Niks voorspelbaar, gewoon een steengoed nummer imo. Gelijk na 20.00 uur wordt de Top 3 bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees dat we idd weer naar een voorspelbare nummer één toegaan. Ik heb daarnaast het gevoel dat Avond een flinke klap gaat krijgen. Dat gevoel is overigens nergens op gebaseerd.
Wordt vanavond de top 3 weer bekend gemaakt?
Klopt maar altijd dat gezeur over Queen. Zal wel een reden voor zijn dat het nummer vrijwel continue op Nr. 1 staat..quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Steengoed hoeft voorspelbaar niet uit te sluiten. Phil Taylor is een steengoede darter die tot voort kort veel van de toernooien won waaraan hij deelnam, wat steengoed is, maar helaas ook voorspelbaar.
da's dus 130.000 mensen he.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo dan, nu al 2,6 miljoen stemmen
Weet ik. Mooi aantal tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
da's dus 130.000 mensen he.
edit: al vermeld
Is er een Bohemian Rhapsody fanclub?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens mij is vooral een enorm actieve fanclub gecombineerd met de bekendheid van het nummer als 'een van de beste songs aller tijden' waardoor mensen het eerder op zullen nemen in hun lijstje plus het feit dat mensen het gewoon een mooi nummer vinden.
Kijk, dat had ik even niet door..quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
da's dus 130.000 mensen he.
edit: al vermeld
Haha, nee ik ook niet! Ben benieuwd naar de top 3, hoop dat er iets verrassends tussenzit. Zal wel niet, maar tochquote:
Ik hoop Euphoriaquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is overigens vandaag gemeld dat er 25 nummers uit 2012 in de lijst dreigen te komen.
Dat zullen vast niet The Tallest Man On Earth, Muse of Absynthe Minded zijn.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is overigens vandaag gemeld dat er 25 nummers uit 2012 in de lijst dreigen te komen.
Dat zullen vast niet The Tallest Man On Earth, Muse of Absynthe Minded zijn.
Kut, helemaal de Drs. vergeten!quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:02 schreef Nepthys het volgende:
Mijn stemlijst:
Drs. P - Dodenrit
Drs. P - Veerpont
Ik ben wel benieuwd waarom ze precies mijn adresgegevens willen weten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een moeilijke vragen na het stemmen
Dat was optioneel, geen must...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom ze precies mijn adresgegevens willen weten.
Stimmt, maar je naam en postcode moest sowieso opgegeven worden. Ben wel benieuwd wat daar de meerwaarde van is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was optioneel, geen must...
Namen van stemmers worden regelmatig genoemd bij bepaalde songs en je postcode is voor de statistieken v.w.b. de landelijke spreiding van stemmers...quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Stimmt, maar je naam en postcode moest sowieso opgegeven worden. Ben wel benieuwd wat daar de meerwaarde van is.
Zodat ze kunnen bepalen in welke provincie waarop het meeste gestemd is etc.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom ze precies mijn adresgegevens willen weten.
Paar jaar terug nog 'Avond' gepromoot op Radio2. Dit jaar niet meer erop gestemd. Wilde nu 1 nummer per artiest en 'Meisje van 16' heeft een grotere herinnering dan 'Avond'. Ik ben het nummer ook een beetje beu ondanks dat het een erg goede tekst blijft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees dat we idd weer naar een voorspelbare nummer één toegaan. Ik heb daarnaast het gevoel dat Avond een flinke klap gaat krijgen. Dat gevoel is overigens nergens op gebaseerd.
Wordt vanavond de top 3 weer bekend gemaakt?
1. Bho Rapquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef TLC het volgende:
Zo rond 8-en de bekendmaking van de top 3 ?? dat is al snel
1. Queen - Bohemian Rhapsodyquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef Roolio het volgende:
Wat is de top-3? Ik kan niet luisteren op het moment.
1. Bohemian Rhapsodyquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef Roolio het volgende:
Wat is de top-3? Ik kan niet luisteren op het moment.
Oh nou dat is nou niet echt de beloofde verrassing..quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:09 schreef TLC het volgende:
[..]
1. Queen - Bohemian Rhapsody
2. Eagles - Hotel California
3. Led Zappelin - Stairway to Heaven
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:35 schreef cafca het volgende:
[..]
1. Bho Rap
2. Hotel California
3. Hairway to Steven
Ik had niet meegekregen dat je maar tot 8 uur kon stemmen. Kut, weer een jaar niet gestemd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:42 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik ga nog even snel stemmen.
Edit, laat maar want heel die site is traag als dikke stront op 't moment.
Goh... ik ben zo verrast.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:09 schreef TLC het volgende:
[..]
1. Queen - Bohemian Rhapsody
2. Eagles - Hotel California
3. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Welk plaatje zou dat zijn? Is dat al gezegd?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel goed dat de hoogste nieuwkomer op 78 staat. Dat normaliseert weer enigszins. Even uit mijn hoofd is dat dat de laagste hoogste nieuwkomer in 5 jaar (Katie Melua met If I were a sailboat op 101 ofzo kwam 5 jaar geleden lager binnen als hoogste nieuwkomer).
Triggerfinger - I Follow Riversquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk plaatje zou dat zijn? Is dat al gezegd?
Adele - Skyfallquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk plaatje zou dat zijn? Is dat al gezegd?
Oh prima plaatje. Vind het wel jammer dat het eigenlijk een lollig bedoelde cover is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Triggerfinger - I Follow Rivers
Ja ik dacht daar ook als eerste aan. Of Monsters and Men kon het niet zijn en verder wist ik het niet.quote:
okee thxquote:
Staat op 5, net achter Adelequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat op 2 niet Child In Time staat ipv Hotel California.
Jammer is dat triggerfinger zoveel beters heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh prima plaatje. Vind het wel jammer dat het eigenlijk een lollig bedoelde cover is.
Was dan ook een trollopmerking uiteraard.quote:
Hahaha wat een droevenis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Triggerfinger - I Follow Rivers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |