Nee, joh. Smaak is smaak, enzo. Doe je niks aan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Ik vind Yesterday een veel beter nummer dan A Day In The Life. Aan smaak valt niet te twisten.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smaak.
Maar wat wil je als je op de beste beatlesque niet beatleplaat én op de op een na beste Blurplaat stemt
Stond Badfinger in de voorkeuze lijst?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smaak.
..... de beste beatlesque niet beatleplaat ....
hihi ik ook!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef D. het volgende:
Er zijn nog maar 4 noteringen bekend, en ik stoor me nou al aan de lijst
Nee, en Beetlebum ook nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Stond Badfinger in de voorkeuze lijst?
Jij hebt de top 2000 aanstaan om 12 uur ja?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
En het leuke aan Bohemian Rhapsody is dat het juist dé afsluiting van het jaar is voor mij. Verder is de top 200 inderdaad een groot cliché, maar 150 van die platen zijn ook de beste charthitters aller tijden.
Wij hebben vaak wel de top 2000 aan staan ja. Ik ben geen kroeghanger op oud en nieuw, vind ik veel te druk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt de top 2000 aanstaan om 12 uur ja?
Ik ook. Meestal vanaf een uur of 8 bij vrienden thuis gezellig bier drinken, ouwehoeren en Top 2000 luisteren. Om 23.50 allemaal keihard meezingen en dan gezamenlijk het nieuwe jaar inluidenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt de top 2000 aanstaan om 12 uur ja?
Eens.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze die top 3 nu al bekend maken... waarom laat je dat niet op het moment zelf aankomen... is wel leuker voor de ontknoping
Ik voor het eerstquote:
Ik vind de hele top 2000 juist leuk tot ze bij BR aankomenquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:56 schreef TLC het volgende:
De Bohemian Rhapsody aan het eind van het jaar is eigenlijk nu net zo onmisbaar als oliebollen en vuurwerk, als het er niet is mis je het toch
Ik wil je lijstje zien, heb ik 'm gemist?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voor het eerst
Met name op Snow Patrol en Muse.... en ik ben verdomme helemaal Innuendo vergeten
flauwerikquote:
Dat hebben we hier vorig jaar ook gedaan. Zo vliegt de avond voorbijquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens.
Wij zijn om 00:00 uur gewoon thuis! Wij luisteren de top2000 altijd helemaal af.
Ik heb mijn lijstje niet meer opgeslagenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil je lijstje zien, heb ik 'm gemist?
Dan is de voormalig nr 1 wel hard achter uitgegaanquote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef laxus11 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat dit de top 20 zou zijn:
1 Bohemian Rhapsody Queen
2 Hotel California Eagles
3 Stairway To Heaven Led Zeppelin
4 Hurt Johnny Cash
5 Child In Time Deep Purple
6 The Scientist Coldplay
7 Sultans Of Swing Dire Straits
8 Brothers In Arms Dire Straits
9 November Rain Guns N' Roses
10 Piano Man Billy Joel
11 Wish You Were Here Pink Floyd
12 Fix You Coldplay
13 The River Bruce Springsteen
14 Nothing Else Matters Metallica
15 One Metallica
16 Someone Like You Adele
17 Comfortably Numb Pink Floyd
18 The Cave Mumford and Sons
19 (Sittin' on)The Dock Of The Bay Otis Redding
20 Avond Boudewijn de Groot
Heb geen idee of het klopt
Zou een grote sprong voor Johnny Cash zijn, maar gezien de lijstjes in dit topic zou ik dat niet heel verwonderlijk vinden.quote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef laxus11 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat dit de top 20 zou zijn:
1 Bohemian Rhapsody Queen
2 Hotel California Eagles
3 Stairway To Heaven Led Zeppelin
4 Hurt Johnny Cash
5 Child In Time Deep Purple
6 The Scientist Coldplay
7 Sultans Of Swing Dire Straits
8 Brothers In Arms Dire Straits
9 November Rain Guns N' Roses
10 Piano Man Billy Joel
11 Wish You Were Here Pink Floyd
12 Fix You Coldplay
13 The River Bruce Springsteen
14 Nothing Else Matters Metallica
15 One Metallica
16 Someone Like You Adele
17 Comfortably Numb Pink Floyd
18 The Cave Mumford and Sons
19 (Sittin' on)The Dock Of The Bay Otis Redding
20 Avond Boudewijn de Groot
Heb geen idee of het klopt
Deze manquote:Op zondag 25 november 2012 16:23 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me ook sterk dat Genot van Ricky dit jaar niet in de top 20 staat, dus dat lijstje kan bijna niet kloppen.
Dan vind ik het juist weer behoorlijk opvallend dat vijftien- tot twintigjarigen zo erg meegaan met de top-nummers van de 'oude lullen'.quote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef MichelWuyts het volgende:
Mensen. Dit lijstje staat op de top 2000 site. Dit is de top 20 van mensen tussen de 15 en 20 jaar. Vind het eigenlijk een betere lijst dan de normale lijst van afgelopen jaren.
Dit zijn natuurlijk wel de vijftien- tot twintigjarigen die op de Top 2000 stemmen. Die hebben dus wel binding met die ouwelullen-muziek.quote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dan vind ik het juist weer behoorlijk opvallend dat vijftien- tot twintigjarigen zo erg meegaan met de top-nummers van de 'oude lullen'.
Ik zou het trouwens volledig terecht vinden als Clocks heel ver weg zakt. ik ben een enorme fan van de 2 eerste albums, maar Clocks is echt het aller aller aller aller kutste nummer dat ze ooit gemaakt heb (tot Mylo Xulotopoto waarop elk nummer stuk voor stuk hun ergste nummer ooit is). Doe maar lekker Scientist en Viva La Vida enzoquote:Op zondag 25 november 2012 16:10 schreef FritsFlits het volgende:
Hurt is vrij populair, dat zou niet eens onrealistisch zijn. Ik vind wel apart dat een nummer als Clocks dat vrij stabiel bovenin staat nu opeens buiten de top 20 valt en er opeens 2 hele andere Coldplay nummers staan. Het zakken van Avond verbaast me ook niets, maar jammer is het wel.
Dat lijkt inderdaad meer op wat ik verwacht had.quote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk wel de vijftien- tot twintigjarigen die op de Top 2000 stemmen. Die hebben dus wel binding met die ouwelullen-muziek.
Ter vergelijk de (algemene) Q-music top 20:
1 ADELE SOMEONE LIKE YOU
2 QUEEN BOHEMIAN RHAPSODY
3 COLDPLAY THE SCIENTIST
4 COLDPLAY VIVA LA VIDA
5 BLACK EYED PEAS I GOTTA FEELING
6 GUNS 'N ROSES NOVEMBER RAIN
7 SNOW PATROL CHASING CARS
8 METALLICA NOTHING ELSE MATTERS
9 MICHAEL JACKSON MAN IN THE MIRROR
10 KINGS OF LEON SEX ON FIRE
11 ADELE MAKE YOU FEEL MY LOVE
12 THE EAGLES HOTEL CALIFORNIA
13 BEYONCE HALO
14 COLDPLAY FIX YOU
15 ROBBIE WILLIAMS ANGELS
16 NIRVANA SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
17 GUUS MEEUWIS BRABANT
18 OASIS WONDERWALL
19 ADELE ROLLING IN THE DEEP
20 GUNS 'N ROSES SWEET CHILD O'MINE
Wat een ernstig lijstje is dit zegquote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk wel de vijftien- tot twintigjarigen die op de Top 2000 stemmen. Die hebben dus wel binding met die ouwelullen-muziek.
1 ADELE SOMEONE LIKE YOU
3 COLDPLAY THE SCIENTIST
4 COLDPLAY VIVA LA VIDA
12 THE EAGLES HOTEL CALIFORNIA
13 BEYONCE HALO
14 COLDPLAY FIX YOU
15 ROBBIE WILLIAMS ANGELS
16 NIRVANA SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
17 GUUS MEEUWIS BRABANT
18 OASIS WONDERWALL
19 ADELE ROLLING IN THE DEEP
20 GUNS 'N ROSES SWEET CHILD O'MINE
Inderdaad, Clocks vind ik ook een van de mindere singles, zo niet de minste. Wat dat betreft was ik (blij) verrast dat in de Q-Music lijst The Scientist en Fix You eindelijk eens hoger stonden dan dat nummer (Viva la Vida was een inkoppertje).quote:Op zondag 25 november 2012 22:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou het trouwens volledig terecht vinden als Clocks heel ver weg zakt. ik ben een enorme fan van de 2 eerste albums, maar Clocks is echt het aller aller aller aller kutste nummer dat ze ooit gemaakt heb (tot Mylo Xulotopoto waarop elk nummer stuk voor stuk hun ergste nummer ooit is). Doe maar lekker Scientist en Viva La Vida enzo
Inderdaad. Helemaal icm posten hier.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat hebben we hier vorig jaar ook gedaan. Zo vliegt de avond voorbij
Fok!ken op oudjaarsnachtquote:Op maandag 26 november 2012 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad. Helemaal icm posten hier.
Wat is daar mis mee?quote:
Dit lijstje, my godquote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
1 ADELE SOMEONE LIKE YOU
3 COLDPLAY THE SCIENTIST
4 COLDPLAY VIVA LA VIDA