abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:49:58 #276
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_121998601
waarom is die multiplayer... hoe zal ik het subtiel omschrijven... FUCKED UP!?

Ze hadden beter geen multiplayer kunnen toevoegen, dit is een smet op het spel
♔ KoningenUitGroningen ♔
  zondag 27 januari 2013 @ 19:32:23 #277
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_122127391
Vind de multiplayer welk OK. Alleen er is niet veel veranderd sinds de eerste multiplayer bij AC. Bij Brotherhood had je de Harlequin die vond ik wel bruut:

Geen smet op het spel want iedereen zat te zeuren om een MP na AC II.
Het is patat.
  maandag 28 januari 2013 @ 01:16:59 #278
366803 AthCom
Overigens ...
pi_122149268
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Evi_90 het volgende:
Ik niet. O-)
Moira. is tof. :7
pi_122151268
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Evi_90 het volgende:
Niet iedereen... Je zult mij nooit gehoord hebben! Ik zou niet eens weten hoe die MP eruit ziet...
  maandag 28 januari 2013 @ 11:29:26 #280
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_122155482
Wat een kutverhaal heeft AC intussen gekregen zeg :N
Ik haak na deze teleurstelling af.
Zonde
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 28 januari 2013 @ 20:41:21 #281
160961 Evi_90
pi_122185023
OK, niet iedereen dan maar er waren er wel een boel. :P
Het is patat.
pi_122548393
Dat stuk wanneer je het dorp verlaat.
Ga je naar die tent, ga je hallucineren. Zeg je het lijkt net of we hier weggaan, zegt die almachtige geest ofzo nee je blijft gewoon hier dat lijkt maar zo. Wordt je in de sneeuw wakker zegt dat oude wijffie ik begrijp dat je weg wilt. Ga maar. Loop je daar door die trage kut sneeuw( ik wil rennen, free runnen) zegt ie ik weet niet of ik dit wel wil...maar loopt maar gewoon door? Want dit slaat toch nergens op.
Maar goed eerste keer uit zijn half uitgemoorde indianendorpje dus en hij weet precies waarheen te gaan terwijl in de cutscene duidelijk werd dat hij geen id heeft..(Oude wijffie zei somewhere east)
Loop je door, zie je een kist, spring je er naar toe flikker je naar beneden ga je dood en wordt je naar het einde van the outlands gespawned.....dus ja, je loopt maar naar mission start op je radar....
Doet er een neger open. (Ik dacht dat die niet zo populair waren rond die tijd en al helemaal niet in bezit van koloniale huizen maar dat terzijde.) Die zegt dat je moet opflikkeren maar je blijft.
En zo begint het connor verhaal...........................

Doe mij Ezio maar en Assassins creed 2 en brotherhood.

Die missies ook waar je niet in het rood mag komen gewoon omdat.
Zoals in het begin met haytem waar je die dude moet bevrijden...
Daarbuiten wel, maar daarbinnen niet...alleen jij....ze hakken je kop eraf...waarom?!

Dat je 'afluistert' op een pleintje waar ze keurig in het midden gaan staan zodat je keuze hebt tussen wie je wilt gaan zitten om 'incognito' te zijn, terwijl ze je niet kennen...en iedereen dus meeluistert!

Dat je de daken niet makkelijk op kan omdat er veel guards zijn en het freerunnen en klimmen toch minder is dan in vorige delen zodat....Im proud to day that i travel by horse.....

Die kankergrapjes bij die beschrijvingen van alles..waarom?
Echt...
Dat er een beschrijving staat van een dude en wat hij heeft gedaan en dat er dan in dat stukje staat dat jij zeker niks hebt gedaan vandaag en op de bank hebt gezeten....waar is dat goed voor? Moet ik dat grappig vinden ofzo?

En dan lees ik hier dat die tombes er ook uit zijn.

Dat ze de moeite doen om een nieuwe animatie toe te voegen zodat je om een hoekje kan kijken....maar nog steeds niet kan bukken....en dan weer wel in die kansloze struikjes..automatisch..ook als je er doorheen rent...
Waarom niet de rechterstick gebruiken. 1 click bukken, click 2 opstaan.

Dat je bij die ene missies posters moet weghalen vanaf een paar locaties. Dat het dan er net om spant of je het red of niet zonder gezien te worden. Dat er dan een dude naast staat waardoor de b knop 2 functies heeft.....

Dat stealth zinloos is omdat vechten kapot makkelijk is. Geen consequenties dus.
Zelfde geld voor upgraden, zinloos.

Dat je met je hathem mega hoed door de bosjes kruipt en dat ding erboven uitsteekt maar ze je niet zien! Dat is serieus comedy.

Dat je in een missie vlucht maar gezien wordt omdat je niet schuilt op de door Ubisoft aangegeven schuilplekken...(ik hing aan een brug, onzichtbaar).

Dat als je vanaf een dak met pijl en boog schiet op een guard beneden, ze meteen weten dat jij het bent en binnen 2 seconden het dak opklimmen...en ik daar verbauwereerd neergestoken wordt. Wat een kunde van die guards!

Dat je bij die missie waar je die posters moet afscheuren ongezien bij die dude moet komen om de missie te beginnen....dat dat is op een openbare plek waar fuckin veel mensen lopen. Dat die gast vervolgens naar die poster loopt terwijl jij er naast staat te poseren! En er iemand staat die zegt dat men op je moet letten! WTF!!!!

Dat bij die missie waar je wel binnen afspreekt dat gebeurt in een huis met 2 guards voor de deur....vijandelijke guards....

Dat je door een half peloton neergeschoten wordt, het waren er 7 ofzo en je gewoon doorloopt...als het zo was gegaan in het echt dan hadden die indianen wel gewonnen. Er had wel een hard mode in mogen zitten, of original native 1 schot dood modus...

Het slaat allemaal helemaal nergens op, maar als ik van me paard afstap en een stukje loop door die haven, op weg naar weer een belachelijke missie, en ik zie zo'n fuckin groot schip in aanbouw is het even goed. Het ziet er allemaal supervet uit. De plaatjes, de scenery, boston en de zee. Maar godverdomme ubisoft, dat moet echt beter.

Dat moest er even uit en dan te bedenken dat ik tot sequence 5 ben gekomen....
Misschien dat ik hem later nog even oppak, om te kijken of het toch nog wat wordt en ik misschien gewoon te kritisch ben, maar heb weinig hoop. Zonde.
pi_122548607
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:08 schreef CaasS het volgende:
...misschien gewoon te kritisch ben ..
Nee, dat is niet zo... en nee het wordt niet beter. Heb hem uitgespeeld en kwam erachter dat ik nog 3 van m'n assassin's miste. Dat was me in voorgaande delen niet overkomen.
Scheepsmissies? Schip upgraden? Traden? allemaal pas gedaan nadat ik het uitgespeeld omdat ik wellicht wat leuks gemist had.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122549647
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo... en nee het wordt niet beter. Heb hem uitgespeeld en kwam erachter dat ik nog 3 van m'n assassin's miste. Dat was me in voorgaande delen niet overkomen.
Scheepsmissies? Schip upgraden? Traden? allemaal pas gedaan nadat ik het uitgespeeld omdat ik wellicht wat leuks gemist had.
Dat is mooi zonde dan..

Ze lijken hun hand ook gewoon overspeeld te hebben. Een stealth assassin game, free run systeem, uitgebreid combat systeem, open wereld, compleet nieuwe wereld, episch verhaal, extra dingen als naval, zij-missies, jagen.
Red Dead Redemption bijvoorbeeld zit veel 'simpeler' in elkaar. Goed verhaal, mooie wereld, maar als je eerlijk bent redelijk simpele third person shooter gameplay. Ubisoft wil alles met AC3, maar heeft niks.
Ik hoop eigenlijk dat de volgende een stuk eenvoudiger wordt qua opzet. Gewoon weer assassin zijn.
Free runnen, kills maken, stealth, platformen en dat met een goed verhaal, moeilijker en minder open combat en ik ben tevreden.
pi_122549938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef CaasS het volgende:

[..]

Dat is mooi zonde dan..

Ze lijken hun hand ook gewoon overspeeld te hebben. Een stealth assassin game, free run systeem, uitgebreid combat systeem, open wereld, compleet nieuwe wereld, episch verhaal, extra dingen als naval, zij-missies, jagen.
Red Dead Redemption bijvoorbeeld zit veel 'simpeler' in elkaar. Goed verhaal, mooie wereld, maar als je eerlijk bent redelijk simpele third person shooter gameplay. Ubisoft wil alles met AC3, maar heeft niks.
Ik hoop eigenlijk dat de volgende een stuk eenvoudiger wordt qua opzet. Gewoon weer assassin zijn.
Free runnen, kills maken, stealth, platformen en dat met een goed verhaal, moeilijker en minder open combat en ik ben tevreden.
moderne tijd, Splinter Cell: Chaos Theory meets Assassin's Creed zou mijn ideale combo zijn denk ik :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122552536
Te kritisch? Misschien niet, maar een aantal van je klachten zijn nou niet echt AC3 specifiek;

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:08 schreef CaasS het volgende:
Dat je 'afluistert' op een pleintje waar ze keurig in het midden gaan staan zodat je keuze hebt tussen wie je wilt gaan zitten om 'incognito' te zijn, terwijl ze je niet kennen...en iedereen dus meeluistert!
Da's vanaf AC1 al zo. Afluisteren doe je daar ook vanaf een bankje of iets dergelijks, en degene die je afluistert staan midden op een plein te ouwehoeren.

quote:
Dat je de daken niet makkelijk op kan omdat er veel guards zijn en het freerunnen en klimmen toch minder is dan in vorige delen zodat....Im proud to day that i travel by horse.....
Na verloop van tijd stonden er ook in voorgaande AC games meer guards op de daken.

quote:
Dat ze de moeite doen om een nieuwe animatie toe te voegen zodat je om een hoekje kan kijken....maar nog steeds niet kan bukken....en dan weer wel in die kansloze struikjes..automatisch..ook als je er doorheen rent...
Waarom niet de rechterstick gebruiken. 1 click bukken, click 2 opstaan.
Zoals je al zegt, "weer". Heb er zelf niet zo'n last van.

quote:
Dat stealth zinloos is omdat vechten kapot makkelijk is. Geen consequenties dus.
Zelfde geld voor upgraden, zinloos.
Da's vanaf AC2 al zo. Ik heb alleen AC1 tactisch gespeeld, wat betreft het binnensluipen van een gebied / gebouw en dan iemand omleggen.

quote:
Dat je met je hathem mega hoed door de bosjes kruipt en dat ding erboven uitsteekt maar ze je niet zien! Dat is serieus comedy.
Ach, al de hele AC serie lang loop je in een assassin's pakje wat enorm opvalt. Okay, het valt minder op in AC1 omdat daar de halve bevolking in witte gewaden rondloopt, maar na AC1 val je toch echt wel wat meer op. Iedereen loopt rond in het rood / zwart / bruin, en jij bent de enige met een witte outfit met een puntige hood. En dan ook nog eens allerlei wapens op je outfit. "Dat is serieus comedy".

quote:
Dat je in een missie vlucht maar gezien wordt omdat je niet schuilt op de door Ubisoft aangegeven schuilplekken...(ik hing aan een brug, onzichtbaar).
Eigenlijk nooit last van gehad. En mijn manier van vluchten is al sinds dat je kunt zwemmen in AC games hetzelfde; als ik word achtervolgd door een groep bewakers (of een half leger), gewoon in het water springen en van de kust afzwemmen. Vervolgens buiten de cirkel 2 tellen wachten en je kan weer verder.

quote:
Dat als je vanaf een dak met pijl en boog schiet op een guard beneden, ze meteen weten dat jij het bent en binnen 2 seconden het dak opklimmen...en ik daar verbauwereerd neergestoken wordt. Wat een kunde van die guards!
Ook dit heb ik in voorgaande AC games al eens gehad. Met een werpmesje van een afstand een bewaker doden, en ineens weet de hele groep (ook de lui die met de rug naar je toe stonden) dat jij het was.

quote:
Dat je door een half peloton neergeschoten wordt, het waren er 7 ofzo en je gewoon doorloopt...als het zo was gegaan in het echt dan hadden die indianen wel gewonnen. Er had wel een hard mode in mogen zitten, of original native 1 schot dood modus...
En in andere games werd je vanaf meerder kanten beschoten met pijl en boog. Daarnaast staat Connor niet als voorbeeld voor de gehele native american populatie, maar is hij een assassin.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:18:21 #287
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_122553225
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef OMG het volgende:
Te kritisch? Misschien niet, maar een aantal van je klachten zijn nou niet echt AC3 specifiek;

[..]

Da's vanaf AC1 al zo. Afluisteren doe je daar ook vanaf een bankje of iets dergelijks, en degene die je afluistert staan midden op een plein te ouwehoeren.

[..]

Na verloop van tijd stonden er ook in voorgaande AC games meer guards op de daken.

[..]

[..]

Da's vanaf AC2 al zo. Ik heb alleen AC1 tactisch gespeeld, wat betreft het binnensluipen van een gebied / gebouw en dan iemand omleggen.

[..]

Ach, al de hele AC serie lang loop je in een assassin's pakje wat enorm opvalt. Okay, het valt minder op in AC1 omdat daar de halve bevolking in witte gewaden rondloopt, maar na AC1 val je toch echt wel wat meer op. Iedereen loopt rond in het rood / zwart / bruin, en jij bent de enige met een witte outfit met een puntige hood. En dan ook nog eens allerlei wapens op je outfit. "Dat is serieus comedy".

[..]

Eigenlijk nooit last van gehad. En mijn manier van vluchten is al sinds dat je kunt zwemmen in AC games hetzelfde; als ik word achtervolgd door een groep bewakers (of een half leger), gewoon in het water springen en van de kust afzwemmen. Vervolgens buiten de cirkel 2 tellen wachten en je kan weer verder.

[..]

Ook dit heb ik in voorgaande AC games al eens gehad. Met een werpmesje van een afstand een bewaker doden, en ineens weet de hele groep (ook de lui die met de rug naar je toe stonden) dat jij het was.

[..]

En in andere games werd je vanaf meerder kanten beschoten met pijl en boog. Daarnaast staat Connor niet als voorbeeld voor de gehele native american populatie, maar is hij een assassin.
Toch blijft het een kutspel met een kutverhaal :P
pi_122554231
Het verhaal vond ik wel te doen. Eindelijk eens wat anders dan dat afgezaagde Italie met die vervelende slijmbal van een Ezio.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_122558952
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef OMG het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik heb AC1 niet gespeeld, ben begonnen met deel 2.
Het klopt idd dat er in deel 2 ook al een hoop vreemde dingen zaten, maar bij 2 en Brotherhood heb ik me daar nooit zo aan zitten ergeren omdat ik het freerunnen, de setting, het verhaal beter (of minder slecht vond) en je die tombes had.
Het spel is er imo gewoon niet beter op geworden, eerder minder. Wel uitgebreider.
Kan jij dingen opnoemen die je echt beter vind dan de voorgaande delen?
pi_122582907
Vandeweek 2 uitgespeeld, ( zat op sequentie 7 daar, deel 3 kwam er tussen door haha.) Daarna brotherhood uitgespeelt en nu bezig met revelations, sequentie 4. Wat eenkut zooi is dat gedoe met die tempelierwachterdi g. In BH had ik ook zo'n hekel aan die torens maar dit is gewoon nog erger. :'). En dan ben ik niet berucht, zitten ze nog achter me aan terwijl ik niks doe. Pff.. Ook telkens dat renoveren en perse die gozers doden voordat je iets kan renoveren. Dan vond ik dat systeem van 2 fijner..
  donderdag 7 februari 2013 @ 01:01:18 #291
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122583341
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:18 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Toch blijft het een kutspel met een kutverhaaleinde :P
Fixed.

AC3 had gewoon een veel en veel beter einde verdiend.

quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:44 schreef OMG het volgende:
Het verhaal vond ik wel te doen. Eindelijk eens wat anders dan dat afgezaagde Italie met die vervelende slijmbal van een Ezio.
Ezio werd in het minste verhaal pas een boeiender karakter.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:02:08 #292
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_124082422
Hoe ik kom aan meer recruits? ik heb nu nog alleen maar die franse.. ben bij seq 9 geloof ik
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:06:21 #293
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_124082524
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:02 schreef quer het volgende:
Hoe ik kom aan meer recruits? ik heb nu nog alleen maar die franse.. ben bij seq 9 geloof ik
Je moet geloof ik in de steden al die district missies doen.. per district krijg je dan een nieuwe recruit als ik me niet vergis
pi_124097494
Ik lijk wel de enige te zijn die het wél gewoon een leuk spel vind. :') Je kan wel echt tyfus veel dingen doen, waardoor ik soms door de bomen het bos niet meer zie, maar buiten dat, gewoon een leuk spel. Weer eens wat anders dan Ezio.. Dat begon echt te vervelen imo.
Feyenoord Rotterdam
pi_124099412
quote:
19s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik lijk wel de enige te zijn die het wél gewoon een leuk spel vind. :') Je kan wel echt tyfus veel dingen doen, waardoor ik soms door de bomen het bos niet meer zie, maar buiten dat, gewoon een leuk spel. Weer eens wat anders dan Ezio.. Dat begon echt te vervelen imo.
Nee hoor... Ik vind het nog steeds een fantastisch spel. Hoewel ik het einde van het verhaal ook wat zwakjes vond. Maar het spel zelf: heerlijk. Juist die afstanden vind ik leuk. Het maakt het spel grootser voor mij.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 15:26:50 #296
160961 Evi_90
pi_124130701
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:06 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Je moet geloof ik in de steden al die district missies doen.. per district krijg je dan een nieuwe recruit als ik me niet vergis
Die liberation missies zijn dat. Wanneer je in een nieuw district komt zie je rechts boven in % hoe ver je bent. Geloof dat je ca. bij allemaal de 80% gepasseerd moet zijn voordat je de "afsluitende" missie krijgt zodat je de recruit op missies kunt sturen in andere staten.
Het is patat.
  zondag 17 maart 2013 @ 23:44:53 #297
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_124189825
quote:
19s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nee hoor... Ik vind het nog steeds een fantastisch spel. Hoewel ik het einde van het verhaal ook wat zwakjes vond. Maar het spel zelf: heerlijk. Juist die afstanden vind ik leuk. Het maakt het spel grootser voor mij.
Ik heb het spel ook uitgespeeld en vond het wel een goed spel :Y
Vooral de graphics zijn geweldig en veel mogelijkheden in het spel.

Sommige dingen vielen wat tegen zoals het einde maar metname de groepen guards zijn lachwekkend.. Even tegen ze aanlopen en meteen springt er 7 man op je af en uit alle steegjes en straten komt er hulp aan stormen _O-
Niet dat het problemen opleverd want binnen 30 seconden heb je ze alle 40 uitgeschakeld :W :')

Maargoed ik heb het met plezier gespeeld en het is eigenlijk niet 1 moment saai geweest.
Nu ben ik begonnen met Far Cry 3, totaal niet te vergelijken met AC3 maar toch vind ik Far Cry tot nu toe een stuk boeiender :P
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 18 maart 2013 @ 00:29:21 #298
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_124191254
Ok even een noob vraagje, heb dit spel in november gekocht, gespeeld maar toen een maand of drie laten liggen. Nu weer volop bezig, en bevalt heel prima! Maar ik dacht dat er iets was dat je in zo'n gevecht met een groep, dat je ze kon vastpakken en dan de keel doorsnijden, één voor één zeg maar. Hoe werkt dat ook alweer? Speel op PS3.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:48:16 #299
395729 umlaut
De puntjes op de ü
pi_124263039
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 00:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok even een noob vraagje, heb dit spel in november gekocht, gespeeld maar toen een maand of drie laten liggen. Nu weer volop bezig, en bevalt heel prima! Maar ik dacht dat er iets was dat je in zo'n gevecht met een groep, dat je ze kon vastpakken en dan de keel doorsnijden, één voor één zeg maar. Hoe werkt dat ook alweer? Speel op PS3.
Nee kan niet, je kunt wel met hidden blades 2 roodjassen tegelijk vermoorden
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:48:36 #300
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_124263056
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef umlaut het volgende:

[..]

Nee kan niet, je kunt wel met hidden blades 2 roodjassen tegelijk vermoorden
En hoe doe je dat dan?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')