Gelukkig maarquote:Op zaterdag 10 november 2012 05:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ga alleen dus het zal alleen de omgeving worden...
Ook op de vroege ochtend moet ik glimlachen om die naam/dat woord.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:26 schreef GotC het volgende:
[..]
En goedemorgen allenzo lekker fartlek
ik kan een banaan of appel wel eten vlak voor ik vertrek, geen last van met lopen (behalve dat ik ga boeren van banaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Vorige x hardlopen zonder eten ging moeizaam. Nu wil ik even een banaan eten van te voren. Maar moet ik dan een half uur/ uur wachten tot ik begin of gelijk gaan voor optimale verbranding en verbruik in de spieren?
Grappige typo op deze manier. Of juist niet. Als het sowieso een error is tijdens m'n trail. Maar ik zal eens een klein half uurtje wachten en dan idd gissen of missen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat een half uurtje wel genoeg is. Maar dat is ook weer voor iedereen verschillend. Een beetje trail and error dus.
Hahaha, ik had m niet eens gezienquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Grappige typo op deze manier. Of juist niet. Als het sowieso een error is tijdens m'n trail. Maar ik zal eens een klein half uurtje wachten en dan idd gissen of missen.
ik zag net ook een paar foto's van yours truly van de HM van afgelopen weekend, staat het in flash (of suks of suks) op de website dus geen copy pastequote:
yuk,bananenboeren tijdens het rennen zijn echt smerigquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:53 schreef Shravani het volgende:
[..]
ik kan een banaan of appel wel eten vlak voor ik vertrek, geen last van met lopen (behalve dat ik ga boeren van banaan)
haha inderdaad! daarom eet ik nu een appel voor ik ga rennenquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yuk,bananenboeren tijdens het rennen zijn echt smerig
Ik welquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Goedemorgen hardlopers!
Iedereen lekker aan het genieten van het weekend ?
Yup. Morgen maar de borstel erlangs. Hoe is het met broer konijn?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik welnet terug van de dierenarts met ons konijn, en nu snel een workout in m'n Garmin laden en wegwezen!
Lekker gemodderd Daywalker
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat ging het lopen fijnIn het bos is zoveel fijner en leuker als op de weg! Je moet alleen wel goed voor je kijken.
http://www.endomondo.com/workouts/iNECeZgvuK0
[ afbeelding ]
Volgende week alweer laatste week Evy 5km! Dan even een maandje ofzo focussen op interval/snelheid.
Succesquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik welnet terug van de dierenarts met ons konijn, en nu snel een workout in m'n Garmin laden en wegwezen!
Lekker gemodderd Daywalker
Absoluut! Leuke route om ook gewoon te wandelen met spiegelreflexcamera (die ik helaas niet heb). Soms met hardlopen wel tricky met dat blad. Je weet niet wat er onder zit. Maar dat heeft ook z'n charmes, beetje on the edgequote:Op zaterdag 10 november 2012 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Daywalker, mooi rondje![]()
Het is daar nu vast prachtig met de laatste herfstkleuren nog aan de bomen
Mooizo! Neem je tijdquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga vanmiddag voor mijn een na laatste lesje EvyHoop wel dat het beter gaat dan van de week, anders gooi ik er toch nog ff een herhaling van de laatste 2 weken tegenaan
Ik wil in eerste instantie de 5k er goed in hebben en met iets meer snelheid als dat lukt. En dan wel door naar de 10 ja. Gewoon omdat dat mijn mogelijkheden wat groter worden. Ook qua wedstrijdjes (5 mijl bijv.)quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooizo! Neem je tijdwat zijn je plannen hierna? Meen dat jij ook snelheid wou trainen? Of ga je door naar 10?
Oh prima hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Yup. Morgen maar de borstel erlangs. Hoe is het met broer konijn?
Gmtaquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wil in eerste instantie de 5k er goed in hebben en met iets meer snelheid als dat lukt. En dan wel door naar de 10 ja. Gewoon omdat dat mijn mogelijkheden wat groter worden. Ook qua wedstrijdjes (5 mijl bijv.)
Ik doe het ook niet óm de wedstrijden, maar het lijkt me wel heel leuk om mee te kunnen doen als ik daar zin in hebquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gmtaal doe ik het niet om de wedstrijden. Ja een wedstrijd tegen mezelf. Lekker grenzen verleggen.
(ooit een HM)
Paar jaar terug liep ik de route die ik nu liep met kameraad en hond en waren we blij dat we in de auto terug gingen. Nu liep ik m anderhalf x en wou ik hem nog wel een keer lopen.
Zo mooi kan het zijn.
Have funquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:40 schreef YUR het volgende:
Zo...tas inpakken om straks richting Schipluiden te gaan. Heb er zin in!
Succes en veel plezier!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:40 schreef YUR het volgende:
Zo...tas inpakken om straks richting Schipluiden te gaan. Heb er zin in!
Herkenbaar ik doe het ook niet om de wedstrijden. Wedstrijden heen wel om pr's neer te zetten. De andere lopers kunnen je motiveren om net dat beetje extra te geven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet óm de wedstrijden, maar het lijkt me wel heel leuk om mee te kunnen doen als ik daar zin in hebGewoon omdat je dan een soort 'bewijs' hebt dat je het kan
![]()
En ik heb nog nooit een medaille gewonnenik wil zo graag een medaille
![]()
Lekker is dat he als je merkt dat je zo veel fitter bent geworden.Dat had ik heel sterk toen ik boven op de Snowdon stond
Trots op mezelf dat ik het kon, volhield en dat het zo goed voelde!
Ja preciesquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Herkenbaar ik doe het ook niet om de wedstrijden. Wedstrijden heen wel om pr's neer te zetten. De andere lopers kunnen je motiveren om net dat beetje extra te geven.
Plus de hele sfeer er omheen. Mensen die langs de kant staan, muziek de wordt gespeeld, van alles. Echt leukquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Herkenbaar ik doe het ook niet om de wedstrijden. Wedstrijden heen wel om pr's neer te zetten. De andere lopers kunnen je motiveren om net dat beetje extra te geven.
Schrijf je gewoon ook in voor de CPCquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet óm de wedstrijden, maar het lijkt me wel heel leuk om mee te kunnen doen als ik daar zin in hebGewoon omdat je dan een soort 'bewijs' hebt dat je het kan
![]()
En ik heb nog nooit een medaille gewonnenik wil zo graag een medaille
![]()
Lekker is dat he als je merkt dat je zo veel fitter bent geworden.Dat had ik heel sterk toen ik boven op de Snowdon stond
Trots op mezelf dat ik het kon, volhield en dat het zo goed voelde!
Wat en waar is dat??quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Schrijf je gewoon ook in voor de CPCsuperleuke medaille, vorig jaar was dat m'n eerste
ben er nog steeds heel trots op, en dit jaar komt er eentje van de CPC bij
10 maart in Den Haagquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat en waar is dat??Ik ga iig oudjaarsdag in Almelo lopen met mijn schoonpa (als het goed is iig)
Geen idee of er een medaille bij hoort, hoop het wel
Ja omgeving Arnhem lijkt me ook leuk lopenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
10 maart in Den Haagje kunt kiezen uit 5, 10 en 21km en ik vond het erg geslaagd vorige keer
Komt misschien nog wel een keerer zijn ook genoeg leuke lopen bij jou in de buurt vast! De BtB in Arnhem is ook leuk (alleen dit jaar verzengend heet
)
Den Haag is trouwens ook niet voor mij in de buurt, maar ik vind het zo leuk
Ja, dat is dan wel weer leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
En je ontmoet er waarschijnlijk een hoop mensen hier uit dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |