Eureka Seven: Astral Ocean.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is deze anime?
Zoek een leven trouwens. Gr.
Nu a ik jurgamund al helemaal kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fuck deze episode was gaaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga met de tijd mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
onder het mom van *piep* *piep* *piep*
ik kom er net achter dat m'n MP3 speler al ruime tijd (meerdere uren) onder water ligt
nu in een bakkie met rijst geflikkerd, maar heb eigenlijk weinig hoop dat hij het nog gaat doen...
en het meest kutte is: al die spelers van tegenwoordig zijn touchscreen based.. niet gewoon een klein schermpje met een paar knopjes... waarmee je blindelings door je lijsten heen kan bladeren...
Eureka Seven: Astrel oceanquote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is deze anime?
Zoek een leven trouwens. Gr.
mijn negerquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
usb stick mp3 speler 512mb 2006.
![]()
ho, ik wil bepaalde functionaliteit (blindelings kunnen navigeren door mp3's e.d. met knoppen), wat niet een hele rare eis is en ik moet met de tijd mee gaan? que? ik wil niet zoals alle tieners elke 10 seconden naar een schermpje moeten staren... (als ik dat wel wilde, kon ik net zo goed mijn telefoon als mp3 speler in zetten!)quote:
http://www.apple.com/nl/ipod-shuffle/quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
ik kom er net achter dat m'n MP3 speler al ruime tijd (meerdere uren) onder water ligt
nu in een bakkie met rijst geflikkerd, maar heb eigenlijk weinig hoop dat hij het nog gaat doen...
en het meest kutte is: al die spelers van tegenwoordig zijn touchscreen based.. niet gewoon een klein schermpje met een paar knopjes... waarmee je blindelings door je lijsten heen kan bladeren...
Dat ding is zowat zo groot als 2 duimen, hoe bedien je dat enigsinds redelijk dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/ipod-shuffle/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik nu wel het minimum.
vanmiddag de mediamarkt eff bezoeken, kijken wat die hebben
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat ding is zowat zo groot als 2 duimen, hoe bedien je dat enigsinds redelijk dan?
Daarnaast: apple
Een klein schermpje is wel gewenst overigens
zoiets:Zon ding heb ik vroeger ook gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik nu wel het minimum.
vanmiddag de mediamarkt eff bezoeken, kijken wat die hebbendie zijn niet te slopen in tegenstelling tot die apple zooi
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Die gebruik ik nu ook, nu ik met mijn touchscreen iphone niet meer kan bladeren. Top, behalve dat je maar een afspeellijst hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/ipod-shuffle/
Behalve als je ze in het water legt dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zon ding heb ik vroeger ook gehaddie zijn niet te slopen in tegenstelling tot die apple zooi
[..]
Dat ding is zowat zo groot als 2 duimen, hoe bedien je dat enigsinds redelijk dan?
zoiets:Astu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik nu wel het minimum.
http://www.vergelijk.nl/m(...)MCFXDLtAodfzEAGQ&v=3
Omdat ik gewoon écht geen tijd heb tegenwoordig. Hell, ik lig niet eens bij met de series die ik volg voor Animees! En dat gaat de komende tijd ook niet veranderen.quote:
ah joh wie heeft er nog mp3spelers tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 november 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah joh wie heeft er nog mp3spelers tegenwoordig
[..]
zoiets:Check dan gewoon marktplaats voor zon ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik nu wel het minimum.
:')
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon écht geen tijd heb tegenwoordig. Hell, ik lig niet eens bij met de series die ik volg voor Animees! En dat gaat de komende tijd ook niet veranderen.Hopeloze Cake is hopeloos.
Iig, ik moest keuzes maken.
De reden dat Tonari op de afvallijst staat is omdat ik hem wel leuk vind maar ik heb hem later pas opgepikt, het is niet één van die series die ik vanaf het begin al heb gekeken dit seizoen. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik waarschijnlijk later Tonari wel af ga kijken, me gusta.
Koop een Sansa clip+. Een van de beste mp3s die er zijn en nog redelijk goedkoop ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:13 schreef mschol het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |