abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120113841
quote:
15s.gif Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dus dat het een GTA frontier wordt ipv een assassins creed is een goede ontwikkeling? Sometimes less is more...
In AC I had je toch ook zoiets als de Kingdom? Waar je doorheen kon reizen en een beetje kon vechten terwijl je opweg was naar Jeruzalem of Acre? De serie ging juist weer een stukje terug naar zijn roots.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  zondag 9 december 2012 @ 17:32:29 #127
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_120113867
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:31 schreef Polacco het volgende:

[..]

In AC I had je toch ook zoiets als de Kingdom? Waar je doorheen kon reizen en een beetje kon vechten terwijl je opweg was naar Jeruzalem of Acre? De serie ging juist weer een stukje terug naar zijn roots.
Net het verkeerde stukje. Maar, je hebt hierin idd gelijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_120114347
In AC1 was het inderdaad een open wereld waar geen reet te doen was. Dat is nog erger.

Het was ook altijd de bedoeling dat AC een soort historische GTA zou worden. Ik vind overigens dat in AC2 de sidemissies wel meer betrekking hebben op het overkoepelende verhaal dan in AC3.
Amen.
pi_120114932
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:45 schreef Jivis het volgende:
In AC1 was het inderdaad een open wereld waar geen reet te doen was. Dat is nog erger.

Het was ook altijd de bedoeling dat AC een soort historische GTA zou worden. Ik vind overigens dat in AC2 de sidemissies wel meer betrekking hebben op het overkoepelende verhaal dan in AC3.
Ja, je kon een beetje vechten, vlaggen verzamelen en torens beklimmen maar meer ook niet. Die sidemissies in AC 3 zijn heel slecht uitgelegd. Neem die brieven of assassinations. Hij zegt alleen maar dankjewel of je komt je target tegen. En dat is het.
  zondag 9 december 2012 @ 18:13:45 #130
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120115490
Toch... ondanks dat ik AC3 een hele slechte game vind zou ik niet erg vinden om een volgend deel weer met Conner aan de slag te gaan. Als personage heeft hij wel potentie. Altair was in AC1 ook een zoutzak maar die vond ik Revelations (ook dankzij een betere voicecasting) veel interessanter en authentieker.

Een Conner met een betere voicecasting in de Franse Revolutie die daar de Franse Assassins broterhood op poten zet zou ik niet erg vinden.
pi_120117170
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 16:55 schreef Jivis het volgende:

[..]

Op die manier kun je elke missie in een game natuurlijk wel degraderen tot een doelgerichte, simpele uitdaging. Je zeikt om het zeiken, ben je een kloon van SunChaser ofzo?

De immersieve bosomgeving, het zoeken van clues en de manier waarop je die beer uit zijn grot moet lokken maken die missie leuk. Het is juist de 'onzin eromheen' die (side)missies in games tof maken en het ook toegevoegde waarde geven.
Hear hear...

De hoofd verhaallijn mocht dan wel tegen vallen, maar ik vermaak me nog steeds prima met de game door al extra dingetjes.

Ik was veel sneller uitgekeken op bijv. Uncharted dan de AC games die ik tot nu toe gespeeld heb. Het verhaal en gameplay van Uncharted was dan wel tot in de puntjes uitgewerkt en blijft een van mijn favoriete game-series, maar toen het verhaal erop zat heb ik het spel eigenlijk nooit meer opgestart. Had weinig zin om de schatten die ik gemist had te gaan zoeken of die verschrikkelijke wapen-trophies te proberen halen.

Zo'n open wereld game met alle mogelijkheden die AC3 biedt blijft voor mij nog wel even leuk. Maar ieder z'n game en z'n mening natuurlijk :)
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 9 december 2012 @ 19:38:05 #132
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120118672
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:00 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Hear hear...

De hoofd verhaallijn mocht dan wel tegen vallen, maar ik vermaak me nog steeds prima met de game door al extra dingetjes.

Ik was veel sneller uitgekeken op bijv. Uncharted dan de AC games die ik tot nu toe gespeeld heb. Het verhaal en gameplay van Uncharted was dan wel tot in de puntjes uitgewerkt en blijft een van mijn favoriete game-series, maar toen het verhaal erop zat heb ik het spel eigenlijk nooit meer opgestart. Had weinig zin om de schatten die ik gemist had te gaan zoeken of die verschrikkelijke wapen-trophies te proberen halen.

Zo'n open wereld game met alle mogelijkheden die AC3 biedt blijft voor mij nog wel even leuk. Maar ieder z'n game en z'n mening natuurlijk :)
De sidemisions in AC2/Brotherhood waren wel een stuk beter uitgewerkt.

In AC3 heb ik ze vrijwel niet begrepen omdat de bedoeling achter de missies niet werd verklaard. Het waren meer slecht uitgewerkte gimmicks om de gameplay te verlengen.

Ik kan het gewoon niet rijmen dat Ubisoft zegt 3 jaar te hebben ontwikkeld aan de game en dat ik (en vele met mij) toch het gevoel hebben alsof de game is afgeraffeld.
  zondag 9 december 2012 @ 19:51:08 #133
230788 n8n
Pragmatisch
pi_120119192
Biedt wel troost dat elke AC gekeken werd naar wat in het vorige deel niet werkte. Na 1 was er meer variatie, na 2 minder fouten in de gameplay waar wat doorgeslagen werd in side-missions die niets toevoegde. Nu na 3 is het erg duidelijk dat AC een flinke stad nodig heeft en voor mij was het combat iets te quick-time. Tevens is het hele side-gebeuren nu onduidelijk en weinig toevoegend geworden. Prima zo’n frontier maar in—bijvoorbeeld—Red Dead Redemption had ik minder last van de overbodige secundaire gameplay.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 9 december 2012 @ 19:55:33 #134
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120119389
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 19:51 schreef n8n het volgende:
Biedt wel troost dat elke AC gekeken werd naar wat in het vorige deel niet werkte. Na 1 was er meer variatie, na 2 minder fouten in de gameplay waar wat doorgeslagen werd in side-missions die niets toevoegde. Nu na 3 is het erg duidelijk dat AC een flinke stad nodig heeft en voor mij was het combat iets te quick-time. Tevens is het hele side-gebeuren nu onduidelijk en weinig toevoegend geworden. Prima zo’n frontier maar in—bijvoorbeeld—Red Dead Redemption had ik minder last van de overbodige secundaire gameplay.
Eens... om het te relativeren. :P

Een AC game heeft gewoon een goeie stad nodig met een flinke dosis historische gebouwen om te beklimmen en om van binnen te bekijken met goeie platform gameplay.
  maandag 10 december 2012 @ 11:59:03 #135
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_120143951
Idd,
maar dan moet dat klimmen wel beetje moeilijk zijn. Die kerken in AC3 zijn bijna allemaal hetzelfde.
En die bomen in de Frontier heb ik helemaal een hekel aan.

Je had bij AC1 die kathedraal in Acre waar je echt moest zoeken om naar boven te klimmen. :D
Het is patat.
  maandag 10 december 2012 @ 12:17:37 #136
182073 invine
blablabla etc.
pi_120144581
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:59 schreef Evi_90 het volgende:
Idd,
maar dan moet dat klimmen wel beetje moeilijk zijn. Die kerken in AC3 zijn bijna allemaal hetzelfde.
En die bomen in de Frontier heb ik helemaal een hekel aan.

Je had bij AC1 die kathedraal in Acre waar je echt moest zoeken om naar boven te klimmen. :D
En dan stond je bovenaan en had je een pracht uitzicht :) episch moment!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  maandag 10 december 2012 @ 18:04:05 #137
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120157143
Gerucht aangaande volgende AC-spel:

quote:
Ubisoft Brazil managing director Bertrand Chaverot apparently told Portuguese website Techtudo (via Gamespot) in a recent interview that the next game in the Assassin’s Creed franchise will be set in Brazil.
Bron.

't Is natuurlijk enkel dat, een gerucht, maar wat ervan te denken ..? Als het hedendaags Brazilië is, zie ik mezelf al dat Jezus-beeld beklimmen. :+
Moira. is tof. :7
pi_120157574
Ligt er natuurlijk aan in welke tijd maar Brazilië lijkt me niet geweldig interessant
pi_120158354
Lijkt me helemaal niks. Europa FTW, veel meer historie.
Amen.
  maandag 10 december 2012 @ 19:03:22 #140
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120159687
quote:
5s.gif Op maandag 10 december 2012 18:04 schreef AthCom het volgende:
Gerucht aangaande volgende AC-spel:

[..]

Bron.

't Is natuurlijk enkel dat, een gerucht, maar wat ervan te denken ..? Als het hedendaags Brazilië is, zie ik mezelf al dat Jezus-beeld beklimmen. :+
Misschien de Portugeese colonisatie rond 1500. Is het enige wat nog een heel klein beetje interessant lijkt. Maar om daar een hele AC game omheen te bouwen. :S
pi_120159889
Tijdperk van Babylon lijkt me eigenlijk wel een geniale tijd. Grote stad met hangende tuinen. Guards die er anders uit zien dan we gewend zijn in Europa etc.
  maandag 10 december 2012 @ 19:16:59 #142
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120160296
sja...

Als het weer oeverloos bomen klimmen gaat worden dan is AC3 voor mij ook de laatste.

pi_120169461
Hebben jullie het wel eens meegemaakt dat er helemaal niets in een schatkist zit 8)7 ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120169559
Een AC in Rusland lijkt me heel erg gaaf, en dan niet met de Assassin uit de Comics maar een andere.

Zou rond dezelfde tijd kunnen als AC3. Dan zou je bijvoorbeeld iets met Napoleon kunnen doen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan bijvoorbeeld Moskou, St Petersburg etc als steden
  maandag 10 december 2012 @ 22:18:39 #145
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_120170727
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Romanus het volgende:
Een AC in Rusland lijkt me heel erg gaaf, en dan niet met de Assassin uit de Comics maar een andere.

Zou rond dezelfde tijd kunnen als AC3. Dan zou je bijvoorbeeld iets met Napoleon kunnen doen:
SPOILER
En dan bijvoorbeeld Moskou, St Petersburg etc als steden
Franse revolutie leek me veel logischer, maar komt chronologisch na AC3 en heeft dus potentie om als volgende tussendoortje te dienen.

Maar Brazilie?!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 10 december 2012 @ 22:26:10 #146
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120171162
Als het echt Brazilie gaat worden dan voorspel ik een snelle ondergang voor de AC serie.

Ik snap dat je als gamemaker wilt blijven vernieuwen. Maar om nu weer een game door bomen te springen maar nu in de Amazone gaat me wat te ver.

Maar goed... het is wel typisch Ubisoft. Ambitieus en vernieuwd beginnen om vervolgens commercieel ten onder te gaan.
  maandag 10 december 2012 @ 22:31:51 #147
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_120171583
Ze moeten wel de essentie van de game houden.
Free runnen door historische steden, dus bijvoorbeeld Parijs met Franse Revolutie.

Natuurlijk heeft Brazilië ook wel zo z'n historie maar betwijfel in hoeverre dat in een AC game past...
Het is patat.
pi_120172096
Zou het niet de Russische revoltie worden? De Franse revoltie lijkt mij te snel na de gebeurtenissen van AC 3.
  maandag 10 december 2012 @ 22:48:04 #149
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120172371
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef Polacco het volgende:
Zou het niet de Russische revoltie worden? De Franse revoltie lijkt mij te snel na de gebeurtenissen van AC 3.
Franse Revolutie zou logischer zijn als vervolg op het verhaal van Conner.
pi_120172385
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef Polacco het volgende:
Dat lijkt me heel interessant alleen dan heb je wel een probleem wat betreft mitrailleurs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')