Welk plaatje zou dat zijn? Is dat al gezegd?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel goed dat de hoogste nieuwkomer op 78 staat. Dat normaliseert weer enigszins. Even uit mijn hoofd is dat dat de laagste hoogste nieuwkomer in 5 jaar (Katie Melua met If I were a sailboat op 101 ofzo kwam 5 jaar geleden lager binnen als hoogste nieuwkomer).
Triggerfinger - I Follow Riversquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk plaatje zou dat zijn? Is dat al gezegd?
Adele - Skyfallquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk plaatje zou dat zijn? Is dat al gezegd?
Oh prima plaatje. Vind het wel jammer dat het eigenlijk een lollig bedoelde cover is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Triggerfinger - I Follow Rivers
Ja ik dacht daar ook als eerste aan. Of Monsters and Men kon het niet zijn en verder wist ik het niet.quote:
okee thxquote:
Staat op 5, net achter Adelequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat op 2 niet Child In Time staat ipv Hotel California.
Jammer is dat triggerfinger zoveel beters heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh prima plaatje. Vind het wel jammer dat het eigenlijk een lollig bedoelde cover is.
Was dan ook een trollopmerking uiteraard.quote:
Hahaha wat een droevenis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Triggerfinger - I Follow Rivers
Dat komt denk ik meer omdat The Beatles simpelweg te veel klassiekers hebben. Hierdoor stemmen mensen op hun eigen favorieten van The Beatles. Waardoor ze wel rond de 50 keer in de lijst voor komen, maar nauwelijks in de top 20.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef DO2 het volgende:
Kolere... Ik zit nu naar oudere lijsten te kijken, en ik wist niet dat het zo erg was.
The Beatles komen nauwelijks voor in de top 20.
En van de vele briljante nummers die ze geschreven hebben doen juist de jeuknummers als Hey Jude en Yesterday het verreweg het beste.
Zeg, mensenkinderen, zo kan ik die lijst onmogelijk serieus nemen, he.
A Day In The Life doet het gelukkig ook goed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef DO2 het volgende:
Ja, ze staan natuurlijk zichzelf in de weg. Maar Hey Jude en Yesterday?
Misschien moeten ze voor dit soort lijsten ook een maximum per artiest gaan invoeren.
En dan gewoon de meest succesvolle nummers pakken.
Maar goed, die hele lijst interesseert me sowieso geen reet,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |