.
De cutscenes moeten IMO niet mijlen beter zijn dan het spel waar ze in zitten maar gewoon in-engine gerenderd zijn. Lukt bij AC aardig geloof ik. Ik vergelijk Gears ook niet met AC iig.
Het gaat me om de integratie of het gebrek daaraan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Oke.... Net uitgespeeld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uncharted is juist het schoolvoorbeeld hoe cutscenes en speelbare gedeelten in elkaar over zouden moeten vloeien.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Uncharted heeft geen levende steden.
De cutscenes moeten IMO niet mijlen beter zijn dan het spel waar ze in zitten maar gewoon in-engine gerenderd zijn. Lukt bij AC aardig geloof ik. Ik vergelijk Gears ook niet met AC iig.
Het gaat me om de integratie of het gebrek daaraan.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
je mist het punt...quote:Op woensdag 5 december 2012 01:36 schreef Polacco het volgende:
[..]
Uncharted is juist het schoolvoorbeeld hoe cutscenes en speelbare gedeelten in elkaar over zouden moeten vloeien.
Bovendien zou de stijlbreuk dan te groot zijn en de mankracht van de teams te klein.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Welk punt mis ik? Ik bedoel niet dat ac open wereld gameplay moet veranderen in de uncharted gameplay. Slechts de manier van het gebruik van de cutscenes. Ik wil geen laadscherm om dan een cutscene van 5 seconden te bekijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
je mist het punt...
Bovendien zou de stijlbreuk dan te groot zijn en de mankracht van de teams te klein.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Bij uncharted is dat altijd de opzet geweest en de hele game is er omheen opgebouwd, bij AC is dit nooit het geval geweest. En blij toe, ergens. Al is het nooit zo slecht geweest als nu.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik ga AC2 maar eens op de kop zien te tikken weerof AC, maar ben bang dat ik die wat te herhalend ga vinden..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Ik vond hem prima, bij je derde kill wist je dat het trucje elke stap herhaald werd dus kon je je daar overheen zetten en je overgeven aan de deelopdrachten. Ik vond het vreselijk zen werken iig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik heb hem ook al gespeeld en was er helemaal weg vanik ben een zeer grote fan van AC (behalve van deel 3, maar daar heb ik al genoeg woorden aan vuil gemaakt).
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Begin Conner steeds irritanter te vinden moet ik bekennen, mist het gevloek van Ezia in het Italiaans. Dat gaf toch wel erg veel charme aan het spel.....maar we gaan op het gemakske door.
Zit nu net in de cel in NY, straks die stad maar eens compleet uitkammen.I am a Koala who Stretches :P![]()
Ezio was imo juist vervelend met zijn "charmes"...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: