Gelukkig maarquote:Op zaterdag 10 november 2012 05:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...
Ook op de vroege ochtend moet ik glimlachen om die naam/dat woord.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:26 schreef GotC het volgende:
[..]
En goedemorgen allenzo lekker fartlek
ik kan een banaan of appel wel eten vlak voor ik vertrek, geen last van met lopen (behalve dat ik ga boeren van banaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Vorige x hardlopen zonder eten ging moeizaam. Nu wil ik even een banaan eten van te voren. Maar moet ik dan een half uur/ uur wachten tot ik begin of gelijk gaan voor optimale verbranding en verbruik in de spieren?
Grappige typo op deze manier. Of juist niet. Als het sowieso een error is tijdens m'n trail. Maar ik zal eens een klein half uurtje wachten en dan idd gissen of missen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat een half uurtje wel genoeg is. Maar dat is ook weer voor iedereen verschillend. Een beetje trail and error dus.
Hahaha, ik had m niet eens gezienquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Grappige typo op deze manier. Of juist niet. Als het sowieso een error is tijdens m'n trail. Maar ik zal eens een klein half uurtje wachten en dan idd gissen of missen.
ik zag net ook een paar foto's van yours truly van de HM van afgelopen weekend, staat het in flash (of suks of suks) op de website dus geen copy pastequote:
yuk,bananenboeren tijdens het rennen zijn echt smerigquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:53 schreef Shravani het volgende:
[..]
ik kan een banaan of appel wel eten vlak voor ik vertrek, geen last van met lopen (behalve dat ik ga boeren van banaan)
haha inderdaad! daarom eet ik nu een appel voor ik ga rennenquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yuk,bananenboeren tijdens het rennen zijn echt smerig
Ik welquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Goedemorgen hardlopers!
Iedereen lekker aan het genieten van het weekend ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |