Welk plaatje zou dat zijn? Is dat al gezegd?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel goed dat de hoogste nieuwkomer op 78 staat. Dat normaliseert weer enigszins. Even uit mijn hoofd is dat dat de laagste hoogste nieuwkomer in 5 jaar (Katie Melua met If I were a sailboat op 101 ofzo kwam 5 jaar geleden lager binnen als hoogste nieuwkomer).
Triggerfinger - I Follow Riversquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk plaatje zou dat zijn? Is dat al gezegd?
Adele - Skyfallquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk plaatje zou dat zijn? Is dat al gezegd?
Oh prima plaatje. Vind het wel jammer dat het eigenlijk een lollig bedoelde cover is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Triggerfinger - I Follow Rivers
Ja ik dacht daar ook als eerste aan. Of Monsters and Men kon het niet zijn en verder wist ik het niet.quote:
okee thxquote:
Staat op 5, net achter Adelequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat op 2 niet Child In Time staat ipv Hotel California.
Jammer is dat triggerfinger zoveel beters heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh prima plaatje. Vind het wel jammer dat het eigenlijk een lollig bedoelde cover is.
Was dan ook een trollopmerking uiteraard.quote:
Hahaha wat een droevenis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Triggerfinger - I Follow Rivers
Dat komt denk ik meer omdat The Beatles simpelweg te veel klassiekers hebben. Hierdoor stemmen mensen op hun eigen favorieten van The Beatles. Waardoor ze wel rond de 50 keer in de lijst voor komen, maar nauwelijks in de top 20.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef DO2 het volgende:
Kolere... Ik zit nu naar oudere lijsten te kijken, en ik wist niet dat het zo erg was.
The Beatles komen nauwelijks voor in de top 20.
En van de vele briljante nummers die ze geschreven hebben doen juist de jeuknummers als Hey Jude en Yesterday het verreweg het beste.
Zeg, mensenkinderen, zo kan ik die lijst onmogelijk serieus nemen, he.
A Day In The Life doet het gelukkig ook goed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef DO2 het volgende:
Ja, ze staan natuurlijk zichzelf in de weg. Maar Hey Jude en Yesterday?
Misschien moeten ze voor dit soort lijsten ook een maximum per artiest gaan invoeren.
En dan gewoon de meest succesvolle nummers pakken.
Maar goed, die hele lijst interesseert me sowieso geen reet,.
De tering, hoe kun je daar nu weer zó blij mee zijn?quote:
Eens. Geen genot.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De tering, hoe kun je daar nu weer zó blij mee zijn?
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Smaak.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Cee het volgende:
Ik stoor me veel meer aan Hotel California op 2 eerlijk gezegd.
Strawberry Fields Foreverquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef Roolio het volgende:
De vaak simpele riedeltjes van the Beatles hoeven van mij ook niet zo hoog te staan hoor. Ze staan er wat mij betreft ook veel te vaak in.
Omdat het een subliem nummer is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Ik vind Yesterday een veel beter nummer dan A Day In The Life. Aan smaak valt niet te twisten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef DO2 het volgende:
Ja, ze staan natuurlijk zichzelf in de weg. Maar Hey Jude en Yesterday?
Misschien moeten ze voor dit soort lijsten ook een maximum per artiest gaan invoeren.
En dan gewoon de meest succesvolle nummers pakken.
Maar goed, die hele lijst interesseert me sowieso geen reet,.
*twistquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Ik vind Yesterday een veel beter nummer dan A Day In The Life. Aan smaak valt niet te twisten.
Je zou het ook ontzettende kitsch kunnen noemen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat het een subliem nummer is.
Kan maar voor mij is het een nummer waar allerlei muziekstijlen bij elkaar komen tot een geweldige climax en de gitaarsolo. Ik geniet daar enorm van en daarom stem ik er elk jaar op en vind ik het geweldig dat het nummer wederom op Nr. 1 staat wat imo terecht is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou het ook ontzettende kitsch kunnen noemen.
Let's Twist Againquote:
Met The Fat Boys ook, maar die staat vast niet in de lijstquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Let's Twist AgainTof nummer wel
Geen idee, ik hou niet van obscure muziekquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Met The Fat Boys ook, maar die staat vast niet in de lijst
Obscuur is relatiefquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou niet van obscure muziek
'geworden'.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:19 schreef Spezza19 het volgende:
Queen weer op 1.... Wat een kutnummer is dat geworden.... Veeeeeels te vaak gedraaid
Gastquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
'geworden'.
Bullshit dus.... een nummer IS goed of niet. Het feit dat je het tot in den treure gehoord hebt maakt het ineens niet minder goed?
Daarnaast blijft het jammer dat men tegenwoordig het 'mainstream' gedachtegoed per sé wil neersabelen en men per sé het eigen alternatieve gedachtegoed ophemelt.
Fuckt it als je 'Adèle' goed vindt, fuck it als je 'The tallest man on earth' goed vindt. Je vind iets goed, soit.
Er is niet meer. Je vind goed wat je goed vind.
Als voorbeeld noem ik 'somebody' van Depeche Mode. DAT nummer is wat mij betreft het allerbeste melodramatische nummer ever! Anderen zullen het niet met mij eens zijn. Zolang zij 'hun' redenen ervoor hebben laat ik ze in hun waarde, maar als je het neersabelt om het neersabelen of omdat het niet in het 'populaire' or 'alternatieve' plaatje past dan ben je gewoon een nobody, een iemand niet waard om op te reageren of om mee om te gaan....ofwel de daadwerkelijke 'loser'.
In the end....muziek is subjectief en niemand heeft gelijk. Probeer dat dan ook niet te halen.
(blijft jammer dat velen dat niet snappen en 'populair' of 'alternatief' meelopers zijn)
Nee, joh. Smaak is smaak, enzo. Doe je niks aan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Ik vind Yesterday een veel beter nummer dan A Day In The Life. Aan smaak valt niet te twisten.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smaak.
Maar wat wil je als je op de beste beatlesque niet beatleplaat én op de op een na beste Blurplaat stemt
Stond Badfinger in de voorkeuze lijst?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smaak.
..... de beste beatlesque niet beatleplaat ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |