quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moar liek MOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
amirite
(7-11-2012) Lief dagboek,quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
(7-11-2012) Lief dagboek,
Ik krijg nog steeds moordneigingen van K-ON's opperdebiel Yui.
You want to be the little girl?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mag ik 't bruidsmeisje zijn.j/k
Klinkt goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als ik jarig ben ga ik gewoon een K-ON Marathon houden.
[ afbeelding ]
Ik van Sunohara gr grquote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
(7-11-2012) Lief dagboek,
Ik krijg nog steeds moordneigingen van K-ON's opperdebiel Yui.
Mobiel he... Klein oppervlakte om icons aan te klikken.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mag ik 't bruidsmeisje zijn.j/k
Iedereen wil 't kleine meisje zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
You want to be the little girl?
Meetingquote:Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als ik jarig ben ga ik gewoon een K-ON Marathon houden.
[ afbeelding ]
Ja oke.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Iedereen wil 't kleine meisje zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarschijnlijk begin ik al in de kerstvakantiequote:
De wereld.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar gáát K-on eigenlijk over
Schattige meisjes die schattige dingen doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feedback graag
:')
Het doel van het leven en het ontstaan van het universum. Ontologie, al het zijnde, jwzquote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is er nog niet
Hier is het verhaalIk hou er niet zo van als ze iets met de ogen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feedback graag![]()
Zou niet logisch zijn als hij de bak in zou gaan, gezien hij zelf ook vast zat en het niet gedaan kon hebben?
Ja misschien heeft hij het zelf gedaan wie weetquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van als ze iets met de ogen doen![]()
Zou niet logisch zijn als hij de bak in zou gaan, gezien hij zelf ook vast zat en het niet gedaan kon hebben?
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is er nog niet
Hier is het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feedback graagvlak voor het slapen gaan...
Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |