Heeft geen random enemies zoals de meeste RPG's. Je ziet je vijanden en kan ze dus ontwijken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb Chrono Trigger nooit uitgespeeld, maar weet hoe goed die is.
Omdat er steeds betere spellen voor Android komen zit ik er aan te denken gewoon een Nexus 7 te halen.
P.S. FF6 uitgespeeld?
Ja, het is een stad (of meerdere) een bijbels ding en een animatieserie onder andere.quote:
Dat is gewoon een langdradige manier om ze zeggen dat het heel erg moé is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaag kan een beschrijving zijn
voor de gba kan datquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan je trouwens niet gewoon een emulator op je androidtoestel zetten?
Chrono trigger is volgens mij wel voor DS uitgegeven maar GBA weet ik niet .. hmmquote:
Thxquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, het is een stad (of meerdere) een bijbels ding en een animatieserie onder andere.
De superkrachten, taxichauffeurs en animatie zijn in orde. Ik weet niet waar het over ging maar veel personages waren dom SUGOOOI
[..]
Dat is gewoon een langdradige manier om ze zeggen dat het heel erg moé is.
GA HET KIJKONquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaag kan een beschrijving zijn
FF6 (Japanse telling) is zeer goed. Heb alleen hetzelfde probleem als jij. Stiekem heb ik er ook een gids gebruikt. Maar het verhaal was erg meeslepend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft geen random enemies zoals de meeste RPG's. Je ziet je vijanden en kan ze dus ontwijken.
Het heeft echt een meeslepend verhaal, geweldige characters en de beste OST die ik ken na Zelda OOT. En de characters zijn ontworpen door Akira Toriyama (dbz)
Bedoel je FF6 in de japanse telling?
Daar ben ik heel ver gekomen ja, maar het werd echt onmogelijk na een tijdje, ik zat zo vast dat ik zelf met een walk trough niet verder kwam
Misschien dat ik hem nog eens opnieuw ga doen
Ja, dat kan ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan je trouwens niet gewoon een emulator op je androidtoestel zetten?
superfaal...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
FF6 (Japanse telling) is zeer goed. Heb alleen hetzelfde probleem als jij. Stiekem heb ik er ook een gids gebruikt. Maar het verhaal was erg meeslepend.
En ja, Chrono Trigger heb ik ook best een groot stuk gespeeld. Helaas installeer ik vaak mijn OS opnieuw en vergeet ik dan mijn saves te backuppen.
Natuurlijk ben ik al in de oertijd geweest!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
superfaal...
Ben je al in de oertijd geweest?
Dan was je toch wel aardig ver gekomen, de laatste character die je in je team krijgt is die onderste, oertijd chick eennalaatstequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik al in de oertijd geweest!
Met die enge chick toch? Ik kan het me niet zo goed meer herinneren. Hele tijd geleden.
Die kikker en robot staan me uiteraard wel bij
"Metropolis" lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:32 schreef Qunix het volgende:
http://www.greenteagraffi(...)es-you-should-watch/
Oeh, ik heb iedereen gehad behalve de onderste inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan was je toch wel aardig ver gekomen, de laatste character die je in je team krijgt is die onderste, oertijd chick eennalaatste
[ afbeelding ]
Horse guy is zo fucking hardcore.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm... maar kan dit het opnemen tegen de nieuwe piraat? Ik weet niet hoor.
Wat hebben Japanners toch met mismaakte Duitse namen..? De enige het goed doet is Naoki Urasawa. Hoe heette dat kind in dat plaatje ookalweer? Einz? Zwei? Nichtkreativdummedeutschnamen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een bazinsniper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |