Nee Ezio was awesome, lekker arrogant maar hij groeide wel naar een wijs man. Heel mooi gedaan!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Ezio was imo juist vervelend met zijn "charmes"...
Vond die setting sowieso toffer. Europa, bron aan geschiedenis, pracht en praal. De steden in 3 stellen eigenlijk geen reet voor.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef invine het volgende:
[..]
Nee Ezio was awesome, lekker arrogant maar hij groeide wel naar een wijs man. Heel mooi gedaan!
Ik vond het een irritant figuur tot hij oud was. Ironisch genoeg was dat de beroerdste game tot op heden...quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef invine het volgende:
[..]
Nee Ezio was awesome, lekker arrogant maar hij groeide wel naar een wijs man. Heel mooi gedaan!
Ondanks de verwachting dat het veel minder interessant was (and lets be honest, tien jaar later gesitueerd en je zat in Parijs) moet ik zeggen dat dat deel van het verhaal boven verwachting goed gedaan vond. Ook de twijfel tussen de assassins en tempeliers weer meer naar het midden trekken, iets wat in deel 2 veel minder subtiel was, vond ik een goede keuze. Des te frustrerender dat het einde nauwelijks eindjes aan elkaar knoopte.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond die setting sowieso toffer. Europa, bron aan geschiedenis, pracht en praal. De steden in 3 stellen eigenlijk geen reet voor.
Ik vond de steden niet zo overweldigend als in de vorige delen, maar ze waren wel mooi gemaakt. New York heeft heel veel Nederlandse invloeden (grachtenpanden) en Boston bestaat voor het grootste gedeelte nog uit hout. Petje af. Er liepen wel teveel guards alleen..quote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond die setting sowieso toffer. Europa, bron aan geschiedenis, pracht en praal. De steden in 3 stellen eigenlijk geen reet voor.
Vooral in New York stikt het van de redcoats. Daar kun je niet eens normaal een stuk over de daken rennen zonder er van af geschoten te worden.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vond de steden niet zo overweldigend als in de vorige delen, maar ze waren wel mooi gemaakt. New York heeft heel veel Nederlandse invloeden (grachtenpanden) en Boston bestaat voor het grootste gedeelte nog uit hout. Petje af. Er liepen wel teveel guards alleen..
Je kan uberhaupt niet fatsoenlijk over de daken lopen.. meeste straten zijn te breed en dan moet je weer zo'n stom touw (dat er al sinds AC1 inzit) zoeken om overheen te lopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vooral in New York stikt het van de redcoats. Daar kun je niet eens normaal een stuk over de daken rennen zonder er van af geschoten te worden.
In de frontier lopen er ook veel te veel rond trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga de DLC voor deze AC maar overslaan. Vind de 60 euro voor de game ansich al teveel eigenlijk.
Hoop dat een volgende AC weer stukken beter gaat worden maar ik ben bang dat het de Splinter Cell kant op gaat en dat het weer een commercieel uitgemolken iets gaat worden.
Het was allemaal wel mooi en okey. Maar voor mij kunnen New York en Boston niet op tegen Rome, Venetië, Jeruzalem enz.. Ik las ergens iets over Rusland of Frankrijk oid dus ik hoop dan ook dat ze die kant op gaan en de US links laten liggen..quote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vond de steden niet zo overweldigend als in de vorige delen, maar ze waren wel mooi gemaakt. New York heeft heel veel Nederlandse invloeden (grachtenpanden) en Boston bestaat voor het grootste gedeelte nog uit hout. Petje af. Er liepen wel teveel guards alleen..
Definieer realistisch. De politie stond in die tijd ook niet standaard op daken, laat staan in die aantallen...quote:Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Polacco het volgende:
Wat is dat trouwens voor gejank dat er teveel guards zouden zijn? Ik lees hier dat er zelfs in de frontier te veel zijn. Dat is voor de verandering eindelijk eens realistisch in vergelijking met de vorige delen. Je kan niet meer als een debiel over de daken rennen zonder gesnapt te worden. Dat geeft de game nog enigszins wat uitdaging.
3 wachters op een uitkijkpost, nou nou wat veel zeg.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Definieer realistisch. De politie stond in die tijd ook niet standaard op daken, laat staan in die aantallen...
Uitdaging hoort imo in andere dingen te zitten...
3 guard op een uitkijkpost is inderdaad niet veel. Maar wel als er om de 2 daken 3 guards staan.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:30 schreef Polacco het volgende:
[..]
3 wachters op een uitkijkpost, nou nou wat veel zeg.
Het is onrealistisch dat als je een patrouille uitmoord er geen versterking komt zoals in de voorgaande delen. Het is onrealistisch dat het grootste groepje waar je in ac 2 mee vecht ong. 10 guards in firenze zijn (dat stuk bij de aanslag op Lorenzo d'medici).
Het vechten in dit spel is zo simpel dat je die grote hoeveelheden guards makkelijk moet kunnen verslaan.
Realistisch is voor mij: dat lijkt mij waarschijnlijk.
Die officers of wat het zijn rennen ook nog eens sneller dan Connorquote:Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
3 guard op een uitkijkpost is inderdaad niet veel. Maar wel als er om de 2 daken 3 guards staan.
En guards die allemaal heel goed over daken kunnen klimmen/springen... dat is wel een beetje onrealistisch.
Dan moet je dus klimmen, want dat kan hij wel sneller!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die officers of wat het zijn rennen ook nog eens sneller dan Connor
Om de twee daken valt ook wel weer mee. Dat klimmen is wel gaar idd.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
3 guard op een uitkijkpost is inderdaad niet veel. Maar wel als er om de 2 daken 3 guards staan.
En guards die allemaal heel goed over daken kunnen klimmen/springen... dat is wel een beetje onrealistisch.
Ja ok... had je in AC2 ook al. Die hele magere gastjes met messen die je met een stoot tegen de grond stoot. Dat vind ik op zich nog wel kunnen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die officers of wat het zijn rennen ook nog eens sneller dan Connor
Die achtervolging in sequence 8 tegen die gast uit de gevangenis, krijg je als sidemissie, beuk niemand opzij, hoedan?!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:26 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja ok... had je in AC2 ook al. Die hele magere gastjes met messen die je met een stoot tegen de grond stoot. Dat vind ik op zich nog wel kunnen.
Er is een shortcut waarbij je weinig tot geen mensen tegenkomt en hem onderweg makkelijk kan onderscheppen. Gelijk aan het begin van de chase, moet je even goed kijken,quote:Die achtervolging in sequence 8 tegen die gast uit de gevangenis, krijg je als sidemissie, beuk niemand opzij, hoedan?!
Heb m nu niet gehaald, maar sta nu al in t stadium!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef Broodjewasbeer het volgende:
[..]
Er is een shortcut waarbij je weinig tot geen mensen tegenkomt en hem onderweg makkelijk kan onderscheppen. Gelijk aan het begin van de chase, moet je even goed kijken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |