Een Olympus E-500, een voor D-SLR camera's praktisch antiek ding, want uit 2005quote:
Slaai is saladequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Manual het volgende:
[..]
Dat moest waarschijnlijk Vlaai zijn
Kzie 'm nie??quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Nog één ninja-edit en hij is goed Swets!
Zin en plezier is het belangrijkstequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef winterstorm666 het volgende:
heb wel zin in de 7hills maar ben wel ongerust met de 3 weken ingeplande rust in de voorbereiding.
langste afstand tot nu toe is een 13.6 km trailrun 4 weken geleden.
halen ga ik het wel . alleen een fatsoenlijke tijd neerzetten ben ik wel bang voor.
Dat heb ik ook met de bruggenloop. 1:30 gaat 'm nu echt niet worden vrees ik. Ben al blij als ik in 1:45 over de finish kom.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef winterstorm666 het volgende:
heb wel zin in de 7hills maar ben wel ongerust met de 3 weken ingeplande rust in de voorbereiding.
langste afstand tot nu toe is een 13.6 km trailrun 4 weken geleden.
halen ga ik het wel . alleen een fatsoenlijke tijd neerzetten ben ik wel bang voor.
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh loopfoto's![]()
Is misschien ook wel een leuk idee voor morgen! Ik ga toch niet zo ver, maar wel in het park
Oh, hier ook hoor! Alleen de omgevingquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgenochtend uit bed een crackertje, de HR belt onder rm'n moobs knopen en gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |