SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 09-11-2012 21:49:37 ]![]()
Eventuele aanpassingen aan de OP: Let me know!
Quoi en YUR: Ik heb de wedstrijd van morgen toegevoegd aan de OP![]()
![]()
Dartmoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.challenge-x.org/
Tof!(nou ja, de eerste twee onderdelen
)
![]()
![]()
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar al 't geld gaat naar gewonde mariniers, da's wel supertof.
Vind t wel iets voor jou, zo'n challenge!![]()
Nah, zou zoiets wel in teamverband willen doen, want no wai dat ik zo'n endurance ding ga doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Vind t wel iets voor jou, zo'n challenge!
Ja doei.![]()
Kom op, het is voor de mariniers!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nah, zou zoiets wel in teamverband willen doen, want no wai dat ik zo'n endurance ding ga doen![]()
![]()
Dat zij bereid waren hun leven te geven voor onze vrijheid zegt niet dat ik bereid ben mijn leven te geven voor een extra prothese hier en daarIk denk dat ik dan écht dood neerval
Ja doei.![]()
Apenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, dan dus niet naar London gaan. Ik háát apen
F means you're fucked![]()
Dit beter?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, dan dus niet naar London gaan. Ik háát apen
![]()
Ja, door Madurodam!quote:
Nee, ik ga morgen een 7km lopen. Lijkt me een mooie afstand om eens te kijken hoe het nu echt met de snelheid zitF means you're fucked![]()
dat moet richting de 32minuten kunnen, anders heeft het geen zin om te startenquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
7 x 4.30= 31.30, moet te doen zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:27 schreef linebear het volgende:
ik wilde beleefd blijvenMaar fuck it.... ik bied 31 minuten
4.30 is inderdaad waarop ik wil gaan proberen te starten. Vervelend is wel dat er volgens mij een keerpunt in het parcours zit. En het is in behoorlijk open terrein, dus de wind kan een grote rol gaan spelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
7 x 4.30= 31.30, moet te doen zijnF means you're fucked![]()
lol, ik heb nog nooit ook maar 1 km in 4 minuten gelopenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:32 schreef linebear het volgende:
Die lat moet hoogIk zet in op 7x4 = 28 minuten
kijk....gelukkig blijft er nog een snelheid over waarop ik je de baas benquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:32 schreef YUR het volgende:
[..]
lol, ik heb nog nooit ook maar 1 km in 4 minuten gelopen
Ik heb het ook nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijk....gelukkig blijft er nog een snelheid over waarop ik je de baas ben
Hey nice, thanksquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef GotC het volgende:
Eventuele aanpassingen aan de OP: Let me know!
Quoi en YUR: Ik heb de wedstrijd van morgen toegevoegd aan de OP![]()
![]()
Ik wil het nog eens op de baan proberen, kijken waarop ik dan uitkom, en met een snellere tegenstander als haasquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jeuj, een reflecterend hesje in de pocket.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb laatst een eerste baantraining gehad, allemaal 200 en 400 meters. Is best leuk om af en toe te doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik wil het nog eens op de baan proberen, kijken waarop ik dan uitkom, en met een snellere tegenstander als haas![]()
Heb de training toen afgesloten met een 200m in 35 seconden, maar dat kan nog veel snellerF means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
Jeuj, een reflecterend hesje in de pocket.![]()
als het baanseizoen hier in volle gang is heb ik weinig tot geen tijd om mee te doen, ik mag dan blij zijn als ik een keer in de week, op zondag een ronde kan lopen, jammer want ik zou ook wel eens een 5km willen proberen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kan wel kijken wat we in Augustus kunnen regelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
als het baanseizoen hier in volle gang is heb ik weinig tot geen tijd om mee te doen, ik mag dan blij zijn als ik een keer in de week, op zondag een ronde kan lopen, jammer want ik zou ook wel eens een 5km willen proberen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan wel kijken wat we in Augustus kunnen regelen
nu tas inpakken en op weg naar dagje vergaderen..loopspullen mee en morgen heuveltraining
En ook hier even spammen, voor de geïnteresseerden!
Mo en Wolve's eerste koopwoning: 19e-eeuwse cottage in Zuid-YorkshireJa doei.![]()
![]()
> volg
Kudo's voor je als je dat lukt!quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het lukt me alleen als ik het tempo kan lopen dat ik kon lopen toen ik mijn PR op de 10K liep. Ik heb er vertrouwen in, maar dat is eigenlijk voor het eerst.....quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Kudo's voor je als je dat lukt!
....en alle andere keren ging ik veel harder dan verwacht...
dat moet kunnen, ik zat net te kijken naar mijn snelste 5km tijd, dat was een split op de HM en mijn 7km tijd was daar 32.02 dus dat moet YUR gaan lukkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Kudo's voor je als je dat lukt!
(eindtijd HM was toen 1.47.00)
was leuk om eens terug te kijken want de doorkomst op 7km tijdens mijn snelste HM was 35.00
the art of pacing ....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja maar je moet ook maar je dag hebben, of niet? Net een onverwacht pijntje of afleiding en je loopt op spaarstand denk ik.
Pff ik heb respect gekregen voor hardlopers hoor!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
inderdaad Kluizenaar, alles moet net even meezitten op zo'n dag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is ook wel zo dat ik direct gas terug ga nemen als ik iets merk. Volgende week Zevenheuvelen, en dan ga ik weer langzaam richting langere afstanden voor de halve marathon. Vind ik veel leuker dan de korte afstandenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ja maar je moet ook maar je dag hebben, of niet? Net een onverwacht pijntje of afleiding en je loopt op spaarstand denk ik.
Pff ik heb respect gekregen voor hardlopers hoor!
Jij loopt ook altijd zo hard alsof je achterna gezeten wordquote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ach, dat is ook relatief.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jij loopt ook altijd zo hard alsof je achterna gezeten word
Ja doei.![]()
Maar goed.. ik kan mij nog herrineren dat ik zei dat ik blij was onder de 10 min/km te zitten.![]()
En nu verbaas ik mij als ik minutenlang stabiel om de 6.5 min/km of iets sneller zit, het kan wel, wel veel trainen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Klopt helemaal! Zonder dat je het direct door hebt, ga je flink vooruitquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
Maar goed.. ik kan mij nog herrineren dat ik zei dat ik blij was onder de 10 min/km te zitten.![]()
En nu verbaas ik mij als ik minutenlang stabiel om de 6.5 min/km of iets sneller zit, het kan wel, wel veel trainen
Die kon ik helaas niet vindenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Want daar kun je een Evy opblaaspop kopen?. Dus toen maar schoenen voor 'm meegenomen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Had je hem niet beter mee kunnen nemen om ze aan te laten meten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef GDPP het volgende:
[..]
Die kon ik helaas niet vinden. Dus toen maar schoenen voor 'm meegenomen.
Ja doei.![]()
Ik zat laatst te bedenken, vroeger had ik zo'n rothekel aan hardlopen.
Op school hadden we wel eens zo'n gymdag dat we een "rondje om het meer" gingen lopen, 4.2 km is dat. Ik was steeds de rode lantaarn, steken in mijn zij, niet vol kunnen lopen, met moeite in 35 minuten terwijl de snelste jongens dit in 16 minuten liepen, maar hee die zaten op voetbal.
Op een bepaald moment was ik die loopjes zo zat dat ik ergens in het begin de bosjes in ging, terug en om ging lopen zodat ik ergens op het einde van het parcours er weer op kwam en dan finishde ik ook onder het half uur ofzo.
Dat is ook 20 jaar geleden!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zelfde hier hoor! Zelfs een warming-up was hel. Twee rondjes om twee voetbalvelden Één rondje om een voetbalveld was al een drama
Ja doei.![]()
Nee. Voor hetzelfde geld vindt hij het lopen helemaal niets en dan zit je daar met je dure aangemeten schoenen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had je hem niet beter mee kunnen nemen om ze aan te laten meten?So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
morgenvroeg frisse neus halen
en zit te denken aan deze 13km
http://www.rondje-tilburg.nl/hardlopen.html
zijn er meerderen geïnteresseerd?Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Nou ja, dan nog lijkt het me wel fijner om zelf je (al dan niet goedkopere) hardloopschoenen te kopen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:25 schreef GDPP het volgende:
[..]
Nee. Voor hetzelfde geld vindt hij het lopen helemaal niets en dan zit je daar met je dure aangemeten schoenen.Ja doei.![]()
Neequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Zijn ze je wijn aan het voeren bij de kapper?![]()
![]()
ik heb in de tussentijd wel weer met training begonnen
eerst een 5km testloop ie wonderbaarlijk goed ging
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/129794631
toen een paar dagen later een 10km test loop
ook die ging boven verwachting.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/129794656
en vandaag een 6 km
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/130139086
ik heb nog een paar schoenen erbij gekregen.
puma bioride. de zool is zo gevormd dat je automatisch land op je middenvoet/voorvoet.
en dat loopt me toch een partij lekker..
nog even doortrainen tot de zevenheuvelenloop volgende week en dan vol in training voor maart.
na drie weken stil zitten ben ik weer letterlijk en figuurlijk weer in de running.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Vandaag 8,8 kilometer in 50 minuten gelopen met een gemiddelde snelheid van 10,5 km/h, op het laatst zat ik in een heerlijk ritme waardoor de laatste vijf minuten ik mijn snelheid nog even op kon schroeven. Morgen nog even lekker een half uurtje het bos in en dan zit week drie van mijn huidige schema er alweer op. Volgende week wordt met twee keer een half uur en twee keer 35 minuten erg relaxed, maar over twee weken moet de snelheid omhoog. Ik heb zo'n voorgevoel dat het dan gaat lijken alsof ik weer vanaf nul start...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Goed te zien dat je weer lekker aan het lopen bentquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:29 schreef winterstorm666 het volgende:
ik heb in de tussentijd wel weer met training begonnen
eerst een 5km testloop ie wonderbaarlijk goed ging
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/129794631
toen een paar dagen later een 10km test loop
ook die ging boven verwachting.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/129794656
en vandaag een 6 km
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/130139086
ik heb nog een paar schoenen erbij gekregen.
puma bioride. de zool is zo gevormd dat je automatisch land op je middenvoet/voorvoet.
en dat loopt me toch een partij lekker..
nog even doortrainen tot de zevenheuvelenloop volgende week en dan vol in training voor maart.
na drie weken stil zitten ben ik weer letterlijk en figuurlijk weer in de running.
Hoi allemaal!
Ik ga hardlopen oppakken. Ik heb geen geweldige (lees: virtueel niet bestaande) conditie en wil eigenlijk m'n lichaam voorbereiden voor een lange hike (meer wandelen dan hardlopen), wat dus een andere tak van sport is eigenlijk. Maar dat oefen je niet zomaar ivm de tijd dat dat kost. Hardlopen moet een goed alternatief zijn. Ik ga starten met zo'n oefenschema voor beginners.
Gr!
RijstFok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Het is gewoon een klein cadeautje erbij voor de leuk. Als ze niet goed zitten ruilen we ze om voor een ander paar en als hij plezier heeft in het lopen zorg ik er echt wel voor dat hij zo snel mogelijk goede schoenen laat aanmeten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, dan nog lijkt het me wel fijner om zelf je (al dan niet goedkopere) hardloopschoenen te kopen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Wie niet dan? Ik verwacht DJMO (geen idee OF ze nog loopt) maar wie is nummer twee dan?quote:vrijdag 9 november 2012 @ 09:03 • 245
rechtsedirecte
Kijkend naar de wie loopt waar spoiler hebben we met z'n allen een rustig wedstrijd weekendje... 3 namen op het lijstje![]()
Die opmerking is gemaakt voordat Quoi en ik zijn toegevoegd aan de OPquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wie niet dan? Ik verwacht DJMO (geen idee OF ze nog loopt) maar wie is nummer twee dan?F means you're fucked![]()
Succes!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
Hoi allemaal!
Ik ga hardlopen oppakken. Ik heb geen geweldige (lees: virtueel niet bestaande) conditie en wil eigenlijk m'n lichaam voorbereiden voor een lange hike (meer wandelen dan hardlopen), wat dus een andere tak van sport is eigenlijk. Maar dat oefen je niet zomaar ivm de tijd dat dat kost. Hardlopen moet een goed alternatief zijn. Ik ga starten met zo'n oefenschema voor beginners.
Gr!
RijstIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hoi! Welkom!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
Hoi allemaal!
Gr!
Rijst
Ja doei.![]()
Welkom en veel plezierquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
Hoi allemaal!
Gr!
Rijst
Bouw het rustig op, luister naar je lichaam, zorg voor goede schoenen. Als het bevalt kun je wellicht ook kijken naar trailrunning. Dat lijkt me iig ook wat je met hiken bedoelt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
Hoi allemaal!
Gr!
RijstJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Aha.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die opmerking is gemaakt voordat Quoi en ik zijn toegevoegd aan de OP
Ik weet dat dit een gevoelige vraag is voor sommige maar loopt ze eigenlijk nog??
M.a.w. zou ze haar doel nog kunnen halen??
En welkom rijsttafel!![]()
![]()
Op vraag 1 heb ik geen antwoord.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Aha.
Ik weet dat dit een gevoelige vraag is voor sommige maar loopt ze eigenlijk nog??
M.a.w. zou ze haar doel nog kunnen halen??
Op vraag 2 heb ik al tijden een antwoord
Hello, dat is eigenlijk ook de reden dat ik hardloop.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
Hoi allemaal!
Gr!
Rijst
Ik vind de inspanning van hardlopen vergelijkbaar met steil bergop lopen in bv. de Alpen.
Maar ondertussen vind ik hardlopen an sich al zo leuk dat ik daarvoor ook doelen stel. De goede conditie voor m'n bergsport is dan mooi meegenomen.
♫![]()
quote:quote:quote:Thx allemaal!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bouw het rustig op, luister naar je lichaam, zorg voor goede schoenen. Als het bevalt kun je wellicht ook kijken naar trailrunning. Dat lijkt me iig ook wat je met hiken bedoelt.
Trailrunning bedoel ik niet, hoewel me dat ook z'n charmes lijkt te hebben is dat niet wat ik bedoel. Waar ik naartoe wil werken is meerdere maanden met rugzak 30+ km per dag te lopen. (bijv om de [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Appalachian_Trail]Appalachian Trail/url] te lopen)Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Tof! Als je nog tips hebt oid hoor ik ze altijd graag. Maar het is dus wel een redelijke voorbereiding denk je, alhoewel niet helemaal hetzelfde?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef knep het volgende:
[..]
Hello, dat is eigenlijk ook de reden dat ik hardloop.
Ik vind de inspanning van hardlopen vergelijkbaar met steil bergop lopen in bv. de Alpen.
Maar ondertussen vind ik hardlopen an sich al zo leuk dat ik daarvoor ook doelen stel. De goede conditie voor m'n bergsport is dan mooi meegenomen.
Zou net rot zijn als je op een vakantie na een week ofzo wandelen een ontsteking krijgt door overbelasting ofzo.. wat je had kunnen voorkomen misschien door hard te lopen af en toe. Tenminste, dat is hoe ik er als relatieve leek (wel eerder wandelvakantie gedaan maar niet langer dan een week) tegenaan kijk.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
7k morgen in 32 minuten![]()
Ik heb echt heel veel zin om te lopen morgen. Vandaag niet gelopen en heb enorm veel potentiele energie in mijn benen![]()
![]()
Ik heb er ook zin inquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:54 schreef Quoi het volgende:
7k morgen in 32 minuten![]()
Ik heb echt heel veel zin om te lopen morgen. Vandaag niet gelopen en heb enorm veel potentiele energie in mijn benen
Tja, het blijft een kwestie van conditie en lichamelijke gewenning van spieren en gewrichten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tof! Als je nog tips hebt oid hoor ik ze altijd graag. Maar het is dus wel een redelijke voorbereiding denk je, alhoewel niet helemaal hetzelfde?
Zou net rot zijn als je op een vakantie na een week ofzo wandelen een ontsteking krijgt door overbelasting ofzo.. wat je had kunnen voorkomen misschien door hard te lopen af en toe. Tenminste, dat is hoe ik er als relatieve leek (wel eerder wandelvakantie gedaan maar niet langer dan een week) tegenaan kijk.
Alles hangt natuurlijk ook af van het soort parcours, je snelheid, bepakking, etc...
Hardlopen helpt om je conditie op te vijzelen maar 7km hardlopen is weer iets anders als 30km wandelen met 1000hm.
♫![]()
Ow Yur... ja die is in een compleet andere leaguequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ikke nieEne YUR...
Ik tel er denk ik 10 minuutjes bij op
Ik ga morgen of zondag lopen. 10K of 12K.![]()
Lekker bezig weerquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow Yur... ja die is in een compleet andere league
![]()
Ik zie nu dat het inschrijfgeld voor morgen 1 euro isKrijg je ook nog een watertje onderweg (als je die zou willen
) en een sportdrankje naderhand. Geweldig
![]()
![]()
Dat dat nog kan he? Briljantquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef Quoi het volgende:
Ik zie nu dat het inschrijfgeld voor morgen 1 euro isKrijg je ook nog een watertje onderweg (als je die zou willen
) en een sportdrankje naderhand. Geweldig
Net terug van Runnersworld! Schoenen laten aanmeten, voelde mij wel apart om door die winkel te rennen haha
Mijn vermoeden werd bevestigd, idd overpronatie, maar wel minder erg dan ik dacht. Het zijn asics geworden, GT-2170haha. Zat tussen die en nog een paar brooks te twijfelen, maar deze voelde toch wat lekkerder aan.
Maar dan met paarsachtige details!![]()
Ook maar meteen een paar hardloopsokken meegenomen.![]()
dat type heb ik ook, lopen echt heerlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef Miezziej het volgende:
Net terug van Runnersworld! Schoenen laten aanmeten, voelde mij wel apart om door die winkel te rennen haha
Mijn vermoeden werd bevestigd, idd overpronatie, maar wel minder erg dan ik dacht. Het zijn asics geworden, GT-2170haha. Zat tussen die en nog een paar brooks te twijfelen, maar deze voelde toch wat lekkerder aan.
[ afbeelding ]
Ook maar meteen een paar hardloopsokken meegenomen.![]()
![]()
Laat je die schnitzel maar staan danquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow Yur... ja die is in een compleet andere league
![]()
![]()
Wij zijn fier op uquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
Jeuj, een reflecterend hesje in de pocket.
Ik zou ook wel eens op een baan willen lopen. Kijken of het wat is
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat een toffe schoenenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar meteen een paar hardloopsokken meegenomen.dat gaat leuk worden!!
Mijn buuf had - ieieieieieieieieh!! - m'n Zalando-bestelling aangenomen! En nu heb ik dus een nieuwe sport-BH, een nieuw shirtje en een capvan het shirt heb ik de M gehouden, de L gaat terug. Die zit veel te los.
I has a happy
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Top! Ha, ik wist wel dat je een M nodig zou hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat een toffe schoenendat gaat leuk worden!!
Mijn buuf had - ieieieieieieieieh!! - m'n Zalando-bestelling aangenomen! En nu heb ik dus een nieuwe sport-BH, een nieuw shirtje en een capvan het shirt heb ik de M gehouden, de L gaat terug. Die zit veel te los.
I has a happy![]()
![]()
Ja, de L zou ook wel kunnen, maar die is nu al vrij los. Dus de M it isquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Top! Ha, ik wist wel dat je een M nodig zou hebben![]()
Nieuwe gear is fijnnu ben ik helemaal vakantie-klaar!
En morgen lekker rennen. Ik heb geen spijt van m'n extra rustdag woensdag, volgens mij is het wel goed geweest voor m'n enkel. En hoe gaat t met jou?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed om te horenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:46 schreef Arquero het volgende:
[..]
dat type heb ik ook, lopen echt heerlijk![]()
![]()
Als het maar lekker was, tochquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Een halve zak chocolade kruidnoten op... dat wordt rennen morgen![]()
Ik heb ze net laten liggen, in de AH. Nu ben ik trots op mezelf en baal ik stiekum ook een beetje
Schnitzel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:47 schreef Arquero het volgende:
[..]
Laat je die schnitzel maar staan dan![]()
![]()
Ik ben enorm benieuwd naar je loopjes in verweggistanquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, de L zou ook wel kunnen, maar die is nu al vrij los. Dus de M it is![]()
Nieuwe gear is fijnnu ben ik helemaal vakantie-klaar!
En morgen lekker rennen. Ik heb geen spijt van m'n extra rustdag woensdag, volgens mij is het wel goed geweest voor m'n enkel. En hoe gaat t met jou?![]()
Doe je ook je Garmin aan in het vliegtuig?
Ik ga morgen meedoen met de loopgroep, een fartlek. Lekker om mee te starten weer
EN! Ik ga lekker fotoᷰᷰs maken bij de wedstrijd![]()
![]()
Waar-wat-wie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben enorm benieuwd naar je loopjes in verweggistan![]()
Ik ga morgen meedoen met de loopgroep, een fartlek. Lekker om mee te starten weer
EN! Ik ga lekker fotoᷰᷰs maken bij de wedstrijd![]()
Een hele goede inderdaad. Ik hoop dat ze nog een nieuw rolletje heeft, want die er nu in zit is bijna volquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Quoi het volgende:
Damn, ik ben niet de meest fotogenieke loper![]()
Maar GotC heeft vast een heeeeeele goeie cameraF means you're fucked![]()
Jij weet ook niet wat je wilt he....je lijkt wel een vrouwquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag trouwens weer in de OP bij de bruggenloop.F means you're fucked![]()
Daarom de chocolade kruidnoten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt he....je lijkt wel een vrouw![]()
Neem nog een lekker kopje thee er bijquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarom de chocolade kruidnoten.F means you're fucked![]()
Done. Laatste keer dat we je erbij/ uit halen: je loopt m, geblesseerd of nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag trouwens weer in de OP bij de bruggenloop.![]()
![]()
Ik kan m'n Garmin wel aanzetten in het vliegtuig, maar hij redt de hele vlucht nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben enorm benieuwd naar je loopjes in verweggistan![]()
EN! Ik ga lekker fotoᷰᷰs maken bij de wedstrijdTenminste niet op de longhaul vlucht. Maar op de korte vlucht kan ik m wel eens aanzetten ja
Naar 7heuvelen neem ik ook m'n camera meede èchte camera dan he, niet alleen m'n iPhone
Maar da'squote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zit nu ff aan een 43... eigenlijk ook wijvenmeukHebben wij ook nog staan...hmmmmmmm.....
Wat voor heb jij?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan m'n Garmin wel aanzetten in het vliegtuig, maar hij redt de hele vlucht nietTenminste niet op de longhaul vlucht. Maar op de korte vlucht kan ik m wel eens aanzetten ja
Naar 7heuvelen neem ik ook m'n camera meede èchte camera dan he, niet alleen m'n iPhone
![]()
![]()
Jeejjjjj..... Ik heb net 6,5 km gelopen in 42.31![]()
Ik zat op de 5 km, maar had zin om los te gaan. Nu gaar op de bank met wijn haha, lekker gezond, not!
Wel gezonde slaai gegeten verder :pSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Een Olympus E-500, een voor D-SLR camera's praktisch antiek ding, want uit 2005quote:Maar ik ben er nog steeds heel blij mee!
En ik heb ergens nog een Olympus Mjiu-400 liggen... Maar waar die is, en of die het nog doet...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Slaai is saladequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Manual het volgende:
[..]
Dat moest waarschijnlijk Vlaai zijnmaaltijdsalade in dit geval.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ok daar ga ik. Evy les 1![]()
Toedeloe mensjensFok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
(kiek 'um goan)Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Vraag1... Ja,maar volgens mij heel weinig
Vraag2... Dat heeft ze uit haar hoofd gezet.
enne... Welkom alle nieuwe posters!
Welkom terug Winterstorm!*O*'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Morgen oefenen met rugzak op,zal ook mijn mobieltje er in proberen er in te stoppen voor wat pics tijdens mijn heuvelloop.... Geen zeven maar een,maar wel een hele hoge..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ooh loopfoto's![]()
Is misschien ook wel een leuk idee voor morgen! Ik ga toch niet zo ver, maar wel in het park[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Er zijn weer wat extra foto's (van bepaalde iemanden hier) geplaatst op de site van haagatletiek.nl. Ik sta er helaas niet bijGeef niets. Ik Photoshop mijzelf er wel in
![]()
![]()
heb wel zin in de 7hills maar ben wel ongerust met de 3 weken ingeplande rust in de voorbereiding.
langste afstand tot nu toe is een 13.6 km trailrun 4 weken geleden.
halen ga ik het wel . alleen een fatsoenlijke tijd neerzetten ben ik wel bang voor.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik denk dat ik 's middags pas ga. 's Ochtends met Molly naar de dierenarts voor de jaarlijke prikken. Dat wordt nog een groot drama in de bus
Kzie 'm nie??quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Nog één ninja-edit en hij is goed Swets!![]()
Zin en plezier is het belangrijkstequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef winterstorm666 het volgende:
heb wel zin in de 7hills maar ben wel ongerust met de 3 weken ingeplande rust in de voorbereiding.
halen ga ik het wel . alleen een fatsoenlijke tijd neerzetten ben ik wel bang voor.
Dat heb ik ook met de bruggenloop. 1:30 gaat 'm nu echt niet worden vrees ik. Ben al blij als ik in 1:45 over de finish kom.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef winterstorm666 het volgende:
halen ga ik het wel . alleen een fatsoenlijke tijd neerzetten ben ik wel bang voor.![]()
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh loopfoto's![]()
Is misschien ook wel een leuk idee voor morgen! Ik ga toch niet zo ver, maar wel in het park
Oh, hier ook hoor! Alleen de omgevingquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgenochtend uit bed een crackertje, de HR belt onder rm'n moobs knopen en gaanJa doei.![]()
Gd ik denk ik zet een mp3 op m'n speler en ik ben weg. Lukt niet. Of ik hoor gekraak of hij loopt na 3 min vast of wat.Dit is een teken..
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
ja dat klopt inderdaad wel. maar mijn wedstrijdkaraktertje zeurt in mijn andere oor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zin en plezier is het belangrijkste
toch misschien even tijdelijk verdoven hahahome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Even uitschakelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ja dat klopt inderdaad wel. maar mijn wedstrijdkaraktertje zeurt in mijn andere oor.
toch misschien even tijdelijk verdoven hahahet moest deze keer maar een fun-run worden
volgende keer weer een race
Niet zeiken, lopen. Zonder mp3 kan het ook. Huphup!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef rijsttafel het volgende:
Gd ik denk ik zet een mp3 op m'n speler en ik ben weg. Lukt niet. Of ik hoor gekraak of hij loopt na 3 min vast of wat.Dit is een teken..
(lief bedoeld he, ik ga hier als n00b zijnde niet meteen mensen afzeiken, dat komt later)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
yes miss guppy!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Even uitschakelenhet moest deze keer maar een fun-run worden
volgende keer weer een race
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:
Wij staan er bijquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:15 schreef Manual het volgende:
Er zijn weer wat extra foto's (van bepaalde iemanden hier) geplaatst op de site van haagatletiek.nl. Ik sta er helaas niet bijGeef niets. Ik Photoshop mijzelf er wel in
Volgens mij doe ik iets illegaal dus ik laat mij daar niet over uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Je kent ons? Kennen wij jou? Vertel vertel!![]()
![]()
Wil net zeggen: je loopt op het strand....en lacht!quote:![]()
Ik krijg het weer koud als ik naar die foto's kijk. Geeft het sfeertje wel weer![]()
![]()
Vind jij dat een roze broek echt iets voor een illegaal is?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef Manual het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik iets illegaal dus ik laat mij daar niet over uitF means you're fucked![]()
Zit jij nu te vissen naar wie ik mogelijk kan zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Vind jij dat een roze broek echt iets voor een illegaal is?![]()
Ik heb vissen nooit leuk gevonden. Geen geduld voor...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:46 schreef Manual het volgende:
[..]
Zit jij nu te vissen naar wie ik mogelijk kan zijn?F means you're fucked![]()
Bizar he?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wil net zeggen: je loopt op het strand....en lacht!![]()
Ik krijg het weer koud als ik naar die foto's kijk. Geeft het sfeertje wel weer![]()
![]()
![]()
Vandaar hardlopen? Het is allemaal niet zo spannend. Ik ken alleen jou en slechts van een foto. Ik was mijn username alleen zatquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb vissen nooit leuk gevonden. Geen geduld voor...![]()
![]()
Dat is mij ook wel eens overkomenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Manual het volgende:
[..]
Vandaar hardlopen? Het is allemaal niet zo spannend. Ik ken alleen jou en slechts van een foto. Ik was mijn username alleen zat
Hahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet zeiken, lopen. Zonder mp3 kan het ook. Huphup!
(lief bedoeld he, ik ga hier als n00b zijnde niet meteen mensen afzeiken, dat komt later)
Bedankt
Ik snap de hint.
Maar het was uiteindelijk gelukt. Was betrekkelijk eenvoudig, maar ik zie mezelf eerlijk gezegd nog niet over pakweg 2 maanden 5km rennen.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
En als je volhoudt is dat toch echt het geval.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
HahaBedankt
Ik snap de hint.
Maar het was uiteindelijk gelukt. Was betrekkelijk eenvoudig, maar ik zie mezelf eerlijk gezegd nog niet over pakweg 2 maanden 5km rennen.![]()
We zullen zien. (heeft twee betekenissen hierquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En als je volhoudt is dat toch echt het geval.)
Ik kom anders hier wel wat motivatie halen.
Gisteren, 2 maanden geleden, kon ik nog geen 3 min. achter elkaar hardlopen zonder "dood" te gaan en nu doe ik 10km lopen in 55 minuten. Ik had dat nooit, nooit voor mogelijk gehoudenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
We zullen zien. (heeft twee betekenissen hier)
Ik kom anders hier wel wat motivatie halen.Zet hem op, hou vol en ga ervoor...toon karakter, ruggegraad en doorzettingsvermogen!
![]()
![]()
Laten we dat nou niet als voorbeeld nemen, want da's wel erg snel --> 2 maanden! 10k!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef Manual het volgende:
[..]
Gisteren, 2 maanden geleden, kon ik nog geen 3 min. achter elkaar hardlopen zonder "dood" te gaan en nu doe ik 10km lopen in 55 minuten. Ik had dat nooit, nooit voor mogelijk gehoudenZet hem op, hou vol en ga ervoor...toon karakter, ruggegraad en doorzettingsvermogen!
![]()
en je doet geheimzinnig![]()
![]()
Hoeveel graad is je rug?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef Manual het volgende:
[..]
Gisteren, 2 maanden geleden, kon ik nog geen 3 min. achter elkaar hardlopen zonder "dood" te gaan en nu doe ik 10km lopen in 55 minuten. Ik had dat nooit, nooit voor mogelijk gehoudenZet hem op, hou vol en ga ervoor...toon karakter, ruggegraad en doorzettingsvermogen!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nice!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef Manual het volgende:
[..]
Thx. Ik hou mezelf voor dat het voor een goed doel is, dan lukt het wel, I guess.
Ik had zo'n reactie verwacht, maar ik voel mij prima, af en toe spierpijn en géén blessures. Ik heb netjes c2k gevolgd tot de 5k en verder luister ik goed naar mijn lichaamquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Laten we dat nou niet als voorbeeld nemen, want da's wel erg snel --> 2 maanden! 10k!![]()
en je doet geheimzinnig![]()
Ik realiseer mij wel, zonder mijzelf op de borst te kloppen, dat dit allemaal afhankelijk is van de persoon.
Verder: wat Murmeli zegt: niet zeiken, lopen, maar dan wel met goede opbouw door een mp3 of loop app![]()
![]()
O nee joh maakt niet uit hoor, iedereen lekker doen wat 'ie zelf wilquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:29 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik had zo'n reactie verwacht, maar ik voel mij prima, af en toe spierpijn en géén blessures. Ik heb netjes c2k gevolgd tot de 5k en verder luister ik goed naar mijn lichaam
Ik realiseer mij wel, zonder mijzelf op de borst te kloppen, dat dit allemaal afhankelijk is van de persoon.
Verder: wat Murmeli zegt: niet zeiken, lopen, maar dan wel met goede opbouw door een mp3 of loop appIk ben gewoon verbaasd omdat mijn 0-5k schema destijds al 9 weken duurde.
![]()
rennen is...
terwijl normale mensen nu aan het bedenken zijn hoeveel en waar ze wat gaan drinken zit ik een route te plannen en te hopen dat mn vriendin zo thuis is...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
netjes, in 2 maanden naar 10 k! mooie mijlpaal
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik lieg een klein beetje. Ik heb het gevolgd tot ik 25 minuten zou moet kunnen lopen (week 7). Week 9 is 30 minuten. Dat vind ik te verwaarlozen. Vanaf dat moment heb ik mijn eigen plan getrokken en alleen geluisterd naar mijn lichaamquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
O nee joh maakt niet uit hoor, iedereen lekker doen wat 'ie zelf wilIk ben gewoon verbaasd omdat mijn 0-5k schema destijds al 9 weken duurde.
![]()
![]()
1,5 maandquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
HahaBedankt
Ik snap de hint.
Maar het was uiteindelijk gelukt. Was betrekkelijk eenvoudig, maar ik zie mezelf eerlijk gezegd nog niet over pakweg 2 maanden 5km rennen.![]()
![]()
Good jobquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zie je!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik lieg een klein beetje. Ik heb het gevolgd tot ik 25 minuten zou moet kunnen lopen (week 7). Week 9 is 30 minuten. Dat vind ik te verwaarlozen. Vanaf dat moment heb ik mijn eigen plan getrokken en alleen geluisterd naar mijn lichaam![]()
Hey, ieder zijn eigen opbouw![]()
![]()
Misschien wel leuk ter motivatie om een doel te stellen voor mezelf. Het lijkt me wel wat om voor oud en nieuw die 5km te kunnen lopen. Volgens Evy podcast schema duurt het 10 weken, maar kan ik denk wel hier en daar 4 keer per week ipv 3 keer. Moet lukken. Ik k bedoel ik ben geen dikzak en heb ook niet de meest verschrikkelijke conditie.quote:We zullen zien.
You nasty..quote:![]()
Ik zei ook: "Het is allemaal afhankelijk van de persoon". Daarnaast zei ik dat ik luister naar mijn lichaam, wat belangrijk is![]()
![]()
De podcast met Renate is in 6 weken naar 5kmquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Misschien wel leuk ter motivatie om een doel te stellen voor mezelf. Het lijkt me wel wat om voor oud en nieuw die 5km te kunnen lopen. Volgens Evy podcast schema duurt het 10 weken, maar kan ik denk wel hier en daar 4 keer per week ipv 3 keer. Moet lukken. Ik k bedoel ik ben geen dikzak en heb ook niet de meest verschrikkelijke conditie.We zullen zien.
En mijn conditie was wel verschrikkelijk![]()
![]()
Zal eens zoekenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
De podcast met Renate is in 6 weken naar 5km
En mijn conditie was wel vreselijkTHx!
Ahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zocht op "running coach" via de torrentsites
Ik heb ook gezocht![]()
Ik vind Evy toch sympathiekerIk knip wel hier en daar wat lessen weg of ik stop er meer in de week. Gaat goed komen, dan moet het ook voor Oud&Nieuw nog wel lukken. (tenzij er 4 weken sneeuw ligt ofzo
)
Wat jij wil, uiteraardquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:19 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb ook gezocht![]()
Ik vind Evy toch sympathieker![]()
Ik houd wel van strenge dames![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Wat jij wil, uiteraard
Ik houd wel van strenge dames![]()
Knap in ieder geval dat je het is gelukt!
Ik verbaasde mezelf ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
Knap in ieder geval dat je het is gelukt!![]()
![]()
![]()
Het zou mij ook verbazen. Dit is niet de eerste keer dat ik aan hardlopen begin, alleen de andere keren begon ik gewoon te rennen tot ik helemaal bekaf was. Niet de juiste aanpak, zo blijkt. Nu vond ik dus eerst dit topic. Met die intervallen is het een stuk relaxter.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
vergeet het leren zweepje niet!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Wat jij wil, uiteraard
Ik houd wel van strenge dameskap nah![]()
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh loopfoto's![]()
Is misschien ook wel een leuk idee voor morgen! Ik ga toch niet zo ver, maar wel in het park
Is ook leuk tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 05:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 10 november 2012 05:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik fiets straks naar het bos en ga een rondje lopen/trailen doen. Omdat het kan.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ook op de vroege ochtend moet ik glimlachen om die naam/dat woord.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:26 schreef GotC het volgende:
[..]
En goedemorgen allenzo lekker fartlek
Mogge![]()
Veel plezier vandaag mensen die gaan lopen.
Ga straks samen met mn dochter ff stukje rennen. Ik heb haar voorgesteld om op 10 maart in Den Haag de 2,5 kilometer te lopen. Vond ze helemaal geweldig![]()
![]()
Ooh wat leuk!
Vorige x hardlopen zonder eten ging moeizaam. Nu wil ik even een banaan eten van te voren. Maar moet ik dan een half uur/ uur wachten tot ik begin of gelijk gaan voor optimale verbranding en verbruik in de spieren?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik denk dat een half uurtje wel genoeg is. Maar dat is ook weer voor iedereen verschillend. Een beetje trail and error dus.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik kan een banaan of appel wel eten vlak voor ik vertrek, geen last van met lopen (behalve dat ik ga boeren van banaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Vorige x hardlopen zonder eten ging moeizaam. Nu wil ik even een banaan eten van te voren. Maar moet ik dan een half uur/ uur wachten tot ik begin of gelijk gaan voor optimale verbranding en verbruik in de spieren?)
![]()
Grappige typo op deze manier. Of juist niet. Als het sowieso een error is tijdens m'n trail. Maar ik zal eens een klein half uurtje wachten en dan idd gissen of missen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat een half uurtje wel genoeg is. Maar dat is ook weer voor iedereen verschillend. Een beetje trail and error dus.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hahaha, ik had m niet eens gezienquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Grappige typo op deze manier. Of juist niet. Als het sowieso een error is tijdens m'n trail. Maar ik zal eens een klein half uurtje wachten en dan idd gissen of missen.
De komende weken op dinsdag en donderdag weer proberen de draad van het hardlopen op te pakken. Ik kijk er wel enorm naar uit. Iets van een half jaar niet gelopen, dus de enige basisconditie moet er nog wel zijn..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
ik zag net ook een paar foto's van yours truly van de HM van afgelopen weekend, staat het in flash (of suks of suks) op de website dus geen copy pastequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
yuk,bananenboeren tijdens het rennen zijn echt smerigquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:53 schreef Shravani het volgende:
[..]
ik kan een banaan of appel wel eten vlak voor ik vertrek, geen last van met lopen (behalve dat ik ga boeren van banaan)
haha inderdaad! daarom eet ik nu een appel voor ik ga rennenquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yuk,bananenboeren tijdens het rennen zijn echt smerig![]()
![]()
Wat ging het lopen fijnIn het bos is zoveel fijner en leuker als op de weg! Je moet alleen wel goed voor je kijken.
http://www.endomondo.com/workouts/iNECeZgvuK0
![]()
Volgende week alweer laatste week Evy 5km! Dan even een maandje ofzo focussen op interval/snelheid.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik welquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Goedemorgen hardlopers!
Iedereen lekker aan het genieten van het weekend ?net terug van de dierenarts met ons konijn, en nu snel een workout in m'n Garmin laden en wegwezen!
Lekker gemodderd Daywalker
Yup. Morgen maar de borstel erlangs. Hoe is het met broer konijn?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik welnet terug van de dierenarts met ons konijn, en nu snel een workout in m'n Garmin laden en wegwezen!
Lekker gemodderd DaywalkerJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat ging het lopen fijnIn het bos is zoveel fijner en leuker als op de weg! Je moet alleen wel goed voor je kijken.
http://www.endomondo.com/workouts/iNECeZgvuK0
[ afbeelding ]
Volgende week alweer laatste week Evy 5km! Dan even een maandje ofzo focussen op interval/snelheid.Succesquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik welnet terug van de dierenarts met ons konijn, en nu snel een workout in m'n Garmin laden en wegwezen!
Lekker gemodderd Daywalker![]()
Ik heb gister mijn snelste kilometer ooit gelopen, 4:45 (in minuten)
![]()
Absoluut! Leuke route om ook gewoon te wandelen met spiegelreflexcamera (die ik helaas niet heb). Soms met hardlopen wel tricky met dat blad. Je weet niet wat er onder zit. Maar dat heeft ook z'n charmes, beetje on the edgequote:Op zaterdag 10 november 2012 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Daywalker, mooi rondje![]()
Het is daar nu vast prachtig met de laatste herfstkleuren nog aan de bomen
zakte 2x goed weg. Gelukkig geen blessures.
Jij al klaar met Evy?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga vanmiddag voor mijn een na laatste lesje EvyHoop wel dat het beter gaat dan van de week, anders gooi ik er toch nog ff een herhaling van de laatste 2 weken tegenaan
En ik was van plan morgen 15-20 km te gaan wandelen, misschien toch maar de berg op dan jaMét DSLR dan dus wellicht
![]()
![]()
Mooizo! Neem je tijdquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga vanmiddag voor mijn een na laatste lesje EvyHoop wel dat het beter gaat dan van de week, anders gooi ik er toch nog ff een herhaling van de laatste 2 weken tegenaan
wat zijn je plannen hierna? Meen dat jij ook snelheid wou trainen? Of ga je door naar 10?
Ik wil in eerste instantie de 5k er goed in hebben en met iets meer snelheid als dat lukt. En dan wel door naar de 10 ja. Gewoon omdat dat mijn mogelijkheden wat groter worden. Ook qua wedstrijdjes (5 mijl bijv.)quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooizo! Neem je tijdwat zijn je plannen hierna? Meen dat jij ook snelheid wou trainen? Of ga je door naar 10?
![]()
Trainer: 'Ok, wie gaat er morgen die cross lopen? Niemand? Mooi, ipv een fartlek gaan we een LDL doen met wat versnellingen. En we gaan lekker op paardenpaden/op het strand lopen'
Nou. Daar had ik me niet op voorbereid. Ging wel goed, vooral aangezien:
-1e training na LVML
-Nog steeds verkouden
-Met de snellere groep mee was
http://www.endomondo.com/workouts/rvXRGPv3XiY
Het ging gewoon gedeeltelijk over het LVML parcours.
![]()
Oh prima hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Yup. Morgen maar de borstel erlangs. Hoe is het met broer konijn?ze mocht voor d'r jaarlijkse vaccinatie, en ze heeft zich weer flink misdragen in de bus
Gmtaquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wil in eerste instantie de 5k er goed in hebben en met iets meer snelheid als dat lukt. En dan wel door naar de 10 ja. Gewoon omdat dat mijn mogelijkheden wat groter worden. Ook qua wedstrijdjes (5 mijl bijv.)al doe ik het niet om de wedstrijden. Ja een wedstrijd tegen mezelf. Lekker grenzen verleggen.
(ooit een HM)
Paar jaar terug liep ik de route die ik nu liep met kameraad en hond en waren we blij dat we in de auto terug gingen. Nu liep ik m anderhalf x en wou ik hem nog wel een keer lopen.
Zo mooi kan het zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik doe het ook niet óm de wedstrijden, maar het lijkt me wel heel leuk om mee te kunnen doen als ik daar zin in hebquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gmtaal doe ik het niet om de wedstrijden. Ja een wedstrijd tegen mezelf. Lekker grenzen verleggen.
(ooit een HM)
Paar jaar terug liep ik de route die ik nu liep met kameraad en hond en waren we blij dat we in de auto terug gingen. Nu liep ik m anderhalf x en wou ik hem nog wel een keer lopen.
Zo mooi kan het zijn.Gewoon omdat je dan een soort 'bewijs' hebt dat je het kan
![]()
En ik heb nog nooit een medaille gewonnenik wil zo graag een medaille
![]()
Lekker is dat he als je merkt dat je zo veel fitter bent geworden.Dat had ik heel sterk toen ik boven op de Snowdon stond
Trots op mezelf dat ik het kon, volhield en dat het zo goed voelde!
![]()
Have funquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:40 schreef YUR het volgende:
Zo...tas inpakken om straks richting Schipluiden te gaan. Heb er zin in!![]()
![]()
Succes en veel plezier!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:40 schreef YUR het volgende:
Zo...tas inpakken om straks richting Schipluiden te gaan. Heb er zin in!![]()
Herkenbaar ik doe het ook niet om de wedstrijden. Wedstrijden heen wel om pr's neer te zetten. De andere lopers kunnen je motiveren om net dat beetje extra te geven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet óm de wedstrijden, maar het lijkt me wel heel leuk om mee te kunnen doen als ik daar zin in hebGewoon omdat je dan een soort 'bewijs' hebt dat je het kan
![]()
![]()
Lekker is dat he als je merkt dat je zo veel fitter bent geworden.Dat had ik heel sterk toen ik boven op de Snowdon stond
![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Herkenbaar ik doe het ook niet om de wedstrijden. Wedstrijden heen wel om pr's neer te zetten. De andere lopers kunnen je motiveren om net dat beetje extra te geven.![]()
![]()
Plus de hele sfeer er omheen. Mensen die langs de kant staan, muziek de wordt gespeeld, van alles. Echt leukquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Herkenbaar ik doe het ook niet om de wedstrijden. Wedstrijden heen wel om pr's neer te zetten. De andere lopers kunnen je motiveren om net dat beetje extra te geven.![]()
![]()
Dat is niet bij elk evenement zo hoor. Bij de nurnburgringlauf staat er nauwelijks iemand langs de kant. Ook bij de hoge veluweloop stond er niemand langs de kant. Dat geeft niks de omgeving is er mooi genoeg.
Maar inderdaad de sfeer is meestal ook leuk en motiverend.![]()
Schrijf je gewoon ook in voor de CPCquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet óm de wedstrijden, maar het lijkt me wel heel leuk om mee te kunnen doen als ik daar zin in hebGewoon omdat je dan een soort 'bewijs' hebt dat je het kan
![]()
![]()
superleuke medaille, vorig jaar was dat m'n eerste
ben er nog steeds heel trots op, en dit jaar komt er eentje van de CPC bij
Wat en waar is dat??quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Schrijf je gewoon ook in voor de CPCsuperleuke medaille, vorig jaar was dat m'n eerste
ben er nog steeds heel trots op, en dit jaar komt er eentje van de CPC bij
Ik ga iig oudjaarsdag in Almelo lopen met mijn schoonpa (als het goed is iig)
Geen idee of er een medaille bij hoort, hoop het wel
Zie het al, Den Haag. Beetje uit de buurt voor mij, heb er (nog) niet zo'n reis voor overKomt misschien nog.
![]()
10 maart in Den Haagquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat en waar is dat??Ik ga iig oudjaarsdag in Almelo lopen met mijn schoonpa (als het goed is iig)
je kunt kiezen uit 5, 10 en 21km en ik vond het erg geslaagd vorige keer
Komt misschien nog wel een keerer zijn ook genoeg leuke lopen bij jou in de buurt vast! De BtB in Arnhem is ook leuk (alleen dit jaar verzengend heet
)
Den Haag is trouwens ook niet voor mij in de buurt, maar ik vind het zo leuk
Ja omgeving Arnhem lijkt me ook leuk lopenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
10 maart in Den Haagje kunt kiezen uit 5, 10 en 21km en ik vond het erg geslaagd vorige keer
Komt misschien nog wel een keerer zijn ook genoeg leuke lopen bij jou in de buurt vast! De BtB in Arnhem is ook leuk (alleen dit jaar verzengend heet
)
Den Haag is trouwens ook niet voor mij in de buurt, maar ik vind het zo leuk
Ja, dat is dan wel weer leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
En je ontmoet er waarschijnlijk een hoop mensen hier uit dit topic.![]()
![]()
Ik heb ook gelopen net, en het was lekker! Zelfs een beetje warm! Nieuwe cap is goed bevonden, en ik heb onder de spoiler wat foto's gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Daar kun je het nog eens voor doen! Wij verwachten vanavond dan ook kneuterige foto's hequote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daar kun je het nog eens voor doen! Wij verwachten vanavond dan ook kneuterige foto's he![]()
![]()
Zo, ff rondje gedaan met m'n dochter.
"Als je moe bent, moet je het maar zeggen hoor, dan wandelen we wel even" zegt ze dan terwijl ze met een grote grijns naar me opkijkt![]()
![]()
/smeltquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:05 schreef Arquero het volgende:
"Als je moe bent, moet je het maar zeggen hoor, dan wandelen we wel even" zegt ze dan terwijl ze met een grote grijns naar me opkijkt
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:05 schreef Arquero het volgende:
"Als je moe bent, moet je het maar zeggen hoor, dan wandelen we wel even" zegt ze dan terwijl ze met een grote grijns naar me opkijktcute!
![]()
Kids hebben een oneindige put van energie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:05 schreef Arquero het volgende:
"Als je moe bent, moet je het maar zeggen hoor, dan wandelen we wel even" zegt ze dan terwijl ze met een grote grijns naar me opkijktJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Scheelt dat er nog een twentenaar hoogstwaarschijnlijk wel interesse heeft in zulke loopjes. Maar als je zou gaan dan gaat manlief ook vast wel mee ter aanmoediging?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat en waar is dat??Ik ga iig oudjaarsdag in Almelo lopen met mijn schoonpa (als het goed is iig)
Zie het al, Den Haag. Beetje uit de buurt voor mij, heb er (nog) niet zo'n reis voor overKomt misschien nog.
en toen verstapte ik me en stak r iemand een mes in mn knie..Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja mits hij niet moet handballen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Scheelt dat er nog een twentenaar hoogstwaarschijnlijk wel interesse heeft in zulke loopjes. Maar als je zou gaan dan gaat manlief ook vast wel mee ter aanmoediging?In dat geval is het wel gezellig als er iemand mee gaat
![]()
![]()
Sjees, vervelend! Ik ben daar altijd bang voor...quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:36 schreef Jumparound het volgende:
en toen verstapte ik me en stak r iemand een mes in mn knie..![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:36 schreef Jumparound het volgende:
en toen verstapte ik me en stak r iemand een mes in mn knie..au!
![]()
ik loop gelukkig nog. hardlopen is pijnlijk...quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:38 schreef Manual het volgende:
[..]
Sjees, vervelend! Ik ben daar altijd bang voor...
klote dat het op het verste punt is. in de miezerregen.
hoera voor mob. telefoons!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 13:36 schreef Jumparound het volgende:
en toen verstapte ik me en stak r iemand een mes in mn knie..![]()
Is het heel erg, of is een paar dagen rust genoeg denk je?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Auuuw. Goed behandelen..quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:36 schreef Jumparound het volgende:
en toen verstapte ik me en stak r iemand een mes in mn knie..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed dat je nog kan lopen. Hopen dat het snel hersteld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik loop gelukkig nog. hardlopen is pijnlijk...
klote dat het op het verste punt is. in de miezerregen.
hoera voor mob. telefoons!![]()
dat weet ik morgen...quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee![]()
Is het heel erg, of is een paar dagen rust genoeg denk je?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik duim voor je!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
+1quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb eindelijk oordopjes gevonden die passen én blijven zitten tijdens het hardlopen (kleine oortjes)Dan kan ik met Evy gaan lopen
Nu alleen nog even wachten tot de overbelasting van m'n voet helemaal weg is, en dan kan ik eindelijk echt gaan beginnen.Sterktequote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik heb van die dopjes die je achter je oren doet. Die kunnen er niet uit vallen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:48 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eindelijk oordopjes gevonden die passen én blijven zitten tijdens het hardlopen (kleine oortjes)Dan kan ik met Evy gaan lopen
Nu alleen nog even wachten tot de overbelasting van m'n voet helemaal weg is, en dan kan ik eindelijk echt gaan beginnen.
[..]
Sterkte![]()
Ja ik heb nu ook met van die haakjes, probleem was alleen altijd dat ze nooit in m'n oren pasten, omdat m'n oren daarvoor te klein zijn. Dat deed altijd na 1 minuut al pijn. Het zoeken van de juiste combinatie heeft wat tijd gekost.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:51 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik heb van die dopjes die je achter je oren doet. Die kunnen er niet uit vallen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook met van die haakjes, probleem was alleen altijd dat ze nooit in m'n oren pasten, omdat m'n oren daarvoor te klein zijn. Dat deed altijd na 1 minuut al pijn. Het zoeken van de juiste combinatie heeft wat tijd gekost.![]()
![]()
Ik loop eigenlijk sinds m'n nieuwe schoenen zonder muziek. Ik heb het nog niet echt gemist...
Ik wil met Evy gaan lopen, zodat ik niet nog eens een blessure oploop, dan zijn oortjes wel handigquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik loop eigenlijk sinds m'n nieuwe schoenen zonder muziek. Ik heb het nog niet echt gemist...
Is ook! Toen ik met Evy liep had ik ook oortjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil met Evy gaan lopen, zodat ik niet nog eens een blessure oploop, dan zijn oortjes wel handigmaar sinds een tijdje loop ik dus zonder muziek
Ik ben blij dat ik van Evy af ben.
Loopt veel lekkerder zonder die touwtjes aan je oren.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik ga daarna denk ik ook weer zonder oortjes lopenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook! Toen ik met Evy liep had ik ook oortjesmaar sinds een tijdje loop ik dus zonder muziek
Maar eerst maar eens volledig herstellen en dan voorzichtig beginnen met Evy. En misschien later nog eens een schema voor 5-10 km. Maar dat is toekomstmuziek.
JA WAT WIL JE NOU?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga daarna denk ik ook weer zonder oortjes lopenMaar eerst maar eens volledig herstellen en dan voorzichtig beginnen met Evy. En misschien later nog eens een schema voor 5-10 km. Maar dat is toekomstmuziek.
geintje
Ze heeft het nog niet nodig gehad, want ik ben heel gehoorzaamquote:Op zaterdag 10 november 2012 03:21 schreef zipper4u het volgende:
[..]
vergeet het leren zweepje niet!![]()
![]()
Sorryquote:![]()
Hee SUN ook hier?quote:
Kom je ook overal tegen
Ik ben bij les 2![]()
Maar die is voor morgen. Nu een stukkie fietsen.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hee SUN ook hier?
Kom je ook overal tegen
Ik ben bij les 2![]()
Maar die is voor morgen. Nu een stukkie fietsen.![]()
Ik ga nú les 29 doen![]()
![]()
![]()
Respect! Dat hoop ik romd oud & nieuw te doen.
Loop ze!
Ik ga fietsen! (naar de Bever)
Waaahhhdat ging stukken beter dan van de week
29 minuten rennen, met na 20 minuten 1 minuutje wandelen (ging een beetje snel dus moest echt ff op adem komen
) dus 30 minuten vol gemaakt
Zal straks mijn garmin uitlezen, ben benieuwd naar mijn pace. Oh en na even uitwandelen heb ik nog 3x 80meter sprint gedaan
![]()
![]()
Goed bezig Sunny
Topquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/iMdyxlsAFZktevreden mee
![]()
![]()
Zo, ik heb vandaag een wijze les geleerd. Vééél te hard gestart. De eerste km ging in 4.04, de tweede km ging in 4.14 (beide met wind tegen).
Net na het 2km-punt: *PATS!*
Hamstring he-le-maal strak!
Het gebeurde net na het punt waar mijn broertje langs de kant stond met zijn auto, dus ik heb besloten om mezelf niet helemaal stuk te maken. Ik ben uit de wedstrijd en in de auto gestapt, en mn broertje heeft me teruggebracht naar de start/finish.
Balen natuurlijk, maar ik denk dat ik de goede beslissing heb gemaakt.
Als ik mezelf aan mn plan had gehouden, was ik op basis van geschatte eindtijd gewoon tweede geworden.
Na het loopje nog wel heel gezellig met Quoi en vriend wat gedronken. Was tof
Ik heb een stijve!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer YUR! Maar goed dat je niet bent doorgelopen!Hoe is 't nu?
Nawww wat jammer... Wel verstandig though. Volgende keer beter!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:22 schreef YUR het volgende:
Zo, ik heb vandaag een wijze les geleerd. Vééél te hard gestart. De eerste km ging in 4.04, de tweede km ging in 4.14 (beide met wind tegen).
Net na het 2km-punt: *PATS!*
Hamstring he-le-maal strak!
Het gebeurde net na het punt waar mijn broertje langs de kant stond met zijn auto, dus ik heb besloten om mezelf niet helemaal stuk te maken. Ik ben uit de wedstrijd en in de auto gestapt, en mn broertje heeft me teruggebracht naar de start/finish.
Balen natuurlijk, maar ik denk dat ik de goede beslissing heb gemaakt.
Als ik mezelf aan mn plan had gehouden, was ik op basis van geschatte eindtijd gewoon tweede geworden.
Na het loopje nog wel heel gezellig met Quoi en vriend wat gedronken. Was tof[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: