jorgamund dacht ik zo, na plaatje gegoogled te hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke serie is dit?
Ik heb nog steeds geen anime gekeken sinds ik terug ben uit India, zo'n 5 weken dus al...
Ik wil ook zo'n Chiquita.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fuck deze episode was gaaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hoe wil je het hebben dan? Tenminste beter dan een Hollywood versiequote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
wtf this might actually work?
[..]
Toch niet?
Zoals ik al zei, it MIGHT work.... mightquote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Hoe wil je het hebben dan? Tenminste beter dan een Hollywood versie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jormungandquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke serie is dit?
Ik heb nog steeds geen anime gekeken sinds ik terug ben uit India, zo'n 5 weken dus al...
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, it MIGHT work.... might
Overigens, Chuu2byou 6:dooie plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, it MIGHT work.... might
Overigens, Chuu2byou 6:Link werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neequote:Seizoen 2quote:
*klaar met schoonmaken*![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
jorgamund dacht ik zo, na plaatje gegoogled te hebben
Zo zag het eruit, maar ik herkende niemandquote:
Ik moet 1ste seizoen nog kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Zo zag het eruit, maar ik herkende niemand
Maargoed, nog niks van het nieuwe seizoen gezien dus.. Beetje 'n goed tweede seizoen?
Beide seizoenen zijn goedquote:Op donderdag 8 november 2012 14:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Zo zag het eruit, maar ik herkende niemand
Maargoed, nog niks van het nieuwe seizoen gezien dus.. Beetje 'n goed tweede seizoen?
Wat maakt een stoofpot Congo-Style?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*stoofpot Congo-style is eindelijk klaar,nu even proeven *
so many good animes to catch up soon![]()
Het is lekker pittig(3 surinaamse pepers)+ o.a geitenvlees en rundermaag+palm oliequote:Op donderdag 8 november 2012 17:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat maakt een stoofpot Congo-Style?
Bohh.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik mis toffe animes in HD![]()
*nu badkamer schoonmaken*
*luister naar http://tunein.com/radio/Anime-Academy-Radio-s97817/#*
Chuunibyou droppen is het juiste antwoord.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bohh.
Wat zou ik doen, Chuunibyou kijken of Aardrijkskunde leren?
Hoe goed ken je Ak? Wanneer is het? Hoeveel boeit het je?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bohh.
stfu ouwe.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Chuunibyou droppen is het juiste antwoord.
Allebeiquote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bohh.
Neen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhmm.. Ik ga wel aardrijkskunde doenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe goed ken je Ak? Wanneer is het? Hoeveel boeit het je?
zwijgquote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oververzadigde kleuren.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe goed ken je Ak? Wanneer is het? Hoeveel boeit het je?
[..]
stfu ouwe.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad, als je bij Chuu2byou niet haast dood gaat van de moe... ben je dan wel een mens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |