artwork (klik op spoiler-balk hieronder)quote:Het spel speelt zich af in het noordoosten van de Verenigde Staten tussen 1753 en 1783 en volgt het verhaal van Connor; Engelsman en afstammeling van de inheems Amerikaanse Mohawks. Connor groeit op in de tijd van het kolonialisme en ziet met eigen ogen hoe de tirannie en politieke samenzweringen gedurende deze periode invloed heeft op de mensen om hem heen. Wanneer de kolonialisten een Mohawk dorp platbranden besluit hij zijn leven te veranderen en te gaan vechten tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en meer artworkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste filmpjes :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Previews:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Review:
NU.nl [perfect] http://www.nu.nl/games/29(...)cte-wereld-neer.html
Gamer.nl [9.5] http://www.gamer.nl/review/400672/assassins-creed-iii-1
Gamespot (ps3) [9.1] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/ps3/
Gamesport (X360) [8.5] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/xbox360/
IGN (ps3) [8.5] http://www.ign.com/games/assassins-creed-iii/ps3-128700
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Cijfers zijn allemaal veel te hoog. Het is een goede game die rijkelijk gevuld is, maar zitten behoorlijk wat schoonheidsfouten in. Een 8 is realistisch.
Ik ga vanavond de wiki maar een nalezen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
7/10
Naar mijn gevoel had het spel zoveel keer vetter kunnen zijn.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Mager 6je
3 jaar ontwikkelen en dan iets afleveren waar tal van bugs in zitten, slecht uitgewerkt verhaal, vreselijke stemacteurs, inhoudsloze personages, een overkill aan guards door het hele spel, missies die te linear zijn opgezet.
Nee... ik ben al van het begin een groot fan van de AC serie. Maar met AC3 heeft Ubi mij niet weten te bekoren. Ik heb het spel uitgespeeld omdat ik vond dat ik dat mezelf verplicht was. Maar denk niet dat ik het (zoals met AC2/Brotherhood) nog eens ga spelen.![]()
Vind de multiplayer toch echt wel geniaal gemaakt
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Laat me dat dan weer net geen reet boeien...quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef Metonae het volgende:
Vind de multiplayer toch echt wel geniaal gemaaktI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Heb 'm vorige week uitgespeeld. Moet nog wat side quests doen hier en daar maar daar heb ik totaal geen behoefte aan. Helaas is het niet de game geworden waar ik zo op gehoopt had. Jammer!
Ik wacht nu op Paper Mario: Sticker Star voor de Nintendo 3DS. Mijn game hart heeft sowieso altijd bij Nintendo gelegen.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Enige kill die eeeeenigzins goed voelde IMO. Ik mis het vrij rondlopen, het informatie vergaren. Nu waren de kills verkapte cutscenes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
Hehe.
John Pitcairn is dood.. En zonder dat ik gezien ben!
Ook die quick-time shit...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Het hele spel is niet meer dan 1 grote cutscene. Iedere missie zal vol met cutscenes. Je rende van de 1 in de ander.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Enige kill die eeeeenigzins goed voelde IMO. Ik mis het vrij rondlopen, het informatie vergaren. Nu waren de kills verkapte cutscenes.
Ook die quick-time shit...
maar goed... ook dat had Ubisoft van te voren aangekondigd. Spel zou ruim vijf uur aan cutscenes bevatten ofzo.![]()
Als die nu eens goed aan het verhaal waren geplakt: prima, maar dit was rommelig: spel-cutscene-laden-cutscene van 10 tellen-laden-cutscene-laden-spel
Wat me nu vooral dwars zit is het einde van likmevestje. Desmond werd steeds belangrijker, zijn opdrachten steeds toffer, de achtergrondinformatie steeds complexer en dan is het enige wat je krijgt een "jammermaarhelaasjebenttelaatvoorhetfeestje" boodschap met een flinke morele les erin gewurmd... Niks niet met het credo, niks geen ingewikkeld monoloog van een half uur, domweg een korte cutscene met een halfbakken animatie eraan vast waar je qua antwoorden geen kut mee opschiet.
Ja, het zit me dwars.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ben nu net gevangen genomen, weet wel al hoe het afloopt.
Maar bah, het is inderdaad, wat Skull-splitter ook zegt, cutscene, na cutscene, na cutscene.
Volgende keer maken ze maar gewoon een film ofzo.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Het zou me niet uit maken, als het maar OF een lang stuk is OF netjes geintegreerd met (een stuk van) een level.
Deel 2 deed dit WEL goed, de vervolgen een stuk minder en deel 3 nu dus ook. Hierdoor wordt het vermoeden gesterkt dat dit spel de deur uit MOEST voor 21 december er was, en das tot daar aan toe. Maar bespaar dan op randzaken als sidequests en poep die voor geen METER boeien of invloed hebben op de gameplay (geen reet aan het huis gedaan en weinig/geen sidemissions gedaan)
Deel 1 was gebrekig, maar de manier van informatievergaring (vanaf 3 bronnen kon je aan de slag, maar meer bronnen van informatie gaven je ook een betere briefing) vond ik stiekem wel relaxt. Het was alleen jammer dat het een herhaling van zetten was die interessanter kon en dat lukte ze aardig met deel 2. Deel 3 slaat dat betreft de plank mis, lijkt zich meer te hebben gefocust op méér dan op beter.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Vooral als je het gaat vergelijken met een game als Uncharted, dan blijkt eigenlijk hoe bagger slecht de verschillende cutscenes in alle drie de delen zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Het zou me niet uit maken, als het maar OF een lang stuk is OF netjes geintegreerd met (een stuk van) een level.
Deel 2 deed dit WEL goed, de vervolgen een stuk minder en deel 3 nu dus ook. Hierdoor wordt het vermoeden gesterkt dat dit spel de deur uit MOEST voor 21 december er was, en das tot daar aan toe. Maar bespaar dan op randzaken als sidequests en poep die voor geen METER boeien of invloed hebben op de gameplay (geen reet aan het huis gedaan en weinig/geen sidemissions gedaan)
Deel 1 was gebrekig, maar de manier van informatievergaring (vanaf 3 bronnen kon je aan de slag, maar meer bronnen van informatie gaven je ook een betere briefing) vond ik stiekem wel relaxt. Het was alleen jammer dat het een herhaling van zetten was die interessanter kon en dat lukte ze aardig met deel 2. Deel 3 slaat dat betreft de plank mis, lijkt zich meer te hebben gefocust op méér dan op beter.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Uncharted heeft geen levende steden.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:25 schreef Polacco het volgende:
[..]
Vooral als je het gaat vergelijken met een game als Uncharted, dan blijkt eigenlijk hoe bagger slecht de verschillende cutscenes in alle drie de delen zijn.
De cutscenes moeten IMO niet mijlen beter zijn dan het spel waar ze in zitten maar gewoon in-engine gerenderd zijn. Lukt bij AC aardig geloof ik. Ik vergelijk Gears ook niet met AC iig.
Het gaat me om de integratie of het gebrek daaraan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Oke.... Net uitgespeeld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uncharted is juist het schoolvoorbeeld hoe cutscenes en speelbare gedeelten in elkaar over zouden moeten vloeien.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Uncharted heeft geen levende steden.
De cutscenes moeten IMO niet mijlen beter zijn dan het spel waar ze in zitten maar gewoon in-engine gerenderd zijn. Lukt bij AC aardig geloof ik. Ik vergelijk Gears ook niet met AC iig.
Het gaat me om de integratie of het gebrek daaraan.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
je mist het punt...quote:Op woensdag 5 december 2012 01:36 schreef Polacco het volgende:
[..]
Uncharted is juist het schoolvoorbeeld hoe cutscenes en speelbare gedeelten in elkaar over zouden moeten vloeien.
Bovendien zou de stijlbreuk dan te groot zijn en de mankracht van de teams te klein.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Welk punt mis ik? Ik bedoel niet dat ac open wereld gameplay moet veranderen in de uncharted gameplay. Slechts de manier van het gebruik van de cutscenes. Ik wil geen laadscherm om dan een cutscene van 5 seconden te bekijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
je mist het punt...
Bovendien zou de stijlbreuk dan te groot zijn en de mankracht van de teams te klein.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Bij uncharted is dat altijd de opzet geweest en de hele game is er omheen opgebouwd, bij AC is dit nooit het geval geweest. En blij toe, ergens. Al is het nooit zo slecht geweest als nu.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik ga AC2 maar eens op de kop zien te tikken weerof AC, maar ben bang dat ik die wat te herhalend ga vinden..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Ik vond hem prima, bij je derde kill wist je dat het trucje elke stap herhaald werd dus kon je je daar overheen zetten en je overgeven aan de deelopdrachten. Ik vond het vreselijk zen werken iig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik heb hem ook al gespeeld en was er helemaal weg vanik ben een zeer grote fan van AC (behalve van deel 3, maar daar heb ik al genoeg woorden aan vuil gemaakt).
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Begin Conner steeds irritanter te vinden moet ik bekennen, mist het gevloek van Ezia in het Italiaans. Dat gaf toch wel erg veel charme aan het spel.....maar we gaan op het gemakske door.
Zit nu net in de cel in NY, straks die stad maar eens compleet uitkammen.I am a Koala who Stretches :P![]()
Ezio was imo juist vervelend met zijn "charmes"...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Nee Ezio was awesome, lekker arrogant maar hij groeide wel naar een wijs man. Heel mooi gedaan!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Ezio was imo juist vervelend met zijn "charmes"...Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Vond die setting sowieso toffer. Europa, bron aan geschiedenis, pracht en praal. De steden in 3 stellen eigenlijk geen reet voor.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef invine het volgende:
[..]
Nee Ezio was awesome, lekker arrogant maar hij groeide wel naar een wijs man. Heel mooi gedaan!![]()
Ik vond het een irritant figuur tot hij oud was. Ironisch genoeg was dat de beroerdste game tot op heden...quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef invine het volgende:
[..]
Nee Ezio was awesome, lekker arrogant maar hij groeide wel naar een wijs man. Heel mooi gedaan!Ondanks de verwachting dat het veel minder interessant was (and lets be honest, tien jaar later gesitueerd en je zat in Parijs) moet ik zeggen dat dat deel van het verhaal boven verwachting goed gedaan vond. Ook de twijfel tussen de assassins en tempeliers weer meer naar het midden trekken, iets wat in deel 2 veel minder subtiel was, vond ik een goede keuze. Des te frustrerender dat het einde nauwelijks eindjes aan elkaar knoopte.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond die setting sowieso toffer. Europa, bron aan geschiedenis, pracht en praal. De steden in 3 stellen eigenlijk geen reet voor.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik vond de steden niet zo overweldigend als in de vorige delen, maar ze waren wel mooi gemaakt. New York heeft heel veel Nederlandse invloeden (grachtenpanden) en Boston bestaat voor het grootste gedeelte nog uit hout. Petje af. Er liepen wel teveel guards alleen..quote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond die setting sowieso toffer. Europa, bron aan geschiedenis, pracht en praal. De steden in 3 stellen eigenlijk geen reet voor.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Vooral in New York stikt het van de redcoats. Daar kun je niet eens normaal een stuk over de daken rennen zonder er van af geschoten te worden.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vond de steden niet zo overweldigend als in de vorige delen, maar ze waren wel mooi gemaakt. New York heeft heel veel Nederlandse invloeden (grachtenpanden) en Boston bestaat voor het grootste gedeelte nog uit hout. Petje af. Er liepen wel teveel guards alleen..
In de frontier lopen er ook veel te veel rond trouwens.
Amen.![]()
Je kan uberhaupt niet fatsoenlijk over de daken lopen.. meeste straten zijn te breed en dan moet je weer zo'n stom touw (dat er al sinds AC1 inzit) zoeken om overheen te lopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vooral in New York stikt het van de redcoats. Daar kun je niet eens normaal een stuk over de daken rennen zonder er van af geschoten te worden.
In de frontier lopen er ook veel te veel rond trouwens.
De frontier word je ook de hele tijd gezocht.. heel vervelend.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
Zo... uitgespeeld.
Wat een tegenvaller zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga de DLC voor deze AC maar overslaan. Vind de 60 euro voor de game ansich al teveel eigenlijk.
Hoop dat een volgende AC weer stukken beter gaat worden maar ik ben bang dat het de Splinter Cell kant op gaat en dat het weer een commercieel uitgemolken iets gaat worden.![]()
Het was allemaal wel mooi en okey. Maar voor mij kunnen New York en Boston niet op tegen Rome, Venetië, Jeruzalem enz.. Ik las ergens iets over Rusland of Frankrijk oid dus ik hoop dan ook dat ze die kant op gaan en de US links laten liggen..quote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vond de steden niet zo overweldigend als in de vorige delen, maar ze waren wel mooi gemaakt. New York heeft heel veel Nederlandse invloeden (grachtenpanden) en Boston bestaat voor het grootste gedeelte nog uit hout. Petje af. Er liepen wel teveel guards alleen..![]()
Heb AC 3 al een tijdje geleden uitgespeeld maar moet zeggen dat ik ook uitermate teleurgesteld ben.
Ik zou deze game een 8 geven als ik het als een willekeurig spel zou beoordelen maar een 6je of misschien zelf een 5 als ik het als een AC spel beoordeel.
Zoals al eerder gezegd zit het vol met cutscenes die naar mijn mening de flow van het spel hevig onderbreken. Voor elke miniscule gebeurtenis moet er weer een cutscene komen zo lijkt het wel, waarbij er bij AC/AC 2 je nog meestal vrij rond kon lopen bij bepaalde events. Een goed voorbeeld hiervan is de missie dat je als Haythem met je groepje op paarden richting de indianen gaat, je hebt zelf nog wel (weinig) controle maar het is beter dan niks, vervolgens kom je aan bij die indianen-vrouw en het moet weer in een cutscene overgaan terwijl deze informatie ook gewoon verteld kon worden als je richting de missielocatie loopt. Dat zou voor mij al een groot verschil zijn qua flow.
Ook erger ik me de tyfus aan de "cutscene kills" zegmaar. Ik kan mij niemand voorstellen die het leuk vindt om een filmpje te zien, vervolgens staat er in het groot "DRUK OP DEZE KNOP" en je target is dood. Een variatie hiervan (ook vreselijk, maar minder erg) is het feit dat sommige targets ALTIJD op de hoogte wordt van je approach, ongeacht hoe subtiel je het doet. Hiervan zijn Silas uit het Haythem stuk, en later ook het Charles lee stuk perfecte voorbeelden van. Dit is helaas al begonnen sinds AC 2 maar werd per deel dat uitkwam steeds erger.
Het Zero Punctuation review van AC 3 slaat dan ook de spijker op zijn kop wat AC 3(en de rest van de serie eigenlijk betreft). Wat is nou de essentie van AC? Er wordt zoveel extra's en "coole dingen" bijgestopt dat het dus eigenlijk meer een GTA spel begint te lijken dan een AC game. Ik vind het enorm jammer dat ubisoft dus eigenlijk is gezwicht voor de populaire mening dat 'AC 1 was saai met veel herhaling" dus dat ze het helemaal omgooide tot iets wat meer op een actie film lijkt dan een AC game. Ze konden makkelijk de missie structuur en vrijheid van AC 1 zo aanpassen dat het het informatie vergaren niet elke keer hetzelfde was.![]()
Wat is dat trouwens voor gejank dat er teveel guards zouden zijn? Ik lees hier dat er zelfs in de frontier te veel zijn. Dat is voor de verandering eindelijk eens realistisch in vergelijking met de vorige delen. Je kan niet meer als een debiel over de daken rennen zonder gesnapt te worden. Dat geeft de game nog enigszins wat uitdaging.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
OK, wtf is er aan de hand met de klotegame. M'n savegames zijn dus 'alweer', ja alweer, verdwenen... Ik word er een beetje moedeloos van.
Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Ik kan ook niet meer zien waar hij de 'nieuwe' savefiles nu neer zet als ik opnieuw begin. De oude staan er namelijk nog. Hij 'ziet' ze alleen niet meer om de een of andere reden.
Telkens lijken ze ergens anders te staan.
1e keer C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames\.....
2e keer C:\Users\Gebruiker\Documents\Assassin's Creed III
3e keer Geen idee
WTF ubisoft...Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Hoe win je ook een spelletje Bowls van Terry, die andere 2 is niet zo lastig, maar dat bowls is niet te doen. Als ik op winst lig wordt de bal weggetikt, of hij legt zijn bal echt precies tegen de rode bal aan. Iemand tipt?![]()
Definieer realistisch. De politie stond in die tijd ook niet standaard op daken, laat staan in die aantallen...quote:Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Polacco het volgende:
Wat is dat trouwens voor gejank dat er teveel guards zouden zijn? Ik lees hier dat er zelfs in de frontier te veel zijn. Dat is voor de verandering eindelijk eens realistisch in vergelijking met de vorige delen. Je kan niet meer als een debiel over de daken rennen zonder gesnapt te worden. Dat geeft de game nog enigszins wat uitdaging.
Uitdaging hoort imo in andere dingen te zitten...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
3 wachters op een uitkijkpost, nou nou wat veel zeg.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Definieer realistisch. De politie stond in die tijd ook niet standaard op daken, laat staan in die aantallen...
Uitdaging hoort imo in andere dingen te zitten...
Het is onrealistisch dat als je een patrouille uitmoord er geen versterking komt zoals in de voorgaande delen. Het is onrealistisch dat het grootste groepje waar je in ac 2 mee vecht ong. 10 guards in firenze zijn (dat stuk bij de aanslag op Lorenzo d'medici).
Het vechten in dit spel is zo simpel dat je die grote hoeveelheden guards makkelijk moet kunnen verslaan.
Realistisch is voor mij: dat lijkt mij waarschijnlijk.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Niet dat het iemand interesseert...
Maar ben weer up-to-date mbv files van het wereldwijde interweb...Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
3 guard op een uitkijkpost is inderdaad niet veel. Maar wel als er om de 2 daken 3 guards staan.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:30 schreef Polacco het volgende:
[..]
3 wachters op een uitkijkpost, nou nou wat veel zeg.
Het is onrealistisch dat als je een patrouille uitmoord er geen versterking komt zoals in de voorgaande delen. Het is onrealistisch dat het grootste groepje waar je in ac 2 mee vecht ong. 10 guards in firenze zijn (dat stuk bij de aanslag op Lorenzo d'medici).
Het vechten in dit spel is zo simpel dat je die grote hoeveelheden guards makkelijk moet kunnen verslaan.
Realistisch is voor mij: dat lijkt mij waarschijnlijk.
En guards die allemaal heel goed over daken kunnen klimmen/springen... dat is wel een beetje onrealistisch.![]()
Die officers of wat het zijn rennen ook nog eens sneller dan Connorquote:Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
3 guard op een uitkijkpost is inderdaad niet veel. Maar wel als er om de 2 daken 3 guards staan.
En guards die allemaal heel goed over daken kunnen klimmen/springen... dat is wel een beetje onrealistisch.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Dan moet je dus klimmen, want dat kan hij wel sneller!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die officers of wat het zijn rennen ook nog eens sneller dan Connor
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Om de twee daken valt ook wel weer mee. Dat klimmen is wel gaar idd.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
3 guard op een uitkijkpost is inderdaad niet veel. Maar wel als er om de 2 daken 3 guards staan.
En guards die allemaal heel goed over daken kunnen klimmen/springen... dat is wel een beetje onrealistisch.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Ja ok... had je in AC2 ook al. Die hele magere gastjes met messen die je met een stoot tegen de grond stoot. Dat vind ik op zich nog wel kunnen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die officers of wat het zijn rennen ook nog eens sneller dan Connor![]()
Die achtervolging in sequence 8 tegen die gast uit de gevangenis, krijg je als sidemissie, beuk niemand opzij, hoedan?!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:26 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja ok... had je in AC2 ook al. Die hele magere gastjes met messen die je met een stoot tegen de grond stoot. Dat vind ik op zich nog wel kunnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rockiejj op 05-12-2012 23:43:57 ]Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Er is een shortcut waarbij je weinig tot geen mensen tegenkomt en hem onderweg makkelijk kan onderscheppen. Gelijk aan het begin van de chase, moet je even goed kijken,quote:Die achtervolging in sequence 8 tegen die gast uit de gevangenis, krijg je als sidemissie, beuk niemand opzij, hoedan?!![]()
Heb m nu niet gehaald, maar sta nu al in t stadium!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef Broodjewasbeer het volgende:
[..]
Er is een shortcut waarbij je weinig tot geen mensen tegenkomt en hem onderweg makkelijk kan onderscheppen. Gelijk aan het begin van de chase, moet je even goed kijken,Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Forum Opties Forumhop: Hop naar: