Die wolven zijn niet zo moeilijk. Begint altijd met de zelfde knop (bij PS3 vierkantje).quote:Op maandag 17 december 2012 13:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Het enige waar ik een schurfthekel aan heb, zijn wolven. Ik hoor iedereen zeggen dat ze makkelijk zijn, maar ik ben zo vaak te laat
. Ik ga in ieder geval niet meer zonder paard het bos in, want dan vallen ze tenminste niet aan
.
Schandalig veel bugs! Eigenlijk niet normaal dat ze een game zo releasen full priced.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:40 schreef magikmichael het volgende:
En er is een nieuwe patch!
http://forums.ubi.com/sho(...)atch-Spoilers-Forums
LET OP!! Staan wat ingame spoilers in de omschrijvingen.
Er zijn weer heel wat bugs geplet met deze update. Effe uitproberen straks.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb zojuist in de laatste "kidd's treasure" missie letterlijk m'n laptop aan stukken geslagen.
Er zit een volgorde in qua timing, is vrij makkelijk als je het eenmaal weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Die wolven vond ik ronduit kut. Normale wolven had ik geen probleem mee, maar met deze lag Connor bij mij onder een wolf zodra de eerste QTE op het scherm verscheen. Ben toen maar een boom in geklommen en heb ze vanaf daar neergeschoten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:08 schreef invine het volgende:
[..]
Er zit een volgorde in qua timing, is vrij makkelijk als je het eenmaal weet
Dat werkte bij mij niet.. achja whatever floats your boatquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Die wolven vond ik ronduit kut. Normale wolven had ik geen probleem mee, maar met deze lag Connor bij mij onder een wolf zodra de eerste QTE op het scherm verscheen. Ben toen maar een boom in geklommen en heb ze vanaf daar neergeschoten.
Inderdaad! En dit is al de 3de patch. Hoeveel zullen er nog volgen? Ik denk dat Ubisoft ons ziet als testers. Misschien komen wij dan in de ending credits van de volgende AC.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Schandalig veel bugs! Eigenlijk niet normaal dat ze een game zo releasen full priced.
Dat is waarschijnlijk die vrouw. Die zit in New York ergens helemaal in het Noord-Westen. Loop met je eagle vision aan rond, dan zie je haar bij een huis zitten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:16 schreef StretchingKoala het volgende:
hmm, waar is die 6e assassin te vinden? Zal ergens in NY zijn, maar er staat niets op de map aangegeven.
Forten reeds gedaan etc etc etc, bijna alles. Zit nu in S10
DAnke
Pcies...quote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef Romanus het volgende:
Dit was trouwens het eerste deel waarin ik me totaal geen Assassin voelde. Bij Altaďr had ik dat gevoel heel sterk. Bij Ezio wat minder, tot het laatste deel waarin ik dat gevoel weer wel had.
Ik begin het nu ook eindelijk een beetje door te krijgenquote:Op maandag 17 december 2012 21:44 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Die wolven zijn niet zo moeilijk. Begint altijd met de zelfde knop (bij PS3 vierkantje).
Kijk even als je de plattegrond opent welke gedeeltes van de steden je al bevrijdt hebt (liberated) anders blijft de status op disputed staan. Je kunt dan links het het menu switchen. Dan kan je zien hoeveel % de assassins controle hebben over het gebied.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:16 schreef StretchingKoala het volgende:
hmm, waar is die 6e assassin te vinden? Zal ergens in NY zijn, maar er staat niets op de map aangegeven.
Forten reeds gedaan etc etc etc, bijna alles. Zit nu in S10
DAnke
Kun je de Frontiermenmissies niet gewoon opnieuw spelen via het menu, net als de rest?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef Devv het volgende:
Weet iemand of je nog een tweede kans krijgt om een Frontiersmen missie te doen als je deze de eerste keer niet gehaald hebt? Ik heb namelijk "The Boy Who Cried Wolf" niet gehaald. De rest heb ik wel gedaan. Maar nu zie ik geen Frontiersmen icoon meer verschijnen om een missie te kunnen doen...
Ik heb nog even gekeken, maar ik kan echt geen replay voor deze missies vinden.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Kun je de Frontiermenmissies niet gewoon opnieuw spelen via het menu, net als de rest?
De legenda op de map? Heb je alle viewpoints al?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef timp0e het volgende:
Ben ondertussen aanbelandt bij Sequentie 7, en ik kan tot nu toe echt geen zijmissies vinden. Hoe kan je deze vinden?
Je kunt ze vinden in de Frontier, Homestead of bij de Harbor Master (Naval). Of gewoon de Liberation in de steden. Moet zeggen dat ik eerst het verhaal heb uitgespeeld voordat ik aan de zijmissies ben begonnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef timp0e het volgende:
Ben ondertussen aanbelandt bij Sequentie 7, en ik kan tot nu toe echt geen zijmissies vinden. Hoe kan je deze vinden?
Patch for PC vind je hier: http://ubisoft-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/17491, ik heb 'm zelf niet dus weet niet of ie werkt aangezien ik op PS3 speel.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef Devv het volgende:
Waar kan je eigenlijk patches vinden? Ik kijk op Ubisoft bij patches en daar krijg je geen resultaten te zien. Ik hoop eigenlijk ook nog antwoord te krijgen op mijn eerdere vraag, want ik heb geen zin om het hele spel opnieuw te doen voor een side mission
.
Ik ben al meerdere keren naar andere regio's gegaan om te kijken of de missie weer zichtbaar wordt. Maar helaas is dit niet het geval. Misschien dat het later in het spel wel weer terugkomt, want ik ben pas bij Sequence 5. Ik ben op dit moment eigenlijk alleen nog aan het jagenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:08 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Misschien verdwijnt ie even (net zoals die almanacs die je niet vangt) en dat ie later weer op de plattegrond terug komt?
Of je komt 't toevallig tegen. Je hebt nog ff en misschien vergeet je het wel weer, lol.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Misschien dat het later in het spel wel weer terugkomt, want ik ben pas bij Sequence 5.
De Aquila upgraden voor naval missies.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
En wat kun je met dat geld doen? Je huis versieren en nog meer geld verdienen.
Totaal onzinnige toevoeging IMO.
Ik had die al uitgespeeld voordat ik ook maar een van de duurdere upgrades kon betalenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:41 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Of je komt 't toevallig tegen. Je hebt nog ff en misschien vergeet je het wel weer, lol.
[..]
De Aquila upgraden voor naval missies.
Ja, dat is ook een challenge, een x aantal koeriers neerhalen. Blijkbaar zit daar een glitch in, want ik ben er in mijn hele playthrough welgeteld eentje tegengekomen. Heb die challenge dus ook onmogelijk kunnen afvinken.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef DaFrenk het volgende:
Er lopen na de laatste patch ineens koeriers rond die zo te zien van die voorwerpen bij zich hebben voor die voorwerpen missies. Ze hebben het icoontje van dieven uit eerdere games en als je ze killed maakt de camera een of andere vage beweging. Vreemd weer
Exact. En echt nodig had je ze niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:38 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik had die al uitgespeeld voordat ik ook maar een van de duurdere upgrades kon betalen
Aha! Dan is dat nu opgelost want ben er in New York al heel wat tegengekomen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een challenge, een x aantal koeriers neerhalen. Blijkbaar zit daar een glitch in, want ik ben er in mijn hele playthrough welgeteld eentje tegengekomen. Heb die challenge dus ook onmogelijk kunnen afvinken.
Ubisoft heeft wel een flater geslagen vind ik, zelden een game meegemaakt die bij de release zoveel bugs had (op Fallout: New Vegas na dan). Het spel is duidelijk afgeraffeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |