Nee ik ben bang. Ik ga wel weer terug naar mijn hol. Samen met mijn 386'je. gr gr.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[DIG SC #267] Java. Of toch niet?!
Zullen we hier verder gaan?
Verder mweh. Het is ook weer niet dramatisch hoor.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bedankt, nu kan ik me nog minder concentreren
moequote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Easymodo het volgende:
Met Chuunibyou begonnen, wat kan ik verwachten?
Het gevoel dat je je hart uit je lijf wilt rukken om het op te eten.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Easymodo het volgende:
ook een gratis aanleg net zoals in alphen?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.heiloo-online.nl/nieuws/7515-heiloo-krijgt-glasvezel![]()
Jepquote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ook een gratis aanleg net zoals in alphen?
Weten ze wel wat internet is daar?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef AnimeFan het volgende:
Uhhh. Heel veel moe. Moe moe moe moe. En ook iemand die letterlijk moe is, want haar hobby is slapen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Easymodo het volgende:
waarom al die rot gehuchtjes en niets zeggende stadjes die dit krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef AnimeFan het volgende:
Waar woon jij dan ongeveer?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom al die rot gehuchtjes en niets zeggende stadjes die dit krijgen
Eens!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom al die rot gehuchtjes en niets zeggende stadjes die dit krijgen
randstad.....quote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Waar woon jij dan ongeveer?
Belachelijk dat Heiloo de enige gemeente in Noord Holland boven Amsterdam is, die glasvezel krijgt.
Foto van Heiloo:
[ afbeelding ]
E7: Astral ocean komt pas op stoom bij aflevering 12. E7: Psalms of planets begon ook niet reuze sterk als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ben nu pas bij ep 6, vind tot nu toe E7 nog wel leuker dan AO
bij E7 kwam het rond ep 14 toch wel okéquote:Op donderdag 8 november 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
E7: Astral ocean komt pas op stoom bij aflevering 12. E7: Psalms of planets begon ook niet reuze sterk als ik het me goed herinner.
Helaas is Tonari één van de series die ik quasi-drop/on hold zet. /sadpandaquote:
Waaarom?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Helaas is Tonari één van de series die ik quasi-drop/on hold zet. /sadpanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |