Luister je vaak naar Gerard Ekdom ??? Niks mis met je lijst, echt Radio 2 Fahigquote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Mijn stemlijst:
Beatles - A day in the life
The Isley Brothers - The highways of my life
Wim Sonneveld - Het dorp
Joe Jackson - Be my number two
Pearl Jam - Black
Pearl Jam - Just breathe
Jeff Buckley - Hallelujah
RadioHead - Karma Police
Coldplay - Yellow
John Mayer - Daughters
Elbow - One day like this
Muse - Uprising
Oasis - Don't look back in anger
Ben Howard - Keep your head up
The Beach Boys - God only knows
Vrije keuze :
Oasis - The masterplan
The Killers - Mister Brightside
Elbow - Grounds for divorce
Coldplay - In my place
Bruce Springsteen - Meeting across the river
Wat vinden ervan mensen??? Ben benieuwd![]()
![]()
Stoer hoor! Ben er vorig jaar geweest en was hartstikke gezellig. Met veel leuke mensen gepraat over muziekquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:31 schreef Norrage het volgende:
Hebben we straks weer het kansloze top 2000 cafe waar mensen dan ook serieus heengaan....zo sneu
Omdat Pink Floyd tijdloze muziek is en ik nog moet zien of er over 40 jaar nog naar die muziek wordt geluisterd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:47 schreef ranja het volgende:
[..]
en waarom is dat meerdan iemand die met Pink Floyd en Ye skomt aanzetten?
Het ergste van de rock-dino's is dat mensen die dat leuk vinden (doorgaans, ik scheer niet iedereen over 1 kam) dat ze zelf de beste muzieksmaak van de wereld hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik luister die meiden ook liever dan die rockdino's.
Wat ben jij een vervelende troll zeg. Wat bedoel je uberhaupt met het denigrerende rock-dino?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het ergste van de rock-dino's is dat mensen die dat leuk vinden (doorgaans, ik scheer niet iedereen over 1 kam) dat ze zelf de beste muzieksmaak van de wereld hebben.
Hey, nou niet mijn uitspraken aan anderen toeschrijvenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelende troll zeg. Wat bedoel je uberhaupt met het denigrerende rock-dino?
Wat bedoel jij met rock-dino's?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hey, nou niet mijn uitspraken aan anderen toeschrijven
Nouja ik hou wel van die muziek maar kan ook huidige muziek waarderen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rockdino's is trouwens een vaker gebruikte term. Slaat meestal op bands en artiesten met hun hoogtepunt in de 70s en maken nog steeds muziek. Niet per se negatief, ze gaan gewoon al lang mee. Sommigen té lang.
maar niet Rihanna, Beyonce en Anouk dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nouja ik hou wel van die muziek maar kan ook huidige muziek waarderen.
Anouk wel. Rihanna & Beyonce vind ik niet zo boeiend. Prima dat daarvan nummers in de Top 2000 komen maar zou het apart vinden als ze in de Top 100 staan. Dat heeft tijd nodig vind ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:30 schreef ranja het volgende:
[..]
maar niet Rihanna, Beyonce en Anouk dus
Hoorde het ook jaquote:
ik heb hem zelf twee keer op mijn lijstje, zou Denver bij het maken van dit nummer een voorgevoel hebben gehad ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoorde het ook jaPrachtig nummer dit
Ik heb geen kritiek op de muziek zelf! Ik ben zelf ook fan van PF en zo, maar de meeste fans van dit soort muziek prijzen zichzelf zo de hemel in en dat is altijd zo ontzettend irritant. Dat constante gemekker dat de hedendaagse muziek kut is en dat als je dat luistert je dood moet vallen, en vervolgens zelf een zo beperkte muzieksmaak hebben dat ze alleen maar Pink Floyd en allerlei progrock luisteren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelende troll zeg. Wat bedoel je uberhaupt met het denigrerende rock-dino?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |