Je kunt ze vinden in de Frontier, Homestead of bij de Harbor Master (Naval). Of gewoon de Liberation in de steden. Moet zeggen dat ik eerst het verhaal heb uitgespeeld voordat ik aan de zijmissies ben begonnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef timp0e het volgende:
Ben ondertussen aanbelandt bij Sequentie 7, en ik kan tot nu toe echt geen zijmissies vinden. Hoe kan je deze vinden?
Patch for PC vind je hier: http://ubisoft-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/17491, ik heb 'm zelf niet dus weet niet of ie werkt aangezien ik op PS3 speel.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef Devv het volgende:
Waar kan je eigenlijk patches vinden? Ik kijk op Ubisoft bij patches en daar krijg je geen resultaten te zien. Ik hoop eigenlijk ook nog antwoord te krijgen op mijn eerdere vraag, want ik heb geen zin om het hele spel opnieuw te doen voor een side mission
.
Ik ben al meerdere keren naar andere regio's gegaan om te kijken of de missie weer zichtbaar wordt. Maar helaas is dit niet het geval. Misschien dat het later in het spel wel weer terugkomt, want ik ben pas bij Sequence 5. Ik ben op dit moment eigenlijk alleen nog aan het jagenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:08 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Misschien verdwijnt ie even (net zoals die almanacs die je niet vangt) en dat ie later weer op de plattegrond terug komt?
Of je komt 't toevallig tegen. Je hebt nog ff en misschien vergeet je het wel weer, lol.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Misschien dat het later in het spel wel weer terugkomt, want ik ben pas bij Sequence 5.
De Aquila upgraden voor naval missies.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
En wat kun je met dat geld doen? Je huis versieren en nog meer geld verdienen.
Totaal onzinnige toevoeging IMO.
Ik had die al uitgespeeld voordat ik ook maar een van de duurdere upgrades kon betalenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:41 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Of je komt 't toevallig tegen. Je hebt nog ff en misschien vergeet je het wel weer, lol.
[..]
De Aquila upgraden voor naval missies.
Ja, dat is ook een challenge, een x aantal koeriers neerhalen. Blijkbaar zit daar een glitch in, want ik ben er in mijn hele playthrough welgeteld eentje tegengekomen. Heb die challenge dus ook onmogelijk kunnen afvinken.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef DaFrenk het volgende:
Er lopen na de laatste patch ineens koeriers rond die zo te zien van die voorwerpen bij zich hebben voor die voorwerpen missies. Ze hebben het icoontje van dieven uit eerdere games en als je ze killed maakt de camera een of andere vage beweging. Vreemd weer
Exact. En echt nodig had je ze niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:38 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik had die al uitgespeeld voordat ik ook maar een van de duurdere upgrades kon betalen
Aha! Dan is dat nu opgelost want ben er in New York al heel wat tegengekomen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een challenge, een x aantal koeriers neerhalen. Blijkbaar zit daar een glitch in, want ik ben er in mijn hele playthrough welgeteld eentje tegengekomen. Heb die challenge dus ook onmogelijk kunnen afvinken.
Ubisoft heeft wel een flater geslagen vind ik, zelden een game meegemaakt die bij de release zoveel bugs had (op Fallout: New Vegas na dan). Het spel is duidelijk afgeraffeld.
Ik vind het gewoon leuk om zoveel mogelijk geld te verdienenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
En wat kun je met dat geld doen? Je huis versieren en nog meer geld verdienen.
Totaal onzinnige toevoeging IMO.
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om zoveel mogelijk geld te verdienen.
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef maxmit het volgende:
Wat kan ik trouwens met die dierenhuiden enzo? Is dat puur om te vekopen? Geld verdienen dus?
Nou, je kunt ze ook gebruiken om spullen te maken. De grote zadeltassen zijn wel relaxed, ammo aanvullen bij je paard. Of dubbele holsters voor 2 vuurwapens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef maxmit het volgende:
Wat kan ik trouwens met die dierenhuiden enzo? Is dat puur om te vekopen? Geld verdienen dus?
Oh ja, dat ook. Heb ik nooit gedaan eerlijk gezegd, wordt het spel nog makkelijker dan het al isquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nou, je kunt ze ook gebruiken om spullen te maken. De grote zadeltassen zijn wel relaxed, ammo aanvullen bij je paard. Of dubbele holsters voor 2 vuurwapens.
Is dat nou leuk, 337 keer dezelfde QTE doen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:29 schreef Devv het volgende:
Ik sta 19e op het wereldwijde PC SP Leaderboard beren jagen met 337 berenvelletjes.
Die berenvelletjes leveren grof geld op. Dat maakt het wel weer leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, 337 keer dezelfde QTE doen?
En het blijft maar uitzaaien inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
QTE's zijn de kanker van deze generatie iig...
Via het boek in het landhuis of in een winkel. Je moet dan wel de benodigde inwoners en materialen hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:20 schreef maxmit het volgende:
En dat kan ik in homestead laten maken of zelf?
inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
QTE's zijn de kanker van deze generatie iig...
Dat hebben ze geloof ik ook nooit uitgelegdquote:Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef Devv het volgende:
Hoe stuur je ook alweer een recruit op je doelwit af? Ik heb de aanwijzingen gemist.
Ik weet al waarom T niet werkte. Je kunt in The Frontier blijkbaar geen recruits roepenquote:
Die achtervolging van Charles Lee was bloed-onder-de-nagels-vandaan halend in negatieve zinquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap het ook niet... Het haalt je compleet uit je spel, forceert je op je handen te zitten en rustig te kijken wat je moet indrukken, dat indrukken en weer van voor af aan.
Vooral in de kills vond ik het vet irritant, alleen bij die veldslag had je enige uitdaging bij de kill geloof ik, daar lag nog een bloed-onder-de-nagels-vandaan stuk voor, het door de veldslag heen rennen...
inderdaad, die kerel is sneller dan Usain Bolt.quote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die achtervolging van Charles Lee was bloed-onder-de-nagels-vandaan halend in negatieve zin.
Inderdaad... heel vaag. Zeker voor zo'n oude dude!quote:Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef Romanus het volgende:
[..]
inderdaad, die kerel is sneller dan Usain Bolt.
Is ook irritant. Zeker omdat de knoppen die je moest indrukken telkens weer anders waren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap het ook niet... Het haalt je compleet uit je spel, forceert je op je handen te zitten en rustig te kijken wat je moet indrukken, dat indrukken en weer van voor af aan.
Vooral in de kills vond ik het vet irritant, alleen bij die veldslag had je enige uitdaging bij de kill geloof ik, daar lag nog een bloed-onder-de-nagels-vandaan stuk voor, het door de veldslag heen rennen...
Er zitten wel bugs in, maar ik vind die persoonlijk niet echt storend. Het enige wat ik teleurstellend vind, is dat ze Eyefinity ondersteuning toch niet af hebben gekregen. Dit zou eerst wel het geval zijn. Maar ik kan het spel desalniettemin zonder problemen met de hoogste grafische instellingen spelen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Draait het een beetje goed? Okeje port?
Zover was ik ook bijna, maar had de hele game al gespeeld zonder YouTube te gebruiken dus ik dacht dan moet die laatste ook maar zonder. Heb op een gegeven moment maar uitgezet een later nog weer eens geprobeerd. Maar wel frustrerend...quote:Op maandag 24 december 2012 17:37 schreef peleetje het volgende:
Ik heb uiteindelijk via een youtube walkthrough bekeken hoe ik 'm moest achtervolgen.
Als je weet dat je die 'air assassination met een musket' vanaf de reling van een schip moet doen en wanneer je precies uitvogelt hoe je moet staan om vijanden in het water te duwen, is het echt heel goed te doen. Er zijn moeilijkere 100% dan die, geloof me.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:31 schreef Devv het volgende:
Wat vonden jullie de moeilijkste missie om 100% mee te halen? Ik zit zelf pas bij The Tea Party in Sequence 6 en die vond ik al moeilijk zat.
Ik heb het bij de meeste niet eens geprobeerd, had er geen zin inquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:31 schreef Devv het volgende:
Wat vonden jullie de moeilijkste missie om 100% mee te halen? Ik zit zelf pas bij The Tea Party in Sequence 6 en die vond ik al moeilijk zat.
Idem. Als het toevallig in mn speelwijze past is het leuk meegenomen. Vind het vaak een beperking.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:58 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik heb het bij de meeste niet eens geprobeerd, had er geen zin in
Intrinsieke waarde m.b.t. het spel? Weinig. Het verandert natuurlijk niets.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Black-Hole het volgende:
Heeft het nog zin om verder te gaan met al die Homestead missies en craften van items als je de verhaallijn hebt uitgespeeld? Heb al wel wat artisans en wat homestead missies gedaan maar heb veel geskipt.
Wat is überhaubt de reden om daar aan te beginnen aangezien geld geen enkele toegevoegde waarde heeft in de game?
Als je het spel 100% wilt uitspelen, dan zijn die missies en geld verdienen niet geheel onbelangrijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Black-Hole het volgende:
Wat is überhaubt de reden om daar aan te beginnen aangezien geld geen enkele toegevoegde waarde heeft in de game?
Volgens mij moet je op bepaalde plekken counteren. Of is dat die touwmaker?quote:Op zondag 30 december 2012 02:22 schreef Devv het volgende:
Ik zit vast bij de tweede missie van de Boston Brawlers. Hoe versla je die zeeman?! Ik kan hem met geen mogelijkheid raken.
Nee, er volgt geen andere stad meer. Wel vreemd dat je er eentje te kort komt als je alle kaarten hebt met de locaties. Ik had er zelfs 25 terwijl je er maar 24 nodig hebt.quote:Op maandag 31 december 2012 17:55 schreef maxmit het volgende:
Ik kan die laatste Peg Leg trinket niet vinden. Heb de kaart gekocht en ze allemaal opgezocht, maar kom er nog één te kort. Kan net naar New York. Kan het zo zijn dat die in een nog aankomende stad is??? Ik weet het niet.
Kaarten? Er is maar 1 kaart toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee, er volgt geen andere stad meer. Wel vreemd dat je er eentje te kort komt als je alle kaarten hebt met de locaties. Ik had er zelfs 25 terwijl je er maar 24 nodig hebt.
alles is gewoon te vinden in de frontier,quote:Op maandag 31 december 2012 17:55 schreef maxmit het volgende:
Ik kan die laatste Peg Leg trinket niet vinden. Heb de kaart gekocht en ze allemaal opgezocht, maar kom er nog één te kort. Kan net naar New York. Kan het zo zijn dat die in een nog aankomende stad is??? Ik weet het niet.
godver.. Ja inderdaad. Telkens weer die stomme scene, waarin je verplicht bent te kijken hoe een pasr blauwtjes roodjes afvoeren,quote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef Rogan het volgende:
Het feit dat je alle cutscenes kan skippen behalve de cutscenes zoals overnemen van een fort.
er inderdaad 1 extraquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee, er volgt geen andere stad meer. Wel vreemd dat je er eentje te kort komt als je alle kaarten hebt met de locaties. Ik had er zelfs 25 terwijl je er maar 24 nodig hebt.
Heb je nu 23 of 24 Peg Leg Trinkets? Je hebt er volgens mij namelijk maar 24...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:40 schreef maxmit het volgende:
Ik heb er echt maar 24 en op geen enkele kaart staat een glas...
23 bedoel ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Heb je nu 23 of 24 Peg Leg Trinkets? Je hebt er volgens mij namelijk maar 24...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad lekker. Ze was ook al te vinden in het Pokemon topic.quote:
Eentje maakt deel uit van de hoofdmissies, dus als je die nog niet gedaan hebt, zou ik me er geen zorgen over maken.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:04 schreef Devv het volgende:
Ik zit vast bij West New York's Underground. In de DNA Tracker staat 84%, terwijl ik 11 van de 11 Fast Travel Stations heb gevonden. Wat heb ik hier over het hoofd gezien?
Ik zou de pro controller aanschaffen ervoor. Heb het gister uitgespeelt met heel het spel teren op 1 keer laden van de pro controller. En nog 3 streepjes over. Daarnaast kan je spelen terwijl die oplaadt!! Uiteindelijk volgens de wiiU er 32:58 uur over gedaan. Dus top batterij!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:43 schreef Klonk het volgende:
Damn, wat een fijn spel, was op zoek naar voer voor mij Wii U, dus deze maar gekocht, anders voelde hij zich achtergesteld bij mijn 360 en PS3
Maar nogmaals, tof spel, heerlijke gameplay, sfeertje doet me wat denken aan The Saboteur, ook overal vijanden, lekker veel verticale gameplay, het is dat mij gamepad nu leeg is anders was ik nog wel ff bezig geweest.
Note aan me zelf, binnenkort de sterkere accu van Nyko voor dat ding kopen
Dat met die standbeelden heb ik ook gehad, op de PS3quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zou de pro controller aanschaffen ervoor. Heb het gister uitgespeelt met heel het spel teren op 1 keer laden van de pro controller. En nog 3 streepjes over. Daarnaast kan je spelen terwijl die oplaadt!!
Verder best wel veel bugs, maar ik hadde wiiu versie dus weet niet of het daaraan lag. Éen keer in het begin met haytman moest je een convooi aanvallen. Ik spring op de koets en spring op het dak, had ik ze allemaal vermoord zei die![]()
ook dat guards als levende standbeelden omeen rijtje stonden enik alles kon doen want ze grepen niet in.
Ik heb niet veel bugs gezien (PC). Maar het einde vond ik tegenvallen... We waren natuurlijk verwend met die fantastische einden van de eerdere spellen (god, wat was ik blij dat ik pas afgelopen jaar begonnen ben met spelen! kon tenminste gelijk het verhaal doorspelen)quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat met die standbeelden heb ik ook gehad, op de PS3.
Sowieso ervoer ik het als de meest buggy en afgeraffelde Assassin's Creed.
had ik ook, vond ik ff niet ergquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zou de pro controller aanschaffen ervoor. Heb het gister uitgespeelt met heel het spel teren op 1 keer laden van de pro controller. En nog 3 streepjes over. Daarnaast kan je spelen terwijl die oplaadt!! Uiteindelijk volgens de wiiU er 32:58 uur over gedaan. Dus top batterij!
Verder best wel veel bugs, maar ik hadde wiiu versie dus weet niet of het daaraan lag. Éen keer in het begin met haytman moest je een convooi aanvallen. Ik spring op de koets en spring op het dak, had ik ze allemaal vermoord zei die![]()
ook dat guards als levende standbeelden omeen rijtje stonden enik alles kon doen want ze grepen niet in.
Ik niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Evi_90 het volgende:
Geen smet op het spel want iedereen zat te zeuren om een MP na AC II.
Niet iedereen... Je zult mij nooit gehoord hebben! Ik zou niet eens weten hoe die MP eruit ziet...quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Evi_90 het volgende:
Geen smet op het spel want iedereen zat te zeuren om een MP na AC II.
Nee, dat is niet zo... en nee het wordt niet beter. Heb hem uitgespeeld en kwam erachter dat ik nog 3 van m'n assassin's miste. Dat was me in voorgaande delen niet overkomen.quote:
Dat is mooi zonde dan..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo... en nee het wordt niet beter. Heb hem uitgespeeld en kwam erachter dat ik nog 3 van m'n assassin's miste. Dat was me in voorgaande delen niet overkomen.
Scheepsmissies? Schip upgraden? Traden? allemaal pas gedaan nadat ik het uitgespeeld omdat ik wellicht wat leuks gemist had.
moderne tijd, Splinter Cell: Chaos Theory meets Assassin's Creed zou mijn ideale combo zijn denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat is mooi zonde dan..
Ze lijken hun hand ook gewoon overspeeld te hebben. Een stealth assassin game, free run systeem, uitgebreid combat systeem, open wereld, compleet nieuwe wereld, episch verhaal, extra dingen als naval, zij-missies, jagen.
Red Dead Redemption bijvoorbeeld zit veel 'simpeler' in elkaar. Goed verhaal, mooie wereld, maar als je eerlijk bent redelijk simpele third person shooter gameplay. Ubisoft wil alles met AC3, maar heeft niks.
Ik hoop eigenlijk dat de volgende een stuk eenvoudiger wordt qua opzet. Gewoon weer assassin zijn.
Free runnen, kills maken, stealth, platformen en dat met een goed verhaal, moeilijker en minder open combat en ik ben tevreden.
Da's vanaf AC1 al zo. Afluisteren doe je daar ook vanaf een bankje of iets dergelijks, en degene die je afluistert staan midden op een plein te ouwehoeren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:08 schreef CaasS het volgende:
Dat je 'afluistert' op een pleintje waar ze keurig in het midden gaan staan zodat je keuze hebt tussen wie je wilt gaan zitten om 'incognito' te zijn, terwijl ze je niet kennen...en iedereen dus meeluistert!
Na verloop van tijd stonden er ook in voorgaande AC games meer guards op de daken.quote:Dat je de daken niet makkelijk op kan omdat er veel guards zijn en het freerunnen en klimmen toch minder is dan in vorige delen zodat....Im proud to day that i travel by horse.....
Zoals je al zegt, "weer". Heb er zelf niet zo'n last van.quote:Dat ze de moeite doen om een nieuwe animatie toe te voegen zodat je om een hoekje kan kijken....maar nog steeds niet kan bukken....en dan weer wel in die kansloze struikjes..automatisch..ook als je er doorheen rent...
Waarom niet de rechterstick gebruiken. 1 click bukken, click 2 opstaan.
Da's vanaf AC2 al zo. Ik heb alleen AC1 tactisch gespeeld, wat betreft het binnensluipen van een gebied / gebouw en dan iemand omleggen.quote:Dat stealth zinloos is omdat vechten kapot makkelijk is. Geen consequenties dus.
Zelfde geld voor upgraden, zinloos.
Ach, al de hele AC serie lang loop je in een assassin's pakje wat enorm opvalt. Okay, het valt minder op in AC1 omdat daar de halve bevolking in witte gewaden rondloopt, maar na AC1 val je toch echt wel wat meer op. Iedereen loopt rond in het rood / zwart / bruin, en jij bent de enige met een witte outfit met een puntige hood. En dan ook nog eens allerlei wapens op je outfit. "Dat is serieus comedy".quote:Dat je met je hathem mega hoed door de bosjes kruipt en dat ding erboven uitsteekt maar ze je niet zien! Dat is serieus comedy.
Eigenlijk nooit last van gehad. En mijn manier van vluchten is al sinds dat je kunt zwemmen in AC games hetzelfde; als ik word achtervolgd door een groep bewakers (of een half leger), gewoon in het water springen en van de kust afzwemmen. Vervolgens buiten de cirkel 2 tellen wachten en je kan weer verder.quote:Dat je in een missie vlucht maar gezien wordt omdat je niet schuilt op de door Ubisoft aangegeven schuilplekken...(ik hing aan een brug, onzichtbaar).
Ook dit heb ik in voorgaande AC games al eens gehad. Met een werpmesje van een afstand een bewaker doden, en ineens weet de hele groep (ook de lui die met de rug naar je toe stonden) dat jij het was.quote:Dat als je vanaf een dak met pijl en boog schiet op een guard beneden, ze meteen weten dat jij het bent en binnen 2 seconden het dak opklimmen...en ik daar verbauwereerd neergestoken wordt. Wat een kunde van die guards!
En in andere games werd je vanaf meerder kanten beschoten met pijl en boog. Daarnaast staat Connor niet als voorbeeld voor de gehele native american populatie, maar is hij een assassin.quote:Dat je door een half peloton neergeschoten wordt, het waren er 7 ofzo en je gewoon doorloopt...als het zo was gegaan in het echt dan hadden die indianen wel gewonnen. Er had wel een hard mode in mogen zitten, of original native 1 schot dood modus...
Toch blijft het een kutspel met een kutverhaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef OMG het volgende:
Te kritisch? Misschien niet, maar een aantal van je klachten zijn nou niet echt AC3 specifiek;
[..]
Da's vanaf AC1 al zo. Afluisteren doe je daar ook vanaf een bankje of iets dergelijks, en degene die je afluistert staan midden op een plein te ouwehoeren.
[..]
Na verloop van tijd stonden er ook in voorgaande AC games meer guards op de daken.
[..]
Zoals je al zegt, "weer". Heb er zelf niet zo'n last van.
[..]
Da's vanaf AC2 al zo. Ik heb alleen AC1 tactisch gespeeld, wat betreft het binnensluipen van een gebied / gebouw en dan iemand omleggen.
[..]
Ach, al de hele AC serie lang loop je in een assassin's pakje wat enorm opvalt. Okay, het valt minder op in AC1 omdat daar de halve bevolking in witte gewaden rondloopt, maar na AC1 val je toch echt wel wat meer op. Iedereen loopt rond in het rood / zwart / bruin, en jij bent de enige met een witte outfit met een puntige hood. En dan ook nog eens allerlei wapens op je outfit. "Dat is serieus comedy".
[..]
Eigenlijk nooit last van gehad. En mijn manier van vluchten is al sinds dat je kunt zwemmen in AC games hetzelfde; als ik word achtervolgd door een groep bewakers (of een half leger), gewoon in het water springen en van de kust afzwemmen. Vervolgens buiten de cirkel 2 tellen wachten en je kan weer verder.
[..]
Ook dit heb ik in voorgaande AC games al eens gehad. Met een werpmesje van een afstand een bewaker doden, en ineens weet de hele groep (ook de lui die met de rug naar je toe stonden) dat jij het was.
[..]
En in andere games werd je vanaf meerder kanten beschoten met pijl en boog. Daarnaast staat Connor niet als voorbeeld voor de gehele native american populatie, maar is hij een assassin.
Ik heb AC1 niet gespeeld, ben begonnen met deel 2.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef OMG het volgende:
Te kritisch? Misschien niet, maar een aantal van je klachten zijn nou niet echt AC3 specifiek;
[..]
Da's vanaf AC1 al zo. Afluisteren doe je daar ook vanaf een bankje of iets dergelijks, en degene die je afluistert staan midden op een plein te ouwehoeren.
[..]
Na verloop van tijd stonden er ook in voorgaande AC games meer guards op de daken.
[..]
Zoals je al zegt, "weer". Heb er zelf niet zo'n last van.
[..]
Da's vanaf AC2 al zo. Ik heb alleen AC1 tactisch gespeeld, wat betreft het binnensluipen van een gebied / gebouw en dan iemand omleggen.
[..]
Ach, al de hele AC serie lang loop je in een assassin's pakje wat enorm opvalt. Okay, het valt minder op in AC1 omdat daar de halve bevolking in witte gewaden rondloopt, maar na AC1 val je toch echt wel wat meer op. Iedereen loopt rond in het rood / zwart / bruin, en jij bent de enige met een witte outfit met een puntige hood. En dan ook nog eens allerlei wapens op je outfit. "Dat is serieus comedy".
[..]
Eigenlijk nooit last van gehad. En mijn manier van vluchten is al sinds dat je kunt zwemmen in AC games hetzelfde; als ik word achtervolgd door een groep bewakers (of een half leger), gewoon in het water springen en van de kust afzwemmen. Vervolgens buiten de cirkel 2 tellen wachten en je kan weer verder.
[..]
Ook dit heb ik in voorgaande AC games al eens gehad. Met een werpmesje van een afstand een bewaker doden, en ineens weet de hele groep (ook de lui die met de rug naar je toe stonden) dat jij het was.
[..]
En in andere games werd je vanaf meerder kanten beschoten met pijl en boog. Daarnaast staat Connor niet als voorbeeld voor de gehele native american populatie, maar is hij een assassin.
Fixed.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:18 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Toch blijft het een kutspel met een kutverhaaleinde
Ezio werd in het minste verhaal pas een boeiender karakter.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:44 schreef OMG het volgende:
Het verhaal vond ik wel te doen. Eindelijk eens wat anders dan dat afgezaagde Italie met die vervelende slijmbal van een Ezio.
Je moet geloof ik in de steden al die district missies doen.. per district krijg je dan een nieuwe recruit als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:02 schreef quer het volgende:
Hoe ik kom aan meer recruits? ik heb nu nog alleen maar die franse.. ben bij seq 9 geloof ik
Nee hoor... Ik vind het nog steeds een fantastisch spel. Hoewel ik het einde van het verhaal ook wat zwakjes vond. Maar het spel zelf: heerlijk. Juist die afstanden vind ik leuk. Het maakt het spel grootser voor mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik lijk wel de enige te zijn die het wél gewoon een leuk spel vind.Je kan wel echt tyfus veel dingen doen, waardoor ik soms door de bomen het bos niet meer zie, maar buiten dat, gewoon een leuk spel. Weer eens wat anders dan Ezio.. Dat begon echt te vervelen imo.
Die liberation missies zijn dat. Wanneer je in een nieuw district komt zie je rechts boven in % hoe ver je bent. Geloof dat je ca. bij allemaal de 80% gepasseerd moet zijn voordat je de "afsluitende" missie krijgt zodat je de recruit op missies kunt sturen in andere staten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:06 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Je moet geloof ik in de steden al die district missies doen.. per district krijg je dan een nieuwe recruit als ik me niet vergis
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik lijk wel de enige te zijn die het wél gewoon een leuk spel vind.Je kan wel echt tyfus veel dingen doen, waardoor ik soms door de bomen het bos niet meer zie, maar buiten dat, gewoon een leuk spel. Weer eens wat anders dan Ezio.. Dat begon echt te vervelen imo.
Ik heb het spel ook uitgespeeld en vond het wel een goed spelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik vind het nog steeds een fantastisch spel. Hoewel ik het einde van het verhaal ook wat zwakjes vond. Maar het spel zelf: heerlijk. Juist die afstanden vind ik leuk. Het maakt het spel grootser voor mij.
Nee kan niet, je kunt wel met hidden blades 2 roodjassen tegelijk vermoordenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok even een noob vraagje, heb dit spel in november gekocht, gespeeld maar toen een maand of drie laten liggen. Nu weer volop bezig, en bevalt heel prima! Maar ik dacht dat er iets was dat je in zo'n gevecht met een groep, dat je ze kon vastpakken en dan de keel doorsnijden, één voor één zeg maar. Hoe werkt dat ook alweer? Speel op PS3.
En hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef umlaut het volgende:
[..]
Nee kan niet, je kunt wel met hidden blades 2 roodjassen tegelijk vermoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |