Heb je daar nog wat aan? Leuke missies of dergelijke? Kan ik besluiten of er morgen weer wat studie-werk verwaarloosd moet worden.quote:Vandaag heb ik wat tunnels verkend in New York. Dat is best leuk, af en toe zit er wat leuke klimactie in. Deed mij denken aan die tombes in ac II. Verder wordt je voor de Thieves Guild uitgenodigd indien je veel geld steelt van mensen op straat.
Is wel grappig ja. Deed me een beetje denken aan de crypts in deel twee, Brotherhood en Revelations.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:46 schreef Broodjewasbeer het volgende:
[..]
Heb je daar nog wat aan? Leuke missies of dergelijke? Kan ik besluiten of er morgen weer wat studie-werk verwaarloosd moet worden.
Ik vind guards op daken sowieso al debiel, dat heb ik nooit helemaal gesnapt. Anyway ik ga zo even langs de GM om een versie van AC te halenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Polacco het volgende:
Wat is dat trouwens voor gejank dat er teveel guards zouden zijn? Ik lees hier dat er zelfs in de frontier te veel zijn. Dat is voor de verandering eindelijk eens realistisch in vergelijking met de vorige delen. Je kan niet meer als een debiel over de daken rennen zonder gesnapt te worden. Dat geeft de game nog enigszins wat uitdaging.
Er is een heel tunnelcomplex onder Boston en New York? Het moet haast wel, want de eerste tunnelingang wordt in het verhaal zelfs gebruikt.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Op de wiki gelezen over puzzles zoals in ac2 die ik geniaal vond, maar ben ze in AC3 niet tegengekomen. Tunnels evenmin...
Het komt vooral zo generiek over. Zo'n konvooi is bijvoorbeeld de eerste en tweede keer nog wel grappig, maar op den duur is het gewoon een simpele manier om veel geld binnen te harken.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Polacco het volgende:
Wat is dat trouwens voor gejank dat er teveel guards zouden zijn? Ik lees hier dat er zelfs in de frontier te veel zijn. Dat is voor de verandering eindelijk eens realistisch in vergelijking met de vorige delen. Je kan niet meer als een debiel over de daken rennen zonder gesnapt te worden. Dat geeft de game nog enigszins wat uitdaging.
Nooit verkend. Maar ben met name op zoek naar de puzzles van subject 16 die soortgelijk terug zouden zijn gekomen...quote:Op donderdag 6 december 2012 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een heel tunnelcomplex onder Boston en New York? Het moet haast wel, want de eerste tunnelingang wordt in het verhaal zelfs gebruikt.
En met geld kun je geen kut want je bent al snel zo goed als dat je zult worden. Ik heb NIETS aangeschaft in het hele spel niet. Althans, geen wapens of upgrades.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het komt vooral zo generiek over. Zo'n konvooi is bijvoorbeeld de eerste en tweede keer nog wel grappig, maar op den duur is het gewoon een simpele manier om veel geld binnen te harken.
Mwah, meer variatie was niet nodig denk ik, alleen qua gedrag wellicht.quote:Met die guards is sowieso weinig gedaan. Het zijn precies dezelfde units als in voorgaande delen, maar dan met een andere skin. Had daar wel wat meer variatie in willen zien.
Alleen voor de trophies van bv het schip en zoquote:Op donderdag 6 december 2012 11:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En met geld kun je geen kut want je bent al snel zo goed als dat je zult worden. Ik heb NIETS aangeschaft in het hele spel niet. Althans, geen wapens of upgrades.
[..]
Ben nu inderdaad ook door die tunnels aan het rennen, zitten best leuke puzzeltjes in.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:57 schreef Polacco het volgende:
Vandaag heb ik wat tunnels verkend in New York. Dat is best leuk, af en toe zit er wat leuke klimactie in. Deed mij denken aan die tombes in ac II. Verder wordt je voor de Thieves Guild uitgenodigd indien je veel geld steelt van mensen op straat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
Dat krijg je als je door de main storyline knalt en side missions als laatste doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, nee, het is gewoon het zoveelste wat aantoont dat het de deur uitgetrapt is. En daar ben je dan 3 jaar mee bezig?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat krijg je als je door de main storyline knalt en side missions als laatste doet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ik heb die ook pas op het einde gedaan, ging bij mij gewoon goedquote:Op donderdag 6 december 2012 12:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat krijg je als je door de main storyline knalt en side missions als laatste doet.
Bij mij ook...quote:Op donderdag 6 december 2012 13:30 schreef invine het volgende:
[..]
Ik heb die ook pas op het einde gedaan, ging bij mij gewoon goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardeloos.
In AC2/Brotherhood & Revelations had je nog die gave Assassins Tombs / Lairs. Daar was ik soms heel lang mee bezig omdat die levels altijd zo groot waren en je bij een mis jump gelijk dood was.
(en er zat ook altijd hele toffe muziek in die levels)
Wtf is daarmee gebeurd in AC3. Daar heb je die gare Peg Leg Trinkets. Missies die geen reet voorstellen, waar je binnen 10min mee klaar bent en je het aan het einde nog getrakteerd op totale vernietiging van de plaats delict waardoor je maar 10/20 seconden heb om weg te komen.
Gewoon een feit dat een heleboel goeie dingen in AC2/Broterhood niet terugkomen in AC3.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:13 schreef Jivis het volgende:
Beetje overmatig gezeik in dit topic. Ik vond die Peg Leg Trinkets missies erg leuk, vooral als je de optionele doelen probeert te vervullen.
Hehe.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
Hehe.
John Pitcairn is dood.. En zonder dat ik gezien ben!
Alsof je dat niet wist tijdens de ontmoeting van John.quote:
Er zijn ook mensen die het spel niet hebben, weet je.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alsof je dat niet wist tijdens de ontmoeting van John.
Dan mogen ze het weten.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het spel niet hebben, weet je.
Er zijn ook mensen slim genoeg om dan de topics over te slaan als ze het zo eng vinden om eventueel gespoiled te worden, weetje?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sommige mensen willen misschien wel een vraag stellen o.i.d. en dan komen ze zoiets tegen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen slim genoeg om dan de topics over te slaan als ze het zo eng vinden om eventueel gespoiled te worden, weetje?
Het is natuurlijk wel mogelijk dat je iets ziet.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef ems. het volgende:
Als je slechts een vraag wilt stellen lijkt het me niet handig om andere posts te lezen.
Ik begrijp het nooit zo goed waarom dat hier zo vaak de mist in gaat. Als ik niet gespoiled wil worden met games dan lees ik óf het topic niet, of ik lees als ik alleen een vraag heb de reacties niet. Hetzelfde geldt voor series en films: Daar open ik ook pas de topics als ik zelf gekeken heb.
Ik heb nog -nooit- een spoiler gelezen op dit forum die ik wilde vermijden. Ik begrijp niet dat dat voor anderen zo lastig zou zijnHet is ook gewoon een beetje common sense. Het spel is al een tijd uit en mensen hebben het al lang en breed uitgespeeld. Dan kan je verwachten dat er "gespoiled" gaat worden.
Beetje meer eigen verantwoordelijkheid.
Maar dat is je eigen foutquote:Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel mogelijk dat je iets ziet.
Dat betreft voor zover ik weet alleen games in de beginfases van de release. Ondertussen heeft het gros AC3 al uitgespeeld (en is vies teleurgesteld achtergelaten) en dan mag er gewoon vrij over gepraat worden.quote:In veel topics is het ook verplicht om spoilers in een spoiler te zetten, volgensmij was dat hier ook zo.
De Underground van Boston en New York heeft ook dergelijke puzzels.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef peleetje het volgende:
[..]
Gewoon een feit dat een heleboel goeie dingen in AC2/Broterhood niet terugkomen in AC3.
Terwijl Alex Hutchinson in een interview zei dat de 'platform' puzzels in de vorm van Tombs/Lairs van AC2 zouden terugkeren in AC3 omdat de fans ervan houden en Ubisoft zelf ook.
Als hij daarmee doelt op die Peg Leg missies (en dat zijn de enige platform achtige puzzels in de game) dan is het wel heel erg summier.
Ja maar daar zijn geen platformen met de meest onmogelijke sprongen en dieptes waar je kunt doodvallen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
De Underground van Boston en New York heeft ook dergelijke puzzels.
Daar lang na release over janken: leer wat zelfbeheersing.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vond het een spelbreker die geen kut met AC te maken heeft imo. Knap gedaan? Absoluut. Echt boeiend? Neuh.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:43 schreef Jivis het volgende:
Ach, AC3 heeft de naval missies, die ik echt episch vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Soundtrack is wel subliem...Welke soundtrack? ik heb in de game maar 3 nummers gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Als je aangevallen word
2. Bij de homestead missies / Boston Brawlers
3. Bij de intro van de game
Ik miste de goeie achtergrond muziek in de steden.
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Welke soundtrack? ik heb in de game maar 3 nummers gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
1. Assassin's Creed III Main Themequote:Op donderdag 6 december 2012 23:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Welke soundtrack? ik heb in de game maar 3 nummers gehoord.
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:45 schreef Metonae het volgende:
[..]Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die muziek tijdens de Bosten Brawlers klonk in iedergeval niet slecht.
Deed me een beetje denken aan 'The Dropick Murphys' en De film 'The Departed'.
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:45 schreef Metonae het volgende:
[..]"add to my dropbox"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Voordeel (en niet realistisch) hij is er straks weer bij, je recruits kunnen niet dood. Was dat maar zo: dan was er nog micromanagement aan dat specifieke gameplaygedeeltequote:Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef S0nic het volgende:
Roep ik net mijn recruit op van niveau 11, valt die lul in het water en sterft![]()
Wat is dit voor een bullshit
Ik stuurde altijd voor de grap mijn recruiten af op random soldaten in de stadquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voordeel (en niet realistisch) hij is er straks weer bij, je recruits kunnen niet dood. Was dat maar zo: dan was er nog micromanagement aan dat specifieke gameplaygedeelte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |