Witregels?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog wat aanpassingen doen en dan rondsturen
Ja die zijn er wel in mijn wordbestand maar gaan weg bij copypastequote:
Valt K-ON te verpesten dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:29 schreef .Cake. het volgende:
Ik dacht dat er al een film was? Die ik nog moet zien.
En als jullie zo doorgaan verpesten jullie K-ON voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is uit de serie niet de filmquote:Op woensdag 7 november 2012 23:29 schreef .Cake. het volgende:
Ik dacht dat er al een film was? Die ik nog moet zien.
En als jullie zo doorgaan verpesten jullie K-ON voor mij
Shit dit ziet er niet uitquote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten op de film
wtf this might actually work?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten op de film
Toch niet?quote:
Ze lijkt geneens op Yuiquote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
wtf this might actually work?
[..]
Toch niet?
Om d'r nou een oogoperatie te geven zodat ze er wat meer op lijkt... nah...quote:Op woensdag 7 november 2012 23:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ze lijkt geneens op Yui
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt. Als je het over de gifjes hebt, daar had ik het in het totaal niet overquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar dit is uit de serie niet de film
O dat nee dat zal er nooit komen, het blijft bij 2 seizoenen K-ON en een 1 film en heeul mischien een S3?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt. Als je het over de gifjes hebt, daar had ik het in het totaal niet over![]()
Ik bedoel al dat gepraat over Spielberg en K-ON. Brrrr...
't was een genot.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://pastebin.com/Evvj1GTD hyperlink
Voor het verhaal maakt het niet uit maar in de V.S. betekent coffee shop iets heel anders dan coffeeshop in Nederland.quote:coffeeshop
Echt? Als in de de naam van de acteur?quote:Snipes
Hoe weet hij dat het een knuppel was?quote:I tried to move desperately when I got hit on the side of my head with a baseball bat from behind.
Die heb je uit Higurashi is het niet?quote:The two men both started ripping off the fingernails of my mother and sister.
De coffe shop is bedoelt als een amerikaanse coffeeshop.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
't was een genot.
[..]
Voor het verhaal maakt het niet uit maar in de V.S. betekent coffee shop iets heel anders dan coffeeshop in Nederland.
[..]
Echt? Als in de de naam van de acteur?
[..]
Hoe weet hij dat het een knuppel was?
[..]
Die heb je uit Higurashi is het niet?![]()
Er staan ook wat typefoutjes in die je er met een spellingscontrole uit kunt halen.
op dat plaatje reageerde ik dan ook nietquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]2de plaatje is van milky holmes ofzo?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.not sure if fanart of serie? wie helpt?quote:en deze zijn van Tonari no kaibutsu-kun?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/einde plaatjesdumpmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
1: okquote:Op donderdag 8 november 2012 00:30 schreef mschol het volgende:
[..]
op dat plaatje reageerde ik dan ook niet
[..]
2de plaatje is van milky holmes ofzo?
[..]
not sure if fanart of serie? wie helpt?
[..]
en deze zijn van Tonari no kaibutsu-kun?
thanksquote:Op donderdag 8 november 2012 00:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
1: ok
2: ja
3: tonari no kaibutsu-kun
4: zie 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ik wil ook zo'n riemquote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fuck deze episode was gaaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis toffe animes in HDquote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke serie is dit?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jorgamund dacht ik zo, na plaatje gegoogled te hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke serie is dit?
Ik heb nog steeds geen anime gekeken sinds ik terug ben uit India, zo'n 5 weken dus al...
Ik wil ook zo'n Chiquita.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hoe wil je het hebben dan? Tenminste beter dan een Hollywood versiequote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
wtf this might actually work?
[..]
Toch niet?
Zoals ik al zei, it MIGHT work.... mightquote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Hoe wil je het hebben dan? Tenminste beter dan een Hollywood versie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jormungandquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke serie is dit?
Ik heb nog steeds geen anime gekeken sinds ik terug ben uit India, zo'n 5 weken dus al...
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, it MIGHT work.... might
Overigens, Chuu2byou 6:dooie plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, it MIGHT work.... might
Overigens, Chuu2byou 6:Link werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neequote:Seizoen 2quote:
*klaar met schoonmaken*![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
jorgamund dacht ik zo, na plaatje gegoogled te hebben
Zo zag het eruit, maar ik herkende niemandquote:
Ik moet 1ste seizoen nog kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Zo zag het eruit, maar ik herkende niemand
Maargoed, nog niks van het nieuwe seizoen gezien dus.. Beetje 'n goed tweede seizoen?
Beide seizoenen zijn goedquote:Op donderdag 8 november 2012 14:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Zo zag het eruit, maar ik herkende niemand
Maargoed, nog niks van het nieuwe seizoen gezien dus.. Beetje 'n goed tweede seizoen?
Wat maakt een stoofpot Congo-Style?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*stoofpot Congo-style is eindelijk klaar,nu even proeven *
so many good animes to catch up soon![]()
Het is lekker pittig(3 surinaamse pepers)+ o.a geitenvlees en rundermaag+palm oliequote:Op donderdag 8 november 2012 17:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat maakt een stoofpot Congo-Style?
Bohh.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik mis toffe animes in HD![]()
*nu badkamer schoonmaken*
*luister naar http://tunein.com/radio/Anime-Academy-Radio-s97817/#*
Chuunibyou droppen is het juiste antwoord.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bohh.
Wat zou ik doen, Chuunibyou kijken of Aardrijkskunde leren?
Hoe goed ken je Ak? Wanneer is het? Hoeveel boeit het je?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bohh.
stfu ouwe.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Chuunibyou droppen is het juiste antwoord.
Allebeiquote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bohh.
Neen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhmm.. Ik ga wel aardrijkskunde doenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe goed ken je Ak? Wanneer is het? Hoeveel boeit het je?
zwijgquote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oververzadigde kleuren.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe goed ken je Ak? Wanneer is het? Hoeveel boeit het je?
[..]
stfu ouwe.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad, als je bij Chuu2byou niet haast dood gaat van de moe... ben je dan wel een mens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |