Niet veel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen als 25 jarige?
je bent niet de eerste die daar mee aan komt zetten..ik ga eerst proberen, dan beslissen.. (ik ben niet zo van terugsturen omdat het niet bevalt)quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Koop een Sansa clip+. Een van de beste mp3s die er zijn en nog redelijk goedkoop ook.
Kun je eventueel uitbreiden met een SD kaart.
Van welke serie is die meisje met die ooglapjequote:
chuunibyou demo koi ga shitaiquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Van welke serie is die meisje met die ooglapje
Dat spel is echt geniaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:09 schreef robin007bond het volgende:
Chrono Trigger is op Android uitgekomen.
Ik heb Chrono Trigger nooit uitgespeeld, maar weet hoe goed die is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat spel is echt geniaal
Beste RPG die er is, zelfs nog beter dan de oude final fantasy spellen
Ik heb hem alleen al 3x uitgespeelt
quote:
Hoe vaag kan een beschrijving zijnquote:Yuuta Togashi suffered from chuunibyou while he was in middle school. When he graduated, he put that dark history behind him and forgot about it... or he was supposed to. High school was smooth sailing and full of enjoyment - until the unavoidable, sad event occurs. The event that locks Yuuta into a contract with Rikka Takanashi and disrupts his desperately ordinary life.
Heeft geen random enemies zoals de meeste RPG's. Je ziet je vijanden en kan ze dus ontwijken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb Chrono Trigger nooit uitgespeeld, maar weet hoe goed die is.
Omdat er steeds betere spellen voor Android komen zit ik er aan te denken gewoon een Nexus 7 te halen.
P.S. FF6 uitgespeeld?
Ja, het is een stad (of meerdere) een bijbels ding en een animatieserie onder andere.quote:
Dat is gewoon een langdradige manier om ze zeggen dat het heel erg moé is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaag kan een beschrijving zijn
voor de gba kan datquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan je trouwens niet gewoon een emulator op je androidtoestel zetten?
Chrono trigger is volgens mij wel voor DS uitgegeven maar GBA weet ik niet .. hmmquote:
Thxquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, het is een stad (of meerdere) een bijbels ding en een animatieserie onder andere.
De superkrachten, taxichauffeurs en animatie zijn in orde. Ik weet niet waar het over ging maar veel personages waren dom SUGOOOI
[..]
Dat is gewoon een langdradige manier om ze zeggen dat het heel erg moé is.
GA HET KIJKONquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaag kan een beschrijving zijn
FF6 (Japanse telling) is zeer goed. Heb alleen hetzelfde probleem als jij. Stiekem heb ik er ook een gids gebruikt. Maar het verhaal was erg meeslepend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft geen random enemies zoals de meeste RPG's. Je ziet je vijanden en kan ze dus ontwijken.
Het heeft echt een meeslepend verhaal, geweldige characters en de beste OST die ik ken na Zelda OOT. En de characters zijn ontworpen door Akira Toriyama (dbz)
Bedoel je FF6 in de japanse telling?
Daar ben ik heel ver gekomen ja, maar het werd echt onmogelijk na een tijdje, ik zat zo vast dat ik zelf met een walk trough niet verder kwam
Misschien dat ik hem nog eens opnieuw ga doen
Ja, dat kan ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan je trouwens niet gewoon een emulator op je androidtoestel zetten?
superfaal...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
FF6 (Japanse telling) is zeer goed. Heb alleen hetzelfde probleem als jij. Stiekem heb ik er ook een gids gebruikt. Maar het verhaal was erg meeslepend.
En ja, Chrono Trigger heb ik ook best een groot stuk gespeeld. Helaas installeer ik vaak mijn OS opnieuw en vergeet ik dan mijn saves te backuppen.
Natuurlijk ben ik al in de oertijd geweest!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
superfaal...
Ben je al in de oertijd geweest?
Dan was je toch wel aardig ver gekomen, de laatste character die je in je team krijgt is die onderste, oertijd chick eennalaatstequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik al in de oertijd geweest!
Met die enge chick toch? Ik kan het me niet zo goed meer herinneren. Hele tijd geleden.
Die kikker en robot staan me uiteraard wel bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |