Het is ook wel zo dat ik direct gas terug ga nemen als ik iets merk. Volgende week Zevenheuvelen, en dan ga ik weer langzaam richting langere afstanden voor de halve marathon. Vind ik veel leuker dan de korte afstandenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ja maar je moet ook maar je dag hebben, of niet? Net een onverwacht pijntje of afleiding en je loopt op spaarstand denk ik.
Pff ik heb respect gekregen voor hardlopers hoor!
Jij loopt ook altijd zo hard alsof je achterna gezeten wordquote:
Ach, dat is ook relatief.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jij loopt ook altijd zo hard alsof je achterna gezeten word
Klopt helemaal! Zonder dat je het direct door hebt, ga je flink vooruitquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
Maar goed.. ik kan mij nog herrineren dat ik zei dat ik blij was onder de 10 min/km te zitten.![]()
En nu verbaas ik mij als ik minutenlang stabiel om de 6.5 min/km of iets sneller zit, het kan wel, wel veel trainen
Die kon ik helaas niet vindenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Want daar kun je een Evy opblaaspop kopen?
Had je hem niet beter mee kunnen nemen om ze aan te laten meten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef GDPP het volgende:
[..]
Die kon ik helaas niet vinden. Dus toen maar schoenen voor 'm meegenomen.
Nee. Voor hetzelfde geld vindt hij het lopen helemaal niets en dan zit je daar met je dure aangemeten schoenen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had je hem niet beter mee kunnen nemen om ze aan te laten meten?
Nou ja, dan nog lijkt het me wel fijner om zelf je (al dan niet goedkopere) hardloopschoenen te kopen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:25 schreef GDPP het volgende:
[..]
Nee. Voor hetzelfde geld vindt hij het lopen helemaal niets en dan zit je daar met je dure aangemeten schoenen.
Neequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Zijn ze je wijn aan het voeren bij de kapper?
Goed te zien dat je weer lekker aan het lopen bentquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:29 schreef winterstorm666 het volgende:
ik heb in de tussentijd wel weer met training begonnen
eerst een 5km testloop ie wonderbaarlijk goed ging
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/129794631
toen een paar dagen later een 10km test loop
ook die ging boven verwachting.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/129794656
en vandaag een 6 km
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/130139086
ik heb nog een paar schoenen erbij gekregen.
puma bioride. de zool is zo gevormd dat je automatisch land op je middenvoet/voorvoet.
en dat loopt me toch een partij lekker..
nog even doortrainen tot de zevenheuvelenloop volgende week en dan vol in training voor maart.
na drie weken stil zitten ben ik weer letterlijk en figuurlijk weer in de running.
Het is gewoon een klein cadeautje erbij voor de leuk. Als ze niet goed zitten ruilen we ze om voor een ander paar en als hij plezier heeft in het lopen zorg ik er echt wel voor dat hij zo snel mogelijk goede schoenen laat aanmeten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, dan nog lijkt het me wel fijner om zelf je (al dan niet goedkopere) hardloopschoenen te kopen.
Wie niet dan? Ik verwacht DJMO (geen idee OF ze nog loopt) maar wie is nummer twee dan?quote:vrijdag 9 november 2012 @ 09:03 • 245
rechtsedirecte
Kijkend naar de wie loopt waar spoiler hebben we met z'n allen een rustig wedstrijd weekendje... 3 namen op het lijstje
Die opmerking is gemaakt voordat Quoi en ik zijn toegevoegd aan de OPquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wie niet dan? Ik verwacht DJMO (geen idee OF ze nog loopt) maar wie is nummer twee dan?
Succes!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
Hoi allemaal!
Ik ga hardlopen oppakken. Ik heb geen geweldige (lees: virtueel niet bestaande) conditie en wil eigenlijk m'n lichaam voorbereiden voor een lange hike (meer wandelen dan hardlopen), wat dus een andere tak van sport is eigenlijk. Maar dat oefen je niet zomaar ivm de tijd dat dat kost. Hardlopen moet een goed alternatief zijn. Ik ga starten met zo'n oefenschema voor beginners.
Gr!
Rijst
Hoi! Welkom!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
Hoi allemaal!
Ik ga hardlopen oppakken. Ik heb geen geweldige (lees: virtueel niet bestaande) conditie en wil eigenlijk m'n lichaam voorbereiden voor een lange hike (meer wandelen dan hardlopen), wat dus een andere tak van sport is eigenlijk. Maar dat oefen je niet zomaar ivm de tijd dat dat kost. Hardlopen moet een goed alternatief zijn. Ik ga starten met zo'n oefenschema voor beginners.
Gr!
Rijst
Welkom en veel plezierquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
Hoi allemaal!
Gr!
Rijst
Bouw het rustig op, luister naar je lichaam, zorg voor goede schoenen. Als het bevalt kun je wellicht ook kijken naar trailrunning. Dat lijkt me iig ook wat je met hiken bedoelt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
Hoi allemaal!
Gr!
Rijst
Aha.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die opmerking is gemaakt voordat Quoi en ik zijn toegevoegd aan de OP
Op vraag 1 heb ik geen antwoord.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Aha.
Ik weet dat dit een gevoelige vraag is voor sommige maar loopt ze eigenlijk nog??
M.a.w. zou ze haar doel nog kunnen halen??
Hello, dat is eigenlijk ook de reden dat ik hardloop.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
Hoi allemaal!
Gr!
Rijst
quote:
quote:
quote:
Thx allemaal!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bouw het rustig op, luister naar je lichaam, zorg voor goede schoenen. Als het bevalt kun je wellicht ook kijken naar trailrunning. Dat lijkt me iig ook wat je met hiken bedoelt.
Tof! Als je nog tips hebt oid hoor ik ze altijd graag. Maar het is dus wel een redelijke voorbereiding denk je, alhoewel niet helemaal hetzelfde?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef knep het volgende:
[..]
Hello, dat is eigenlijk ook de reden dat ik hardloop.
Ik vind de inspanning van hardlopen vergelijkbaar met steil bergop lopen in bv. de Alpen.
Maar ondertussen vind ik hardlopen an sich al zo leuk dat ik daarvoor ook doelen stel. De goede conditie voor m'n bergsport is dan mooi meegenomen.
Ik heb er ook zin inquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:54 schreef Quoi het volgende:
7k morgen in 32 minuten![]()
Ik heb echt heel veel zin om te lopen morgen. Vandaag niet gelopen en heb enorm veel potentiele energie in mijn benen
Tja, het blijft een kwestie van conditie en lichamelijke gewenning van spieren en gewrichten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tof! Als je nog tips hebt oid hoor ik ze altijd graag. Maar het is dus wel een redelijke voorbereiding denk je, alhoewel niet helemaal hetzelfde?
Zou net rot zijn als je op een vakantie na een week ofzo wandelen een ontsteking krijgt door overbelasting ofzo.. wat je had kunnen voorkomen misschien door hard te lopen af en toe. Tenminste, dat is hoe ik er als relatieve leek (wel eerder wandelvakantie gedaan maar niet langer dan een week) tegenaan kijk.
Ow Yur... ja die is in een compleet andere leaguequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ikke nieEne YUR...
Ik tel er denk ik 10 minuutjes bij op
Lekker bezig weerquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow Yur... ja die is in een compleet andere league
Ik ga morgen of zondag lopen. 10K of 12K.
Dat dat nog kan he? Briljantquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef Quoi het volgende:
Ik zie nu dat het inschrijfgeld voor morgen 1 euro isKrijg je ook nog een watertje onderweg (als je die zou willen
) en een sportdrankje naderhand. Geweldig
dat type heb ik ook, lopen echt heerlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef Miezziej het volgende:
Net terug van Runnersworld! Schoenen laten aanmeten, voelde mij wel apart om door die winkel te rennen haha
Mijn vermoeden werd bevestigd, idd overpronatie, maar wel minder erg dan ik dacht. Het zijn asics geworden, GT-2170haha. Zat tussen die en nog een paar brooks te twijfelen, maar deze voelde toch wat lekkerder aan.
[ afbeelding ]
Maar dan met paarsachtige details!![]()
Ook maar meteen een paar hardloopsokken meegenomen.
Laat je die schnitzel maar staan danquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow Yur... ja die is in een compleet andere league
Ik ga morgen of zondag lopen. 10K of 12K.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |