Wij zijn fier op uquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
Jeuj, een reflecterend hesje in de pocket.
Wat een toffe schoenenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef Miezziej het volgende:
Net terug van Runnersworld! Schoenen laten aanmeten, voelde mij wel apart om door die winkel te rennen haha
Mijn vermoeden werd bevestigd, idd overpronatie, maar wel minder erg dan ik dacht. Het zijn asics geworden, GT-2170haha. Zat tussen die en nog een paar brooks te twijfelen, maar deze voelde toch wat lekkerder aan.
[ afbeelding ]
Maar dan met paarsachtige details!![]()
Ook maar meteen een paar hardloopsokken meegenomen.
Top! Ha, ik wist wel dat je een M nodig zou hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat een toffe schoenendat gaat leuk worden!!
Mijn buuf had - ieieieieieieieieh!! - m'n Zalando-bestelling aangenomen! En nu heb ik dus een nieuwe sport-BH, een nieuw shirtje en een capvan het shirt heb ik de M gehouden, de L gaat terug. Die zit veel te los.
I has a happy
Ja, de L zou ook wel kunnen, maar die is nu al vrij los. Dus de M it isquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Top! Ha, ik wist wel dat je een M nodig zou hebben
Goed om te horenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:46 schreef Arquero het volgende:
[..]
dat type heb ik ook, lopen echt heerlijk
Als het maar lekker was, tochquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Een halve zak chocolade kruidnoten op... dat wordt rennen morgen
Schnitzel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:47 schreef Arquero het volgende:
[..]
Laat je die schnitzel maar staan dan![]()
Ik ben enorm benieuwd naar je loopjes in verweggistanquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, de L zou ook wel kunnen, maar die is nu al vrij los. Dus de M it is![]()
Nieuwe gear is fijnnu ben ik helemaal vakantie-klaar!
En morgen lekker rennen. Ik heb geen spijt van m'n extra rustdag woensdag, volgens mij is het wel goed geweest voor m'n enkel. En hoe gaat t met jou?
Waar-wat-wie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben enorm benieuwd naar je loopjes in verweggistan![]()
Doe je ook je Garmin aan in het vliegtuig?
Ik ga morgen meedoen met de loopgroep, een fartlek. Lekker om mee te starten weer
EN! Ik ga lekker fotoᷰᷰs maken bij de wedstrijd
Een hele goede inderdaad. Ik hoop dat ze nog een nieuw rolletje heeft, want die er nu in zit is bijna volquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:44 schreef Quoi het volgende:
Damn, ik ben niet de meest fotogenieke loper![]()
Maar GotC heeft vast een heeeeeele goeie camera
Jij weet ook niet wat je wilt he....je lijkt wel een vrouwquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag trouwens weer in de OP bij de bruggenloop.
Daarom de chocolade kruidnoten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt he....je lijkt wel een vrouw
Neem nog een lekker kopje thee er bijquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarom de chocolade kruidnoten.
Done. Laatste keer dat we je erbij/ uit halen: je loopt m, geblesseerd of nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag trouwens weer in de OP bij de bruggenloop.
Ik kan m'n Garmin wel aanzetten in het vliegtuig, maar hij redt de hele vlucht nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben enorm benieuwd naar je loopjes in verweggistan![]()
Doe je ook je Garmin aan in het vliegtuig?
Ik ga morgen meedoen met de loopgroep, een fartlek. Lekker om mee te starten weer
EN! Ik ga lekker fotoᷰᷰs maken bij de wedstrijd
Maar da'squote:Op vrijdag 9 november 2012 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zit nu ff aan een 43... eigenlijk ook wijvenmeuk
Wat voor heb jij?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan m'n Garmin wel aanzetten in het vliegtuig, maar hij redt de hele vlucht nietTenminste niet op de longhaul vlucht. Maar op de korte vlucht kan ik m wel eens aanzetten ja
Naar 7heuvelen neem ik ook m'n camera meede èchte camera dan he, niet alleen m'n iPhone
Een Olympus E-500, een voor D-SLR camera's praktisch antiek ding, want uit 2005quote:
Slaai is saladequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Manual het volgende:
[..]
Dat moest waarschijnlijk Vlaai zijn
Kzie 'm nie??quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Nog één ninja-edit en hij is goed Swets!
Zin en plezier is het belangrijkstequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef winterstorm666 het volgende:
heb wel zin in de 7hills maar ben wel ongerust met de 3 weken ingeplande rust in de voorbereiding.
langste afstand tot nu toe is een 13.6 km trailrun 4 weken geleden.
halen ga ik het wel . alleen een fatsoenlijke tijd neerzetten ben ik wel bang voor.
Dat heb ik ook met de bruggenloop. 1:30 gaat 'm nu echt niet worden vrees ik. Ben al blij als ik in 1:45 over de finish kom.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef winterstorm666 het volgende:
heb wel zin in de 7hills maar ben wel ongerust met de 3 weken ingeplande rust in de voorbereiding.
langste afstand tot nu toe is een 13.6 km trailrun 4 weken geleden.
halen ga ik het wel . alleen een fatsoenlijke tijd neerzetten ben ik wel bang voor.
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh loopfoto's![]()
Is misschien ook wel een leuk idee voor morgen! Ik ga toch niet zo ver, maar wel in het park
Oh, hier ook hoor! Alleen de omgevingquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgenochtend uit bed een crackertje, de HR belt onder rm'n moobs knopen en gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |