Die houden niet van die muziek. Ze luisteren waarschijnlijk gewoon naar wat er toevallig bovenaan staat in de hitlijsten.quote:Op maandag 26 november 2012 19:38 schreef StofferEnBlik het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg
[..]
Ik ben net 21, en GNR vind ik fantastisch. Ik heb 3 dvd's van ze, maar ook van o.a. Queen en Michael Jackson en ik kijk ze toch wel regelmatig.
Ik word wel af en toe vreemd aangekeken als ik het over mijn favoriete muziek heb, aangezien ik genoeg vrienden heb die meer van de PSY's en Rihanna's van deze wereld houden.
Wie had het over uiterlijk dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:16 schreef StofferEnBlik het volgende:
[..]
Haha, ze weten amper wie het zijn..
En ik let gelukkig niet op uiterlijk, maar op de muziek die ze maken.
Dat is ook wel weer heel positief van je!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik me eens van mijn sociale kant zien
Verwerkt in de OPquote:Op zondag 2 december 2012 13:18 schreef Ferdo het volgende:
De presentatoren:
06.00 Marc Adriani
08.00 Hans Schiffers
10.00 Sander de Heer
12.00 Bert Haandrikman
14.00 Jan-Willem Roodbeen
16.00 Bert Kranenbarg
18.00 Alfred van de Wege
20.00 Stefan Stasse
22.00 Sander Guis
00.00 Henk van Steeg
03.00 Kasper Kooij
Top, geplaatstquote:Op zondag 2 december 2012 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je deze banner nog willen hergebruiken, ik heb 'm iets universeler gemaakt (jaartal verwijderd)...
[ afbeelding ]
Misschien volgend jaar weer een nieuwe, nu geen tijd daarvoor helaas.
Hij kan elk jaar, tot BohRhap niet meer op 1 staat, natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2012 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je deze banner nog willen hergebruiken, ik heb 'm iets universeler gemaakt (jaartal verwijderd)...
[ afbeelding ]
Misschien volgend jaar weer een nieuwe, nu geen tijd daarvoor helaas.
quote:199 Slayer Angel Of Death
Grapje, hé?quote:
quote:
Zet je toch de cd opquote:Op maandag 3 december 2012 12:27 schreef Dos37 het volgende:
Born to run in het tijdsvak 06:00 tot 07:00een uurtje eerder nog dan vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |