ja dat klopt inderdaad wel. maar mijn wedstrijdkaraktertje zeurt in mijn andere oor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zin en plezier is het belangrijkste
Even uitschakelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ja dat klopt inderdaad wel. maar mijn wedstrijdkaraktertje zeurt in mijn andere oor.
toch misschien even tijdelijk verdoven haha
Niet zeiken, lopen. Zonder mp3 kan het ook. Huphup!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef rijsttafel het volgende:
Gd ik denk ik zet een mp3 op m'n speler en ik ben weg. Lukt niet. Of ik hoor gekraak of hij loopt na 3 min vast of wat.Dit is een teken..
yes miss guppy!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Even uitschakelenhet moest deze keer maar een fun-run worden
volgende keer weer een race
quote:
Wij staan er bijquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:15 schreef Manual het volgende:
Er zijn weer wat extra foto's (van bepaalde iemanden hier) geplaatst op de site van haagatletiek.nl. Ik sta er helaas niet bijGeef niets. Ik Photoshop mijzelf er wel in
Volgens mij doe ik iets illegaal dus ik laat mij daar niet over uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Je kent ons? Kennen wij jou? Vertel vertel!
Wil net zeggen: je loopt op het strand....en lacht!quote:
Vind jij dat een roze broek echt iets voor een illegaal is?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef Manual het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik iets illegaal dus ik laat mij daar niet over uit
Zit jij nu te vissen naar wie ik mogelijk kan zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Vind jij dat een roze broek echt iets voor een illegaal is?
Ik heb vissen nooit leuk gevonden. Geen geduld voor...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:46 schreef Manual het volgende:
[..]
Zit jij nu te vissen naar wie ik mogelijk kan zijn?
Bizar he?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wil net zeggen: je loopt op het strand....en lacht!![]()
Ik krijg het weer koud als ik naar die foto's kijk. Geeft het sfeertje wel weer
Vandaar hardlopen? Het is allemaal niet zo spannend. Ik ken alleen jou en slechts van een foto. Ik was mijn username alleen zatquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb vissen nooit leuk gevonden. Geen geduld voor...
Dat is mij ook wel eens overkomenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Manual het volgende:
[..]
Vandaar hardlopen? Het is allemaal niet zo spannend. Ik ken alleen jou en slechts van een foto. Ik was mijn username alleen zat
Hahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet zeiken, lopen. Zonder mp3 kan het ook. Huphup!
(lief bedoeld he, ik ga hier als n00b zijnde niet meteen mensen afzeiken, dat komt later)
En als je volhoudt is dat toch echt het geval.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
HahaBedankt
Ik snap de hint.
Maar het was uiteindelijk gelukt. Was betrekkelijk eenvoudig, maar ik zie mezelf eerlijk gezegd nog niet over pakweg 2 maanden 5km rennen.
We zullen zien. (heeft twee betekenissen hierquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En als je volhoudt is dat toch echt het geval.
Gisteren, 2 maanden geleden, kon ik nog geen 3 min. achter elkaar hardlopen zonder "dood" te gaan en nu doe ik 10km lopen in 55 minuten. Ik had dat nooit, nooit voor mogelijk gehoudenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
We zullen zien. (heeft twee betekenissen hier)
Ik kom anders hier wel wat motivatie halen.
Laten we dat nou niet als voorbeeld nemen, want da's wel erg snel --> 2 maanden! 10k!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef Manual het volgende:
[..]
Gisteren, 2 maanden geleden, kon ik nog geen 3 min. achter elkaar hardlopen zonder "dood" te gaan en nu doe ik 10km lopen in 55 minuten. Ik had dat nooit, nooit voor mogelijk gehoudenZet hem op, hou vol en ga ervoor...toon karakter, ruggegraad en doorzettingsvermogen!
Hoeveel graad is je rug?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef Manual het volgende:
[..]
Gisteren, 2 maanden geleden, kon ik nog geen 3 min. achter elkaar hardlopen zonder "dood" te gaan en nu doe ik 10km lopen in 55 minuten. Ik had dat nooit, nooit voor mogelijk gehoudenZet hem op, hou vol en ga ervoor...toon karakter, ruggegraad en doorzettingsvermogen!
Nice!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik had zo'n reactie verwacht, maar ik voel mij prima, af en toe spierpijn en géén blessures. Ik heb netjes c2k gevolgd tot de 5k en verder luister ik goed naar mijn lichaamquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Laten we dat nou niet als voorbeeld nemen, want da's wel erg snel --> 2 maanden! 10k!![]()
en je doet geheimzinnig![]()
O nee joh maakt niet uit hoor, iedereen lekker doen wat 'ie zelf wilquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:29 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik had zo'n reactie verwacht, maar ik voel mij prima, af en toe spierpijn en géén blessures. Ik heb netjes c2k gevolgd tot de 5k en verder luister ik goed naar mijn lichaam
Ik realiseer mij wel, zonder mijzelf op de borst te kloppen, dat dit allemaal afhankelijk is van de persoon.
Verder: wat Murmeli zegt: niet zeiken, lopen, maar dan wel met goede opbouw door een mp3 of loop app
Ik lieg een klein beetje. Ik heb het gevolgd tot ik 25 minuten zou moet kunnen lopen (week 7). Week 9 is 30 minuten. Dat vind ik te verwaarlozen. Vanaf dat moment heb ik mijn eigen plan getrokken en alleen geluisterd naar mijn lichaamquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
O nee joh maakt niet uit hoor, iedereen lekker doen wat 'ie zelf wilIk ben gewoon verbaasd omdat mijn 0-5k schema destijds al 9 weken duurde.
1,5 maandquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
HahaBedankt
Ik snap de hint.
Maar het was uiteindelijk gelukt. Was betrekkelijk eenvoudig, maar ik zie mezelf eerlijk gezegd nog niet over pakweg 2 maanden 5km rennen.
Good jobquote:
Zie je!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik lieg een klein beetje. Ik heb het gevolgd tot ik 25 minuten zou moet kunnen lopen (week 7). Week 9 is 30 minuten. Dat vind ik te verwaarlozen. Vanaf dat moment heb ik mijn eigen plan getrokken en alleen geluisterd naar mijn lichaam
Misschien wel leuk ter motivatie om een doel te stellen voor mezelf. Het lijkt me wel wat om voor oud en nieuw die 5km te kunnen lopen. Volgens Evy podcast schema duurt het 10 weken, maar kan ik denk wel hier en daar 4 keer per week ipv 3 keer. Moet lukken. Ik k bedoel ik ben geen dikzak en heb ook niet de meest verschrikkelijke conditie.quote:
You nasty..quote:
De podcast met Renate is in 6 weken naar 5kmquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Misschien wel leuk ter motivatie om een doel te stellen voor mezelf. Het lijkt me wel wat om voor oud en nieuw die 5km te kunnen lopen. Volgens Evy podcast schema duurt het 10 weken, maar kan ik denk wel hier en daar 4 keer per week ipv 3 keer. Moet lukken. Ik k bedoel ik ben geen dikzak en heb ook niet de meest verschrikkelijke conditie.We zullen zien.
Zal eens zoekenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
De podcast met Renate is in 6 weken naar 5km
En mijn conditie was wel vreselijk
Ahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zocht op "running coach" via de torrentsites
Wat jij wil, uiteraardquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:19 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb ook gezocht![]()
Ik vind Evy toch sympathieker![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Wat jij wil, uiteraard
Ik houd wel van strenge dames
Ik verbaasde mezelf ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
Knap in ieder geval dat je het is gelukt!![]()
vergeet het leren zweepje niet!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Wat jij wil, uiteraard
Ik houd wel van strenge dames
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh loopfoto's![]()
Is misschien ook wel een leuk idee voor morgen! Ik ga toch niet zo ver, maar wel in het park
Is ook leuk tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 05:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |