Zo weet ik er nog wel een paar duizend...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:52 schreef lubje25 het volgende:
Schande trouwens dat Curtis niet in de keuzelijst staat
ja er zijn er veelquote:Op donderdag 22 november 2012 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo weet ik er nog wel een paar duizend...
Ian staat er toch wel in?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:52 schreef lubje25 het volgende:
Schande trouwens dat Curtis niet in de keuzelijst staat
50cent hopelijk niet. Maar ik doelde op Dhr Mayfield zelfquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ian staat op mijn lijstje
vrije keuze:
The Chills - Pink Frost
Bizar! Dat zou toch wel een nummer moeten zijn dat Radio 2 kan waarderenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:50 schreef lubje25 het volgende:
In het vorige topic telde ik incluis mezelf al 3 mensen die Curtis Mayfield met Move on up in de vrije keuzelijst hadden staan. Jan Willem Roodbeen doet dat ook en hopelijk ook veel van zijn luisteraars. Zou ie het dan toch gaan halen?
Dat coldplay met in my place ( van hun beste album AROBTTH) niet in de standaard lijst staat mag Joost Wetenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bizar! Dat zou toch wel een nummer moeten zijn dat Radio 2 kan waarderen
Het is een snelle analyse natuurlijk, voor een betere analyse zou ik control variables mee moeten nemen en robuster werken met standard errors etc etc (yadda yadda).. Wel weet ik van de jaren ervoor (de jaren dat je online kon stemmen iig.) dat het altijd a -> b was (met cijfers of tekens wisselend voor of achter). Ik heb hetzelfde model ook even met de 3 voorgaande jaren gedaan (dus 6000 observaties) en enige wat daar echt veranderde was dat én positie alfabet én leeftijd 100% zeker van invloed zijn (vs. 99.3% met maar 2000 observaties).quote:Op donderdag 22 november 2012 17:21 schreef Roolio het volgende:
[..]
Wow netjes!
Maar heb je er ook rekening mee gehouden dat de namen van de bands/artiesten ook niet perfect in het hele alfabet verdeeld zijn?
En volgens mij is deze stem-site dit jaar er voor het eerst, ik weet niet of het vorig jaar ook al op alfabetische volgorde ging. (waarschijnlijk wel, want hoe anders? Jaartal is misschien een optie alleen.)
Yep, toen viel het me ook op.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die alfabetische logica had ik je ook wel zonder dat statistische berekening kunnen vertellen. Twee jaar terug stond 10cc onderaan. Gevolg: platen vet gezakt of zelfs uit de lijst verdwenen (die er al jaren instonden). Vorig jaar weer voor de A. Gevolg: Platen schoten weer omhoog in de lijst en een hoop re-entries.
Het kan zijn dat het voor jou nie opgaat, voor mij gaat het ook niet op want ik weet al mn liedjes al (mix tussen seal, springsteen en paul simon). Toch denk ik dat als jij uit de lijst liedjes hebt moeten kiezen dat nummers die vroeg in de lijst stonden meer kans hadden om gekozen te worden (omdat je minder kritisch bent als er nog velden open staan dan als alles vol is).quote:Op donderdag 22 november 2012 17:50 schreef TLC het volgende:
Voor mij klopt dat met die alfabetische volgorde al niet aangezien ik van z naar a ben gegaan
Staat wel een nummer van Tom Petty in maar zeker niet zijn beste. Veel te weinig wat mij betreft, 1 nummerquote:Op donderdag 22 november 2012 23:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pffff elk nummer dat ik wil toevoegen staat niet in de lijst
Geen: Remains, Sonics, Raconteurs, Tom Petty, Joe bonamassa, Searchers, Rival Sons.
Gewoon ook geen One vision van Queen![]()
![]()
![]()
rihanna/beyonce/anouk ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil niet weten wat Britt & Ymke gaan draaien
Kwam Petty 2x tegen --> Refugee en Face in the Crowdquote:Op vrijdag 23 november 2012 02:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Staat wel een nummer van Tom Petty in maar zeker niet zijn beste. Veel te weinig wat mij betreft, 1 nummer
Luister je vaak naar Gerard Ekdom ??? Niks mis met je lijst, echt Radio 2 Fahigquote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Mijn stemlijst:
Beatles - A day in the life
The Isley Brothers - The highways of my life
Wim Sonneveld - Het dorp
Joe Jackson - Be my number two
Pearl Jam - Black
Pearl Jam - Just breathe
Jeff Buckley - Hallelujah
RadioHead - Karma Police
Coldplay - Yellow
John Mayer - Daughters
Elbow - One day like this
Muse - Uprising
Oasis - Don't look back in anger
Ben Howard - Keep your head up
The Beach Boys - God only knows
Vrije keuze :
Oasis - The masterplan
The Killers - Mister Brightside
Elbow - Grounds for divorce
Coldplay - In my place
Bruce Springsteen - Meeting across the river
Wat vinden ervan mensen??? Ben benieuwd![]()
![]()
Stoer hoor! Ben er vorig jaar geweest en was hartstikke gezellig. Met veel leuke mensen gepraat over muziekquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:31 schreef Norrage het volgende:
Hebben we straks weer het kansloze top 2000 cafe waar mensen dan ook serieus heengaan....zo sneu
Omdat Pink Floyd tijdloze muziek is en ik nog moet zien of er over 40 jaar nog naar die muziek wordt geluisterd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:47 schreef ranja het volgende:
[..]
en waarom is dat meerdan iemand die met Pink Floyd en Ye skomt aanzetten?
Het ergste van de rock-dino's is dat mensen die dat leuk vinden (doorgaans, ik scheer niet iedereen over 1 kam) dat ze zelf de beste muzieksmaak van de wereld hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik luister die meiden ook liever dan die rockdino's.
Wat ben jij een vervelende troll zeg. Wat bedoel je uberhaupt met het denigrerende rock-dino?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het ergste van de rock-dino's is dat mensen die dat leuk vinden (doorgaans, ik scheer niet iedereen over 1 kam) dat ze zelf de beste muzieksmaak van de wereld hebben.
Hey, nou niet mijn uitspraken aan anderen toeschrijvenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelende troll zeg. Wat bedoel je uberhaupt met het denigrerende rock-dino?
Wat bedoel jij met rock-dino's?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hey, nou niet mijn uitspraken aan anderen toeschrijven
Nouja ik hou wel van die muziek maar kan ook huidige muziek waarderen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rockdino's is trouwens een vaker gebruikte term. Slaat meestal op bands en artiesten met hun hoogtepunt in de 70s en maken nog steeds muziek. Niet per se negatief, ze gaan gewoon al lang mee. Sommigen té lang.
maar niet Rihanna, Beyonce en Anouk dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nouja ik hou wel van die muziek maar kan ook huidige muziek waarderen.
Anouk wel. Rihanna & Beyonce vind ik niet zo boeiend. Prima dat daarvan nummers in de Top 2000 komen maar zou het apart vinden als ze in de Top 100 staan. Dat heeft tijd nodig vind ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:30 schreef ranja het volgende:
[..]
maar niet Rihanna, Beyonce en Anouk dus
Hoorde het ook jaquote:
ik heb hem zelf twee keer op mijn lijstje, zou Denver bij het maken van dit nummer een voorgevoel hebben gehad ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoorde het ook jaPrachtig nummer dit
Ik heb geen kritiek op de muziek zelf! Ik ben zelf ook fan van PF en zo, maar de meeste fans van dit soort muziek prijzen zichzelf zo de hemel in en dat is altijd zo ontzettend irritant. Dat constante gemekker dat de hedendaagse muziek kut is en dat als je dat luistert je dood moet vallen, en vervolgens zelf een zo beperkte muzieksmaak hebben dat ze alleen maar Pink Floyd en allerlei progrock luisteren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelende troll zeg. Wat bedoel je uberhaupt met het denigrerende rock-dino?
Je zou er bijna van gaan zeggen dat de uitslag dan representatief is voor onze smaakquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo dan, nu al 2,6 miljoen stemmen
Serieus?! Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vast door al die rock-dino'squote:Op vrijdag 23 november 2012 14:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je zou er bijna van gaan zeggen dat de uitslag dan representatief is voor onze smaak
Dat werd net verteld op Radio 2. Vorig jaar waren er meer dan 3 miljoen stemmen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:47 schreef Roolio het volgende:
[..]
Serieus?! Hoe weet je dat?
Ik dacht altijd dat relatief weinig gestemd werd, in ieder geval zo weinig dat je met een <100 stemmen wel ergens in de top-2000 kan komen. Waarschijnlijk zullen 80% van de stemmen wel op nummers in de top-1000 terecht komen, maar dan nog hou je veel stemmen over voor plaatsen 1900 tot 2000. Dat valt me weer alles mee.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Spinvis, wat een vreselijke muziek
Leuk juist. Mag van mij liever in de top 10 dan Adele.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Spinvis, wat een vreselijke muziek
Liever allebei helemaal niet in de lijstquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk juist. Mag van mij liever in de top 10 dan Adele.
Verder eens met hierboven over de keuzelijst. Mis wel commentaar op afwezigheid The Smiths
Dat was zo in 1999. Toen waren 150 stemmen genoeg. Inmiddels heb je een veelvoud nodig om in de T2000 te komen.quote:Serieus?! Hoe weet je dat?
Ik dacht altijd dat relatief weinig gestemd werd, in ieder geval zo weinig dat je met een <100 stemmen wel ergens in de top-2000 kan komen. Waarschijnlijk zullen 80% van de stemmen wel op nummers in de top-1000 terecht komen, maar dan nog hou je veel stemmen over voor plaatsen 1900 tot 2000. Dat valt me weer alles mee.
Niks voorspelbaar, gewoon een steengoed nummer imo. Gelijk na 20.00 uur wordt de Top 3 bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees dat we idd weer naar een voorspelbare nummer één toegaan. Ik heb daarnaast het gevoel dat Avond een flinke klap gaat krijgen. Dat gevoel is overigens nergens op gebaseerd.
Wordt vanavond de top 3 weer bekend gemaakt?
Klopt maar altijd dat gezeur over Queen. Zal wel een reden voor zijn dat het nummer vrijwel continue op Nr. 1 staat..quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Steengoed hoeft voorspelbaar niet uit te sluiten. Phil Taylor is een steengoede darter die tot voort kort veel van de toernooien won waaraan hij deelnam, wat steengoed is, maar helaas ook voorspelbaar.
da's dus 130.000 mensen he.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet ik. Mooi aantal tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
da's dus 130.000 mensen he.
edit: al vermeld
Is er een Bohemian Rhapsody fanclub?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens mij is vooral een enorm actieve fanclub gecombineerd met de bekendheid van het nummer als 'een van de beste songs aller tijden' waardoor mensen het eerder op zullen nemen in hun lijstje plus het feit dat mensen het gewoon een mooi nummer vinden.
Kijk, dat had ik even niet door..quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
da's dus 130.000 mensen he.
edit: al vermeld
Haha, nee ik ook niet! Ben benieuwd naar de top 3, hoop dat er iets verrassends tussenzit. Zal wel niet, maar tochquote:
Ik hoop Euphoriaquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is overigens vandaag gemeld dat er 25 nummers uit 2012 in de lijst dreigen te komen.
Dat zullen vast niet The Tallest Man On Earth, Muse of Absynthe Minded zijn.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is overigens vandaag gemeld dat er 25 nummers uit 2012 in de lijst dreigen te komen.
Dat zullen vast niet The Tallest Man On Earth, Muse of Absynthe Minded zijn.
Kut, helemaal de Drs. vergeten!quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:02 schreef Nepthys het volgende:
Mijn stemlijst:
Drs. P - Dodenrit
Drs. P - Veerpont
Ik ben wel benieuwd waarom ze precies mijn adresgegevens willen weten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een moeilijke vragen na het stemmen
Dat was optioneel, geen must...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom ze precies mijn adresgegevens willen weten.
Stimmt, maar je naam en postcode moest sowieso opgegeven worden. Ben wel benieuwd wat daar de meerwaarde van is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was optioneel, geen must...
Namen van stemmers worden regelmatig genoemd bij bepaalde songs en je postcode is voor de statistieken v.w.b. de landelijke spreiding van stemmers...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Stimmt, maar je naam en postcode moest sowieso opgegeven worden. Ben wel benieuwd wat daar de meerwaarde van is.
Zodat ze kunnen bepalen in welke provincie waarop het meeste gestemd is etc.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom ze precies mijn adresgegevens willen weten.
Paar jaar terug nog 'Avond' gepromoot op Radio2. Dit jaar niet meer erop gestemd. Wilde nu 1 nummer per artiest en 'Meisje van 16' heeft een grotere herinnering dan 'Avond'. Ik ben het nummer ook een beetje beu ondanks dat het een erg goede tekst blijft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees dat we idd weer naar een voorspelbare nummer één toegaan. Ik heb daarnaast het gevoel dat Avond een flinke klap gaat krijgen. Dat gevoel is overigens nergens op gebaseerd.
Wordt vanavond de top 3 weer bekend gemaakt?
1. Bho Rapquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef TLC het volgende:
Zo rond 8-en de bekendmaking van de top 3 ?? dat is al snel
1. Queen - Bohemian Rhapsodyquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef Roolio het volgende:
Wat is de top-3? Ik kan niet luisteren op het moment.
1. Bohemian Rhapsodyquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef Roolio het volgende:
Wat is de top-3? Ik kan niet luisteren op het moment.
Oh nou dat is nou niet echt de beloofde verrassing..quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:09 schreef TLC het volgende:
[..]
1. Queen - Bohemian Rhapsody
2. Eagles - Hotel California
3. Led Zappelin - Stairway to Heaven
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:35 schreef cafca het volgende:
[..]
1. Bho Rap
2. Hotel California
3. Hairway to Steven
Ik had niet meegekregen dat je maar tot 8 uur kon stemmen. Kut, weer een jaar niet gestemd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:42 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik ga nog even snel stemmen.
Edit, laat maar want heel die site is traag als dikke stront op 't moment.
Goh... ik ben zo verrast.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:09 schreef TLC het volgende:
[..]
1. Queen - Bohemian Rhapsody
2. Eagles - Hotel California
3. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Welk plaatje zou dat zijn? Is dat al gezegd?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel goed dat de hoogste nieuwkomer op 78 staat. Dat normaliseert weer enigszins. Even uit mijn hoofd is dat dat de laagste hoogste nieuwkomer in 5 jaar (Katie Melua met If I were a sailboat op 101 ofzo kwam 5 jaar geleden lager binnen als hoogste nieuwkomer).
Triggerfinger - I Follow Riversquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk plaatje zou dat zijn? Is dat al gezegd?
Adele - Skyfallquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk plaatje zou dat zijn? Is dat al gezegd?
Oh prima plaatje. Vind het wel jammer dat het eigenlijk een lollig bedoelde cover is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Triggerfinger - I Follow Rivers
Ja ik dacht daar ook als eerste aan. Of Monsters and Men kon het niet zijn en verder wist ik het niet.quote:
okee thxquote:
Staat op 5, net achter Adelequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat op 2 niet Child In Time staat ipv Hotel California.
Jammer is dat triggerfinger zoveel beters heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh prima plaatje. Vind het wel jammer dat het eigenlijk een lollig bedoelde cover is.
Was dan ook een trollopmerking uiteraard.quote:
Hahaha wat een droevenis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Triggerfinger - I Follow Rivers
Dat komt denk ik meer omdat The Beatles simpelweg te veel klassiekers hebben. Hierdoor stemmen mensen op hun eigen favorieten van The Beatles. Waardoor ze wel rond de 50 keer in de lijst voor komen, maar nauwelijks in de top 20.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef DO2 het volgende:
Kolere... Ik zit nu naar oudere lijsten te kijken, en ik wist niet dat het zo erg was.
The Beatles komen nauwelijks voor in de top 20.
En van de vele briljante nummers die ze geschreven hebben doen juist de jeuknummers als Hey Jude en Yesterday het verreweg het beste.
Zeg, mensenkinderen, zo kan ik die lijst onmogelijk serieus nemen, he.
A Day In The Life doet het gelukkig ook goed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef DO2 het volgende:
Ja, ze staan natuurlijk zichzelf in de weg. Maar Hey Jude en Yesterday?
Misschien moeten ze voor dit soort lijsten ook een maximum per artiest gaan invoeren.
En dan gewoon de meest succesvolle nummers pakken.
Maar goed, die hele lijst interesseert me sowieso geen reet,.
De tering, hoe kun je daar nu weer zó blij mee zijn?quote:
Eens. Geen genot.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De tering, hoe kun je daar nu weer zó blij mee zijn?
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Smaak.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Cee het volgende:
Ik stoor me veel meer aan Hotel California op 2 eerlijk gezegd.
Strawberry Fields Foreverquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef Roolio het volgende:
De vaak simpele riedeltjes van the Beatles hoeven van mij ook niet zo hoog te staan hoor. Ze staan er wat mij betreft ook veel te vaak in.
Omdat het een subliem nummer is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Ik vind Yesterday een veel beter nummer dan A Day In The Life. Aan smaak valt niet te twisten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef DO2 het volgende:
Ja, ze staan natuurlijk zichzelf in de weg. Maar Hey Jude en Yesterday?
Misschien moeten ze voor dit soort lijsten ook een maximum per artiest gaan invoeren.
En dan gewoon de meest succesvolle nummers pakken.
Maar goed, die hele lijst interesseert me sowieso geen reet,.
*twistquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Ik vind Yesterday een veel beter nummer dan A Day In The Life. Aan smaak valt niet te twisten.
Je zou het ook ontzettende kitsch kunnen noemen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat het een subliem nummer is.
Kan maar voor mij is het een nummer waar allerlei muziekstijlen bij elkaar komen tot een geweldige climax en de gitaarsolo. Ik geniet daar enorm van en daarom stem ik er elk jaar op en vind ik het geweldig dat het nummer wederom op Nr. 1 staat wat imo terecht is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou het ook ontzettende kitsch kunnen noemen.
Let's Twist Againquote:
Met The Fat Boys ook, maar die staat vast niet in de lijstquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Let's Twist AgainTof nummer wel
Geen idee, ik hou niet van obscure muziekquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Met The Fat Boys ook, maar die staat vast niet in de lijst
Obscuur is relatiefquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou niet van obscure muziek
'geworden'.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:19 schreef Spezza19 het volgende:
Queen weer op 1.... Wat een kutnummer is dat geworden.... Veeeeeels te vaak gedraaid
Gastquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
'geworden'.
Bullshit dus.... een nummer IS goed of niet. Het feit dat je het tot in den treure gehoord hebt maakt het ineens niet minder goed?
Daarnaast blijft het jammer dat men tegenwoordig het 'mainstream' gedachtegoed per sé wil neersabelen en men per sé het eigen alternatieve gedachtegoed ophemelt.
Fuckt it als je 'Adèle' goed vindt, fuck it als je 'The tallest man on earth' goed vindt. Je vind iets goed, soit.
Er is niet meer. Je vind goed wat je goed vind.
Als voorbeeld noem ik 'somebody' van Depeche Mode. DAT nummer is wat mij betreft het allerbeste melodramatische nummer ever! Anderen zullen het niet met mij eens zijn. Zolang zij 'hun' redenen ervoor hebben laat ik ze in hun waarde, maar als je het neersabelt om het neersabelen of omdat het niet in het 'populaire' or 'alternatieve' plaatje past dan ben je gewoon een nobody, een iemand niet waard om op te reageren of om mee om te gaan....ofwel de daadwerkelijke 'loser'.
In the end....muziek is subjectief en niemand heeft gelijk. Probeer dat dan ook niet te halen.
(blijft jammer dat velen dat niet snappen en 'populair' of 'alternatief' meelopers zijn)
Nee, joh. Smaak is smaak, enzo. Doe je niks aan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Ik vind Yesterday een veel beter nummer dan A Day In The Life. Aan smaak valt niet te twisten.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smaak.
Maar wat wil je als je op de beste beatlesque niet beatleplaat én op de op een na beste Blurplaat stemt
Stond Badfinger in de voorkeuze lijst?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smaak.
..... de beste beatlesque niet beatleplaat ....
hihi ik ook!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef D. het volgende:
Er zijn nog maar 4 noteringen bekend, en ik stoor me nou al aan de lijst
Nee, en Beetlebum ook nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Stond Badfinger in de voorkeuze lijst?
Jij hebt de top 2000 aanstaan om 12 uur ja?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
En het leuke aan Bohemian Rhapsody is dat het juist dé afsluiting van het jaar is voor mij. Verder is de top 200 inderdaad een groot cliché, maar 150 van die platen zijn ook de beste charthitters aller tijden.
Wij hebben vaak wel de top 2000 aan staan ja. Ik ben geen kroeghanger op oud en nieuw, vind ik veel te druk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt de top 2000 aanstaan om 12 uur ja?
Ik ook. Meestal vanaf een uur of 8 bij vrienden thuis gezellig bier drinken, ouwehoeren en Top 2000 luisteren. Om 23.50 allemaal keihard meezingen en dan gezamenlijk het nieuwe jaar inluidenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt de top 2000 aanstaan om 12 uur ja?
Eens.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze die top 3 nu al bekend maken... waarom laat je dat niet op het moment zelf aankomen... is wel leuker voor de ontknoping
Ik voor het eerstquote:
Ik vind de hele top 2000 juist leuk tot ze bij BR aankomenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:56 schreef TLC het volgende:
De Bohemian Rhapsody aan het eind van het jaar is eigenlijk nu net zo onmisbaar als oliebollen en vuurwerk, als het er niet is mis je het toch
Ik wil je lijstje zien, heb ik 'm gemist?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voor het eerst
Met name op Snow Patrol en Muse.... en ik ben verdomme helemaal Innuendo vergeten
flauwerikquote:
Dat hebben we hier vorig jaar ook gedaan. Zo vliegt de avond voorbijquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens.
Wij zijn om 00:00 uur gewoon thuis! Wij luisteren de top2000 altijd helemaal af.
Ik heb mijn lijstje niet meer opgeslagenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil je lijstje zien, heb ik 'm gemist?
Dan is de voormalig nr 1 wel hard achter uitgegaanquote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef laxus11 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat dit de top 20 zou zijn:
1 Bohemian Rhapsody Queen
2 Hotel California Eagles
3 Stairway To Heaven Led Zeppelin
4 Hurt Johnny Cash
5 Child In Time Deep Purple
6 The Scientist Coldplay
7 Sultans Of Swing Dire Straits
8 Brothers In Arms Dire Straits
9 November Rain Guns N' Roses
10 Piano Man Billy Joel
11 Wish You Were Here Pink Floyd
12 Fix You Coldplay
13 The River Bruce Springsteen
14 Nothing Else Matters Metallica
15 One Metallica
16 Someone Like You Adele
17 Comfortably Numb Pink Floyd
18 The Cave Mumford and Sons
19 (Sittin' on)The Dock Of The Bay Otis Redding
20 Avond Boudewijn de Groot
Heb geen idee of het klopt
Zou een grote sprong voor Johnny Cash zijn, maar gezien de lijstjes in dit topic zou ik dat niet heel verwonderlijk vinden.quote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef laxus11 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat dit de top 20 zou zijn:
1 Bohemian Rhapsody Queen
2 Hotel California Eagles
3 Stairway To Heaven Led Zeppelin
4 Hurt Johnny Cash
5 Child In Time Deep Purple
6 The Scientist Coldplay
7 Sultans Of Swing Dire Straits
8 Brothers In Arms Dire Straits
9 November Rain Guns N' Roses
10 Piano Man Billy Joel
11 Wish You Were Here Pink Floyd
12 Fix You Coldplay
13 The River Bruce Springsteen
14 Nothing Else Matters Metallica
15 One Metallica
16 Someone Like You Adele
17 Comfortably Numb Pink Floyd
18 The Cave Mumford and Sons
19 (Sittin' on)The Dock Of The Bay Otis Redding
20 Avond Boudewijn de Groot
Heb geen idee of het klopt
Deze manquote:Op zondag 25 november 2012 16:23 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me ook sterk dat Genot van Ricky dit jaar niet in de top 20 staat, dus dat lijstje kan bijna niet kloppen.
Dan vind ik het juist weer behoorlijk opvallend dat vijftien- tot twintigjarigen zo erg meegaan met de top-nummers van de 'oude lullen'.quote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef MichelWuyts het volgende:
Mensen. Dit lijstje staat op de top 2000 site. Dit is de top 20 van mensen tussen de 15 en 20 jaar. Vind het eigenlijk een betere lijst dan de normale lijst van afgelopen jaren.
Dit zijn natuurlijk wel de vijftien- tot twintigjarigen die op de Top 2000 stemmen. Die hebben dus wel binding met die ouwelullen-muziek.quote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dan vind ik het juist weer behoorlijk opvallend dat vijftien- tot twintigjarigen zo erg meegaan met de top-nummers van de 'oude lullen'.
Ik zou het trouwens volledig terecht vinden als Clocks heel ver weg zakt. ik ben een enorme fan van de 2 eerste albums, maar Clocks is echt het aller aller aller aller kutste nummer dat ze ooit gemaakt heb (tot Mylo Xulotopoto waarop elk nummer stuk voor stuk hun ergste nummer ooit is). Doe maar lekker Scientist en Viva La Vida enzoquote:Op zondag 25 november 2012 16:10 schreef FritsFlits het volgende:
Hurt is vrij populair, dat zou niet eens onrealistisch zijn. Ik vind wel apart dat een nummer als Clocks dat vrij stabiel bovenin staat nu opeens buiten de top 20 valt en er opeens 2 hele andere Coldplay nummers staan. Het zakken van Avond verbaast me ook niets, maar jammer is het wel.
Dat lijkt inderdaad meer op wat ik verwacht had.quote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk wel de vijftien- tot twintigjarigen die op de Top 2000 stemmen. Die hebben dus wel binding met die ouwelullen-muziek.
Ter vergelijk de (algemene) Q-music top 20:
1 ADELE SOMEONE LIKE YOU
2 QUEEN BOHEMIAN RHAPSODY
3 COLDPLAY THE SCIENTIST
4 COLDPLAY VIVA LA VIDA
5 BLACK EYED PEAS I GOTTA FEELING
6 GUNS 'N ROSES NOVEMBER RAIN
7 SNOW PATROL CHASING CARS
8 METALLICA NOTHING ELSE MATTERS
9 MICHAEL JACKSON MAN IN THE MIRROR
10 KINGS OF LEON SEX ON FIRE
11 ADELE MAKE YOU FEEL MY LOVE
12 THE EAGLES HOTEL CALIFORNIA
13 BEYONCE HALO
14 COLDPLAY FIX YOU
15 ROBBIE WILLIAMS ANGELS
16 NIRVANA SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
17 GUUS MEEUWIS BRABANT
18 OASIS WONDERWALL
19 ADELE ROLLING IN THE DEEP
20 GUNS 'N ROSES SWEET CHILD O'MINE
Wat een ernstig lijstje is dit zegquote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk wel de vijftien- tot twintigjarigen die op de Top 2000 stemmen. Die hebben dus wel binding met die ouwelullen-muziek.
1 ADELE SOMEONE LIKE YOU
3 COLDPLAY THE SCIENTIST
4 COLDPLAY VIVA LA VIDA
13 BEYONCE HALO
14 COLDPLAY FIX YOU
17 GUUS MEEUWIS BRABANT
18 OASIS WONDERWALL
Inderdaad, Clocks vind ik ook een van de mindere singles, zo niet de minste. Wat dat betreft was ik (blij) verrast dat in de Q-Music lijst The Scientist en Fix You eindelijk eens hoger stonden dan dat nummer (Viva la Vida was een inkoppertje).quote:Op zondag 25 november 2012 22:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou het trouwens volledig terecht vinden als Clocks heel ver weg zakt. ik ben een enorme fan van de 2 eerste albums, maar Clocks is echt het aller aller aller aller kutste nummer dat ze ooit gemaakt heb (tot Mylo Xulotopoto waarop elk nummer stuk voor stuk hun ergste nummer ooit is). Doe maar lekker Scientist en Viva La Vida enzo
Inderdaad. Helemaal icm posten hier.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat hebben we hier vorig jaar ook gedaan. Zo vliegt de avond voorbij
Fok!ken op oudjaarsnachtquote:Op maandag 26 november 2012 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad. Helemaal icm posten hier.
Wat is daar mis mee?quote:
Dit lijstje, my godquote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
1 ADELE SOMEONE LIKE YOU
3 COLDPLAY THE SCIENTIST
4 COLDPLAY VIVA LA VIDA
13 BEYONCE HALO
14 COLDPLAY FIX YOU
17 GUUS MEEUWIS BRABANT
18 OASIS WONDERWALL
Oudjaarsnacht is overratedquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Kinderen in bed, niets bijzonders op tv... en het is hier best gezellig hoor!
Vorig jaar stond Avond op 4quote:Op maandag 26 november 2012 10:37 schreef MaJo het volgende:
Ik wist niet dat de stembussen zo snel zouden sluiten, nu voor het eerst niet gestemden ik ben ook weer hier te vinden met de top2000, altijd heel gezellig!
![]()
Opvallend dat Avond niet meer in de top 3 staat, volgens mij voor het eerst in jaren? Was gisteren bij Boudewijn de Groot en kreeg toch wel even flink kippenvel toen hij dit nummer speelde
Ah ik twijfelde al, maar net buiten de top 3 dusquote:
Yep. Ik denk dit jaar op plek 5. Op 4 moet toch wel Child in Time staan.quote:Op maandag 26 november 2012 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik twijfelde al, maar net buiten de top 3 dus
En Adele en Coldplay dan? Avond kan zomaar buiten de top 10 gevallen zijn...quote:Op maandag 26 november 2012 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yep. Ik denk dit jaar op plek 5. Op 4 moet toch wel Child in Time staan.
Wmb op plek 8000 die 2quote:Op maandag 26 november 2012 10:47 schreef ranja het volgende:
[..]
En Adele en Coldplay dan? Avond kan zomaar buiten de top 10 gevallen zijn...
Eens... ook met Morpheus.quote:Op maandag 26 november 2012 11:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, prima, maar Avond ook wat mij betreft
17quote:Op maandag 26 november 2012 16:48 schreef StofferEnBlik het volgende:
Ik denk dat ik vrij 'standaard' gestemd heb:
The Beach Boys - Good vibrations
The Beatles - Hey Jude
Billy Joel - Piano man
Bon Jovi - It's my life
Bryan Adams - I do it for you
Doe maar - Sinds een dag of 2
Guns n Roses - November rain
Kiss - I was made for loving you
Meat Loaf - Paradise by the dashboard light
Michael Jackson - Dirty Diana
Phil Collins - Another day in paradise
The Police - Every little thing she does is magic
Queen - Who wants to live forever
The Scene - Iedereen is van de wereld
Simon & Garfunkel - The sound of silence
Ik ben tevreden, maar het blijft toch lastig om zo'n lijstje op te stellen. Vaak denk je achteraf ook erg vaak; Oja, die had er ook nog bijgemoeten.![]()
Nu ben ik benieuwd, schat mijn leeftijd eens naar aanleiding van mijn keuzes
tussen 20 en 25?quote:Op maandag 26 november 2012 16:48 schreef StofferEnBlik het volgende:
33quote:Op maandag 26 november 2012 16:48 schreef StofferEnBlik het volgende:
The Beatles - Hey Jude
Billy Joel - Piano man
Bon Jovi - It's my life
Ik ben tevreden, maar het blijft toch lastig om zo'n lijstje op te stellen. Vaak denk je achteraf ook erg vaak; Oja, die had er ook nog bijgemoeten.![]()
Luister je veel Skyradio?quote:Op maandag 26 november 2012 16:48 schreef StofferEnBlik het volgende:
The Beatles - Hey Jude
Billy Joel - Piano man
Bon Jovi - It's my life
Ik denk 28 ofzo, want als je GNR in je lijstje hebt dan moeten zij succesvol zijn geweest in je tienerjaren, anders kan je dat echt niet leuk vinden..quote:
Dat dacht ik met Bon Joviquote:Op maandag 26 november 2012 18:01 schreef Norrage het volgende:
Ik denk 28 ofzo, want als je GNR in je lijstje hebt dan moeten zij succesvol zijn geweest in je tienerjaren, anders kan je dat echt niet leuk vinden..
Gelukkig niet zegquote:
Ik ben net 21, en GNR vind ik fantastisch. Ik heb 3 dvd's van ze, maar ook van o.a. Queen en Michael Jackson en ik kijk ze toch wel regelmatig.quote:Op maandag 26 november 2012 18:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk 28 ofzo, want als je GNR in je lijstje hebt dan moeten zij succesvol zijn geweest in je tienerjaren, anders kan je dat echt niet leuk vinden..
Misschien omdat ze Bon Jovi en Bryan Adams toch meer voor meiden vinden?quote:Op maandag 26 november 2012 19:38 schreef StofferEnBlik het volgende:
[..]
Ik word wel af en toe vreemd aangekeken als ik het over mijn favoriete muziek heb, aangezien ik genoeg vrienden heb die meer van de PSY's en Rihanna's van deze wereld houden.
Haha, ze weten amper wie het zijn..quote:Op maandag 26 november 2012 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien omdat ze Bon Jovi en Bryan Adams toch meer voor meiden vinden?
Die houden niet van die muziek. Ze luisteren waarschijnlijk gewoon naar wat er toevallig bovenaan staat in de hitlijsten.quote:Op maandag 26 november 2012 19:38 schreef StofferEnBlik het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg
[..]
Ik ben net 21, en GNR vind ik fantastisch. Ik heb 3 dvd's van ze, maar ook van o.a. Queen en Michael Jackson en ik kijk ze toch wel regelmatig.
Ik word wel af en toe vreemd aangekeken als ik het over mijn favoriete muziek heb, aangezien ik genoeg vrienden heb die meer van de PSY's en Rihanna's van deze wereld houden.
Wie had het over uiterlijk dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:16 schreef StofferEnBlik het volgende:
[..]
Haha, ze weten amper wie het zijn..
En ik let gelukkig niet op uiterlijk, maar op de muziek die ze maken.
Dat is ook wel weer heel positief van je!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik me eens van mijn sociale kant zien
Verwerkt in de OPquote:Op zondag 2 december 2012 13:18 schreef Ferdo het volgende:
De presentatoren:
06.00 Marc Adriani
08.00 Hans Schiffers
10.00 Sander de Heer
12.00 Bert Haandrikman
14.00 Jan-Willem Roodbeen
16.00 Bert Kranenbarg
18.00 Alfred van de Wege
20.00 Stefan Stasse
22.00 Sander Guis
00.00 Henk van Steeg
03.00 Kasper Kooij
Top, geplaatstquote:Op zondag 2 december 2012 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je deze banner nog willen hergebruiken, ik heb 'm iets universeler gemaakt (jaartal verwijderd)...
[ afbeelding ]
Misschien volgend jaar weer een nieuwe, nu geen tijd daarvoor helaas.
Hij kan elk jaar, tot BohRhap niet meer op 1 staat, natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2012 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je deze banner nog willen hergebruiken, ik heb 'm iets universeler gemaakt (jaartal verwijderd)...
[ afbeelding ]
Misschien volgend jaar weer een nieuwe, nu geen tijd daarvoor helaas.
quote:199 Slayer Angel Of Death
Grapje, hé?quote:
quote:
Zet je toch de cd opquote:Op maandag 3 december 2012 12:27 schreef Dos37 het volgende:
Born to run in het tijdsvak 06:00 tot 07:00een uurtje eerder nog dan vorig jaar.
Gotye op 25quote:Op maandag 3 december 2012 12:35 schreef Mandéra het volgende:
3x Pink Floyd in de top 10
Skyfall nieuw op 112.!
Ben Howard op 136, Slayer op 199?!?! wtf
Sowieso liedjes uit 2011/2012 horen niet in de top 100 vind ik maar goed.quote:Op maandag 3 december 2012 12:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gotye op 25Er hebben teveel huisvrouwen gestemd. Zelfde geld voor Adele.
Voor Slayer zet ik m'n wekkerquote:Op maandag 3 december 2012 12:37 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Sowieso liedjes uit 2012 horen niet in de top 100 vind ik maar goed.
Slayer op oudejaarsdag tussen 5u en 6u 's morgens keihard te horen op Radio 2. Wel geniaal.
Was dat een stemactie omdat die plaat zo hoog staat?quote:Op maandag 3 december 2012 12:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor Slayer zet ik m'n wekker
Het feit dat Slayer "toevallig" op een plek staat die 's-nachts gedraaid wordt lijkt me nu juist het bewijs dat de stemmen niet voor 100% de positie bepalen.quote:Op maandag 3 december 2012 12:27 schreef dralion13 het volgende:
Dit lijkt me wel het bewijs dat de top2000 geen doorgestoken kaart is, dan waren deze nummers er nooit ingekomen.
Verder lijkt het me niet meer dan logisch dat ook nieuwe nummers, die populair zijn binnen sommige groepen, in de lijst staan. Het is natuurlijk jammer, maar dit geeft wel aan hoe breed het publiek is dat voor de top2000 stemt. De lijst zou zijn geloofwaardigheid verliezen als ze er niet ik stonden
https://www.facebook.com/(...)2000/159303840824788quote:Op maandag 3 december 2012 12:37 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Was dat een stemactie omdat die plaat zo hoog staat?
Nja, Ben Howard mag er van mij wel in op zich. Geweldig eerste album en zeer goede muzikant naar mijn mening.quote:Op maandag 3 december 2012 12:35 schreef Mandéra het volgende:
3x Pink Floyd in de top 10
Skyfall nieuw op 112.!
Ben Howard op 136, Slayer op 199?!?! wtf
Skyfall kan ik me nog wel iets bij voorstellen, veel gemiddelde radioluisteraars hebben muzikaal niet veel meer geheugen dan een goudvis....quote:Op maandag 3 december 2012 12:44 schreef Mandéra het volgende:
Sowieso Gotye, Triggerfinger, Adele zijn allemaal ingekochte plaatsen. Ze zullen vast wel in de lijst thuis horen maar echt niet in de top 100 of Skyfall wat een maand uit is op 112.
Ja, je zou het haast zeggen hè?quote:Op maandag 3 december 2012 13:02 schreef Felagund het volgende:
Curtis Mayfield voor het eerst in de lijst.Hebben de vrije keuzes toch zin.
Het verbaast me eigenlijk nog dat Skyfall niet in de top 20 is geëindigd, maar "slechts" op 112 kwam.quote:Op maandag 3 december 2012 12:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gotye op 25Er hebben teveel huisvrouwen gestemd. Zelfde geld voor Adele.
Zelfs bij radio2 vonden ze 3x Adèle in de top 20 wel genoegquote:Op maandag 3 december 2012 13:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk nog dat Skyfall niet in de top 20 is geëindigd, maar "slechts" op 112 kwam.
quote:Op maandag 3 december 2012 13:37 schreef FritsFlits het volgende:
Oh, Bert Kaempfert op 1763Lag er vorig jaar nog bijna uit
Yep, ondanks dat ie niet in de keuzelijst stond. Alle spontane vrije keuze Smith stemmers steken een grote middelvinger of english style ; 2 fingers op naar Radio2. Fuck you very much.quote:Op maandag 3 december 2012 12:11 schreef TheArt het volgende:
Eerste keer ooit The Smiths in de lijst
Idd!quote:Op maandag 3 december 2012 14:12 schreef cafca het volgende:
Ach, the Smiths horen toch helemaal niet in de top 2000
Geweldige nummers van WTquote:Op maandag 3 december 2012 14:33 schreef Marnixos het volgende:
Zeik niet op The Smiths. Ik zie net dat Within Temptation erin staat
Edit: Raccoon! Het wordt nog erger
Hahahahahahahaquote:
Het contrastquote:198 Fields Of Gold Sting 1993 31-dec 05.00-06.00
199 Angel Of Death Slayer 1986 31-dec 05.00-06.00
200 Liefs Uit Londen Bløf 1998 31-dec 05.00-06.00
Niet top 2000 waardig. Net als Adele, Kings of Leon, Mumford & Sons en al die andere 3FM hap. Ik wil muzikale revolutionairen in de top 2000 en niet Piet die een liedje leuk speelt en zingt op z'n gitaarquote:
Ik vind het serieus heerlijke nummers. Verder luister ik het nooit maar dit vind ik prima te doen.quote:
Inderdaad, zat er ook net naar te kijkenquote:
Van alles wat he. Logisch ook als er zoveel doelgroepen stemmen.quote:Op maandag 3 december 2012 14:36 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Niet top 2000 waardig. Net als Adele, Kings of Leon, Mumford & Sons en al die andere 3FM hap. Ik wil muzikale revolutionairen in de top 2000 en niet Piet die een liedje leuk speelt en zingt op z'n gitaar
Nog altijd boycot of dat niet meer?quote:
Mwah, pretentieus kijk-mij-eens-overal-tegen-aan-schoppen geneuzel noem ik geen poëzie, maar dat zal aan mijn (gebrek aan) smaak liggen, denk ikquote:Op maandag 3 december 2012 14:29 schreef Marnixos het volgende:
Yeah The Smiths in! Morrissey is poëet, ga jullie mond spoelen!
Weet niet. Al lang niks meer over gehoord.quote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog altijd boycot of dat niet meer?
Zitten inderdaad goed in elkaar, vooral op dat album The Heart of Everything in hoeverre ik er wat mee van heb gekregen. Maar top 2000 waardig is het niet.quote:Op maandag 3 december 2012 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus heerlijke nummers. Verder luister ik het nooit maar dit vind ik prima te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |