O nee joh maakt niet uit hoor, iedereen lekker doen wat 'ie zelf wilquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:29 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik had zo'n reactie verwacht, maar ik voel mij prima, af en toe spierpijn en géén blessures. Ik heb netjes c2k gevolgd tot de 5k en verder luister ik goed naar mijn lichaam
Ik realiseer mij wel, zonder mijzelf op de borst te kloppen, dat dit allemaal afhankelijk is van de persoon.
Verder: wat Murmeli zegt: niet zeiken, lopen, maar dan wel met goede opbouw door een mp3 of loop app
Ik lieg een klein beetje. Ik heb het gevolgd tot ik 25 minuten zou moet kunnen lopen (week 7). Week 9 is 30 minuten. Dat vind ik te verwaarlozen. Vanaf dat moment heb ik mijn eigen plan getrokken en alleen geluisterd naar mijn lichaamquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
O nee joh maakt niet uit hoor, iedereen lekker doen wat 'ie zelf wilIk ben gewoon verbaasd omdat mijn 0-5k schema destijds al 9 weken duurde.
1,5 maandquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
HahaBedankt
Ik snap de hint.
Maar het was uiteindelijk gelukt. Was betrekkelijk eenvoudig, maar ik zie mezelf eerlijk gezegd nog niet over pakweg 2 maanden 5km rennen.
Good jobquote:
Zie je!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik lieg een klein beetje. Ik heb het gevolgd tot ik 25 minuten zou moet kunnen lopen (week 7). Week 9 is 30 minuten. Dat vind ik te verwaarlozen. Vanaf dat moment heb ik mijn eigen plan getrokken en alleen geluisterd naar mijn lichaam
Misschien wel leuk ter motivatie om een doel te stellen voor mezelf. Het lijkt me wel wat om voor oud en nieuw die 5km te kunnen lopen. Volgens Evy podcast schema duurt het 10 weken, maar kan ik denk wel hier en daar 4 keer per week ipv 3 keer. Moet lukken. Ik k bedoel ik ben geen dikzak en heb ook niet de meest verschrikkelijke conditie.quote:
You nasty..quote:
De podcast met Renate is in 6 weken naar 5kmquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Misschien wel leuk ter motivatie om een doel te stellen voor mezelf. Het lijkt me wel wat om voor oud en nieuw die 5km te kunnen lopen. Volgens Evy podcast schema duurt het 10 weken, maar kan ik denk wel hier en daar 4 keer per week ipv 3 keer. Moet lukken. Ik k bedoel ik ben geen dikzak en heb ook niet de meest verschrikkelijke conditie.We zullen zien.
Zal eens zoekenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
De podcast met Renate is in 6 weken naar 5km
En mijn conditie was wel vreselijk
Ahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zocht op "running coach" via de torrentsites
Wat jij wil, uiteraardquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:19 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb ook gezocht![]()
Ik vind Evy toch sympathieker![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Wat jij wil, uiteraard
Ik houd wel van strenge dames
Ik verbaasde mezelf ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
Knap in ieder geval dat je het is gelukt!![]()
vergeet het leren zweepje niet!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Wat jij wil, uiteraard
Ik houd wel van strenge dames
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh loopfoto's![]()
Is misschien ook wel een leuk idee voor morgen! Ik ga toch niet zo ver, maar wel in het park
Is ook leuk tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 05:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |