quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja
Eigenlijk wel. Maar zij is niet 'moe' als in mentaal gehandicapt, maar gewoon lief.
Toe ik het je voor het laatst vroeg had je nog geen route uitgespeeld en zei je dat je ongemakkelijk voelden bij een eroge met gehandicapte meisjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik speelde het de eerste dag dat het uitkwam.
Ik drukte bijna per ongeluk op "deze post melden aan een moderator".quote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HALLO IK BEN NAGISA IK BEN ZEER RATIONEEL EN HEB HELEMAAL GEEN MENTALE STOORNISSEN. HET LIJKT ALLEEN MAAR OF IK DOWNIE BEN MAAR DAT KOMT DOOR MIJN OGEN GR GR
Nog steeds geen route uitgespeeld, maar heb er toch een paar uurtjes in gestoken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toe ik het je voor het laatst vroeg had je nog geen route uitgespeeld en zei je dat je ongemakkelijk voelden bij een eroge met gehandicapte meisjes.
wat is dezequote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drukte bijna per ongeluk op "deze post melden aan een moderator".
Heb ik wel es per ongeluk gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drukte bijna per ongeluk op "deze post melden aan een moderator".
[..]
Nog steeds geen route uitgespeeld, maar heb er toch een paar uurtjes in gestoken.
Nu ben ik toch nieuwsgierig hoe is het zo gekomen dat je mening over KS van 'AAAAH MAAK HET DEAUD!!!' naar 'hmmmm... mwah' is overgeslagen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog steeds geen route uitgespeeld, maar heb er toch een paar uurtjes in gestoken.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een kut leven heb ik toch ook dat ik dit ga doen
[ afbeelding ]
Awwwwright.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een kut leven heb ik toch ook dat ik dit ga doen
[ afbeelding ]
Kijk pianofilmpjes. Gr grquote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet doen
[ afbeelding ]
Waar heeft gij het over?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
OH shit dit einde ik weet waar het heen gaat
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bedankt, nu kan ik me nog minder concentreren
Ik provoceerde denk ik een beetje.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nu ben ik toch nieuwsgierig hoe is het zo gekomen dat je mening over KS van 'AAAAH MAAK HET DEAUD!!!' naar 'hmmmm... mwah' is overgeslagen?
Ga jezelf wat programmeren aanleren. gr grquote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet doen
[ afbeelding ]
Beetje assembly, goed idee.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga jezelf wat programmeren aanleren. gr gr
Hoef maandag pas naar schoolquote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga jezelf wat programmeren aanleren. gr gr
Assembly is een leuke taal, maar zie er in de praktijk er een baan mee te vinden.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Beetje assembly, goed idee.
Kan ook voor de hobby zijn dude. >:(quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hoef maandag pas naar school
.NETquote:Op donderdag 8 november 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Assembly is een leuke taal, maar zie er in de praktijk er een baan mee te vinden.
Java, C++, C# en andere .net shizzle. Daar kun je mee vooruit.
[DIG SC #267] Java. Of toch niet?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |