abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119983791
Vandaag heb ik wat tunnels verkend in New York. Dat is best leuk, af en toe zit er wat leuke klimactie in. Deed mij denken aan die tombes in ac II. Verder wordt je voor de Thieves Guild uitgenodigd indien je veel geld steelt van mensen op straat.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_119984154
quote:
Vandaag heb ik wat tunnels verkend in New York. Dat is best leuk, af en toe zit er wat leuke klimactie in. Deed mij denken aan die tombes in ac II. Verder wordt je voor de Thieves Guild uitgenodigd indien je veel geld steelt van mensen op straat.
Heb je daar nog wat aan? Leuke missies of dergelijke? Kan ik besluiten of er morgen weer wat studie-werk verwaarloosd moet worden.
pi_119985090
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 02:46 schreef Broodjewasbeer het volgende:

[..]

Heb je daar nog wat aan? Leuke missies of dergelijke? Kan ik besluiten of er morgen weer wat studie-werk verwaarloosd moet worden.
Is wel grappig ja. Deed me een beetje denken aan de crypts in deel twee, Brotherhood en Revelations.

edit: oh, dat werd hierboven ook gezegd :P. Zitten in ieder geval wel leuke puzzels in.
Amen.
pi_119985135
Die Thieves Guild is toch gewoon een lijst van challenges?
Amen.
  donderdag 6 december 2012 @ 08:15:15 #55
182073 invine
blablabla etc.
pi_119985232
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Polacco het volgende:
Wat is dat trouwens voor gejank dat er teveel guards zouden zijn? Ik lees hier dat er zelfs in de frontier te veel zijn. Dat is voor de verandering eindelijk eens realistisch in vergelijking met de vorige delen. Je kan niet meer als een debiel over de daken rennen zonder gesnapt te worden. Dat geeft de game nog enigszins wat uitdaging.
Ik vind guards op daken sowieso al debiel, dat heb ik nooit helemaal gesnapt. Anyway ik ga zo even langs de GM om een versie van AC te halen :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  donderdag 6 december 2012 @ 08:18:24 #56
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_119985265
Op de wiki gelezen over puzzles zoals in ac2 die ik geniaal vond, maar ben ze in AC3 niet tegengekomen. Tunnels evenmin...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_119985279
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Op de wiki gelezen over puzzles zoals in ac2 die ik geniaal vond, maar ben ze in AC3 niet tegengekomen. Tunnels evenmin...
Er is een heel tunnelcomplex onder Boston en New York? Het moet haast wel, want de eerste tunnelingang wordt in het verhaal zelfs gebruikt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_119985302
Naar een van de Fast Travel stations gaan en daar het luik openmaken. Er gaat een wereld voor je open!
Amen.
pi_119985353
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:09 schreef Polacco het volgende:
Wat is dat trouwens voor gejank dat er teveel guards zouden zijn? Ik lees hier dat er zelfs in de frontier te veel zijn. Dat is voor de verandering eindelijk eens realistisch in vergelijking met de vorige delen. Je kan niet meer als een debiel over de daken rennen zonder gesnapt te worden. Dat geeft de game nog enigszins wat uitdaging.
Het komt vooral zo generiek over. Zo'n konvooi is bijvoorbeeld de eerste en tweede keer nog wel grappig, maar op den duur is het gewoon een simpele manier om veel geld binnen te harken.

Met die guards is sowieso weinig gedaan. Het zijn precies dezelfde units als in voorgaande delen, maar dan met een andere skin. Had daar wel wat meer variatie in willen zien.
Amen.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:48:34 #60
12888 Skull-splitter
pi_119990291
quote:
12s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er is een heel tunnelcomplex onder Boston en New York? Het moet haast wel, want de eerste tunnelingang wordt in het verhaal zelfs gebruikt.
Nooit verkend. Maar ben met name op zoek naar de puzzles van subject 16 die soortgelijk terug zouden zijn gekomen...
  donderdag 6 december 2012 @ 11:49:23 #61
12888 Skull-splitter
pi_119990311
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het komt vooral zo generiek over. Zo'n konvooi is bijvoorbeeld de eerste en tweede keer nog wel grappig, maar op den duur is het gewoon een simpele manier om veel geld binnen te harken.
En met geld kun je geen kut want je bent al snel zo goed als dat je zult worden. Ik heb NIETS aangeschaft in het hele spel niet. Althans, geen wapens of upgrades.
quote:
Met die guards is sowieso weinig gedaan. Het zijn precies dezelfde units als in voorgaande delen, maar dan met een andere skin. Had daar wel wat meer variatie in willen zien.
Mwah, meer variatie was niet nodig denk ik, alleen qua gedrag wellicht.
pi_119990395
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En met geld kun je geen kut want je bent al snel zo goed als dat je zult worden. Ik heb NIETS aangeschaft in het hele spel niet. Althans, geen wapens of upgrades.

[..]

Alleen voor de trophies van bv het schip en zo :@
Hoer dat ik ben.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:57:55 #63
12888 Skull-splitter
pi_119990559
Interesseerde me geen kut of ik een mooi of een lelijk schip of huis had. Ik wilde de game doorspelen en het spel prikkelde me nergens om arsenaal aan te schaffen. Kwam er pas achter toen mijn pijlen op bleken... En toen heb ik me prima kunnen redden met andere goederen.

Denk dat ubisoft hier zijn hand vreselijk overspeeld heeft door er meer en meer in te stoppen zonder zich af te vragen of dit wel nodig was. Vond die assassins in Brotherhood en Revelations bijvoorbeeld ook zo'n gigantische afleiding/spelbreker...
  donderdag 6 december 2012 @ 12:21:56 #64
182073 invine
blablabla etc.
pi_119991182
Nou ik vond het allemaal vet onduidelijk wat je allemaal kon doen. Ze beuken je in een uur door tutorial heen die veel te onduidelijk is.

Ik kwam in seq 11 pas achter dat je wapens kon kopen :') en iets later dat je ze kon craften, ja toen was het al te laat :P
  donderdag 6 december 2012 @ 12:30:48 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_119991416
Dat craften en handelen slaat de plank volledig mis even als het Broterhood gedeelte waar je recruten op missie kan sturen ziet eruit als het er aan de haren bijgesleept is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 6 december 2012 @ 12:33:04 #66
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_119991479
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 01:57 schreef Polacco het volgende:
Ben nu inderdaad ook door die tunnels aan het rennen, zitten best leuke puzzeltjes in.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 6 december 2012 @ 12:35:16 #67
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_119991553
Ik snap ook niet hoe je wapens kan craften hoor, want daar heb je speciale dingen voor nodig ofzo?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_119991623
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119991722
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je als je door de main storyline knalt en side missions als laatste doet.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 6 december 2012 @ 13:04:29 #70
12888 Skull-splitter
pi_119992635
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:40 schreef Metonae het volgende:

[..]

Dat krijg je als je door de main storyline knalt en side missions als laatste doet.
Eh, nee, het is gewoon het zoveelste wat aantoont dat het de deur uitgetrapt is. En daar ben je dan 3 jaar mee bezig?
  donderdag 6 december 2012 @ 13:30:27 #71
182073 invine
blablabla etc.
pi_119993614
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:40 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik heb die ook pas op het einde gedaan, ging bij mij gewoon goed :)
  donderdag 6 december 2012 @ 15:42:28 #72
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119998064
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:30 schreef invine het volgende:

[..]

Ik heb die ook pas op het einde gedaan, ging bij mij gewoon goed :)
Bij mij ook...
  donderdag 6 december 2012 @ 17:09:18 #73
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120001850
Zag ook dat de 1ste DLC inmiddels uit is. 'Hidden Secrets'.

Volgens Ubisoft een uur aan extra gameplay. Heb de 3 missies even bekeken op youtube. Valt vies tegen.

SPOILER
Waardeloos.

In AC2/Brotherhood & Revelations had je nog die gave Assassins Tombs / Lairs. Daar was ik soms heel lang mee bezig omdat die levels altijd zo groot waren en je bij een mis jump gelijk dood was.
(en er zat ook altijd hele toffe muziek in die levels)

Wtf is daarmee gebeurd in AC3. Daar heb je die gare Peg Leg Trinkets. Missies die geen reet voorstellen, waar je binnen 10min mee klaar bent en je het aan het einde nog getrakteerd op totale vernietiging van de plaats delict waardoor je maar 10/20 seconden heb om weg te komen.
pi_120002027
Beetje overmatig gezeik in dit topic. Ik vond die Peg Leg Trinkets missies erg leuk, vooral als je de optionele doelen probeert te vervullen.
Amen.
  donderdag 6 december 2012 @ 17:39:28 #75
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120003061
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:13 schreef Jivis het volgende:
Beetje overmatig gezeik in dit topic. Ik vond die Peg Leg Trinkets missies erg leuk, vooral als je de optionele doelen probeert te vervullen.
Gewoon een feit dat een heleboel goeie dingen in AC2/Broterhood niet terugkomen in AC3.
Terwijl Alex Hutchinson in een interview zei dat de 'platform' puzzels in de vorm van Tombs/Lairs van AC2 zouden terugkeren in AC3 omdat de fans ervan houden en Ubisoft zelf ook.

Als hij daarmee doelt op die Peg Leg missies (en dat zijn de enige platform achtige puzzels in de game) dan is het wel heel erg summier.

Ik zeik omdat de game naar mijn mening een verkeerde kant op is gegaan.
-Je hupt van cutscene naar cutscene.
-Bijna nergens heb je totale controlle over de kills die je moet doen.
-Het 'over daken rennen' is bijna niet mogelijk. (okay, vind ik opzich geloofwaardig omdat het een andere tijd/setting is.)
-Ubi heeft waardeloze stemacteurs gebruikt voor de personages.
-Ik (spreek voor mezelf) heb nergens in een 'band' met Conner. Had ik wel met Altiär en Ezio.
-Het platform gedeelte (zoals Prince Of Persia) is haast niet terug te vinden.
-De totale gameplay is veels te kort.
-Het verhaal (spreek ook weer voor mezelf) heb ik bijna nergens begrepen. Ik wist (na tig database entries) niet meer wie ik moest vermoorden of wie aan mij kant stond.
-O, en het spel zit vol crappy bugs.

Er had zoveel meer ingezeten. Het voelt een klein beetje aan als AC1. Wat opzich een hele goeie en vernieuwende game was maar ook daar had veel meer in gezeten.
pi_120003398
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
Hehe.
John Pitcairn is dood.. En zonder dat ik gezien ben! :)
Hehe.
Spoilers, lul.
graag op anoniem
  donderdag 6 december 2012 @ 17:48:22 #77
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_120003424
quote:
13s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:47 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Hehe.
Spoilers, lul.
Alsof je dat niet wist tijdens de ontmoeting van John.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_120003449
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:48 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Alsof je dat niet wist tijdens de ontmoeting van John.
Er zijn ook mensen die het spel niet hebben, weet je.
graag op anoniem
  donderdag 6 december 2012 @ 17:50:20 #79
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_120003477
quote:
13s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Dan mogen ze het weten.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_120003888
quote:

[..]

Er zijn ook mensen slim genoeg om dan de topics over te slaan als ze het zo eng vinden om eventueel gespoiled te worden, weetje? :P
Conscience do cost.
pi_120003960
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen slim genoeg om dan de topics over te slaan als ze het zo eng vinden om eventueel gespoiled te worden, weetje? :P
Sommige mensen willen misschien wel een vraag stellen o.i.d. en dan komen ze zoiets tegen.

Spoilers horen in een spoiler te staan.
graag op anoniem
pi_120004086
Als je slechts een vraag wilt stellen lijkt het me niet handig om andere posts te lezen.

Ik begrijp het nooit zo goed waarom dat hier zo vaak de mist in gaat. Als ik niet gespoiled wil worden met games dan lees ik óf het topic niet, of ik lees als ik alleen een vraag heb de reacties niet. Hetzelfde geldt voor series en films: Daar open ik ook pas de topics als ik zelf gekeken heb.

Ik heb nog -nooit- een spoiler gelezen op dit forum die ik wilde vermijden. Ik begrijp niet dat dat voor anderen zo lastig zou zijn :? Het is ook gewoon een beetje common sense. Het spel is al een tijd uit en mensen hebben het al lang en breed uitgespeeld. Dan kan je verwachten dat er "gespoiled" gaat worden.

Beetje meer eigen verantwoordelijkheid.
Conscience do cost.
pi_120004358
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef ems. het volgende:
Als je slechts een vraag wilt stellen lijkt het me niet handig om andere posts te lezen.

Ik begrijp het nooit zo goed waarom dat hier zo vaak de mist in gaat. Als ik niet gespoiled wil worden met games dan lees ik óf het topic niet, of ik lees als ik alleen een vraag heb de reacties niet. Hetzelfde geldt voor series en films: Daar open ik ook pas de topics als ik zelf gekeken heb.

Ik heb nog -nooit- een spoiler gelezen op dit forum die ik wilde vermijden. Ik begrijp niet dat dat voor anderen zo lastig zou zijn :? Het is ook gewoon een beetje common sense. Het spel is al een tijd uit en mensen hebben het al lang en breed uitgespeeld. Dan kan je verwachten dat er "gespoiled" gaat worden.

Beetje meer eigen verantwoordelijkheid.
Het is natuurlijk wel mogelijk dat je iets ziet.

In veel topics is het ook verplicht om spoilers in een spoiler te zetten, volgensmij was dat hier ook zo.
graag op anoniem
pi_120004811
quote:
13s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel mogelijk dat je iets ziet.
Maar dat is je eigen fout :P
quote:
In veel topics is het ook verplicht om spoilers in een spoiler te zetten, volgensmij was dat hier ook zo.
Dat betreft voor zover ik weet alleen games in de beginfases van de release. Ondertussen heeft het gros AC3 al uitgespeeld (en is vies teleurgesteld achtergelaten) en dan mag er gewoon vrij over gepraat worden.

Maargoed, care :P Ik zeg alleen dat mensen zelf ook wel eens wat meer ratio mogen gebruiken in plaats van zich blijven beroepen op regels die op den duur tóch niet gehandhaafd gaan worden. Het is zo simpel om spoilers te vermijden.
Conscience do cost.
pi_120004960
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef peleetje het volgende:

[..]

Gewoon een feit dat een heleboel goeie dingen in AC2/Broterhood niet terugkomen in AC3.
Terwijl Alex Hutchinson in een interview zei dat de 'platform' puzzels in de vorm van Tombs/Lairs van AC2 zouden terugkeren in AC3 omdat de fans ervan houden en Ubisoft zelf ook.

Als hij daarmee doelt op die Peg Leg missies (en dat zijn de enige platform achtige puzzels in de game) dan is het wel heel erg summier.
De Underground van Boston en New York heeft ook dergelijke puzzels.
Amen.
  donderdag 6 december 2012 @ 18:39:15 #86
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120005234
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:31 schreef Jivis het volgende:

[..]

De Underground van Boston en New York heeft ook dergelijke puzzels.
Ja maar daar zijn geen platformen met de meest onmogelijke sprongen en dieptes waar je kunt doodvallen.

Vond die al helemaal niet spectaculair.
pi_120005389
Ach, AC3 heeft de naval missies, die ik echt episch vind.
Amen.
  donderdag 6 december 2012 @ 19:09:03 #88
12888 Skull-splitter
pi_120006658
quote:

[..]

Daar lang na release over janken: leer wat zelfbeheersing.
  donderdag 6 december 2012 @ 19:10:03 #89
12888 Skull-splitter
pi_120006717
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:43 schreef Jivis het volgende:
Ach, AC3 heeft de naval missies, die ik echt episch vind.
Vond het een spelbreker die geen kut met AC te maken heeft imo. Knap gedaan? Absoluut. Echt boeiend? Neuh.
  donderdag 6 december 2012 @ 19:34:57 #90
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_120007937
Roep ik net mijn recruit op van niveau 11, valt die lul in het water en sterft :')

Wat is dit voor een bullshit :(
Snelle Egel
  donderdag 6 december 2012 @ 23:26:16 #91
12888 Skull-splitter
pi_120020285
Soundtrack is wel subliem...
SPOILER
  donderdag 6 december 2012 @ 23:38:51 #92
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120020772
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Soundtrack is wel subliem...
SPOILER
Welke soundtrack? ik heb in de game maar 3 nummers gehoord.
1. Als je aangevallen word
2. Bij de homestead missies / Boston Brawlers
3. Bij de intro van de game

Ik miste de goeie achtergrond muziek in de steden.
pi_120021019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:38 schreef peleetje het volgende:

[..]

SPOILER
  donderdag 6 december 2012 @ 23:50:40 #94
12888 Skull-splitter
pi_120021250
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:38 schreef peleetje het volgende:

[..]

1. Assassin's Creed III Main Theme
2. An Uncertain Present
3. Escape in Style
4. Welcome to Boston
5. Freedom Fighter
6. A Bitter Truth
7. Through the Frontier
8. Connor's Life
9. Trouble in Town
10. Farewell
11. HomeStead
12. The Battle of Breed's Hill
13. Speck of Dust
14. Modern Assassin
15. Desmond's Destiny
16. The Aquila
17. Fight Club
18. Eye of the Storm
19. Temple Secrets
20. Beer and Friends
21. Battle at Sea
22. Breaching the Walls
23. Wild Instincts
24. What Came Before
25. Assassin's Creed III Main Theme Variation

Flink geent op Inception als je het mij vraagt, maar dat is niet slecht.
  donderdag 6 december 2012 @ 23:56:09 #95
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120021446
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:45 schreef Metonae het volgende:

[..]

SPOILER
Tof! ^O^

Die muziek tijdens de Bosten Brawlers klonk in iedergeval niet slecht.
Deed me een beetje denken aan 'The Dropick Murphys' en De film 'The Departed'.
pi_120021898
HomeStead O+
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:09:22 #97
182073 invine
blablabla etc.
pi_120026370
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:45 schreef Metonae het volgende:

[..]

SPOILER
"add to my dropbox"

pi_120026448
quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef S0nic het volgende:
Roep ik net mijn recruit op van niveau 11, valt die lul in het water en sterft :')

Wat is dit voor een bullshit :(
Voordeel (en niet realistisch) hij is er straks weer bij, je recruits kunnen niet dood. Was dat maar zo: dan was er nog micromanagement aan dat specifieke gameplaygedeelte :+
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:28:33 #99
182073 invine
blablabla etc.
pi_120026816
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Voordeel (en niet realistisch) hij is er straks weer bij, je recruits kunnen niet dood. Was dat maar zo: dan was er nog micromanagement aan dat specifieke gameplaygedeelte :+
Ik stuurde altijd voor de grap mijn recruiten af op random soldaten in de stad :')
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:04:08 #100
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_120039255
Oke, heb hem nu uitgespeeld..

Vind het echt jammer dat je na
SPOILER
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')