inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
QTE's zijn de kanker van deze generatie iig...
Dat hebben ze geloof ik ook nooit uitgelegdquote:Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef Devv het volgende:
Hoe stuur je ook alweer een recruit op je doelwit af? Ik heb de aanwijzingen gemist.
Ik weet al waarom T niet werkte. Je kunt in The Frontier blijkbaar geen recruits roepenquote:
Die achtervolging van Charles Lee was bloed-onder-de-nagels-vandaan halend in negatieve zinquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap het ook niet... Het haalt je compleet uit je spel, forceert je op je handen te zitten en rustig te kijken wat je moet indrukken, dat indrukken en weer van voor af aan.
Vooral in de kills vond ik het vet irritant, alleen bij die veldslag had je enige uitdaging bij de kill geloof ik, daar lag nog een bloed-onder-de-nagels-vandaan stuk voor, het door de veldslag heen rennen...
inderdaad, die kerel is sneller dan Usain Bolt.quote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die achtervolging van Charles Lee was bloed-onder-de-nagels-vandaan halend in negatieve zin.
Inderdaad... heel vaag. Zeker voor zo'n oude dude!quote:Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef Romanus het volgende:
[..]
inderdaad, die kerel is sneller dan Usain Bolt.
Is ook irritant. Zeker omdat de knoppen die je moest indrukken telkens weer anders waren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap het ook niet... Het haalt je compleet uit je spel, forceert je op je handen te zitten en rustig te kijken wat je moet indrukken, dat indrukken en weer van voor af aan.
Vooral in de kills vond ik het vet irritant, alleen bij die veldslag had je enige uitdaging bij de kill geloof ik, daar lag nog een bloed-onder-de-nagels-vandaan stuk voor, het door de veldslag heen rennen...
Er zitten wel bugs in, maar ik vind die persoonlijk niet echt storend. Het enige wat ik teleurstellend vind, is dat ze Eyefinity ondersteuning toch niet af hebben gekregen. Dit zou eerst wel het geval zijn. Maar ik kan het spel desalniettemin zonder problemen met de hoogste grafische instellingen spelen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Draait het een beetje goed? Okeje port?
Zover was ik ook bijna, maar had de hele game al gespeeld zonder YouTube te gebruiken dus ik dacht dan moet die laatste ook maar zonder. Heb op een gegeven moment maar uitgezet een later nog weer eens geprobeerd. Maar wel frustrerend...quote:Op maandag 24 december 2012 17:37 schreef peleetje het volgende:
Ik heb uiteindelijk via een youtube walkthrough bekeken hoe ik 'm moest achtervolgen.
Als je weet dat je die 'air assassination met een musket' vanaf de reling van een schip moet doen en wanneer je precies uitvogelt hoe je moet staan om vijanden in het water te duwen, is het echt heel goed te doen. Er zijn moeilijkere 100% dan die, geloof me.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:31 schreef Devv het volgende:
Wat vonden jullie de moeilijkste missie om 100% mee te halen? Ik zit zelf pas bij The Tea Party in Sequence 6 en die vond ik al moeilijk zat.
Ik heb het bij de meeste niet eens geprobeerd, had er geen zin inquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:31 schreef Devv het volgende:
Wat vonden jullie de moeilijkste missie om 100% mee te halen? Ik zit zelf pas bij The Tea Party in Sequence 6 en die vond ik al moeilijk zat.
Idem. Als het toevallig in mn speelwijze past is het leuk meegenomen. Vind het vaak een beperking.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:58 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik heb het bij de meeste niet eens geprobeerd, had er geen zin in
Intrinsieke waarde m.b.t. het spel? Weinig. Het verandert natuurlijk niets.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Black-Hole het volgende:
Heeft het nog zin om verder te gaan met al die Homestead missies en craften van items als je de verhaallijn hebt uitgespeeld? Heb al wel wat artisans en wat homestead missies gedaan maar heb veel geskipt.
Wat is überhaubt de reden om daar aan te beginnen aangezien geld geen enkele toegevoegde waarde heeft in de game?
Als je het spel 100% wilt uitspelen, dan zijn die missies en geld verdienen niet geheel onbelangrijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Black-Hole het volgende:
Wat is überhaubt de reden om daar aan te beginnen aangezien geld geen enkele toegevoegde waarde heeft in de game?
Volgens mij moet je op bepaalde plekken counteren. Of is dat die touwmaker?quote:Op zondag 30 december 2012 02:22 schreef Devv het volgende:
Ik zit vast bij de tweede missie van de Boston Brawlers. Hoe versla je die zeeman?! Ik kan hem met geen mogelijkheid raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |