SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Helemaal super.
En dan wachten tot de lachband klaar is voor de volgende grapquote:Op woensdag 7 november 2012 22:47 schreef Kyubey het volgende:
Ik pleit voor een sitC-OM.
Mio, kijk een spook!
*kruipt weg*
*lachband*
Dat is nog best leuk gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zijn echt niet de lachen die ze geruiken bij sitcomsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is nog best leuk gedaan
Tevens:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is nog best leuk gedaan
Tevens:
Ze zouden het moeten maken gewoon om jou in huilen te laten uitbarstenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:
De TT zou echt een ramp voor de filmindustrie zijn en een smet op het imago van de filmindustrie.
Goed idee. Wie regisseert?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze zouden het moeten maken gewoon om jou in huilen te laten uitbarsten
Op welke pagina staat de oplossing? Ik ben niet zo goed met rebussen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snapte 'm ook niet hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Op welke pagina staat de oplossing, ik ben niet zo goed met rebussen.
Qquote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Op welke pagina staat de oplossing, ik ben niet zo goed met rebussen.
Ik vind het fucking irritant. Maar meestal merk je het na een tijdje niet meer zo op.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik haat lachbanden. Als ik iets grappig vind en moet lachen en het publiek niet of later lacht voelt dat alijd zo ongemakkelijk en als ze lachen om iets wat helemaal niet grappig is krijg ik altijd medelijden met de makers van een serie omdat ze dachten dat dat ene moment grappig was terwijl het dat eigenlijk niet was. Hoe het ook zij, het stoort bij het kijken.
Een studiopubliek kan ik op zich nog wel vergeven maar dat soort opnames zijn altijd zo... zo misplaatst.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook irritant, als er een liefdesscene is, dat hele publiek: WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHH
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moar liek MOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
amirite
(7-11-2012) Lief dagboek,quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
(7-11-2012) Lief dagboek,
Ik krijg nog steeds moordneigingen van K-ON's opperdebiel Yui.
You want to be the little girl?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mag ik 't bruidsmeisje zijn.j/k
Klinkt goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als ik jarig ben ga ik gewoon een K-ON Marathon houden.
[ afbeelding ]
Ik van Sunohara gr grquote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
(7-11-2012) Lief dagboek,
Ik krijg nog steeds moordneigingen van K-ON's opperdebiel Yui.
Mobiel he... Klein oppervlakte om icons aan te klikken.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mag ik 't bruidsmeisje zijn.j/k
Iedereen wil 't kleine meisje zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
You want to be the little girl?
Meetingquote:Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als ik jarig ben ga ik gewoon een K-ON Marathon houden.
[ afbeelding ]
Ja oke.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Iedereen wil 't kleine meisje zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarschijnlijk begin ik al in de kerstvakantiequote:
De wereld.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar gáát K-on eigenlijk over
Schattige meisjes die schattige dingen doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feedback graag
:')
Het doel van het leven en het ontstaan van het universum. Ontologie, al het zijnde, jwzquote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is er nog niet
Hier is het verhaalIk hou er niet zo van als ze iets met de ogen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feedback graag![]()
Zou niet logisch zijn als hij de bak in zou gaan, gezien hij zelf ook vast zat en het niet gedaan kon hebben?
Ja misschien heeft hij het zelf gedaan wie weetquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van als ze iets met de ogen doen![]()
Zou niet logisch zijn als hij de bak in zou gaan, gezien hij zelf ook vast zat en het niet gedaan kon hebben?
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is er nog niet
Hier is het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feedback graagvlak voor het slapen gaan...
Helemaal super.
Witregels?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog wat aanpassingen doen en dan rondsturen
Ja die zijn er wel in mijn wordbestand maar gaan weg bij copypastequote:
Valt K-ON te verpesten dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:29 schreef .Cake. het volgende:
Ik dacht dat er al een film was? Die ik nog moet zien.
En als jullie zo doorgaan verpesten jullie K-ON voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is uit de serie niet de filmquote:Op woensdag 7 november 2012 23:29 schreef .Cake. het volgende:
Ik dacht dat er al een film was? Die ik nog moet zien.
En als jullie zo doorgaan verpesten jullie K-ON voor mij
Shit dit ziet er niet uitquote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten op de film
wtf this might actually work?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten op de film
Toch niet?quote:
Ze lijkt geneens op Yuiquote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
wtf this might actually work?
[..]
Toch niet?
Om d'r nou een oogoperatie te geven zodat ze er wat meer op lijkt... nah...quote:Op woensdag 7 november 2012 23:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ze lijkt geneens op Yui
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt. Als je het over de gifjes hebt, daar had ik het in het totaal niet overquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar dit is uit de serie niet de film
O dat nee dat zal er nooit komen, het blijft bij 2 seizoenen K-ON en een 1 film en heeul mischien een S3?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt. Als je het over de gifjes hebt, daar had ik het in het totaal niet over![]()
Ik bedoel al dat gepraat over Spielberg en K-ON. Brrrr...
't was een genot.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://pastebin.com/Evvj1GTD hyperlink
Voor het verhaal maakt het niet uit maar in de V.S. betekent coffee shop iets heel anders dan coffeeshop in Nederland.quote:coffeeshop
Echt? Als in de de naam van de acteur?quote:Snipes
Hoe weet hij dat het een knuppel was?quote:I tried to move desperately when I got hit on the side of my head with a baseball bat from behind.
Die heb je uit Higurashi is het niet?quote:The two men both started ripping off the fingernails of my mother and sister.
De coffe shop is bedoelt als een amerikaanse coffeeshop.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
't was een genot.
[..]
Voor het verhaal maakt het niet uit maar in de V.S. betekent coffee shop iets heel anders dan coffeeshop in Nederland.
[..]
Echt? Als in de de naam van de acteur?
[..]
Hoe weet hij dat het een knuppel was?
[..]
Die heb je uit Higurashi is het niet?![]()
Er staan ook wat typefoutjes in die je er met een spellingscontrole uit kunt halen.
op dat plaatje reageerde ik dan ook nietquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]2de plaatje is van milky holmes ofzo?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.not sure if fanart of serie? wie helpt?quote:en deze zijn van Tonari no kaibutsu-kun?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/einde plaatjesdump
1: okquote:Op donderdag 8 november 2012 00:30 schreef mschol het volgende:
[..]
op dat plaatje reageerde ik dan ook niet
[..]
2de plaatje is van milky holmes ofzo?
[..]
not sure if fanart of serie? wie helpt?
[..]
en deze zijn van Tonari no kaibutsu-kun?
thanksquote:Op donderdag 8 november 2012 00:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
1: ok
2: ja
3: tonari no kaibutsu-kun
4: zie 3
Ik wil ook zo'n riemquote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fuck deze episode was gaaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis toffe animes in HDquote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke serie is dit?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jorgamund dacht ik zo, na plaatje gegoogled te hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke serie is dit?
Ik heb nog steeds geen anime gekeken sinds ik terug ben uit India, zo'n 5 weken dus al...
Ik wil ook zo'n Chiquita.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hoe wil je het hebben dan? Tenminste beter dan een Hollywood versiequote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
wtf this might actually work?
[..]
Toch niet?
Zoals ik al zei, it MIGHT work.... mightquote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Hoe wil je het hebben dan? Tenminste beter dan een Hollywood versie![]()
Jormungandquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke serie is dit?
Ik heb nog steeds geen anime gekeken sinds ik terug ben uit India, zo'n 5 weken dus al...
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, it MIGHT work.... might
Overigens, Chuu2byou 6:dooie plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, it MIGHT work.... might
Overigens, Chuu2byou 6:Link werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neequote:Seizoen 2quote:
*klaar met schoonmaken*![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
jorgamund dacht ik zo, na plaatje gegoogled te hebben
Zo zag het eruit, maar ik herkende niemandquote:
Ik moet 1ste seizoen nog kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Zo zag het eruit, maar ik herkende niemand
Maargoed, nog niks van het nieuwe seizoen gezien dus.. Beetje 'n goed tweede seizoen?
Beide seizoenen zijn goedquote:Op donderdag 8 november 2012 14:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Zo zag het eruit, maar ik herkende niemand
Maargoed, nog niks van het nieuwe seizoen gezien dus.. Beetje 'n goed tweede seizoen?
Wat maakt een stoofpot Congo-Style?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*stoofpot Congo-style is eindelijk klaar,nu even proeven *
so many good animes to catch up soon![]()
Het is lekker pittig(3 surinaamse pepers)+ o.a geitenvlees en rundermaag+palm oliequote:Op donderdag 8 november 2012 17:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat maakt een stoofpot Congo-Style?
Bohh.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik mis toffe animes in HD![]()
*nu badkamer schoonmaken*
*luister naar http://tunein.com/radio/Anime-Academy-Radio-s97817/#*
Chuunibyou droppen is het juiste antwoord.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bohh.
Wat zou ik doen, Chuunibyou kijken of Aardrijkskunde leren?
Hoe goed ken je Ak? Wanneer is het? Hoeveel boeit het je?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bohh.
stfu ouwe.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Chuunibyou droppen is het juiste antwoord.
Allebeiquote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bohh.
Neen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhmm.. Ik ga wel aardrijkskunde doenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe goed ken je Ak? Wanneer is het? Hoeveel boeit het je?
zwijgquote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oververzadigde kleuren.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe goed ken je Ak? Wanneer is het? Hoeveel boeit het je?
[..]
stfu ouwe.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad, als je bij Chuu2byou niet haast dood gaat van de moe... ben je dan wel een mens?
Het onderscheid tussen retarded en moe wordt steeds kleiner lijkt het.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad, als je bij Chuu2byou niet haast dood gaat van de moe... ben je dan wel een mens?
Wat is deze?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen retarded en moe wordt steeds kleiner lijkt het.
Het enige dat ik zie in haar is een meisje die leeft in een fantasiewereld en die prima als psychologisch experiment zou kunnen dienen.
Waarover zou hij moeten regeren dan? District Nederland?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Hopelijk mogen we nooit jouw regering meemaken
Het Rijk. De hele wereld bij elkaar. Iedereen moet Engels praten en niemand mag meer zijn cultuur behouden. Moé meisjes dienen als testpersonen voor zijn experimenten. Als je te veel macht krijgt of een afwijkende mening hebt, ''verdwijn'' je. Verplichte kost is Neon Genesis Evangelion. Na het zien van de serie en film krijg je een test erover en bij minder dan 60% ''verdwijn'' je.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarover zou hij moeten regeren dan? District Nederland?
Sorry.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Hopelijk mogen we nooit jouw regering meemaken
Zolang hij de nukes niet heeft zal het wel loslopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het Rijk. De hele wereld bij elkaar. Iedereen moet Engels praten en niemand mag meer zijn cultuur behouden. Moé meisjes dienen als testpersonen voor zijn experimenten. Als je te veel macht krijgt of een afwijkende mening hebt, ''verdwijn'' je.
Volgens mij valt dat allemaal wel mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik denk dat ze zo veel diagnoses zou hebben, dat het wellicht interessant zou kunnen zijn voor de wetenschap.
Breng hem niet op ideeën, alstublieft.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zolang hij de nukes niet heeft zal het wel loslopen.
Komende 4 jaar zijn de launch codes gewoon nog in handen van de semineger.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Breng hem niet op ideeën, alstublieft.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Komende 4 jaar zijn de launch codes gewoon nog in handen van de semineger.
RIPquote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Misschien ben ik al verlorenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
RIP
[ afbeelding ]
DEZE DEED HET HEM, DIT WAS DE DRUPPEL DIE DE MOECAPACITEIT VAN MIJN HART LIET OVERLOPEN
Ik studeer nu. Ik doe het voor Yui. Bedankt voor deze motivatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet mijn plaatjesfolder gaan aanvullen
[ afbeelding ]
Ergens is dit wel een beetje sickquote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet mijn plaatjesfolder gaan aanvullen
[ afbeelding ]
Ik ben een rationeel mens en laat mij niet verleiden door mentaal gehandicapte meisjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien ben ik al verloren
MISSCHIEN IS ROBERT JAN DE ENIGE DIE NOG BIJ ZINNEN IS.
Alleen mentaal? Goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben een rationeel mens en laat mij niet verleiden door mentaal gehandicapte meisjes.
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alleen mentaal? Goed.
[ afbeelding ]
Brrrr, wat een koude post.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben een rationeel mens en laat mij niet verleiden door mentaal gehandicapte meisjes.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien heb ik te weinig anime gekeken de laatste tijd, en ben ik gerationaliseerd.
Jaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je vondt Nagisa togg ook liev? <3
Je hebt het dus eindelijk een serieuze kans gegeven!? Vrind jij bent in mijn achting gestegen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Katawa Shoujo vond ik trouwens mwah.
Ik speelde het de eerste dag dat het uitkwam.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je hebt het dus eindelijk een serieuze kans gegeven!? Viend je bent in mijn achting gestegen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja
Eigenlijk wel. Maar zij is niet 'moe' als in mentaal gehandicapt, maar gewoon lief.
Toe ik het je voor het laatst vroeg had je nog geen route uitgespeeld en zei je dat je ongemakkelijk voelden bij een eroge met gehandicapte meisjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik speelde het de eerste dag dat het uitkwam.
Ik drukte bijna per ongeluk op "deze post melden aan een moderator".quote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HALLO IK BEN NAGISA IK BEN ZEER RATIONEEL EN HEB HELEMAAL GEEN MENTALE STOORNISSEN. HET LIJKT ALLEEN MAAR OF IK DOWNIE BEN MAAR DAT KOMT DOOR MIJN OGEN GR GR
Nog steeds geen route uitgespeeld, maar heb er toch een paar uurtjes in gestoken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toe ik het je voor het laatst vroeg had je nog geen route uitgespeeld en zei je dat je ongemakkelijk voelden bij een eroge met gehandicapte meisjes.
wat is dezequote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drukte bijna per ongeluk op "deze post melden aan een moderator".
Heb ik wel es per ongeluk gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drukte bijna per ongeluk op "deze post melden aan een moderator".
[..]
Nog steeds geen route uitgespeeld, maar heb er toch een paar uurtjes in gestoken.
Nu ben ik toch nieuwsgierig hoe is het zo gekomen dat je mening over KS van 'AAAAH MAAK HET DEAUD!!!' naar 'hmmmm... mwah' is overgeslagen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog steeds geen route uitgespeeld, maar heb er toch een paar uurtjes in gestoken.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een kut leven heb ik toch ook dat ik dit ga doen
[ afbeelding ]
Awwwwright.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een kut leven heb ik toch ook dat ik dit ga doen
[ afbeelding ]
Kijk pianofilmpjes. Gr grquote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet doen
[ afbeelding ]
Waar heeft gij het over?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
OH shit dit einde ik weet waar het heen gaat
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bedankt, nu kan ik me nog minder concentreren
Ik provoceerde denk ik een beetje.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nu ben ik toch nieuwsgierig hoe is het zo gekomen dat je mening over KS van 'AAAAH MAAK HET DEAUD!!!' naar 'hmmmm... mwah' is overgeslagen?
Ga jezelf wat programmeren aanleren. gr grquote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet doen
[ afbeelding ]
Beetje assembly, goed idee.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga jezelf wat programmeren aanleren. gr gr
Hoef maandag pas naar schoolquote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga jezelf wat programmeren aanleren. gr gr
Assembly is een leuke taal, maar zie er in de praktijk er een baan mee te vinden.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Beetje assembly, goed idee.
Kan ook voor de hobby zijn dude. >:(quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hoef maandag pas naar school
.NETquote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Assembly is een leuke taal, maar zie er in de praktijk er een baan mee te vinden.
Java, C++, C# en andere .net shizzle. Daar kun je mee vooruit.
[DIG SC #267] Java. Of toch niet?!quote:
Nee ik ben bang. Ik ga wel weer terug naar mijn hol. Samen met mijn 386'je. gr gr.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[DIG SC #267] Java. Of toch niet?!
Zullen we hier verder gaan?
Verder mweh. Het is ook weer niet dramatisch hoor.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bedankt, nu kan ik me nog minder concentreren
moequote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Easymodo het volgende:
Met Chuunibyou begonnen, wat kan ik verwachten?
Het gevoel dat je je hart uit je lijf wilt rukken om het op te eten.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Easymodo het volgende:
ook een gratis aanleg net zoals in alphen?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.heiloo-online.nl/nieuws/7515-heiloo-krijgt-glasvezel![]()
Jepquote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ook een gratis aanleg net zoals in alphen?
Weten ze wel wat internet is daar?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef AnimeFan het volgende:
Uhhh. Heel veel moe. Moe moe moe moe. En ook iemand die letterlijk moe is, want haar hobby is slapen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Easymodo het volgende:
waarom al die rot gehuchtjes en niets zeggende stadjes die dit krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef AnimeFan het volgende:
Waar woon jij dan ongeveer?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom al die rot gehuchtjes en niets zeggende stadjes die dit krijgen
Eens!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom al die rot gehuchtjes en niets zeggende stadjes die dit krijgen
randstad.....quote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Waar woon jij dan ongeveer?
Belachelijk dat Heiloo de enige gemeente in Noord Holland boven Amsterdam is, die glasvezel krijgt.
Foto van Heiloo:
[ afbeelding ]
E7: Astral ocean komt pas op stoom bij aflevering 12. E7: Psalms of planets begon ook niet reuze sterk als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ben nu pas bij ep 6, vind tot nu toe E7 nog wel leuker dan AO
bij E7 kwam het rond ep 14 toch wel okéquote:Op donderdag 8 november 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
E7: Astral ocean komt pas op stoom bij aflevering 12. E7: Psalms of planets begon ook niet reuze sterk als ik het me goed herinner.
Helaas is Tonari één van de series die ik quasi-drop/on hold zet. /sadpandaquote:
Waaarom?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Helaas is Tonari één van de series die ik quasi-drop/on hold zet. /sadpanda
Eureka Seven: Astral Ocean.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is deze anime?
Zoek een leven trouwens. Gr.
Nu a ik jurgamund al helemaal kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga met de tijd mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
onder het mom van *piep* *piep* *piep*
ik kom er net achter dat m'n MP3 speler al ruime tijd (meerdere uren) onder water ligt
nu in een bakkie met rijst geflikkerd, maar heb eigenlijk weinig hoop dat hij het nog gaat doen...
en het meest kutte is: al die spelers van tegenwoordig zijn touchscreen based.. niet gewoon een klein schermpje met een paar knopjes... waarmee je blindelings door je lijsten heen kan bladeren...
Eureka Seven: Astrel oceanquote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is deze anime?
Zoek een leven trouwens. Gr.
mijn negerquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
usb stick mp3 speler 512mb 2006.
![]()
ho, ik wil bepaalde functionaliteit (blindelings kunnen navigeren door mp3's e.d. met knoppen), wat niet een hele rare eis is en ik moet met de tijd mee gaan? que? ik wil niet zoals alle tieners elke 10 seconden naar een schermpje moeten staren... (als ik dat wel wilde, kon ik net zo goed mijn telefoon als mp3 speler in zetten!)quote:
http://www.apple.com/nl/ipod-shuffle/quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
ik kom er net achter dat m'n MP3 speler al ruime tijd (meerdere uren) onder water ligt
nu in een bakkie met rijst geflikkerd, maar heb eigenlijk weinig hoop dat hij het nog gaat doen...
en het meest kutte is: al die spelers van tegenwoordig zijn touchscreen based.. niet gewoon een klein schermpje met een paar knopjes... waarmee je blindelings door je lijsten heen kan bladeren...
Dat ding is zowat zo groot als 2 duimen, hoe bedien je dat enigsinds redelijk dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/ipod-shuffle/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik nu wel het minimum.
vanmiddag de mediamarkt eff bezoeken, kijken wat die hebben![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat ding is zowat zo groot als 2 duimen, hoe bedien je dat enigsinds redelijk dan?
Daarnaast: apple
Een klein schermpje is wel gewenst overigens
zoiets:Zon ding heb ik vroeger ook gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik nu wel het minimum.
vanmiddag de mediamarkt eff bezoeken, kijken wat die hebbendie zijn niet te slopen in tegenstelling tot die apple zooi
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Die gebruik ik nu ook, nu ik met mijn touchscreen iphone niet meer kan bladeren. Top, behalve dat je maar een afspeellijst hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/ipod-shuffle/
Behalve als je ze in het water legt dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zon ding heb ik vroeger ook gehaddie zijn niet te slopen in tegenstelling tot die apple zooi
[..]
Dat ding is zowat zo groot als 2 duimen, hoe bedien je dat enigsinds redelijk dan?
zoiets:Astu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik nu wel het minimum.
vanmiddag de mediamarkt eff bezoeken, kijken wat die hebben
http://www.vergelijk.nl/m(...)MCFXDLtAodfzEAGQ&v=3
Omdat ik gewoon écht geen tijd heb tegenwoordig. Hell, ik lig niet eens bij met de series die ik volg voor Animees! En dat gaat de komende tijd ook niet veranderen.quote:
ah joh wie heeft er nog mp3spelers tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 november 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah joh wie heeft er nog mp3spelers tegenwoordig
[..]
zoiets:Check dan gewoon marktplaats voor zon ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik nu wel het minimum.
vanmiddag de mediamarkt eff bezoeken, kijken wat die hebben
:')
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon écht geen tijd heb tegenwoordig. Hell, ik lig niet eens bij met de series die ik volg voor Animees! En dat gaat de komende tijd ook niet veranderen.Hopeloze Cake is hopeloos.
Iig, ik moest keuzes maken.
De reden dat Tonari op de afvallijst staat is omdat ik hem wel leuk vind maar ik heb hem later pas opgepikt, het is niet één van die series die ik vanaf het begin al heb gekeken dit seizoen. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik waarschijnlijk later Tonari wel af ga kijken, me gusta.
Koop een Sansa clip+. Een van de beste mp3s die er zijn en nog redelijk goedkoop ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
hier 1...quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah joh wie heeft er nog mp3spelers tegenwoordig
quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door Arashimashou op 09-11-2012 15:42:29 ]
Niet veel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen als 25 jarige?
je bent niet de eerste die daar mee aan komt zetten..ik ga eerst proberen, dan beslissen.. (ik ben niet zo van terugsturen omdat het niet bevalt)quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Koop een Sansa clip+. Een van de beste mp3s die er zijn en nog redelijk goedkoop ook.
Kun je eventueel uitbreiden met een SD kaart.
Van welke serie is die meisje met die ooglapjequote:
chuunibyou demo koi ga shitaiquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Van welke serie is die meisje met die ooglapje
Dat spel is echt geniaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:09 schreef robin007bond het volgende:
Chrono Trigger is op Android uitgekomen.
Ik heb Chrono Trigger nooit uitgespeeld, maar weet hoe goed die is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat spel is echt geniaal
Beste RPG die er is, zelfs nog beter dan de oude final fantasy spellen
Ik heb hem alleen al 3x uitgespeelt
quote:
Hoe vaag kan een beschrijving zijnquote:Yuuta Togashi suffered from chuunibyou while he was in middle school. When he graduated, he put that dark history behind him and forgot about it... or he was supposed to. High school was smooth sailing and full of enjoyment - until the unavoidable, sad event occurs. The event that locks Yuuta into a contract with Rikka Takanashi and disrupts his desperately ordinary life.
Heeft geen random enemies zoals de meeste RPG's. Je ziet je vijanden en kan ze dus ontwijken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb Chrono Trigger nooit uitgespeeld, maar weet hoe goed die is.
Omdat er steeds betere spellen voor Android komen zit ik er aan te denken gewoon een Nexus 7 te halen.
P.S. FF6 uitgespeeld?
Ja, het is een stad (of meerdere) een bijbels ding en een animatieserie onder andere.quote:
Dat is gewoon een langdradige manier om ze zeggen dat het heel erg moé is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaag kan een beschrijving zijn
voor de gba kan datquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan je trouwens niet gewoon een emulator op je androidtoestel zetten?
Chrono trigger is volgens mij wel voor DS uitgegeven maar GBA weet ik niet .. hmmquote:
Thxquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, het is een stad (of meerdere) een bijbels ding en een animatieserie onder andere.
De superkrachten, taxichauffeurs en animatie zijn in orde. Ik weet niet waar het over ging maar veel personages waren dom SUGOOOI
[..]
Dat is gewoon een langdradige manier om ze zeggen dat het heel erg moé is.
GA HET KIJKONquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
FF6 (Japanse telling) is zeer goed. Heb alleen hetzelfde probleem als jij. Stiekem heb ik er ook een gids gebruikt. Maar het verhaal was erg meeslepend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft geen random enemies zoals de meeste RPG's. Je ziet je vijanden en kan ze dus ontwijken.
Het heeft echt een meeslepend verhaal, geweldige characters en de beste OST die ik ken na Zelda OOT. En de characters zijn ontworpen door Akira Toriyama (dbz)
Bedoel je FF6 in de japanse telling?
Daar ben ik heel ver gekomen ja, maar het werd echt onmogelijk na een tijdje, ik zat zo vast dat ik zelf met een walk trough niet verder kwam
Misschien dat ik hem nog eens opnieuw ga doen
Ja, dat kan ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan je trouwens niet gewoon een emulator op je androidtoestel zetten?
superfaal...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
FF6 (Japanse telling) is zeer goed. Heb alleen hetzelfde probleem als jij. Stiekem heb ik er ook een gids gebruikt. Maar het verhaal was erg meeslepend.
En ja, Chrono Trigger heb ik ook best een groot stuk gespeeld. Helaas installeer ik vaak mijn OS opnieuw en vergeet ik dan mijn saves te backuppen.
Natuurlijk ben ik al in de oertijd geweest!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
superfaal...
Ben je al in de oertijd geweest?
Dan was je toch wel aardig ver gekomen, de laatste character die je in je team krijgt is die onderste, oertijd chick eennalaatstequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik al in de oertijd geweest!
Met die enge chick toch? Ik kan het me niet zo goed meer herinneren. Hele tijd geleden.
Die kikker en robot staan me uiteraard wel bij
"Metropolis" lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:32 schreef Qunix het volgende:
http://www.greenteagraffi(...)es-you-should-watch/
Oeh, ik heb iedereen gehad behalve de onderste inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan was je toch wel aardig ver gekomen, de laatste character die je in je team krijgt is die onderste, oertijd chick eennalaatste
[ afbeelding ]
Horse guy is zo fucking hardcore.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm... maar kan dit het opnemen tegen de nieuwe piraat? Ik weet niet hoor.
Wat hebben Japanners toch met mismaakte Duitse namen..? De enige het goed doet is Naoki Urasawa. Hoe heette dat kind in dat plaatje ookalweer? Einz? Zwei? Nichtkreativdummedeutschnamen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een bazinsniper
Einquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat hebben Japanners toch met mismaakte Duitse namen..? De enige het goed doet is Naoki Urasawa. Hoe heette dat kind in dat plaatje ookalweer? Einz? Zwei? Nichtkreativdummedeutschnamen?
Japanners hebben iets met Duitsers in het algemeen, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat hebben Japanners toch met mismaakte Duitse namen..? De enige het goed doet is Naoki Urasawa. Hoe heette dat kind in dat plaatje ookalweer? Einz? Zwei? Nichtkreativdummedeutschnamen?
Ein is d'r nickname omdat d'r indentiteit is verwijderd en ze een vechtrobot is gemaakt van de mafiaquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
das weer jammerquote:
Ik dacht trainenquote:Op zaterdag 10 november 2012 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
das weer jammer
ik heb een AH NS dagkaart over en die moest ik of vandaag of morgen gebruiken.. dus vandaag maar even random treinen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik schreef toch duidelijk treinen
True. Hoewel ik het zelf persoonlijk niet de WTFBESTEBBQEVAH vind, het is wel een zeer degelijke titel. Ooit ook redelijk ver mee gekomen, maar ben ergens vlak nadat je in de toekomst zit (met die domes) opgehouden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat spel is echt geniaal
Beste RPG die er is, zelfs nog beter dan de oude final fantasy spellen
Ik heb hem alleen al 3x uitgespeelt
Het is dan ook niet waard om te kijken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ketterquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:27 schreef .Cake. het volgende:
Het is dan ook niet waard om te kijken.
Alas... Why so serious anti-moe?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. .Cake heeft een reputatie hoog te houden als saaie, serieuze droogkloot
Ach aan de andere kant lijkt zelfs Robin Robert de geestelijk gehandicapte meisjes moe geworden te zijn en eerlijk gezegd begin ik er ook genoeg van te krijgen, wat vooruit geholpen wordt door dat er nul variaties bestaan op de archetypische moéblob.quote:
aardig veelquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Shit alweer meer dan 10000 video's gezien
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ach aan de andere kant lijkt zelfs Robin Robert de geestelijk gehandicapte meisjes moe geworden te zijn en eerlijk gezegd begin ik er ook genoeg van te krijgen, wat vooruit geholpen wordt door dat er nul variaties bestaan op de archetypische moéblob.
Schijf je het nou af op Yui?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar... Maar... Rikka heeft een ooglapje en Mio en Yui verschillen heel erg enzo
Toch maar? Wilde je het eerst niet doen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Toch maar begonnen met Suzumiya
[ afbeelding ]
Stond al sinds voor de zomervakantie in mijn backlog.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Toch maar? Wilde je het eerst niet doen?
Je zult geen spijt krijgen, als je een deel van Endless Eight overslaat tenminste.
Precies precies!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ach aan de andere kant lijkt zelfs Robin Robert de geestelijk gehandicapte meisjes moe geworden te zijn en eerlijk gezegd begin ik er ook genoeg van te krijgen, wat vooruit geholpen wordt door dat er nul variaties bestaan op de archetypische moéblob.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:07 schreef Arashimashou het volgende:
Genoeg
Dakgoot, Nipklap en ik beginnen gewoon de Moe Appreciation Club. Omdat MAC heel erg kut klinkt, noemen we het de DAK. (Dakgoot, Arashimashou, Klapnip)
Wie komt er nog meer bij
Misschien wil Coobie ook meedoen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:07 schreef Arashimashou het volgende:
Genoeg
Dakgoot, Nipklap en ik beginnen gewoon de Moe Appreciation Club. Omdat MAC heel erg kut klinkt, noemen we het de DAK. (Dakgoot, Arashimashou, Klapnip)
Wie komt er nog meer bij
Coobie is Dikklap.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien wil Coobie ook meedoen.
The fuck!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Toch maar begonnen met Suzumiya
[ afbeelding ]
Genoeg
Wie komt er nog meer bij
HMT....hm...quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik pleit voor Hokago Moe Time.
Ook het eerste seizoen gezien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef De_Ilias het volgende:
Suzumiya vind ik echt overrated. Ik heb het eerste seizoen helemaal afgekeken, ik ga die film echt niet kijken ook het 2e seizoen ga ik geen begin aan maken.
Ik loop al heel ver achter(1 maand en 5 dagen/5 weken nu)quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef .Cake. het volgende:
Geen tijd voor Animees dit weekend. Tering, ik ga nu wel erg ver achterlopen!
Genoeg
Wie komt er nog meer bij
De film is juist het best van allesquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef De_Ilias het volgende:
Suzumiya vind ik echt overrated. Ik heb het eerste seizoen helemaal afgekeken, ik ga die film echt niet kijken ook het 2e seizoen ga ik geen begin aan maken.
Ik vond het ook niet bijzonder, maar ik moet toegeven het tweede seizoen niet te hebben gezien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De film is juist het best van alles
Eigenlijk wel maar hij is niet meer jarigquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
Moet er niet nog een soort TT komen voor Qunix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |