Ik niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Evi_90 het volgende:
Geen smet op het spel want iedereen zat te zeuren om een MP na AC II.
Niet iedereen... Je zult mij nooit gehoord hebben! Ik zou niet eens weten hoe die MP eruit ziet...quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Evi_90 het volgende:
Geen smet op het spel want iedereen zat te zeuren om een MP na AC II.
Nee, dat is niet zo... en nee het wordt niet beter. Heb hem uitgespeeld en kwam erachter dat ik nog 3 van m'n assassin's miste. Dat was me in voorgaande delen niet overkomen.quote:
Dat is mooi zonde dan..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo... en nee het wordt niet beter. Heb hem uitgespeeld en kwam erachter dat ik nog 3 van m'n assassin's miste. Dat was me in voorgaande delen niet overkomen.
Scheepsmissies? Schip upgraden? Traden? allemaal pas gedaan nadat ik het uitgespeeld omdat ik wellicht wat leuks gemist had.
moderne tijd, Splinter Cell: Chaos Theory meets Assassin's Creed zou mijn ideale combo zijn denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat is mooi zonde dan..
Ze lijken hun hand ook gewoon overspeeld te hebben. Een stealth assassin game, free run systeem, uitgebreid combat systeem, open wereld, compleet nieuwe wereld, episch verhaal, extra dingen als naval, zij-missies, jagen.
Red Dead Redemption bijvoorbeeld zit veel 'simpeler' in elkaar. Goed verhaal, mooie wereld, maar als je eerlijk bent redelijk simpele third person shooter gameplay. Ubisoft wil alles met AC3, maar heeft niks.
Ik hoop eigenlijk dat de volgende een stuk eenvoudiger wordt qua opzet. Gewoon weer assassin zijn.
Free runnen, kills maken, stealth, platformen en dat met een goed verhaal, moeilijker en minder open combat en ik ben tevreden.
Da's vanaf AC1 al zo. Afluisteren doe je daar ook vanaf een bankje of iets dergelijks, en degene die je afluistert staan midden op een plein te ouwehoeren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:08 schreef CaasS het volgende:
Dat je 'afluistert' op een pleintje waar ze keurig in het midden gaan staan zodat je keuze hebt tussen wie je wilt gaan zitten om 'incognito' te zijn, terwijl ze je niet kennen...en iedereen dus meeluistert!
Na verloop van tijd stonden er ook in voorgaande AC games meer guards op de daken.quote:Dat je de daken niet makkelijk op kan omdat er veel guards zijn en het freerunnen en klimmen toch minder is dan in vorige delen zodat....Im proud to day that i travel by horse.....
Zoals je al zegt, "weer". Heb er zelf niet zo'n last van.quote:Dat ze de moeite doen om een nieuwe animatie toe te voegen zodat je om een hoekje kan kijken....maar nog steeds niet kan bukken....en dan weer wel in die kansloze struikjes..automatisch..ook als je er doorheen rent...
Waarom niet de rechterstick gebruiken. 1 click bukken, click 2 opstaan.
Da's vanaf AC2 al zo. Ik heb alleen AC1 tactisch gespeeld, wat betreft het binnensluipen van een gebied / gebouw en dan iemand omleggen.quote:Dat stealth zinloos is omdat vechten kapot makkelijk is. Geen consequenties dus.
Zelfde geld voor upgraden, zinloos.
Ach, al de hele AC serie lang loop je in een assassin's pakje wat enorm opvalt. Okay, het valt minder op in AC1 omdat daar de halve bevolking in witte gewaden rondloopt, maar na AC1 val je toch echt wel wat meer op. Iedereen loopt rond in het rood / zwart / bruin, en jij bent de enige met een witte outfit met een puntige hood. En dan ook nog eens allerlei wapens op je outfit. "Dat is serieus comedy".quote:Dat je met je hathem mega hoed door de bosjes kruipt en dat ding erboven uitsteekt maar ze je niet zien! Dat is serieus comedy.
Eigenlijk nooit last van gehad. En mijn manier van vluchten is al sinds dat je kunt zwemmen in AC games hetzelfde; als ik word achtervolgd door een groep bewakers (of een half leger), gewoon in het water springen en van de kust afzwemmen. Vervolgens buiten de cirkel 2 tellen wachten en je kan weer verder.quote:Dat je in een missie vlucht maar gezien wordt omdat je niet schuilt op de door Ubisoft aangegeven schuilplekken...(ik hing aan een brug, onzichtbaar).
Ook dit heb ik in voorgaande AC games al eens gehad. Met een werpmesje van een afstand een bewaker doden, en ineens weet de hele groep (ook de lui die met de rug naar je toe stonden) dat jij het was.quote:Dat als je vanaf een dak met pijl en boog schiet op een guard beneden, ze meteen weten dat jij het bent en binnen 2 seconden het dak opklimmen...en ik daar verbauwereerd neergestoken wordt. Wat een kunde van die guards!
En in andere games werd je vanaf meerder kanten beschoten met pijl en boog. Daarnaast staat Connor niet als voorbeeld voor de gehele native american populatie, maar is hij een assassin.quote:Dat je door een half peloton neergeschoten wordt, het waren er 7 ofzo en je gewoon doorloopt...als het zo was gegaan in het echt dan hadden die indianen wel gewonnen. Er had wel een hard mode in mogen zitten, of original native 1 schot dood modus...
Toch blijft het een kutspel met een kutverhaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef OMG het volgende:
Te kritisch? Misschien niet, maar een aantal van je klachten zijn nou niet echt AC3 specifiek;
[..]
Da's vanaf AC1 al zo. Afluisteren doe je daar ook vanaf een bankje of iets dergelijks, en degene die je afluistert staan midden op een plein te ouwehoeren.
[..]
Na verloop van tijd stonden er ook in voorgaande AC games meer guards op de daken.
[..]
Zoals je al zegt, "weer". Heb er zelf niet zo'n last van.
[..]
Da's vanaf AC2 al zo. Ik heb alleen AC1 tactisch gespeeld, wat betreft het binnensluipen van een gebied / gebouw en dan iemand omleggen.
[..]
Ach, al de hele AC serie lang loop je in een assassin's pakje wat enorm opvalt. Okay, het valt minder op in AC1 omdat daar de halve bevolking in witte gewaden rondloopt, maar na AC1 val je toch echt wel wat meer op. Iedereen loopt rond in het rood / zwart / bruin, en jij bent de enige met een witte outfit met een puntige hood. En dan ook nog eens allerlei wapens op je outfit. "Dat is serieus comedy".
[..]
Eigenlijk nooit last van gehad. En mijn manier van vluchten is al sinds dat je kunt zwemmen in AC games hetzelfde; als ik word achtervolgd door een groep bewakers (of een half leger), gewoon in het water springen en van de kust afzwemmen. Vervolgens buiten de cirkel 2 tellen wachten en je kan weer verder.
[..]
Ook dit heb ik in voorgaande AC games al eens gehad. Met een werpmesje van een afstand een bewaker doden, en ineens weet de hele groep (ook de lui die met de rug naar je toe stonden) dat jij het was.
[..]
En in andere games werd je vanaf meerder kanten beschoten met pijl en boog. Daarnaast staat Connor niet als voorbeeld voor de gehele native american populatie, maar is hij een assassin.
Ik heb AC1 niet gespeeld, ben begonnen met deel 2.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef OMG het volgende:
Te kritisch? Misschien niet, maar een aantal van je klachten zijn nou niet echt AC3 specifiek;
[..]
Da's vanaf AC1 al zo. Afluisteren doe je daar ook vanaf een bankje of iets dergelijks, en degene die je afluistert staan midden op een plein te ouwehoeren.
[..]
Na verloop van tijd stonden er ook in voorgaande AC games meer guards op de daken.
[..]
Zoals je al zegt, "weer". Heb er zelf niet zo'n last van.
[..]
Da's vanaf AC2 al zo. Ik heb alleen AC1 tactisch gespeeld, wat betreft het binnensluipen van een gebied / gebouw en dan iemand omleggen.
[..]
Ach, al de hele AC serie lang loop je in een assassin's pakje wat enorm opvalt. Okay, het valt minder op in AC1 omdat daar de halve bevolking in witte gewaden rondloopt, maar na AC1 val je toch echt wel wat meer op. Iedereen loopt rond in het rood / zwart / bruin, en jij bent de enige met een witte outfit met een puntige hood. En dan ook nog eens allerlei wapens op je outfit. "Dat is serieus comedy".
[..]
Eigenlijk nooit last van gehad. En mijn manier van vluchten is al sinds dat je kunt zwemmen in AC games hetzelfde; als ik word achtervolgd door een groep bewakers (of een half leger), gewoon in het water springen en van de kust afzwemmen. Vervolgens buiten de cirkel 2 tellen wachten en je kan weer verder.
[..]
Ook dit heb ik in voorgaande AC games al eens gehad. Met een werpmesje van een afstand een bewaker doden, en ineens weet de hele groep (ook de lui die met de rug naar je toe stonden) dat jij het was.
[..]
En in andere games werd je vanaf meerder kanten beschoten met pijl en boog. Daarnaast staat Connor niet als voorbeeld voor de gehele native american populatie, maar is hij een assassin.
Fixed.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:18 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Toch blijft het een kutspel met een kutverhaaleinde
Ezio werd in het minste verhaal pas een boeiender karakter.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:44 schreef OMG het volgende:
Het verhaal vond ik wel te doen. Eindelijk eens wat anders dan dat afgezaagde Italie met die vervelende slijmbal van een Ezio.
Je moet geloof ik in de steden al die district missies doen.. per district krijg je dan een nieuwe recruit als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:02 schreef quer het volgende:
Hoe ik kom aan meer recruits? ik heb nu nog alleen maar die franse.. ben bij seq 9 geloof ik
Nee hoor... Ik vind het nog steeds een fantastisch spel. Hoewel ik het einde van het verhaal ook wat zwakjes vond. Maar het spel zelf: heerlijk. Juist die afstanden vind ik leuk. Het maakt het spel grootser voor mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik lijk wel de enige te zijn die het wél gewoon een leuk spel vind.Je kan wel echt tyfus veel dingen doen, waardoor ik soms door de bomen het bos niet meer zie, maar buiten dat, gewoon een leuk spel. Weer eens wat anders dan Ezio.. Dat begon echt te vervelen imo.
Die liberation missies zijn dat. Wanneer je in een nieuw district komt zie je rechts boven in % hoe ver je bent. Geloof dat je ca. bij allemaal de 80% gepasseerd moet zijn voordat je de "afsluitende" missie krijgt zodat je de recruit op missies kunt sturen in andere staten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:06 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Je moet geloof ik in de steden al die district missies doen.. per district krijg je dan een nieuwe recruit als ik me niet vergis
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik lijk wel de enige te zijn die het wél gewoon een leuk spel vind.Je kan wel echt tyfus veel dingen doen, waardoor ik soms door de bomen het bos niet meer zie, maar buiten dat, gewoon een leuk spel. Weer eens wat anders dan Ezio.. Dat begon echt te vervelen imo.
Ik heb het spel ook uitgespeeld en vond het wel een goed spelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik vind het nog steeds een fantastisch spel. Hoewel ik het einde van het verhaal ook wat zwakjes vond. Maar het spel zelf: heerlijk. Juist die afstanden vind ik leuk. Het maakt het spel grootser voor mij.
Nee kan niet, je kunt wel met hidden blades 2 roodjassen tegelijk vermoordenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok even een noob vraagje, heb dit spel in november gekocht, gespeeld maar toen een maand of drie laten liggen. Nu weer volop bezig, en bevalt heel prima! Maar ik dacht dat er iets was dat je in zo'n gevecht met een groep, dat je ze kon vastpakken en dan de keel doorsnijden, één voor één zeg maar. Hoe werkt dat ook alweer? Speel op PS3.
En hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef umlaut het volgende:
[..]
Nee kan niet, je kunt wel met hidden blades 2 roodjassen tegelijk vermoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |