Einquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat hebben Japanners toch met mismaakte Duitse namen..? De enige het goed doet is Naoki Urasawa. Hoe heette dat kind in dat plaatje ookalweer? Einz? Zwei? Nichtkreativdummedeutschnamen?
Japanners hebben iets met Duitsers in het algemeen, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat hebben Japanners toch met mismaakte Duitse namen..? De enige het goed doet is Naoki Urasawa. Hoe heette dat kind in dat plaatje ookalweer? Einz? Zwei? Nichtkreativdummedeutschnamen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ein is d'r nickname omdat d'r indentiteit is verwijderd en ze een vechtrobot is gemaakt van de mafiaquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
das weer jammerquote:
Ik dacht trainenquote:Op zaterdag 10 november 2012 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
das weer jammer
ik heb een AH NS dagkaart over en die moest ik of vandaag of morgen gebruiken.. dus vandaag maar even random treinen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik schreef toch duidelijk treinen
True. Hoewel ik het zelf persoonlijk niet de WTFBESTEBBQEVAH vind, het is wel een zeer degelijke titel. Ooit ook redelijk ver mee gekomen, maar ben ergens vlak nadat je in de toekomst zit (met die domes) opgehouden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat spel is echt geniaal
Beste RPG die er is, zelfs nog beter dan de oude final fantasy spellen
Ik heb hem alleen al 3x uitgespeelt
Het is dan ook niet waard om te kijken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe vaag kan een beschrijving zijn
Ketterquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:27 schreef .Cake. het volgende:
Het is dan ook niet waard om te kijken.
Alas... Why so serious anti-moe?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. .Cake heeft een reputatie hoog te houden als saaie, serieuze droogkloot
Ach aan de andere kant lijkt zelfs Robin Robert de geestelijk gehandicapte meisjes moe geworden te zijn en eerlijk gezegd begin ik er ook genoeg van te krijgen, wat vooruit geholpen wordt door dat er nul variaties bestaan op de archetypische moéblob.quote:
aardig veelquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Shit alweer meer dan 10000 video's gezien
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ach aan de andere kant lijkt zelfs Robin Robert de geestelijk gehandicapte meisjes moe geworden te zijn en eerlijk gezegd begin ik er ook genoeg van te krijgen, wat vooruit geholpen wordt door dat er nul variaties bestaan op de archetypische moéblob.
Schijf je het nou af op Yui?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar... Maar... Rikka heeft een ooglapje en Mio en Yui verschillen heel erg enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |