Het onderscheid tussen retarded en moe wordt steeds kleiner lijkt het.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad, als je bij Chuu2byou niet haast dood gaat van de moe... ben je dan wel een mens?
Wat is deze?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen retarded en moe wordt steeds kleiner lijkt het.
Het enige dat ik zie in haar is een meisje die leeft in een fantasiewereld en die prima als psychologisch experiment zou kunnen dienen.
Waarover zou hij moeten regeren dan? District Nederland?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Hopelijk mogen we nooit jouw regering meemaken
Het Rijk. De hele wereld bij elkaar. Iedereen moet Engels praten en niemand mag meer zijn cultuur behouden. Moé meisjes dienen als testpersonen voor zijn experimenten. Als je te veel macht krijgt of een afwijkende mening hebt, ''verdwijn'' je. Verplichte kost is Neon Genesis Evangelion. Na het zien van de serie en film krijg je een test erover en bij minder dan 60% ''verdwijn'' je.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarover zou hij moeten regeren dan? District Nederland?
Sorry.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Hopelijk mogen we nooit jouw regering meemaken
Zolang hij de nukes niet heeft zal het wel loslopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het Rijk. De hele wereld bij elkaar. Iedereen moet Engels praten en niemand mag meer zijn cultuur behouden. Moé meisjes dienen als testpersonen voor zijn experimenten. Als je te veel macht krijgt of een afwijkende mening hebt, ''verdwijn'' je.
Volgens mij valt dat allemaal wel mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik denk dat ze zo veel diagnoses zou hebben, dat het wellicht interessant zou kunnen zijn voor de wetenschap.
Breng hem niet op ideeën, alstublieft.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zolang hij de nukes niet heeft zal het wel loslopen.
Komende 4 jaar zijn de launch codes gewoon nog in handen van de semineger.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Breng hem niet op ideeën, alstublieft.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Komende 4 jaar zijn de launch codes gewoon nog in handen van de semineger.
RIPquote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Misschien ben ik al verlorenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
RIP
[ afbeelding ]
DEZE DEED HET HEM, DIT WAS DE DRUPPEL DIE DE MOECAPACITEIT VAN MIJN HART LIET OVERLOPEN
Ik studeer nu. Ik doe het voor Yui. Bedankt voor deze motivatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet mijn plaatjesfolder gaan aanvullen
[ afbeelding ]
Ergens is dit wel een beetje sickquote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet mijn plaatjesfolder gaan aanvullen
[ afbeelding ]
Ik ben een rationeel mens en laat mij niet verleiden door mentaal gehandicapte meisjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien ben ik al verloren
MISSCHIEN IS ROBERT JAN DE ENIGE DIE NOG BIJ ZINNEN IS.
Alleen mentaal? Goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben een rationeel mens en laat mij niet verleiden door mentaal gehandicapte meisjes.
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alleen mentaal? Goed.
[ afbeelding ]
Brrrr, wat een koude post.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben een rationeel mens en laat mij niet verleiden door mentaal gehandicapte meisjes.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien heb ik te weinig anime gekeken de laatste tijd, en ben ik gerationaliseerd.
Jaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je vondt Nagisa togg ook liev? <3
Je hebt het dus eindelijk een serieuze kans gegeven!? Vrind jij bent in mijn achting gestegen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Katawa Shoujo vond ik trouwens mwah.
Ik speelde het de eerste dag dat het uitkwam.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je hebt het dus eindelijk een serieuze kans gegeven!? Viend je bent in mijn achting gestegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |