Ik vind het gewoon leuk om zoveel mogelijk geld te verdienenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
En wat kun je met dat geld doen? Je huis versieren en nog meer geld verdienen.
Totaal onzinnige toevoeging IMO.
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om zoveel mogelijk geld te verdienen.
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef maxmit het volgende:
Wat kan ik trouwens met die dierenhuiden enzo? Is dat puur om te vekopen? Geld verdienen dus?
Nou, je kunt ze ook gebruiken om spullen te maken. De grote zadeltassen zijn wel relaxed, ammo aanvullen bij je paard. Of dubbele holsters voor 2 vuurwapens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef maxmit het volgende:
Wat kan ik trouwens met die dierenhuiden enzo? Is dat puur om te vekopen? Geld verdienen dus?
Oh ja, dat ook. Heb ik nooit gedaan eerlijk gezegd, wordt het spel nog makkelijker dan het al isquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nou, je kunt ze ook gebruiken om spullen te maken. De grote zadeltassen zijn wel relaxed, ammo aanvullen bij je paard. Of dubbele holsters voor 2 vuurwapens.
Is dat nou leuk, 337 keer dezelfde QTE doen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:29 schreef Devv het volgende:
Ik sta 19e op het wereldwijde PC SP Leaderboard beren jagen met 337 berenvelletjes.
Die berenvelletjes leveren grof geld op. Dat maakt het wel weer leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, 337 keer dezelfde QTE doen?
En het blijft maar uitzaaien inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
QTE's zijn de kanker van deze generatie iig...
Via het boek in het landhuis of in een winkel. Je moet dan wel de benodigde inwoners en materialen hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:20 schreef maxmit het volgende:
En dat kan ik in homestead laten maken of zelf?
inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
QTE's zijn de kanker van deze generatie iig...
Dat hebben ze geloof ik ook nooit uitgelegdquote:Op zondag 23 december 2012 20:53 schreef Devv het volgende:
Hoe stuur je ook alweer een recruit op je doelwit af? Ik heb de aanwijzingen gemist.
Ik weet al waarom T niet werkte. Je kunt in The Frontier blijkbaar geen recruits roepenquote:
Die achtervolging van Charles Lee was bloed-onder-de-nagels-vandaan halend in negatieve zinquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap het ook niet... Het haalt je compleet uit je spel, forceert je op je handen te zitten en rustig te kijken wat je moet indrukken, dat indrukken en weer van voor af aan.
Vooral in de kills vond ik het vet irritant, alleen bij die veldslag had je enige uitdaging bij de kill geloof ik, daar lag nog een bloed-onder-de-nagels-vandaan stuk voor, het door de veldslag heen rennen...
inderdaad, die kerel is sneller dan Usain Bolt.quote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die achtervolging van Charles Lee was bloed-onder-de-nagels-vandaan halend in negatieve zin.
Inderdaad... heel vaag. Zeker voor zo'n oude dude!quote:Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef Romanus het volgende:
[..]
inderdaad, die kerel is sneller dan Usain Bolt.
Is ook irritant. Zeker omdat de knoppen die je moest indrukken telkens weer anders waren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap het ook niet... Het haalt je compleet uit je spel, forceert je op je handen te zitten en rustig te kijken wat je moet indrukken, dat indrukken en weer van voor af aan.
Vooral in de kills vond ik het vet irritant, alleen bij die veldslag had je enige uitdaging bij de kill geloof ik, daar lag nog een bloed-onder-de-nagels-vandaan stuk voor, het door de veldslag heen rennen...
Er zitten wel bugs in, maar ik vind die persoonlijk niet echt storend. Het enige wat ik teleurstellend vind, is dat ze Eyefinity ondersteuning toch niet af hebben gekregen. Dit zou eerst wel het geval zijn. Maar ik kan het spel desalniettemin zonder problemen met de hoogste grafische instellingen spelen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Draait het een beetje goed? Okeje port?
Zover was ik ook bijna, maar had de hele game al gespeeld zonder YouTube te gebruiken dus ik dacht dan moet die laatste ook maar zonder. Heb op een gegeven moment maar uitgezet een later nog weer eens geprobeerd. Maar wel frustrerend...quote:Op maandag 24 december 2012 17:37 schreef peleetje het volgende:
Ik heb uiteindelijk via een youtube walkthrough bekeken hoe ik 'm moest achtervolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |