Toch maar? Wilde je het eerst niet doen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Toch maar begonnen met Suzumiya
[ afbeelding ]
Stond al sinds voor de zomervakantie in mijn backlog.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Toch maar? Wilde je het eerst niet doen?
Je zult geen spijt krijgen, als je een deel van Endless Eight overslaat tenminste.
Precies precies!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ach aan de andere kant lijkt zelfs Robin Robert de geestelijk gehandicapte meisjes moe geworden te zijn en eerlijk gezegd begin ik er ook genoeg van te krijgen, wat vooruit geholpen wordt door dat er nul variaties bestaan op de archetypische moéblob.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:07 schreef Arashimashou het volgende:
Genoeg
Dakgoot, Nipklap en ik beginnen gewoon de Moe Appreciation Club. Omdat MAC heel erg kut klinkt, noemen we het de DAK. (Dakgoot, Arashimashou, Klapnip)
Wie komt er nog meer bij
Misschien wil Coobie ook meedoen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:07 schreef Arashimashou het volgende:
Genoeg
Dakgoot, Nipklap en ik beginnen gewoon de Moe Appreciation Club. Omdat MAC heel erg kut klinkt, noemen we het de DAK. (Dakgoot, Arashimashou, Klapnip)
Wie komt er nog meer bij
Coobie is Dikklap.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien wil Coobie ook meedoen.
The fuck!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Toch maar begonnen met Suzumiya
[ afbeelding ]
Genoeg
Wie komt er nog meer bij
HMT....hm...quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik pleit voor Hokago Moe Time.
Ook het eerste seizoen gezien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef De_Ilias het volgende:
Suzumiya vind ik echt overrated. Ik heb het eerste seizoen helemaal afgekeken, ik ga die film echt niet kijken ook het 2e seizoen ga ik geen begin aan maken.
Ik loop al heel ver achter(1 maand en 5 dagen/5 weken nu)quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef .Cake. het volgende:
Geen tijd voor Animees dit weekend. Tering, ik ga nu wel erg ver achterlopen!
Genoeg
Wie komt er nog meer bij
De film is juist het best van allesquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef De_Ilias het volgende:
Suzumiya vind ik echt overrated. Ik heb het eerste seizoen helemaal afgekeken, ik ga die film echt niet kijken ook het 2e seizoen ga ik geen begin aan maken.
Ik vond het ook niet bijzonder, maar ik moet toegeven het tweede seizoen niet te hebben gezien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De film is juist het best van alles
Eigenlijk wel maar hij is niet meer jarigquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
Moet er niet nog een soort TT komen voor Qunix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |