Het onderscheid tussen retarded en moe wordt steeds kleiner lijkt het.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad, als je bij Chuu2byou niet haast dood gaat van de moe... ben je dan wel een mens?
Wat is deze?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen retarded en moe wordt steeds kleiner lijkt het.
Het enige dat ik zie in haar is een meisje die leeft in een fantasiewereld en die prima als psychologisch experiment zou kunnen dienen.
Waarover zou hij moeten regeren dan? District Nederland?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Hopelijk mogen we nooit jouw regering meemaken
Het Rijk. De hele wereld bij elkaar. Iedereen moet Engels praten en niemand mag meer zijn cultuur behouden. Moé meisjes dienen als testpersonen voor zijn experimenten. Als je te veel macht krijgt of een afwijkende mening hebt, ''verdwijn'' je. Verplichte kost is Neon Genesis Evangelion. Na het zien van de serie en film krijg je een test erover en bij minder dan 60% ''verdwijn'' je.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarover zou hij moeten regeren dan? District Nederland?
Sorry.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Hopelijk mogen we nooit jouw regering meemaken
Zolang hij de nukes niet heeft zal het wel loslopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het Rijk. De hele wereld bij elkaar. Iedereen moet Engels praten en niemand mag meer zijn cultuur behouden. Moé meisjes dienen als testpersonen voor zijn experimenten. Als je te veel macht krijgt of een afwijkende mening hebt, ''verdwijn'' je.
Volgens mij valt dat allemaal wel mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik denk dat ze zo veel diagnoses zou hebben, dat het wellicht interessant zou kunnen zijn voor de wetenschap.
Breng hem niet op ideeën, alstublieft.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zolang hij de nukes niet heeft zal het wel loslopen.
Komende 4 jaar zijn de launch codes gewoon nog in handen van de semineger.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Breng hem niet op ideeën, alstublieft.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Komende 4 jaar zijn de launch codes gewoon nog in handen van de semineger.
RIPquote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Misschien ben ik al verlorenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
RIP
[ afbeelding ]
DEZE DEED HET HEM, DIT WAS DE DRUPPEL DIE DE MOECAPACITEIT VAN MIJN HART LIET OVERLOPEN
Ik studeer nu. Ik doe het voor Yui. Bedankt voor deze motivatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet mijn plaatjesfolder gaan aanvullen
[ afbeelding ]
Ergens is dit wel een beetje sickquote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet mijn plaatjesfolder gaan aanvullen
[ afbeelding ]
Ik ben een rationeel mens en laat mij niet verleiden door mentaal gehandicapte meisjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien ben ik al verloren
MISSCHIEN IS ROBERT JAN DE ENIGE DIE NOG BIJ ZINNEN IS.
Alleen mentaal? Goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben een rationeel mens en laat mij niet verleiden door mentaal gehandicapte meisjes.
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alleen mentaal? Goed.
[ afbeelding ]
Brrrr, wat een koude post.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben een rationeel mens en laat mij niet verleiden door mentaal gehandicapte meisjes.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien heb ik te weinig anime gekeken de laatste tijd, en ben ik gerationaliseerd.
Jaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je vondt Nagisa togg ook liev? <3
Je hebt het dus eindelijk een serieuze kans gegeven!? Vrind jij bent in mijn achting gestegen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Katawa Shoujo vond ik trouwens mwah.
Ik speelde het de eerste dag dat het uitkwam.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je hebt het dus eindelijk een serieuze kans gegeven!? Viend je bent in mijn achting gestegen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja
Eigenlijk wel. Maar zij is niet 'moe' als in mentaal gehandicapt, maar gewoon lief.
Toe ik het je voor het laatst vroeg had je nog geen route uitgespeeld en zei je dat je ongemakkelijk voelden bij een eroge met gehandicapte meisjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik speelde het de eerste dag dat het uitkwam.
Ik drukte bijna per ongeluk op "deze post melden aan een moderator".quote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HALLO IK BEN NAGISA IK BEN ZEER RATIONEEL EN HEB HELEMAAL GEEN MENTALE STOORNISSEN. HET LIJKT ALLEEN MAAR OF IK DOWNIE BEN MAAR DAT KOMT DOOR MIJN OGEN GR GR
Nog steeds geen route uitgespeeld, maar heb er toch een paar uurtjes in gestoken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toe ik het je voor het laatst vroeg had je nog geen route uitgespeeld en zei je dat je ongemakkelijk voelden bij een eroge met gehandicapte meisjes.
wat is dezequote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drukte bijna per ongeluk op "deze post melden aan een moderator".
Heb ik wel es per ongeluk gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drukte bijna per ongeluk op "deze post melden aan een moderator".
[..]
Nog steeds geen route uitgespeeld, maar heb er toch een paar uurtjes in gestoken.
Nu ben ik toch nieuwsgierig hoe is het zo gekomen dat je mening over KS van 'AAAAH MAAK HET DEAUD!!!' naar 'hmmmm... mwah' is overgeslagen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog steeds geen route uitgespeeld, maar heb er toch een paar uurtjes in gestoken.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een kut leven heb ik toch ook dat ik dit ga doen
[ afbeelding ]
Awwwwright.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een kut leven heb ik toch ook dat ik dit ga doen
[ afbeelding ]
Kijk pianofilmpjes. Gr grquote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet doen
[ afbeelding ]
Waar heeft gij het over?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
OH shit dit einde ik weet waar het heen gaat
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bedankt, nu kan ik me nog minder concentreren
Ik provoceerde denk ik een beetje.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nu ben ik toch nieuwsgierig hoe is het zo gekomen dat je mening over KS van 'AAAAH MAAK HET DEAUD!!!' naar 'hmmmm... mwah' is overgeslagen?
Ga jezelf wat programmeren aanleren. gr grquote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet doen
[ afbeelding ]
Beetje assembly, goed idee.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga jezelf wat programmeren aanleren. gr gr
Hoef maandag pas naar schoolquote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga jezelf wat programmeren aanleren. gr gr
Assembly is een leuke taal, maar zie er in de praktijk er een baan mee te vinden.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Beetje assembly, goed idee.
Kan ook voor de hobby zijn dude. >:(quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hoef maandag pas naar school
.NETquote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Assembly is een leuke taal, maar zie er in de praktijk er een baan mee te vinden.
Java, C++, C# en andere .net shizzle. Daar kun je mee vooruit.
[DIG SC #267] Java. Of toch niet?!quote:
Nee ik ben bang. Ik ga wel weer terug naar mijn hol. Samen met mijn 386'je. gr gr.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[DIG SC #267] Java. Of toch niet?!
Zullen we hier verder gaan?
Verder mweh. Het is ook weer niet dramatisch hoor.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bedankt, nu kan ik me nog minder concentreren
moequote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Easymodo het volgende:
Met Chuunibyou begonnen, wat kan ik verwachten?
Het gevoel dat je je hart uit je lijf wilt rukken om het op te eten.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Easymodo het volgende:
ook een gratis aanleg net zoals in alphen?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.heiloo-online.nl/nieuws/7515-heiloo-krijgt-glasvezel![]()
Jepquote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ook een gratis aanleg net zoals in alphen?
Weten ze wel wat internet is daar?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef AnimeFan het volgende:
Uhhh. Heel veel moe. Moe moe moe moe. En ook iemand die letterlijk moe is, want haar hobby is slapen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Easymodo het volgende:
waarom al die rot gehuchtjes en niets zeggende stadjes die dit krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef AnimeFan het volgende:
Waar woon jij dan ongeveer?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom al die rot gehuchtjes en niets zeggende stadjes die dit krijgen
Eens!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom al die rot gehuchtjes en niets zeggende stadjes die dit krijgen
randstad.....quote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Waar woon jij dan ongeveer?
Belachelijk dat Heiloo de enige gemeente in Noord Holland boven Amsterdam is, die glasvezel krijgt.
Foto van Heiloo:
[ afbeelding ]
E7: Astral ocean komt pas op stoom bij aflevering 12. E7: Psalms of planets begon ook niet reuze sterk als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ben nu pas bij ep 6, vind tot nu toe E7 nog wel leuker dan AO
bij E7 kwam het rond ep 14 toch wel okéquote:Op donderdag 8 november 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
E7: Astral ocean komt pas op stoom bij aflevering 12. E7: Psalms of planets begon ook niet reuze sterk als ik het me goed herinner.
Helaas is Tonari één van de series die ik quasi-drop/on hold zet. /sadpandaquote:
Waaarom?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Helaas is Tonari één van de series die ik quasi-drop/on hold zet. /sadpanda
Eureka Seven: Astral Ocean.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is deze anime?
Zoek een leven trouwens. Gr.
Nu a ik jurgamund al helemaal kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fuck deze episode was gaaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga met de tijd mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
onder het mom van *piep* *piep* *piep*
ik kom er net achter dat m'n MP3 speler al ruime tijd (meerdere uren) onder water ligt
nu in een bakkie met rijst geflikkerd, maar heb eigenlijk weinig hoop dat hij het nog gaat doen...
en het meest kutte is: al die spelers van tegenwoordig zijn touchscreen based.. niet gewoon een klein schermpje met een paar knopjes... waarmee je blindelings door je lijsten heen kan bladeren...
Eureka Seven: Astrel oceanquote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is deze anime?
Zoek een leven trouwens. Gr.
mijn negerquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
usb stick mp3 speler 512mb 2006.
![]()
ho, ik wil bepaalde functionaliteit (blindelings kunnen navigeren door mp3's e.d. met knoppen), wat niet een hele rare eis is en ik moet met de tijd mee gaan? que? ik wil niet zoals alle tieners elke 10 seconden naar een schermpje moeten staren... (als ik dat wel wilde, kon ik net zo goed mijn telefoon als mp3 speler in zetten!)quote:
http://www.apple.com/nl/ipod-shuffle/quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
ik kom er net achter dat m'n MP3 speler al ruime tijd (meerdere uren) onder water ligt
nu in een bakkie met rijst geflikkerd, maar heb eigenlijk weinig hoop dat hij het nog gaat doen...
en het meest kutte is: al die spelers van tegenwoordig zijn touchscreen based.. niet gewoon een klein schermpje met een paar knopjes... waarmee je blindelings door je lijsten heen kan bladeren...
Dat ding is zowat zo groot als 2 duimen, hoe bedien je dat enigsinds redelijk dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/ipod-shuffle/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik nu wel het minimum.
vanmiddag de mediamarkt eff bezoeken, kijken wat die hebben
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat ding is zowat zo groot als 2 duimen, hoe bedien je dat enigsinds redelijk dan?
Daarnaast: apple
Een klein schermpje is wel gewenst overigens
zoiets:Zon ding heb ik vroeger ook gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik nu wel het minimum.
vanmiddag de mediamarkt eff bezoeken, kijken wat die hebbendie zijn niet te slopen in tegenstelling tot die apple zooi
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Die gebruik ik nu ook, nu ik met mijn touchscreen iphone niet meer kan bladeren. Top, behalve dat je maar een afspeellijst hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/ipod-shuffle/
Behalve als je ze in het water legt dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zon ding heb ik vroeger ook gehaddie zijn niet te slopen in tegenstelling tot die apple zooi
[..]
Dat ding is zowat zo groot als 2 duimen, hoe bedien je dat enigsinds redelijk dan?
zoiets:Astu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik nu wel het minimum.
http://www.vergelijk.nl/m(...)MCFXDLtAodfzEAGQ&v=3
Omdat ik gewoon écht geen tijd heb tegenwoordig. Hell, ik lig niet eens bij met de series die ik volg voor Animees! En dat gaat de komende tijd ook niet veranderen.quote:
ah joh wie heeft er nog mp3spelers tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 november 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah joh wie heeft er nog mp3spelers tegenwoordig
[..]
zoiets:Check dan gewoon marktplaats voor zon ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik nu wel het minimum.
:')
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon écht geen tijd heb tegenwoordig. Hell, ik lig niet eens bij met de series die ik volg voor Animees! En dat gaat de komende tijd ook niet veranderen.Hopeloze Cake is hopeloos.
Iig, ik moest keuzes maken.
De reden dat Tonari op de afvallijst staat is omdat ik hem wel leuk vind maar ik heb hem later pas opgepikt, het is niet één van die series die ik vanaf het begin al heb gekeken dit seizoen. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik waarschijnlijk later Tonari wel af ga kijken, me gusta.
Koop een Sansa clip+. Een van de beste mp3s die er zijn en nog redelijk goedkoop ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |