abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2012 @ 17:38:43 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118855756
Wie is Badr Hari?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari

Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.
En het laatste nieuws:

quote:
Zaak tegen Badr Hari steeds sterker

Voorarrest met 90 dagen verlengd

De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.

De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.

Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.

Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.

Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.

Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
quote:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.

"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.

Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.

120817_1_img-170812-165.onlineBild_450_285.jpg
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118856357
Leandra dank.

quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 17:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee hoor :') Badr Hari heeft niets met de georganiseerde criminaliteit te maken

[ afbeelding ]
Die heeft zijn tijd uitgezeten. En is nu een soort van BN'er geworden :? Iederéén wil op de foto met die gast of in haar talkshow hebben. Lekker belangrijk.
Alles draait om Badr hier, waarom is dat "kindvrouwtje" :P met haar pruil bek niet ondervraagd?
Of is de media even stil, dat kan ook nog, wel zo slim.
Slappe hap, al die gasten trouwens in die sky box. Als ik over een tas struikel in de tram staat het de volgende dag op youtube. Nu weet niemand meer wat. :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118856823
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:55 schreef schizovreemd het volgende:

[quote]Vooralsnog is het bewijs daarvoor mager te noemen, hij heeft het zelf over een corrigerende tik.
Ah, jah de corrigerende tik van een kickbokser :')

quote:
Als je het allemaal een beetje gevolgd hebt en niks ziet wat op een complot lijkt dan lees je wel heel selectief.
Dus eigenlijk is hij gewoon heel lief oO<

quote:
De psycholoog heeft het iig niet kunnen contstateren.
Maar het publiek heeft het wél kunnen zien

quote:
Het onderzoek is nota bene overgedragen aan team zware criminaliteit van de recherche.
Als er sprake geweest zou zijn van serieus bewijs over afpersing danwel bedreiging, dan zou dit zeker bij de aanklacht gevoegd zijn.
Dit is niet het geval, daar concludeer ik uit dat hier geen spat bewijs voor gevonden is.
De geruchten zijn sterk, dus het wachten is op iemand die durft te praten misschien? (8>
pi_118859256
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah, jah de corrigerende tik van een kickbokser :')

[..]

Dus eigenlijk is hij gewoon heel lief oO<

[..]

[ afbeelding ]

[..]

De geruchten zijn sterk, dus het wachten is op iemand die durft te praten misschien? (8>
Je dimt al in, geruchten.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118859396
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef Soury het volgende:
Leandra dank.

[..]

Die heeft zijn tijd uitgezeten. En is nu een soort van BN'er geworden :? Iederéén wil op de foto met die gast of in haar talkshow hebben. Lekker belangrijk.
Alles draait om Badr hier, waarom is dat "kindvrouwtje" :P met haar pruil bek niet ondervraagd?
Of is de media even stil, dat kan ook nog, wel zo slim.
Slappe hap, al die gasten trouwens in die sky box. Als ik over een tas struikel in de tram staat het de volgende dag op youtube. Nu weet niemand meer wat. :')
Gwenette negeer je maar volledig?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118859609
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gwenette negeer je maar volledig?
Nou voila. Dader bekend ;) Ik negeer niks. Speculeren is ook een vak, zeker op fok.
pi_118859723
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Je dimt al in, geruchten.
Ik dim niks

de berichten zijn er gewoon, nu de bewijzen nog, maar dat is met het in elkaar trappen van
Koentje ook zo, er is nog niets bewezen..

http://www.nujij.nl/overi(...).lynkx#axzz2BNBIpOFZ

Badr Hari wilde horeca in Den Haag afpersen

Deze week is bekend gemaakt dat het OM Badr Hari het liefst heel lang achter de tralies ziet verdwijnen. Er komen steeds meer feiten en bewijzen boven tafel en de aangiftes komen sneller binnen dan dat er bier bij Heineken de fabriek uit komt.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 19:15:09 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118859913
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[ afbeelding ]

Er zit geen geluid bij. Misschien riep die meneer die weerloos op de grond lag wel iets heel gemeens!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_118859948
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Er zit geen geluid bij. Misschien riep die meneer die weerloos op de grond lag wel iets heel gemeens!
:Y Dat denk ik ook ! :P

Er zit geen greintje kwaad in Badr, écht niet oO<
pi_118860108
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik dim niks

de berichten zijn er gewoon, nu de bewijzen nog, maar dat is met het in elkaar trappen van
Koentje ook zo, er is nog niets bewezen..

http://www.nujij.nl/overi(...).lynkx#axzz2BNBIpOFZ

Badr Hari wilde horeca in Den Haag afpersen

Deze week is bekend gemaakt dat het OM Badr Hari het liefst heel lang achter de tralies ziet verdwijnen. Er komen steeds meer feiten en bewijzen boven tafel en de aangiftes komen sneller binnen dan dat er bier bij Heineken de fabriek uit komt.
Wat loop je nou te zieken eigenlijk. Ik zeg nergens dat Badr onschuldig is. Lezen is niet je beste kant.
Ik val in verbazing dat Koen en zijn vriendjes niet zo veel te melden hebben (teut), en dat het botox extensions harige domme troel te zwak is voor alles, tja.
pi_118860168
In topics zoals deze zie je de ziekelijke drang van sommige mensen om hun soortgenoten te beschermen.
Van alles wordt daarvoor aangegrepen, leugens, verzinsels en zelfs de schuld af proberen te schuiven naar anderen, zelfs het slachtoffer.
Vaak op zo'n doorzichtige manier dat het haast lachwekkend wordt.

Over het algemeen wordt ik er niet vrolijk door...
pi_118860169
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat loop je nou te zieken eigenlijk. Ik zeg nergens dat Badr onschuldig is. Lezen is niet je beste kant.
Ik val in verbazing dat Koen en zijn vriendjes niet zo veel te melden hebben (teut), en dat het botox extensions harige domme troel te zwak is voor alles, tja.
:? Ik loop niks te zieken en mijn reactie was niet op jou, maar jij reageerde wel
op mij, mag ik dan a.u.b. terug reageren of niet? Kom op zeg.
pi_118860423
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:21 schreef ReplaR het volgende:
In topics zoals deze zie je de ziekelijke drang van sommige mensen om hun soortgenoten te beschermen.
Van alles wordt daarvoor aangegrepen, leugens, verzinsels en zelfs de schuld af proberen te schuiven naar anderen, zelfs het slachtoffer.

Beschermen ? Deze snap ik niet.
pi_118861026
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Beschermen ? Deze snap ik niet.
Uitleg daarvan wordt anders in de volgende regel gegeven...
pi_118861113
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Ik kan er nog steeds niet om lachen
pi_118861221
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik kan er nog steeds niet om lachen/huilen
pi_118861253
dubbel
pi_118861295
fucked
pi_118861529
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Sorry ;) Maar daar zeg je dus in dat leugens wel degelijk ter spraken zijn, en het is menselijk. Wie wat moeten we dan geloven
  maandag 5 november 2012 @ 19:46:24 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118861537
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118861739
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:46 schreef Leandra het volgende:
:D
Rot op :')
  maandag 5 november 2012 @ 19:50:18 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118861785
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Rot op :')
:6
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118861898
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 19:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

:6
Ik zat op mijn smart phone O-)
pi_118863396
Tja, als je ziet dat hij zich binnen de ring al totaal niet kan beheersen dan lijkt het me erg stug dat hij dat buiten de ring wel kan. Dat er nu zo'n waslijst aan aangiften naar voren komt en mensen naar voren stappen geeft ook wel aan hoe intimiderend hij is geweest naar zijn slachtoffers. Lekker lang zeepjes rapen voor bubba en golddiggende hoer estelle mag op zoek naar een nieuw slachtoffer
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_118864109
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Harlon het volgende:
Tja, als je ziet dat hij zich binnen de ring al totaal niet kan beheersen dan lijkt het me erg stug dat hij dat buiten de ring wel kan. Dat er nu zo'n waslijst aan aangiften naar voren komt en mensen naar voren stappen geeft ook wel aan hoe intimiderend hij is geweest naar zijn slachtoffers. Lekker lang zeepjes rapen voor bubba en golddiggende hoer estelle mag op zoek naar een nieuw slachtoffer
Kom op zeg, hij ging zelfs de glijbaan af met Estelle haar kids. Die gast is echt tof. Wil nog niet zeggen dat hij een pootje brak. Dat moet nog blijken ;)
pi_118883380
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Kom op zeg, hij ging zelfs de glijbaan af met Estelle haar kids. Die gast is echt tof. Wil nog niet zeggen dat hij een pootje brak. Dat moet nog blijken ;)
Zullen we maar ff ophouden met deze troll voedsel te geven?
pi_118883449
Drugscrimineel Gwenette M. weer aangehouden

Z'n mattie ook weer aangehouden. Nou nou zeg.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:39:41 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118886891
Donderdag aangehouden en vrijdag voorgeleid.... zouden ze naast elkaar hebben gezeten in de cellen van de rechtbank, tijdens het wachten enzo?
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2012 @ 15:00:26 #29
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118889820
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Krijg de indruk dat jij op je stoel glijd om Badr, niet?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_118890153
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zou het een kloon zijn van zouzou of hoe heette die francaise die alles door google translate haalde maar nuances van de nederlandse taal niet begreep. :D :D
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:04:16 #31
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118892448
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik lees er eerlijk gezegd sarcasme in, maar kan het mis hebben natuurlijk :@
pi_118892945
Wel een beetje medelijden met Estelle hoor, ze leeft als kluizenaar.
pi_118894942
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef Soury het volgende:
Als ik over een tas struikel in de tram staat het de volgende dag op youtube
:D!
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:19:59 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118895905
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zou het een kloon zijn van zouzou of hoe heette die francaise die alles door google translate haalde maar nuances van de nederlandse taal niet begreep. :D :D
Nee, dat is het zeker niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118896422
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Mylene het volgende:
Wel een beetje medelijden met Estelle hoor, ze leeft als kluizenaar.
Eigenlijk heb ik dat ook wel een beetje, dat medelijden met Estelle, al zou ik dat misschien
niet moeten hebben omdat ze als ze iets gezien heeft, wat wel aannemelijk is, dat
dan zou moeten vertellen, maar ik weet niet waarom ze dat niet doet, is ze nog steeds
straalverliefd en wil ze Badr beschermen of is ze bang voor de gevolgen als ze wel iets
zegt?

Blijft een vrij onmogelijk positie waar ze zich in bevindt, jajajajaja ook eigen schuld enzo,
maar toch...

Voor de rest heb ik niks met die vrouw, nooit gehad ook :') leeghoofdig typje leek het
mij altijd, of dat zo is weet ik niet want ik ken haar niet persoonlijk.
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:35:27 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118896577
Als ze onder het getuigen uitwil dan moet ze de scheiding van Ruud met een noodvaart regelen en met Badr trouwen, maar dat doet ze ook niet, ze wil en het maximale uit haar scheiding halen en ze wil niets negatiefs over Badr zeggen.

Zo werkt dat nou eenmaal niet, er is een manier om onder de getuigenis uit te komen, maar dat gaat haar een hoop kosten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118896742
Estelle is niet zo dom als ze zich voordoet. Ik denk dat het een uitgekookte tante is.
pi_118896848
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:35 schreef Leandra het volgende:
Als ze onder het getuigen uitwil dan moet ze de scheiding van Ruud met een noodvaart regelen en met Badr trouwen, maar dat doet ze ook niet, ze wil en het maximale uit haar scheiding halen en ze wil niets negatiefs over Badr zeggen.

Zo werkt dat nou eenmaal niet, er is een manier om onder de getuigenis uit te komen, maar dat gaat haar een hoop kosten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef Mylene het volgende:
Estelle is niet zo dom als ze zich voordoet. Ik denk dat het een uitgekookte tante is.
Ow.......... dan mag ze branden in de hel ! :D
pi_118897059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef Mylene het volgende:
Uitgewoonde tante bedoel je?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:56:24 #40
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_118897400
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Uitgewoonde tante bedoel je?
she has seen better days
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_118898678
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:04 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik lees er eerlijk gezegd sarcasme in, maar kan het mis hebben natuurlijk :@
Dat is het ook gedeeltelijk. Dat Badr schuld heeft in deze heb ik nooit ontkend, wel dat de verklaring van Everdink bij bij vraagtekens zet. Was ie bezopen, was hij het niet? Hij heeft niets gezegd wat kwetsend was :N Maar enige duidelijkheid is er (nog) niet. Dus speculeren we hier op Fok! *O*
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:50:55 #42
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118899484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is het ook gedeeltelijk. Dat Badr schuld heeft in deze heb ik nooit ontkend, wel dat de verklaring van Everdink bij bij vraagtekens zet. Was ie bezopen, was hij het niet? Hij heeft niets gezegd wat kwetsend was :N Maar enige duidelijkheid is er (nog) niet. Dus speculeren we hier op Fok! *O*
We zullen het moeten afwachten ;)
pi_118932261
'Badr Hari vroeg Estelle Cruijff ten huwelijk'

Estelle Cruijff is nog niet officieel gescheiden van Ruud Gullit, maar dit zou haar nieuwe vlam Badr Hari er niet van hebben weerhouden om de blondine ten huwelijk te vragen. Dat schrijft Story. In een interview vertelt de vader van Estelle, Henny Cruijff, dat hij het niet leuk zou vinden als ze zouden trouwen.

"Maar uiteindelijk is het haar keus. Als het al zover komt", aldus vader Cruijff. Hij zou er wel vrede mee kunnen hebben, maar het lijkt hem beter dat zij dan niet meer de achternaam Cruijff gebruikt. "Kiest ze wel voor onze familienaam, dan zal Estelle daar voorzichtig mee moeten omgaan."

Henny kan zich trouwens niet voorstellen dat het gerucht dat de twee gaan trouwen echt waar is. Maar volgens Story beweren verschillende bronnen dat Hari het aanzoek heeft gedaan omdat hij aan Estelle wil laten zien dat hij haar altijd trouw zal blijven.

Volgens de broer van Johan Cruijff is zijn dochter behoorlijk veranderd de afgelopen tijd. "Ik vind trouwens wel dat ze er erg slecht uitziet. Je ziet dat het aan haar vreet. Ik herken soms mijn eigen dochter niet meer."
http://www.destentor.nl/n(...)jff-ten-huwelijk.ece
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 7 november 2012 @ 15:53:42 #44
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118939157
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 17:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee hoor :') Badr Hari heeft niets met de georganiseerde criminaliteit te maken

[ afbeelding ]
Wat een concrete bewijzen man :o
Je gaat je hiermee echt afvragen of een 15 koppig team zware criminaliteit van de recherche heeft zitten slapen toch? :Y
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:06:08 #45
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118939694
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:21 schreef ReplaR het volgende:

Moderator / Miss SHO woensdag 7 november 2012 @ 16:17:52 #46
22592 crew  Ole
pi_118940199
Dat jullie dit pareltje nog niet hebben :o
http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

quote:
DUBIEUZE ROL EVERT SANTEGOEDS IN ZAAK BADR HARI'

Het zakenblad Quote is in het bezit van stukken waaruit zou blijken dat de rol van Evert Santegoeds in de zaak Badr Hari dubieus te noemen is.

In de stukken die de redactie van Quote in bezit heeft staat dat, slechts enkele dagen na de mishandeling van zakenman Koen Everink, Evert Santegoeds een bevriende marketingstrateeg vraagt mee te denken over een mediastrategie die de schade voor kickbokser Badr Hari en diens liefje Estelle kan beperken. Vervolgens schetst deze strateeg, Adrianus Theeuwes, twee scenario’s: Onvoorwaardelijke Liefde en Tegenaanval.
In de versie Onvoorwaardelijke Liefde wordt besproken hoe Estelle haar nieuwe lover kan presenteren als de man die zij zo lang miste, een echte familie man, die leuk is met kinderen en hoe Estelle een heel andere kant van Badr heeft leren kennen. Scenario Tegenaanval moet vooral Koen Everink in een kwaad daglicht stellen, waarbij wordt aangehaald dat de zakenmiljonair op Sensation dronken en doorgesnoven mensen in de skybox zou hebben beledigd en gestompt, waarbij Badr Hari zou hebben gezegd: "Denk je echt dat ik de liefde op het spel zou zetten door een man invalide te slaan? En dan waar zij bij is?"
Volgens Quote adviseert Adrianus Theeuwes in een door Evert Santegoeds doorgestuurd document voor het scenario van Onvoorwaardelijke Liefde te gaan. Dit zou volgens het zakenblad blijken uit de artikelen die van Santegoeds in De Telegraaf verschijnen.
Vrijdag beslist de rechter of Badr Hari nog langer in voorarrest moet blijven . Volgens Quote heeft Mister Miljonair Fair Yves Gijrath advocatenkantoor Van Diepen en Van der Kroef laten berekenen dat de financiële schade voor Badr Hari tussen de $1,6 en $2,6 miljoen zal uitvallen als zijn voorarrest wordt verlengd. De kickbokser kon ook al niet bij een gevecht zijn op 14 oktober in Japan, waardoor hij de wedstrijdpremie van $300.000 niet krijgt uitgekeerd. Op 26 december is het Wereldkampioenschap in New York. Of Badr dat wel haalt, is ook nog maar de vraag.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_118940235
Zag de PDF ook langs komen, WTF?
  woensdag 7 november 2012 @ 16:19:25 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118940262
Ja, blijkt zelfs die therapie al onderdeel van het gescripte mediaoffensief }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 7 november 2012 @ 16:44:50 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118941432
het zou wel stompzinnig zijn als ze hem uberhaupt nog lieten knokken in welk toernooi dan ook ongeacht de uitkomst

iemand die zo vaak en zo gemakkelijk 'corrigerende tikken' uitdeelt in zijn vrije tijd lijkt me geen goede reclame voor welke sport dan ook :N
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 7 november 2012 @ 17:01:09 #50
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118942215
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef sp3c het volgende:
het zou wel stompzinnig zijn als ze hem uberhaupt nog lieten knokken in welk toernooi dan ook ongeacht de uitkomst

iemand die zo vaak en zo gemakkelijk 'corrigerende tikken' uitdeelt in zijn vrije tijd lijkt me geen goede reclame voor welke sport dan ook :N
Money money money.
  Moderator woensdag 7 november 2012 @ 17:10:10 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118942412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:01 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Money money money.
ja mooi verhaal maar ik zag nooit iets van die sport tot Badr besloot iemand op een dansfeestje te corrigeren en sindsdien zag ik hem losgaan in de ring en op persconferenties op een manier waarvan ik denk ... nou daar hoef ik dus iig geen tickets voor te kopen

bad for business

ik zou hem niet meer uitnodigen
pi_118942841
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:17 schreef Ole het volgende:
Dat jullie dit pareltje nog niet hebben :o
http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

[..]

sjezus :')

Maar liefst twee scenario’s!

Onvoorwaardelijke Liefde *; en Tegenaanval :7
  woensdag 7 november 2012 @ 17:23:34 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118942927
En uiteindelijk hebben ze ze allebei uit de kast getrokken...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118943016
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Leandra het volgende:
En uiteindelijk hebben ze ze allebei uit de kast getrokken...
http://www.wtf.nl/spotlig(...)stelle-gescript.html

Gewoon gescript ! :o

lijkt DGK wel :')
pi_118943326
Het is privé he?
pi_118943743
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef schizovreemd het volgende:
Wat een concrete bewijzen man :o
Je gaat je hiermee echt afvragen of een 15 koppig team zware criminaliteit van de recherche heeft zitten slapen toch? :Y
wiens brood men eet diens woord men spreekt...
pi_118946757
En nep :P
  woensdag 7 november 2012 @ 20:16:16 #58
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118950153
Theeuwes adviseert in een door Santegoeds doorgestuurd document voor scenario 1 te gaan. En daar werkt Santegoeds vrolijk aan mee. Ook vandaag weer, als hij in De Telegraaf schrijft hoe Estelle alle zorgen van zich af zet door lekker op een paard te gaan zitten. Overigens beweert Santegoeds in een verhoor bij de politie het document alleen maar naar Badr Hari te hebben doorgestuurd en niets van doen te hebben met de totstandkoming ervan. Maar Theeuwes ontkracht die lezing in zijn eigen verhoor. Na een etentje met de roddelkoning heeft hij op diens verzoek het scenario in een uurtje getikt. ‘Evert zat er midden in, hij was er heilig van overtuigd dat Badr niets had gedaan.’ Voor het script kreeg hij overigens ‘een warme hand’, hij omschrijft het als ‘een vriendendienst’ voor Santegoeds.

Ik vraag me trouwens af wie er nu weer heeft zitten lekken, als ik dit stuk zo lees was het in het bezit van het onderzoeksteam en ligt het dus nu weer op straat....je zou toch bijna gaan denken dat het onderzoeksteam cq de officier van justitie belang hebben om de schade van het 1e deel van de proforma zitiing ongedaan te maken.

Wie zou er bij hun het script hebben uitgeschreven ? :7
  woensdag 7 november 2012 @ 20:23:05 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118950539
Het is kennelijk al ter sprake gekomen in de rechtzaak, dus de advocaat van de tegenpartij zal de stukken ook wel hebben gehad.... :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 november 2012 @ 20:27:03 #60
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118950793
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:23 schreef Leandra het volgende:
Het is kennelijk al ter sprake gekomen in de rechtzaak, dus de advocaat van de tegenpartij zal de stukken ook wel hebben gehad....
Heb ik wat gemist ? :o
Mijn hele theorie naar de kloten }:| ..waar kan ik die info vinden ?
  woensdag 7 november 2012 @ 20:30:40 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118951014
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Jappie het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist ? :o
Mijn hele theorie naar de kloten }:| ..waar kan ik die info vinden ?
Het stuk op Quote: http://www.quotenet.nl/Ni(...)seur-Badr-Hari-43067

De PDF met het scenario: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

De reactie van Santegoeds aan Boulevard: http://www.rtl.nl/compone(...)ent-aantijgingen.xml
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 november 2012 @ 20:36:09 #62
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118951338
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Leandra het volgende:

De reactie van Santegoeds aan Boulevard: http://www.rtl.nl/compone(...)ent-aantijgingen.xml
Ah..deze had ik idd nog niet gezien en uit de twittersessie van de zitting zelf kon ik het niet aflezen...die andere 2 links doen overigens geen melding dat het op de rechtszaak ter sprake was gebracht overigens.....

Ah well..you win some you lose some ;)
  woensdag 7 november 2012 @ 20:37:48 #63
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118951425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja mooi verhaal maar ik zag nooit iets van die sport tot Badr besloot iemand op een dansfeestje te corrigeren en sindsdien zag ik hem losgaan in de ring en op persconferenties op een manier waarvan ik denk ... nou daar hoef ik dus iig geen tickets voor te kopen

bad for business

ik zou hem niet meer uitnodigen
Het is een business die zich vooral richt op mensen die er wel van houden ;)
En daarbij is Hari een van de meest populaire vechters waar het meest aan te verdienen is.
Zijn bad boy imago, wat hij inmiddels (in de ring) achter zich heeft gelaten, heeft daar zelfs aan bijgedragen.
Ze hebben veel in hem geinvesteerd en zelfs toen hij vast zat werd hij nog gewoon op de fightingcard gezet.
quote:
De K-1 wist van de problemen die Hari heeft met justitie maar hopen (wellicht tegen beter weten in) dat hij voor 14 oktober vrij wordt gesproken en in Japan in de ring kan verschijnen.
De beelden die je hebt gezien van het losgaan in de ring geven een gekleurd beeld, zeker als je nog nooit iets van de sport gezien hebt.
Er zijn ook beelden waarbij hij uiterst respectvol met zijn tegenstanders omgaat (na het gevecht dan he ;)), maar die zijn op een of andere manier iets minder populair ;)
  woensdag 7 november 2012 @ 20:39:54 #64
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118951560
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:48 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

wiens brood men eet diens woord men spreekt...
Bedoel je dat de honger in de onderbuik ook gestild moet worden :?
pi_118952214
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef schizovreemd het volgende:
Bedoel je dat de honger in de onderbuik ook gestild moet worden :?
Ah het slinkse dogma "onderbuik" moet weer van stal gehaald worden. Maargoed, als je wilt geloven dat iemand met een juridisch dossier van het formaat dat GW heeft besluit zo'n vechtsportgala/-organisatie/-school te sponsoren zonder dattie daarvan de nodige hand en spandiensten van afneemt, by all means go ahead.
  woensdag 7 november 2012 @ 20:50:10 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118952226
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ah..deze had ik idd nog niet gezien en uit de twittersessie van de zitting zelf kon ik het niet aflezen...die andere 2 links doen overigens geen melding dat het op de rechtszaak ter sprake was gebracht overigens.....

Nee, maar ik dacht ik doe die andere twee er even bij, voor het geval je nog meer hot & spicy news gemist had ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 november 2012 @ 21:50:08 #67
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118956470
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Ah het slinkse dogma "onderbuik" moet weer van stal gehaald worden. Maargoed, als je wilt geloven dat iemand met een juridisch dossier van het formaat dat GW heeft besluit zo'n vechtsportgala/-organisatie/-school te sponsoren zonder dattie daarvan de nodige hand en spandiensten van afneemt, by all means go ahead.
Ik snapte even niet wat je bedoelde omdat je me quote terwijl ik op iemand anders reageerde ;)

Het is bekend dat zware jongens zich graag omringen met vechtsporters en in Nederland zijn sponsors vaak ook wat dubieus omdat de sport hier een slechte naam heeft en grote bedrijven zich daar niet aan wagen.

Dat shirt zie ik gewoon als een geintje van Gwynette, die lange tijd bekend stond als ongrijpbaar voor justitie, wetende dat de recherche altijd op die gala's aan het observeren zijn en dat Badr daar toen ook wel de humor van kon inzien.
Dat wil nog helemaal niet zeggen dat Badr ook serieuze hand en spandiensten voor Gwynette zou hebben verricht al heeft hij de schijn misschien wat tegen.
Ik zou het juist heel onlogisch vinden dat hij dat als bekend persoon zou doen en daarmee zijn carriere op het spel te zetten, hij kan makkelijk multimiljonair worden zonder karweitjes voor criminelen op te knappen.
pi_118956583
*ho hum.

Nu alweer ene Andre Brilleman vergeten?
  donderdag 8 november 2012 @ 01:35:04 #69
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118965908
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik denk dat er een soort interne anti vs pro Badr strijd gaande is bij de redactie van de telegraaf.
Santegoeds is op het matje geroepen bij de hoofdredactie omdat die niet blij zouden zijn met zijn actie.
Ik denk dat dit de reden kan zijn waarom dit vakkundig buiten de twittersessie (van de telegraaf-truus) gehouden is.

Het blijft opmerkelijk dat het hele scenario vlak voor de 2e zittingsdag opeens gelekt is aan de quote.
quote:
zo blijkt uit stukken die we vandaag ineens op ons bureau vonden.
Ik ben benieuwd wat er nog meer allemaal naar boven komt als er eenmaal echt inhoudelijk op de zaak ingegaan gaat worden :9
  donderdag 8 november 2012 @ 01:41:20 #70
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118965946
quote:
3s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef VanishedEntity het volgende:
*ho hum.

Nu alweer ene Andre Brilleman vergeten?
Heeft Badr nu ook al Brilleman vermoord? :o

Volgens mij is het pas sinds de K1 vrij populair werd dat kickboxers goed kunnen verdienen aan hun sport en was dat in zijn tijd nog niet het geval.
Komt nog bij dat het meestal alleen de zwaargewichten zijn die het 'grote geld' pakken en Brilleman was daar 10 maatjes te klein voor.

[ Bericht 4% gewijzigd door schizovreemd op 08-11-2012 04:59:09 ]
  donderdag 8 november 2012 @ 21:04:53 #71
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_118994877
Estelle moet op zoek naar een baan waar ze haar kwaliteiten kan etaleren,
gezelschapsdame in skyboxers bij concerten lijkt me wel wat voor haar
http://www.telegraaf.nl/p(...)dumpt_Estelle__.html

quote:
do 08 nov 2012, 20:07
Management dumpt Estelle
van onze redactie
AMSTERDAM - Estelle Cruijff is in de steek gelaten door haar manager, Mike Dobbinga.

Dobbinga heeft zijn functie per begin november neergelegd, meldt RTL Boulevard.

De reden is volgens Mike dat de samenwerking met Estelle is doodgebloed. De blondine verschijnt nauwelijks meer in het openbaar en de presentatieklus met Leco van Zadelhoff is ook van de baan.

Haar manager moest de laatste tijd steeds vaker "geen commentaar" zeggen tegen media en heeft naar eigen zeggen geen werk meer te doen voor Estelle. "Qua klussen gebeurt er niet zoveel."
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 8 november 2012 @ 21:20:29 #72
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118995658
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
Estelle moet op zoek naar een baan waar ze haar kwaliteiten kan etaleren,
gezelschapsdame in skyboxers bij concerten lijkt me wel wat voor haar
http://www.telegraaf.nl/p(...)dumpt_Estelle__.html

[..]

Uiterst dubieus verhaal weer.
Ze is een nichtje van god dus ze blijft altijd wel marktwaarde houden, vooral met een sterrendeskundige als 'vriend' ;)
De Everink-bende zal er wel weer achter zitten, die alles wat met Badr te maken heeft systematisch
kapot wil maken :P

[ Bericht 0% gewijzigd door schizovreemd op 08-11-2012 21:28:49 ]
pi_119008374
Lekker voorbereid :)

Nikki Sterkenburg ‏@QuoteNikki
(2/2) niet serieus neemt omdat broertje #badrhari niet eens kon beschrijven hoe club eruit ziet. benieuwd of OM hier iets over gaat zeggen
Details
3m Nikki Sterkenburg ‏@QuoteNikki
Rumour has it dat politie bekentenis van broertje #badrhari(die beweert dat hij degene was die Jeroen vd Berg in Club Air mishandelde) (1/2)
Details
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:31:16 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119008431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef schizovreemd het volgende:

Uiterst dubieus verhaal weer.
Ze is een nichtje van god dus ze blijft altijd wel marktwaarde houden, vooral met een sterrendeskundige als 'vriend' ;)

Natuurlijk. Net zoals alle andere neven en nichten van BN-ers ook enorme marktwaardes hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119011938
Oef, OvJ maakt gehakt van de verdediging.

https://twitter.com/QuoteNikki
https://twitter.com/SaskiaBelleman
pi_119012266
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef stoeltafel het volgende:
Oef, OvJ maakt gehakt van de verdediging.

https://twitter.com/QuoteNikki
https://twitter.com/SaskiaBelleman
Mooi. En ze moeten hem idd niet vrijlaten. Die zit op de 1e auto richting Marokko dan.
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:42:37 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119012954
quote:
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman

Ficq: Poging tot doodslag is door OM gekoppeld aan trappen door #Badrhari, maar niemand heeft gezien dat trappen Everink raakten.
Badr zou expres mistrappen?
pi_119013068
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Badr zou expres mistrappen?
Ficq zegt dat trappen tegen lichaam niet potentieel dodelijk is. Vindt dus dat op basis doodslagpoging #Badrhari niet vast mag blijven.

:')
WTF? Trap eens iemand op zijn nek. Of trap zn borstkas in. Of trap zijn milt kapot. Wat een bullverhaal dit zeg.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 12:50:52 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119013241
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ficq zegt dat trappen tegen lichaam niet potentieel dodelijk is. Vindt dus dat op basis doodslagpoging #Badrhari niet vast mag blijven.

WTF? Trap eens iemand op zijn nek. Of trap zn borstkas in. Of trap zijn milt kapot. Wat een bullverhaal dit zeg.
Misschien bedoelt ze dat iemand trappen niet per definitie kan worden aangemerkt als poging tot doodslag?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_119013306
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien bedoelt ze dat iemand trappen niet per definitie kan worden aangemerkt als poging tot doodslag?
Dan kan iemand slaan of schoppen tegen het hoofd ook niet per definitie zo worden aangemerkt. Heel slap verweer van haar.
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:55:49 #82
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_119013419
En gaat ie nou de bak in of niet :P
Zo onduidelijk...
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:56:35 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119013450
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef corehype het volgende:
En gaat ie nou de bak in of niet :P
Zo onduidelijk...
Daar gaat het nu nog niet over. Blijft ie voorlopig in de bak is nu de vraag.
pi_119013452
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dan kan iemand slaan of schoppen tegen het hoofd ook niet per definitie zo worden aangemerkt. Heel slap verweer van haar.
Goed gezegd ja. Verder ziet het OM een kopstoot als zware mishandeling en Finq weer niet.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 13:09:59 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119013917
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb het verweer niet gehoord. Dat iemand slaan of schoppen niet per definitie een poging tot doodslag is, dat staat neem ik aan niet eens ter discussie. Eén of meerdere harde trappen tegen iemands hoofd echter, zéker als je de kracht en vaardigheid van een vechtsporter hebt... dan maakt "poging tot doodslag" best kans bij een rechter lijkt me.
pi_119014255
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb het verweer niet gehoord. Dat iemand slaan of schoppen niet per definitie een poging tot doodslag is, dat staat neem ik aan niet eens ter discussie. Eén of meerdere harde trappen tegen iemands hoofd echter, zéker als je de kracht en vaardigheid van een vechtsporter hebt... dan maakt "poging tot doodslag" best kans bij een rechter lijkt me.
Tja. Het kan beide zowel niet als wel dodelijk zijn.
pi_119014520
quote:
Hij biedt Everink excuses aan "voor die klap." #Badrhari

quote:
#Badrhari zegt te zijn "geschrokken van volkshetze. Ben bang mensen die me willen laten bloeden voor wat ik niet heb gedaan."
:') :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:29:53 #88
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119014539
quote:
#Badrhari zegt tegen de rechtbank te vragen om "een laatste kans." "U ziet me hier nooit terug. Heb lesje geleerd."
Er zijn handiger dingen om te zeggen op een proforma zitting die bepaalt of je gedurende de afwachting van je rechtszaak in vrijheid of in hechtenis door zal gaan brengen. :')
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 13:41:46 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119014974
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja. Het kan beide zowel niet als wel dodelijk zijn.
Dus draait het om de interpretatie van de definitie "doodslag":

Doodslag is het opzettelijk, maar niet met voorbedachten rade, beroven van het leven van een ander.
Er is sprake van opzet als de dader wist dat zijn handeling iemands dood zou kunnen veroorzaken, ongeacht of dat zijn bedoeling was.
pi_119015061
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

ficq is geen medicus, dus not allowed
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:46:00 #91
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119015121
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef Jappie het volgende:

[..]

Er zijn handiger dingen om te zeggen op een proforma zitting die bepaalt of je gedurende de afwachting van je rechtszaak in vrijheid of in hechtenis door zal gaan brengen. :')
_O-
pi_119015159
quote:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom Nena nog vrij rondloopt, dat was duidelijk poging tot doodslag...

pi_119015206
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 13:49:05 #94
341203 3-voud
pi_119015207
Een Marokkaan die toegeeft dat hij een misdrijf heeft gepleegd is even zeldzaam als een ijsbeer met zonnebrandcreme...
pi_119015212
Dat ie niet geboeid is trouwens.
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 13:50:16 #96
341203 3-voud
pi_119015242
"U ziet mij hier nooit meer terug,"
Zwart op wit graag. :W
pi_119015249
quote:

[..]

Een bewusteloze tegen het hoofd schoppen wordt doorgaans aangenomen als poging tot doodslag. Een enkele klap of trap doorgaans niet. Daartussen zal het gaan om de kracht en 'vaardigheid' die maakt of de kans op overlijden geenzins als onredelijk te verwaarlozen is, of die dat niet is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119015299
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een bewusteloze tegen het hoofd schoppen wordt doorgaans aangenomen als poging tot doodslag. Een enkele klap of trap doorgaans niet. Daartussen zal het gaan om de kracht en 'vaardigheid' die maakt of de kans op overlijden geenzins als onredelijk te verwaarlozen is, of die dat niet is.
Een trap van een Kickbokser (buiten de ring) mag w.m.b. wel wat zwaarder wegen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:56:00 #99
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119015422
Ze beginnen nu zelf ook al in te zien wat een kansloze zaak ze hebben 8-)
quote:
OM wijst erop dat getuigen bang zijn voor #Badrhari. Daarom ook niet verstandig om hem al vrij te laten.
:P
pi_119015524
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Een trap van een Kickbokser (buiten de ring) mag w.m.b. wel wat zwaarder wegen.
Niet per definitie natuurlijk, dat hangt van de trap zelf af. Ik heb ook wel eens een trap tegen mijn hoofd van een ongetalenteerde tae-kwondohobbyist gehad, en toen was de strafrechtelijke kwalificatie daarvan een van zijn minder actuele problemen. Het gaat om de aard van de klap of trap.
pi_119015604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet per definitie natuurlijk, dat hangt van de trap zelf af. Ik heb ook wel eens een trap tegen mijn hoofd van een ongetalenteerde tae-kwondohobbyist gehad, en toen was de strafrechtelijke kwalificatie daarvan een van zijn minder actuele problemen. Het gaat om de aard van de klap of trap.
Hij was vrij hard. En hij was ook nog eens niet lief bedoeld.

En natuurlijk wordt het een professionele vechtsporter zwaarder aangerekend.
pi_119015669
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

O ja, jij was erbij. Helemaal vergeten. Vertel nog eens precies wat de rol van die Ferhat Y was, die neger met die paardenstaart en die vierde persoon want ik ben het alweer vergeten.
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:05:06 #103
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119015723
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je moet er wel even bijzeggen dat hij zich hier behoorlijk aanstelt voor de foto, korte tijd hiervoor zat hij nog druk te bellen en een complot te beramen!

:+
pi_119015728
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

O ja, jij was erbij. Helemaal vergeten. Vertel nog eens precies wat de rol van die Ferhat Y was, die neger met die paardenstaart en die vierde persoon want ik ben het alweer vergeten.
Oh die hebben alles gedaan? Ok. En dat heb jij zelf gezien? Net zoals je zelf opeens wist dat Badr Hari niets had gedaan omdat hij niet gelijk was opgepakt toch?
pi_119015842
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh die hebben alles gedaan? Ok. En dat heb jij zelf gezien? Net zoals je zelf opeens wist dat Badr Hari niets had gedaan omdat hij niet gelijk was opgepakt toch?
Dat was voor mij een stevige indicatie dat de zaak niet zo simpel lag als Henk en Ingrid met hun begripsvermogen nog aankonden. En dat blijkt inderdaad het geval.
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 14:10:49 #106
341203 3-voud
pi_119015883
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat was voor mij een stevige indicatie dat de zaak niet zo simpel lag als Henk en Ingrid met hun begripsvermogen nog aankonden. En dat blijkt inderdaad het geval.
Misschien eens minder neerbuigend doen en je eigen dikke blunders erkennen waarmee je niet boven je henk en ingrid uitstijgt.
pi_119015885
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Idd. Het blijkt dat Badr Hari niets gedaan heeft. Ook niet die klap die hij zelf heeft toegegeven. En het slachtoffer wat hem duidelijk beschuldigd. Ook weer niet waar. WS weet het beter.
pi_119015983
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Idd. Het blijkt dat Badr Hari niets gedaan heeft. Ook niet die klap die hij zelf heeft toegegeven. En het slachtoffer wat hem duidelijk beschuldigd. Ook weer niet waar. WS weet het beter.
Hij zit toch al maanden vast omdat ie aan het afwassen was ? :')
pi_119016203
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Hij zit toch al maanden vast omdat ie aan het afwassen was ? :')
Zeg, zit jij nu gewoon hier een beetje de Henk en Ingrid uit te hangen? Meneer Hari is het slachtoffer van John van de Heuvel hoor.
pi_119016347
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Misschien eens minder neerbuigend doen en je eigen dikke blunders erkennen waarmee je niet boven je henk en ingrid uitstijgt.
Zoals dhr Ofstadtgruppe hieronder duidelijk illustreert is alles buiten zwart of wit voor hem onbestaand. Het is geen wit, dan is het dus pikzwart. Met dat simplisme kan ik helemaal niks en ik voel ook niet geringste behoefte om daar minder neerbuigend over te doen dan het verdient.
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:28:06 #111
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119016528
quote:
OvJ Bienfait maakt gehakt van verklaring medeverdachte Ferhat Y., die zichzelf een heldenrol toedichtte in skybox. #Badrhari
pi_119017125
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Deze foto is echt??? :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_119017163
quote:
Voor degenen die het zich afvragen: we zitten nog steeds te wachten. Rechtbank beraadt zich nog. #Badrhari
pi_119017542
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt dat mee gewogen. Juist omdat hij kickboxer is weet hij de consequenties. Als hij niet vrij komt dan zit hij nog zeker 3/4 maanden. Las dat het proces dan past begint.

Lijkt me trouwens sterk dat hij nu al vrij komt. Hij kan bijvoorbeeld vluchten en sommig getuigen moeten nog worden verhoord.
pi_119017574
Maar er waren toch vier mannen in het spel? Waar is dader 3 en 4?
pi_119017813
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:55 schreef stoeltafel het volgende:
Maar er waren toch vier mannen in het spel? Waar is dader 3 en 4?
Dat schijnt Weltschmerz te weten.
pi_119018005
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt dat mee gewogen. Juist omdat hij kickboxer is weet hij de consequenties. Als hij niet vrij komt dan zit hij nog zeker 3/4 maanden. Las dat het proces dan past begint.
De consequenties waarvan? De klap met de vlakke hand? Van een getraind kickboxer mag je inderdaad verwachten dat als hij zich genoodzaakt ziet om een klap uit te delen aan een zwakkere partij dat hij zich dan beperkt tot een Bud Spencer. Even los van het kennelijke ontbreken van de noodzaak in dit geval, indien hij het geweld dan matigt zoals je van hem mag verwachten en zoals hij beweert, dan wordt dat meteen niet geloofd omdat het een kickboxer is. Daar zit dus wat spanning tussen wat je mag verwachten en de feitelijke verwachting, bij het publiek althans, de rechter zal daar anders mee om moeten gaan.

quote:
Lijkt me trouwens sterk dat hij nu al vrij komt. Hij kan bijvoorbeeld vluchten en sommig getuigen moeten nog worden verhoord.
Daarom gaf ik maanden geleden ook al aan dat als er sterke aanwijzingen waren dat het zo'n duidelijke zaak was van de kickboxer Hari die Everink helemaal lens slaat en schopt dat dan ook de politie hem niet zomaar zou laten gaan. Dat ze dat toch deden zou best eens te maken kunnen hebben met de onduidelijkheid wie nou waar verantwoordelijk voor is die nu nog steeds aan de orde is. De duidelijkheid die JvdH aan het grote publiek verschaft heeft bleek namelijk leugenachtig.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 15:08:25 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119018040
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef stoeltafel het volgende:

[..]
Hij kan bijvoorbeeld vluchten
Als hij belooft dat hij dan ook het land uitvlucht en niet meer terugkomt, is het misschien zo'n gek idee nog niet. ;)
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 15:10:13 #119
341203 3-voud
pi_119018094
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zoals dhr Ofstadtgruppe hieronder duidelijk illustreert is alles buiten zwart of wit voor hem onbestaand. Het is geen wit, dan is het dus pikzwart. Met dat simplisme kan ik helemaal niks en ik voel ook niet geringste behoefte om daar minder neerbuigend over te doen dan het verdient.
Dat geldt voor jou evengoed. Je claimt regelmatig zaken die nogal op losse schroeven staan.
pi_119018253
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat geldt voor jou evengoed. Je claimt regelmatig zaken die nogal op losse schroeven staan.
Ik claim dat er heel veel is wat we niet weten en wat de rechters ook niet weten en waar ze achter moeten zien te komen. Velen kunnen niet omgaan met niet weten en gaan dan doen alsof ze wel weten wat er gebeurd is. Me voorstellen wat er gebeurd is kan ik ook, maar ik realiseer me dat dat wat anders is dan weten.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:19:41 #121
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119018458
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet alleen de voet van Everink hing erbij, hij hing zelf ook bijna over het balkon.

Ik had dat voor vandaag nog niet gehoord.
Dat was al bekend.
De held Ferhat heeft met gevaar voor eigen leven Everink uit de klauwen van Badr gered en hem iets te goed ontzet, waardoor hij bijna 5 meter naar beneden viel.

Als dat geen poging tot doodslag is weet ik het ook niet meer (8>

Maar daar hoor je bijna niemand over.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 15:22:04 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_119018543
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat was al bekend.
De held Ferhat heeft met gevaar voor eigen leven Everink uit de klauwen van Badr gered en hem iets te goed ontzet, waardoor hij bijna 5 meter naar beneden viel.

Als dat geen poging tot doodslag is weet ik het ook niet meer (8>

Maar daar hoor je bijna niemand over.
Over diezelfde reling waar op dat moment Badr met het haar van Estelle aan het spelen was?
pi_119018582
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik claim dat er heel veel is wat we niet weten en wat de rechters ook niet weten en waar ze achter moeten zien te komen. Velen kunnen niet omgaan met niet weten en gaan dan doen alsof ze wel weten wat er gebeurd is. Me voorstellen wat er gebeurd is kan ik ook, maar ik realiseer me dat dat wat anders is dan weten.
Jij denkt vooral te weten dat er niets is gebeurd en daarna ventileer je je frustratie over JvdH :')
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 15:24:09 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119018610
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De consequenties waarvan? De klap met de vlakke hand? Van een getraind kickboxer mag je inderdaad verwachten dat als hij zich genoodzaakt ziet om een klap uit te delen aan een zwakkere partij dat hij zich dan beperkt tot een Bud Spencer. Even los van het kennelijke ontbreken van de noodzaak in dit geval, indien hij het geweld dan matigt zoals je van hem mag verwachten en zoals hij beweert, dan wordt dat meteen niet geloofd omdat het een kickboxer is.

Dat het vlakke hand-verhaal niet geloofd wordt, heeft nog een aantal andere, grotere oorzaken dan alleen het feit dat de verdachte een kickboxer is.
Maar goed beschouwd doet het er niet toe wat "men" gelooft.
Je mag van een kickboxer verwachten dat hij weet welke gevolgen zijn klappen en trappen voor een tegenstander kunnen hebben. Wanneer bewezen wordt geacht dat hij een of meerdere klappen of trappen heeft uitgedeeld, zal een rechter zijn expertise mogelijk als verzwarende omstandigheid beschouwen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:33:53 #125
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119018971
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat het vlakke hand-verhaal niet geloofd wordt, heeft nog een aantal andere, grotere oorzaken dan alleen het feit dat de verdachte een kickboxer is.
Je mag van een kickboxer verwachten dat hij weet welke gevolgen zijn klappen en trappen voor een tegenstander kunnen hebben. Wanneer bewezen wordt geacht dat hij een of meerdere klappen of trappen heeft uitgedeeld, zal een rechter zijn expertise mogelijk als verzwarende omstandigheid beschouwen.
Nah..mensen zijn geen heiligen en kickboksers net zo min...je doet nu net alsof kickboxers worden ingewijd in een geheime oosterse filosofie en daarmee een groter besef van zichzelf en hun kracht zouden hebben dan iemand die niet aan vechtsport doet. Het zou prettig zijn wanneer dit zo zou zijn maar de werkelijkheid is anders.

Dat de rechter het feit dat iemand aan vechtsport doet en zeker op het niveau van Badr mee zal nemen in zijn afwegen lijkt me idd de gangbare manier maar op de keeper beschouwd is het vrij raar om iemand die goed kan vechten tevens beoordelingskwaliteiten over diezelfde vaardigheden en de verantwoording die dat met zich meebrengt toe te dichten.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 15:34:27 #126
22592 crew  Ole
pi_119018994
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Over diezelfde reling waar op dat moment Badr met het haar van Estelle aan het spelen was?
Vast. En ook waarover ze later zijn geklommen omdat ze niet meer via de normale uitgang wegkonden.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119019245
Half uurtje en de rechtbank geeft uitsluitsel.
pi_119019292
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nah..mensen zijn geen heiligen en kickboksers net zo min...je doet nu net alsof kickboxers worden ingewijd in een geheime oosterse filosofie en daarmee een groter besef van zichzelf en hun kracht zouden hebben dan iemand die niet aan vechtsport doet. Het zou prettig zijn wanneer dit zo zou zijn maar de werkelijkheid is anders.

Dat de rechter het feit dat iemand aan vechtsport doet en zeker op het niveau van Badr mee zal nemen in zijn afwegen lijkt me idd de gangbare manier maar op de keeper beschouwd is het vrij raar om iemand die goed kan vechten tevens beoordelingskwaliteiten over diezelfde vaardigheden en de verantwoording die dat met zich meebrengt toe te dichten.
Zo raar is dat niet. Sterker nog, dat is 1 vd 1e dingen die je geleerd krijgt tijdens je lessen. Je MOET je zelfbeheersing hoger leggen dan die van mensen die niet getraind zijn.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 15:45:23 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119019402
quote:

[..]

Ik ben het er niet mee eens dat ik "net doe alsof.. " enz.
Een geoefend kickboxer weet uit ervaring dat één klap of trap al bewusteloosheid, botbreuken e.d. kunnen veroorzaken. Dat weet hij niet vanwege een oosterse filosofie, maar omdat in de ring regelmatig het bloed in de rondte spat.

Een professioneel kickboxer oefent dagelijks op stootkracht, trapkracht en -precisie. Hij heeft dus een zwaarder kaliber wapen aan boord en hij wéét dat van zichzelf. Het gebruik daarvan (mits bewezen uiteraard) mag hem wmb dan ook zwaarder worden aangerekend.
pi_119019528
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Het lijkt me onzin om dat zomaar te geloven, maar het lijkt me net zo goed onzin om zomaar te geloven dat Hari die man in zijn eentje helemaal in elkaar heeft getrapt.

quote:
Dat doen ze ook, als je aan dergelijke sporten doet wordt je geacht je eigen kracht en de impact daarvan te kennen.
pi_119019913
quote:

[..]

Men tracht vechtsporters al vroeg bij te brengen dat dit wél van ze verwacht wordt.

en terecht..

quote:
Vaak wordt vechtsport als een blessure gevoelige sport gezien.
Dit ten onrechte, want vechtsport komt niet voor in de top 10 van de meest blessure gevoelige sporten.
daarentegen staan voetbal, wielrennen, fitness en joggen hoog op de lijst.

Verder zullen zij dezelfde waarden en ethiek als bij andere vechtkunsten zoals discipline, zelfbeheersing en respect voor anderen leren.
http://www.jegogym.com/kids-kickboxing-jego-gym.html

Tis alleen niet zo goed gelukt bij Badr Hari.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:12:46 #132
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119020283
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet. Sterker nog, dat is 1 vd 1e dingen die je geleerd krijgt tijdens je lessen. Je MOET je zelfbeheersing hoger leggen dan die van mensen die niet getraind zijn.
De manier waarop het tegen je gezegd wordt ( niet geleerd ) is niet dusdanig dat het veel impact heeft. Ik moet WS denk ik zo langzamerhand wel bijstaan voor wat betreft je grote beweringen zonder feitelijke onderbouwing.
pi_119020336
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:12 schreef Jappie het volgende:

[..]

De manier waarop het tegen je gezegd wordt ( niet geleerd ) is niet dusdanig dat het veel impact heeft. Ik moet WS denk ik zo langzamerhand wel bijstaan voor wat betreft je grote beweringen zonder feitelijke onderbouwing.
Wat? Ik heb jaren Wado gedaan en het is een zeer vaak wederkerend iets hoor. Incl. iedere les het beginnen en eindigen met respect tonen.
Dat jij 'denkt' dat dat niet zo is en daarom onze Fok-autist denkt bij te moeten vallen is je goed recht, maar heeft met feitelijkheden niet veel te maken.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:14:54 #134
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119020350
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Men tracht vechtsporters al vroeg bij te brengen dat dit wél van ze verwacht wordt.

en terecht..
Dit is exact zoals het is..men tracht het...meer niet!
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:16:45 #135
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119020420
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat? Ik heb jaren Wado gedaan en het is een zeer vaak wederkerend iets hoor. Incl. iedere les het beginnen en eindigen met respect tonen.
Dat jij 'denkt' dat dat niet zo is en daarom onze Fok-autist denkt bij te moeten vallen is je goed recht, maar heeft met feitelijkheden niet veel te maken.
Is geen denken is gewoon de bewering van een ervaringsdeskundige..dat het er bij jou kennelijk anders aan toe ging is geen garantie dat het overal zo toegaat.
pi_119020469
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef Jappie het volgende:

[..]

Is geen denken is gewoon de bewering van een ervaringsdeskundige..dat het er bij jou kennelijk anders aan toe ging is geen garantie dat het overal zo toegaat.
'Een' ervaringsdeskundige? Dat is idd een enorme onderbouwing.
Dat je verder OVERAL kan vinden dat bij vechtsporten de zelfbeheersing, het respect en het weten wat je kan centraal staat doet er zeker niet toe?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 16:19:10 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_119020512
Waar bood Badr Hari zijn excuses voor aan? Voor de trap of voor de klap?
Als het voor de trap is zou dat zijn advocaat wel te kakken zetten met haar 'rug van de hand'verhaal.
pi_119020568
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat je verder OVERAL kan vinden dat bij vechtsporten de zelfbeheersing, het respect en het weten wat je kan centraal staat doet er zeker niet toe?
Ik denk dat het aangeleerde respect bij Oosterse vechtsporten iets beter geregeld is dan bij woeste kooivechters en freefighters die gewoon van de straat komen...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

† In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 16:20:34 #139
341203 3-voud
pi_119020575
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
Als het voor de trap is zou dat zijn advocaat wel te kakken zetten met haar 'rug van de hand'verhaal.
Het is sowieso een wereldprimeur dat een Marokkaan toegeeft geweld gebruikt te hebben.
Vanavond champagne.
pi_119020604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:20 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het is sowieso een wereldprimeur dat een Marokkaan toegeeft geweld gebruikt te hebben.
Vanavond champagne.
Door een rietje, dat dan weer wel.

pi_119020620
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:14 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nou jah.. Bij Badr was al bekend dat hij zich niet eens kon beheersen in de ring,
dus is het niet zo gek dat het buiten de ring ook blijkbaar vaak mis ging :')

eigenlijk hadden ze hem die ring moeten uittrappen en diskwalificeren voor verdere
deelname aan wedstrijden maar goed, misschien had hij zich buiten de ring dan nog meer
uitgeleefd, wie zal het zeggen? (8>
pi_119020938
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:14 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ze moeten het via hypnose programmeren?
pi_119020989
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat het aangeleerde respect bij Oosterse vechtsporten iets beter geregeld is dan bij woeste kooivechters en freefighters die gewoon van de straat komen...
Dat is waar. Maar meneertje Badr komt niet van de straat, die is al 20 jaar lang getraind.
pi_119020996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:19 schreef Lavenderr het volgende:

Welke trap?
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:33:29 #145
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119021007
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik kan wel zoveel dingen opschrijven en beweren om zodoende de goegemeente iets vriendelijker jegens mijn sport te stemmen. Feit is gewoon dat meer dan een goedbedoeld: "goh jongen..niet op straat gebruiken he?" er vaak niet bij is.

Of je het nu hebt over Chakuriki/MejiroGym/Vos maakt allemaal geen drol uit...."inner peace" is nou niet direct iets wat je bij het MuayThai of Kickboksen meekrijgt.
pi_119021056
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar meneertje Badr komt niet van de straat, die is al 20 jaar lang getraind.
Begonnen met 7 jaar? Ja, nee, dan leer je inderdaad wel respect tonen voor je tegenstanders. _O-

Het lijkt me een typische straatmarokkaan. Alleen dan ietsje sterker. ;)

pi_119021105
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik kan wel zoveel dingen opschrijven en beweren om zodoende de goegemeente iets vriendelijker jegens mijn sport te stemmen. Feit is gewoon dat meer dan een goedbedoeld: "goh jongen..niet op straat gebruiken he?" er vaak niet bij is.

Of je het nu hebt over Chakuriki/MejiroGym/Vos maakt allemaal geen drol uit...."inner peace" is nou niet direct iets wat je bij het MuayThai of Kickboksen meekrijgt.
Verdedig je hem omdat jij ook aan kickboksen doet? :o

Tja, het is geen goeie reclame voor de sport -O-
pi_119021144
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Welke trap?
Een woeste kickbokser houdt het bij "een klapje met de vlakke hand". _O- _O-

Weltfremd bakt ze weer bruin.

Die foto gezien bovenaan? :o Als die echt is, lijkt het me een duidelijke zaak. Alleen niet wie wanneer hoe vaak en hoe lang heeft lopen rammen inderdaad. Voor jou lijkt me dat een mooi argument om iedereen vrij te spreken.

Mij om iedereen op te sluiten.

† In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 16:42:27 #149
341203 3-voud
pi_119021369
Ze gaan verder... vermoed op vrije voeten. Zal voor me houden waarom ik dat denk. Maar je zit goed ;)
pi_119021491
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een woeste kickbokser houdt het bij "een klapje met de vlakke hand". _O- _O-
Dat wordt nou eenmaal van kickboxers verwacht. Vrij heeft Holleeder ook niet in coma geschopt terwijl hij dat wel zou kunnen en ook bij een eerder handgemeen waarbij Hari veroordeeld is voor eenvoudige mishandeling werd hem vooral de huisvredebreuk zwaar aangerekend. Kennelijk gaat hij niet altijd meteen als een dolle stier los.

quote:
Weltfremd bakt ze weer bruin.

Die foto gezien bovenaan? :o Als die echt is, lijkt het me een duidelijke zaak.
Dat lijkt mij nogal simpel.

quote:
Alleen niet wie wanneer hoe vaak en hoe lang heeft lopen rammen inderdaad.
Dat lijkt mij nogal relevant.

quote:
Voor jou lijkt me dat een mooi argument om iedereen vrij te spreken.

Mij om iedereen op te sluiten.
Alledrie of alle vier, of slechts 2? Voor mij is het een argument om te achterhalen wat er gebeurd is ipv dan maar de enige die je van naam en gezicht kent als de veroorzaker aan te wijzen.
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 16:53:58 #151
341203 3-voud
pi_119021887
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef 3-voud het volgende:
Ze gaan verder... vermoed op vrije voeten. Zal voor me houden waarom ik dat denk. Maar je zit goed ;)
Badr vrij van voorlopige hechtenis.

Told you so... :')
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 16:57:52 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_119022087
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Badr vrij van voorlopige hechtenis.

Told you so... :')
Waarom in vredesnaam?
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:00:37 #154
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119022232
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Verdedig je hem omdat jij ook aan kickboksen doet? :o

Tja, het is geen goeie reclame voor de sport -O-
Lol ik verdedig helemaal niemand..mijn stelling naar Gert was dat ik het eigenlijk vreemd vind dat iemand die goed kan vechten wordt afgerekend op zelfbeheersing en verantwoordelijkheidsgevoel wat m.i. 2 verschillende dingen zijn.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:01:09 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119022266
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 16:50:32 Wel krijgt hij voorwaarden mee. Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers. #Badrhari reageer retweet
Gelukkig voor Badr staat er niets vermeld over de familie van getuigen en slachtoffers. :P
pi_119022279
Rechter laat Badr Hari voorlopig vrij
AMSTERDAM - Rechter laat Badr Hari voorlopig vrij.
Foto: ANP

Badr Hari bood vrijdagochtend zijn excuses aan voor de vermeende klap die hij Koen Everink heeft gegeven tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena.

Hij deed dit vrijdag tijdens een niet-inhoudelijke zitting bij de rechtbank in Amsterdam.

Hari vroeg de rechter tijdens de zitting om een laatste kans. ''U ziet me nooit meer terug in een nieuwe zaak. Ik heb mijn les geleerd.''

De rechtszaak tegen Hari moet eerst nog wel inhoudelijk behandeld worden; dat gebeurt waarschijnlijk in januari.
Door: ANP

_O-

Eigenlijk helemaal niet om te lachen, maar goed.

Lekkere vakantie in Marokko! *O*

pi_119022321
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef Gert het volgende:
"Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers."

Gelukkig voor Badr staat er niets vermeld over de familie van getuigen en slachtoffers. :P
En welke straf staat er op het wel naar horecagelegenheden gaan? Is dat ook uitgesproken?

En hoe zit dat met het theehuis in West of Tetouan? _O-

En die andere 8 aanklachten dan? Die zijn niet belangrijk om mee te nemen?

Ongelooflijk. Zou het dezelfde rechter zijn die gespierde goedzak Saban B. vrolijk op vakantie naar Turkije stuurde? :r

pi_119022522
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En welke straf staat er op het wel naar horecagelegenheden gaan? Is dat ook uitgesproken?

En hoe zit dat met het theehuis in West of Tetouan? _O-

En die andere 8 aanklachten dan? Die zijn niet belangrijk om mee te nemen?

Ongelooflijk. Zou het dezelfde rechter zijn die gespierde goedzak Saban B. vrolijk op vakantie naar Turkije stuurde? :r
Echt he. Al die andere zaken. En check de foto's van het slachtoffer nog is. Weer krijgt de verdachte de meeste aandacht. Hoop zo dat die keihard gaat vluchten. Vraag me af wat de rechters dan zeggen.

Verder gaat die nu ook niet lang zitten lijkt me. Er is niet eens poging tot doodslag. Kan je eigenlijk na gaan hoeveel je kan doen in Nederland en hoe weinig straf je eigenlijk krijgt.
pi_119022559
Nlse rechters :')

Die zit morgen in Marokko
pi_119022623
Of dat hij een zoon van een rechter helemaal de tyfies slaat. Kijken wat die rechter dan doet. Verder wat zijn de straffen als hij het wel doet? Dan zegt hij toch gewoon dat zijn broer het was.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:09:53 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119022657
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

alstie daar blijft dan kan hij iig de belofte dat ze hem nooit meer tegen zullen komen in de rechtzaal nakomen *O*

beetje een doekje tegen het bloeden maar goed
pi_119022680
Oh hij komt vanavond nog naar Zoetermeer? :D
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:10:52 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119022704
wat is er in Zoetermeer?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:12:00 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_119022759
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef El_Matador het volgende:
Rechter laat Badr Hari voorlopig vrij
AMSTERDAM - Rechter laat Badr Hari voorlopig vrij.
Foto: ANP

Badr Hari bood vrijdagochtend zijn excuses aan voor de vermeende klap die hij Koen Everink heeft gegeven tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena.

Hij deed dit vrijdag tijdens een niet-inhoudelijke zitting bij de rechtbank in Amsterdam.

Hari vroeg de rechter tijdens de zitting om een laatste kans. ''U ziet me nooit meer terug in een nieuwe zaak. Ik heb mijn les geleerd.''

De rechtszaak tegen Hari moet eerst nog wel inhoudelijk behandeld worden; dat gebeurt waarschijnlijk in januari.
Door: ANP

_O-

Eigenlijk helemaal niet om te lachen, maar goed.

Lekkere vakantie in Marokko! *O*
We kunnen niet meer zeggen dat hij niet gewaarschuwd heeft :X
pi_119022760
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:10 schreef sp3c het volgende:
wat is er in Zoetermeer?
Zouzou met Champagne ! :9~
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:12:41 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119022796
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zouzou met Champagne ! :9~
ik hou van bier -O-
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:13:10 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_119022821
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef Gert het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 16:50:32 Wel krijgt hij voorwaarden mee. Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers. #Badrhari reageer retweet
Echt he. Je moet je eens voorstellen hoe die er nu aantoe zijn :o .
pi_119022835
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik hou van bier -O-
Dat heeft ze vast OOK wel in huis ! :7
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:14:27 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119022878
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Dan zou hij Nederland wel voor altijd de rug moeten toekeren, wil hij zijn mogelijke straf (plus een extra douw omdat-ie er vandoor ging) ontlopen.
Hij is hier geboren en getogen. Die gaat echt niet alles achterlaten. En mocht hij dat toch doen: doei :W
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:15:24 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_119022930
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat heeft ze vast OOK wel in huis ! :7
Nee,alles is voor Bassie Badr.
En daar zit ze dan met haar champagne te wachten terwijl Badr Estelle helemaal sufneukt bijpraat.
pi_119022954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Echt he. Al die andere zaken. En check de foto's van het slachtoffer nog is. Weer krijgt de verdachte de meeste aandacht. Hoop zo dat die keihard gaat vluchten. Vraag me af wat de rechters dan zeggen.

Verder gaat die nu ook niet lang zitten lijkt me. Er is niet eens poging tot doodslag. Kan je eigenlijk na gaan hoeveel je kan doen in Nederland en hoe weinig straf je eigenlijk krijgt.
Moet je es een flitskast onklaar maken (en dan op ongelukkige onbedoelde wijze een EODer verminken) of een waxinelichthoudertje ( :') ! ) naar de Kunnegin gooien.

Nee, dan beter met wat maten een vent in coma schoppen. Of op den scooter een oude man overrijden. Dan ga je vrijuit*.

*en voor de Justitiejihadisten; nee, hij gaat niet "officieel vrijuit", hij blijft "verdachte". Maar dat is autistisch geblaat, bijzonder grievend voor slachtoffers, als je weet dat Badr en Saban gewoon lekker het winterzonnetje opzoeken.

pi_119023032
quote:
wat is er in Zoetermeer?
Zn spullen in de cel.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:18:00 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119023047
JeroenPauw1 twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 17:00:24 @JeanineHennis heeft bondgenoten al ingelicht. Verder kwestie van ramen en deuren dicht houden. #badrhari vrij reageer retweet
pi_119023074
quote:
wat is er in Zoetermeer?
Daar zit/zat hij vast.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:19:52 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119023120
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zn spullen in de cel.
thnx

ik dacht dat dat ding dicht was inmiddels omdat iedereen daar ontsnapt ofzo
pi_119023149
ow...... het valt mee hoor !

quote:
Overigens betekent deze uitspraak van de rechtbank geen voorschot op het vonnis. Het is nadrukkelijk geen eindoordeel. #Badrhari
pi_119023171
OM vraagt zich nu af wie gaat controleren of #Badrhari zich aan de voorwaarden houdt. "Is bijna niet te doen." 17 minutes ago · reply · retweet · favorite

SaskiaBelleman:
OM vindt de schorsing van de hechtenis "onbegrijpelijk", maar er is geen mogelijkheid om in beroep te gaan. #Badrhari 19 minutes ago · reply · retweet · favorite

SaskiaBelleman:
Zijn aanhang op de tribune ramt de ramen er bijna uit om zijn aandacht te trekken.
pi_119023251
Ferhat Y blijft wel vastzitten, dus dat moet toch menigeen hier goed doen zou je zeggen. Raar dat niemand het daar over heeft. Hoe zou dat toch komen?
pi_119023279
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik dacht dat dat ding dicht was inmiddels omdat iedereen daar ontsnapt ofzo
Nergens voor nodig, ze worden gewoon vrijgelaten.
pi_119023281
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Ferhat Y blijft wel vastzitten, dus dat moet toch menigeen hier goed doen zou je zeggen. Raar dat niemand het daar over heeft. Hoe zou dat toch komen?
Misschien omdat ik dat niet wist? Ik volg alles ook maar op 8300 km afstand...

En waarom mag Badr met 8 aanklachten wel op vrije voeten en Ferhat met 1 aanklacht (voor zover ik weet) niet?

pi_119023285
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

_O-
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:25:41 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119023297
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

zeker nieuw beleid, we laten ze gewoon vrij voor ze naar buiten lopen :D
pi_119023320
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 16:52:13 Ook medeverdachte Ferhat Y. komt vrij. #Badrhari reageer retweet
pi_119023373
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Misschien omdat ik dat niet wist? Ik volg alles ook maar op 8300 km afstand...
Waarom volg je in je zucht naar rechtvaardigheid in deze zaak dan de ene betrokkene zo nauwgelet en de ander helemaal niet?
pi_119023386
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:26 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 16:52:13 Ook medeverdachte Ferhat Y. komt vrij. #Badrhari reageer retweet
:D als het niet zo triest was... :')
pi_119023388
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom volg je in je zucht naar rechtvaardigheid in deze zaak dan de ene betrokkene zo nauwgelet en de ander helemaal niet?
Omdat alle nieuwsberichten daarover gaan misschien?

pi_119023452
quote:

[..]

Ik had een oud bericht te pakken inderdaad, in een heel actueel rijtje kopjes overigens.
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat alle nieuwsberichten daarover gaan misschien?
Dus de nieuwswaarde die media daaraan toekennen is bepalend?
pi_119023508
Ja Matador, leg eens uit, waarom bemoei jij je met ons nieuws?
pi_119023512
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:09 schreef stoeltafel het volgende:
Of dat hij een zoon van een rechter helemaal de tyfies slaat. Kijken wat die rechter dan doet. Verder wat zijn de straffen als hij het wel doet? Dan zegt hij toch gewoon dat zijn broer het was.
Dat gun ik ze. Ook de zoon van zo'n advocaat ja. Worden ze eens geconfronteerd met de consequenties van hun werk.
pi_119023526
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik had een oud bericht te pakken inderdaad, in een heel actueel rijtje kopjes overigens.

[..]

Dus de nieuwswaarde die media daaraan toekennen is bepalend?
Voor het grote publiek, waar ik mezelf toe reken wel ja.

Ik houd me bezig met heel Latijns-Amerika. Als ik me ook nog eens in alle ins en outs van Nederlandse politiek zou moeten verdiepen, houd ik geen tijd over voor congressen en feestjes, waar ik toch iets meer belang aan hecht.

Sue me.

pi_119023552
quote:

[..]

Ah Ws lult zoals gewoonlijk weer uit zijn nek dus.
pi_119023560
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:33 schreef Specularium het volgende:
Ja Matador, leg eens uit, waarom bemoei jij je met ons nieuws?
Omdat ik Nederland nog steeds liefheb misschien?

Dit gebeurde in de Amsterdam ArenA. Waarom houdt een willekeurige Drent of Brabo zich hier mee bezig? Is 80 km acceptabeler dan 8000? :o

pi_119023883
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor het grote publiek, waar ik mezelf toe reken wel ja.

Ik houd me bezig met heel Latijns-Amerika. Als ik me ook nog eens in alle ins en outs van Nederlandse politiek zou moeten verdiepen, houd ik geen tijd over voor congressen en feestjes, waar ik toch iets meer belang aan hecht.

Sue me.
Er zijn meerdere verdachten van een ernstige mishandeling, dat wist je al, als je dan vanuit je gevoel voor rechtvaardigheid verontwaardigd bent over de vrijlating, waarom dan alleen van eentje en niet van de ander(en)?
pi_119023900
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er zijn meerdere verdachten van een ernstige mishandeling, dat wist je al, als je dan vanuit je gevoel voor rechtvaardigheid verontwaardigd bent over de vrijlating, waarom dan alleen van eentje en niet van de ander(en)?
Ja, ga mij pakken op een gebrek aan nieuwskennis over een land 8000+ km verderop. :')

Net als jouw "kennis" over Tanja en de FARC zeker? _O-

vrijdag 9 november 2012 @ 17:49:48 #195
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119023958
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee dat was aan de achterkant van de box, Ferhat heeft Everink via de voordeur eruit geflikkerd.
pi_119023964
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je 'vergeet' dat je vriendje Hari van 8 zaken wordt verdacht.

Maar dat zal ook wel weer JvdH zijn schuld zijn.
pi_119024026
Fijn dat ie weer vrij is :)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_119024089
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ga mij pakken op een gebrek aan nieuwskennis over een land 8000+ km verderop. :')

Net als jouw "kennis" over Tanja en de FARC zeker? _O-
Het gaat om een en dezelfde zaak. Daar heb je kennis van, zoals ik al aangaf. Toch betreft je verontwaardiging alleen de bekende Nederlander. Dat roept dan bij mij de vraag op waar die selectiviteit in je verontwaardiging vandaan komt. Bekende Nederlanders en sensatiezucht zijn immers niet relevant in kwesties van rechtvaardigheid.
pi_119024162
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het gaat om een en dezelfde zaak. Daar heb je kennis van, zoals ik al aangaf. Toch betreft je verontwaardiging alleen de bekende Nederlander. Dat roept dan bij mij de vraag op waar die selectiviteit in je verontwaardiging vandaan komt. Bekende Nederlanders en sensatiezucht zijn immers niet relevant in kwesties van rechtvaardigheid.
Whatever, armeisenficker.

Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:57:56 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_119024218
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef Samson het volgende:
Ja? Waarom vind je dat fijn?
pi_119024419
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef Samson het volgende:
Idd. Kan hij tenminste weer wat blandas klappen.
pi_119024554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja? Waarom vind je dat fijn?
Omdat het een trol is. :*

Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:20:01 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_119024751
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat het een trol is. :*
Oh zo O+ In de stijl van WS, maar iets minder bespraakt :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:40:17 #204
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_119025459
John vd Heuvel :')
pi_119025485
Mooi huis heeft Badr.

Dat welkomstfeest :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 18:44:40 #206
341203 3-voud
pi_119025636
Ik hoop dat er thuis een grote club met knuppels op hem wacht. Dat ze hem de kop bont en de poten kapot slaan. Koekje van eigen deeg.
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:45:30 #207
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_119025670
quote:
Estelle bij gevangenis

ZOETERMEER - Estelle Cruijff heeft zich vrijdagmiddag gemeld bij de gevangenis in Zoetermeer waar ze haar geliefde Badr Hari op komt halen.

Ze heeft zich bij de receptie gemeld. Hari zal via een afgeschermde uitgang vertrekken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_gevangenis__.html
WERELDNIEUWS!!!111!!!11!1
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:46:55 #208
22565 asco
Los in deze tent
pi_119025711
Man man man, wát een land!

Echt. 8)7
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:49:28 #209
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119025808
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef 3-voud het volgende:
Ik hoop dat er thuis een grote club met knuppels op hem wacht. Dat ze hem de kop bont en de poten kapot slaan. Koekje van eigen deeg.
Keep on dreaming :7
  vrijdag 9 november 2012 @ 18:51:22 #210
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119025873
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:45 schreef YazooW het volgende:

[..]

WERELDNIEUWS!!!111!!!11!1
Aangezien er een batterij aan verslaggevers in Zoetermeer en bij het huis van Esteller staat en dat Badr wereldwijde bekendheid geniet, denk ik dat je gelijk hebt :)
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:53:56 #211
249559 crew  Lavenderr
pi_119025952
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:46 schreef asco het volgende:
Man man man, wát een land!

Echt. 8)7
Krankzinnig he :+
pi_119026169
Lavenderr en SP3C, verzin eens een betere TT voor dit deeltje.
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:01:17 #213
22565 asco
Los in deze tent
pi_119026223
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Krankzinnig he :+
Ik weet dat een heleboel mensen een hekel aan Amerika hebben (ik niet overigens, vele malen geweest, mooi land, vriendelijke mensen) maar daar zou zo'n gast al minimaal voor 10 jaar in een cel zijn gesmeten. Kies je land in deze...
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 19:01:38 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119026236
sp3c

en wat had je in gedachten?
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:01:55 #215
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119026249
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik dacht juist dat deze TT nog heel goed passend was, vooral voor lavender :+
pi_119026303
quote:
Badr Hari vrij

AMSTERDAM - Badr Hari mag zijn proces in vrijheid afwachten. De rechtbank in Amsterdam heeft dat vrijdag beslist.

De kickbokser mag van de rechters totdat de rechtszaak begint, niet in horecagelegenheden komen en geen contact opnemen met slachtoffers. Het Openbaar Ministerie (OM) spreekt van een onbegrijpelijke beslissing van de rechtbank.
De 27-jarige vechtsporter zat vast omdat justitie hem verdenkt van een poging tot doodslag op Koen Everink. Tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam ArenA zou Hari Everink onder meer tegen het hoofd en tegen het lichaam hebben geschopt. Hari zelf zegt dat hij Everink alleen een klap heeft gegeven, omdat deze een beledigende opmerking maakte over Hari's vriendin Estelle Cruijff.
Ook medeverdachte Ferhat Y. komt op vrije voeten. De beslissing van de rechtbank Hari en Y. tijdelijk vrij te laten, werd op de publieke tribune van de rechtszaal met luid gejuich ontvangen.
Geen beroep

Een woordvoerder zei dat het OM niet in beroep kan gaan tegen de voorlopige vrijlating. De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag. Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf, aldus het OM. Mede om die reden had de rechtbank Hari kunnen en moeten vasthouden, meent het OM.
Justitie vreest verder dat Hari, die een dubbele nationaliteit heeft, naar Marokko vertrekt waardoor Nederland hem moeilijk kan terughalen. De rechtbank meent dat het zo'n vaart niet loopt omdat hij internationaal moet reizen voor zijn vechtsport. Hij zou dan met een internationale signalering al snel tegen de lamp lopen.
pi_119026412
Ah, eindelijk meldt Estelle zich.

Oh nee, wacht..
pi_119026561
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Badr Hari op vrije voeten

Hij heeft ze teminste nog :')

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-vrije-voeten.dhtml

Openbaar ministerie
Een woordvoerder zei dat het OM niet in beroep kan gaan tegen de voorlopige vrijlating. De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag. Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn. Op beide misdrijven staat maximaal 12 jaar gevangenisstraf, aldus het OM. Mede om die reden had de rechtbank Hari kunnen en moeten vasthouden, meent het OM. Het OM heeft nog acht verdenkingen van gewelddadigheden tegen Hari.
pi_119026612
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 09-11-2012 19:12:16 ]
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 19:10:46 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119026649
je persoonlijke vete kun je ergens anders uitvechten pls
pi_119026925
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef sp3c het volgende:
sp3c

en wat had je in gedachten?
Iets waar je je verontwaardiging in uitspreekt.
Dacht altijd dat je naam spec spelde. Wat dan wel weer de kleine letters verklaard.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 19:18:25 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119026991
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Iets waar je je verontwaardiging in uitspreekt.
Dacht altijd dat je naam spec spelde. Wat dan wel weer de kleine letters verklaard.
spek technisch gezien, maar dat is sp3c geworden, vraag me niet hoe ... zal wel passwoorden vergeten zijn all over the webz *)

maar goed, terug ontopic er is nu eindelijk weer wat nieuws in deze zaak
pi_119027032
Estelle Cruijff heeft zich vrijdagmiddag gemeld bij de gevangenis in Zoetermeer waar ze haar geliefde Badr Hari op komt halen.

Ze meldde zich bij de receptie. Hari zou via een afgeschermde uitgang vertrekken. Iets na 19 uur vetrok Estelle weer per auto. Naar het zich liet aanzien zat Hari niet in het voertuig.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_gevangenis__.html

Bij nader inzien kan je trouwens ook best wachten op het volgende deeltje. Zal niet lang meer duren voor deze vol is. Kan je wel alvast inspiratie opdoen voor een goede TT.
pi_119027147
:o Hari al gevlucht en Estelle voor niets naar de gevangenis gereden? :D
pi_119027190
Hari zorgt wel dat ik me niet verveel op deze saaie koopavond :P
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 19:23:18 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119027215
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
:o Hari al gevlucht en Estelle voor niets naar de gevangenis gereden? :D
you have failed me for the last time zoetermeerbajes }:|
pi_119027255
Justitie vreest verder dat Hari, die een dubbele nationaliteit heeft, naar Marokko vertrekt waardoor Nederland hem moeilijk kan terughalen. De rechtbank meent dat het zo'n vaart niet loopt omdat hij internationaal moet reizen voor zijn vechtsport. Hij zou dan met een internationale signalering al snel tegen de lamp lopen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)adr_Hari_vrij__.html
pi_119027373
Zou Ruud zich al verdekt hebben opgesteld op Schiphol?
  vrijdag 9 november 2012 @ 19:27:02 #229
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119027409
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee,alles is voor Bassie Badr.
En daar zit ze dan met haar champagne te wachten terwijl Badr Estelle helemaal sufneukt bijpraat.
_O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_119027777
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

http://www.telegraaf.nl/b(...)adr_Hari_vrij__.html
Jjjjjeeeeezzzus de rechtbank :')

Zijn ze nou echt zo naief? :?

Dat geld in de praktijk alleen voor vliegreizen. Hij kan zo op de auto stappen en in Spanje de boot pakken zonder dat er een haan naar kraait. Zijn ze nou echt zo dom of is het gewoon kwade wil?
pi_119028022
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat geld in de praktijk alleen voor vliegreizen. Hij kan zo op de auto stappen en in Spanje de boot pakken zonder dat er een haan naar kraait. Zijn ze nou echt zo dom of is het gewoon kwade wil?
Ik denk dat ze écht zo dom zijn ! :D
pi_119028077
Leuk filmpje trouwens... voor de mensen die het gemist hadden,
je hoort hier Badr ''spijt'' betuigen O+

http://www.at5.nl/artikelen/89833/badr-hari-komt-vrij
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 20:52:12 #233
249559 crew  Lavenderr
pi_119031771
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Van allebei een beetje vermoed ik 8)7
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:06:20 #234
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119032554
quote:

[..]

Ik snap ook niet dat ze niet inzien dat hij makkelijk per auto regelmatig naar Japan kan rijden 8)7
pi_119034145
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat ze niet inzien dat hij makkelijk per auto regelmatig naar Japan kan rijden 8)7
Ja de route van nl naar japan wordt ook jaarlijks door tienduizenden gedaan...
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 21:36:46 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_119034202
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De Zijderoute heet dat toch?
Of was dat naar China?
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:48:51 #237
28033 Pek
je moet wat
pi_119034950
Prima zaak dat men die fucker laat lopen, des te sneller loopt hij tegen een onverwachte kogel aan :W
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_119037920
Estelle is voor de 2e keer deze avond naar de gevangenis gereden. Ze gedraagt zich als een schoothondje voor die klootzak. Sowieso zie ik haar geen nieuwe lucratieve opdrachtjes meer krijgen.

Om te beginnen is ze haar manager kwijt, omdat ze geen werk meer heeft. Geeft ze zelf aan dat ze dodelijk vermoeid is. Maar boven alles is haar naam bezoedeld. Haar naam heeft een negatieve marktwaarde gekregen, waar geen merk zich nog aan wil verbinden. Voorlopig zal ze het dus met de centen van Ruud moeten doen. Lijd ze overigens ook geen honger door.

Goed, ik ben voorlopig even Badr moe. Tijd voor wat ontspanning.
SPOILER
pi_119038016
Straks in P&W.

quote:
Yves Gijrath
Media-ondernemer over tweede zitting in zaak Badr Hari.
pi_119038326
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De Zijderoute heet dat toch?
Of was dat naar China?
Dat was niet naar japan.
pi_119038577
Ik hoorde net die spijtbetuiging van hem, klonk erg oprecht.

Gewoon vrijspreken.
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:51:25 #242
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119038751
2 nationaliteiten...hmm eens even kijken..dat houd dus in dat hij zich vrij in Marokko kan bewegen omdat de Marokaanse regering geen uitleverplicht heeft ten opzichte van Nederland omdat het dan tevens over een van haar eigen onderdanen zou gaan.

Ah okay...dus in elke ander land kan Nederland wel om aanhouding vragen zodra Badr daar gesignaleerd zou worden...zou de rechtbank dan misschien toch........

Ow wacht eens...het gaat dus helemaal niet specifiek over het aanhouden bij een grensovergang.... oO<
pi_119039533
Badr met zijn thuiskomst-fotoshoot bij PowNews.

Is niks aan geregisseerd.
pi_119041734
Ligt het aan mij of is er wel heel erg achterlijk veel aandacht voor deze zaak? :')
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2012 @ 00:00:09 #245
341203 3-voud
pi_119042219
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef tralalala het volgende:
Ligt het aan mij of is er wel heel erg achterlijk veel aandacht voor deze zaak? :')
Amerikaanse toestanden.
De euforie, met name van shownieuws, is nog wel het ergste. Sympathie ervoor terwijl het slachtoffer met verbouwd lichaam thuis zit te hannesen.
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:26:42 #246
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119043244
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef 3-voud het volgende:

Amerikaanse toestanden.
De euforie, met name van shownieuws, is nog wel het ergste. Sympathie ervoor terwijl het slachtoffer met verbouwd lichaam thuis zit te hannesen.
Evert Santegoeds uitnodigen terwijl hij in de reet van Estelle en Badr zit. :r

Verder kan ik de beslissing juridisch gezien wel redelijk begrijpen aangezien het OM haar hand had overspeeld door in de media te vertellen dat er genoeg bewijs is tegen Badr. Al ben ik het niet met de beslissing eens omdat er genoeg gronden zijn om hem vast te houden. De kans dat hij getuigen gaat bewerken (letterlijk en figuurlijk) blijft erg aanwezig ondanks de gestelde voorwaarden, aangezien er in Badr weleens iets in zijn hoofd kan knappen. Verder lijkt het gevaar aanwezig dat hij weer iets doms gaat doen. Ik ben niet onder de indruk van zijn spijtbetuiging om eerlijk te zijn.
  zaterdag 10 november 2012 @ 00:35:07 #247
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119043567
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik weet dat Nederlandse kickboxers het goed doen, maar tienduizenden lijkt me schromelijk overdreven.

Oh wacht jij bent het weer :O

Misschien moet je je focus eens van die Marokkanen afhalen want je kan niet meer helder denken.
Zelfs als hij naar Marokko zou vluchten dan zou hij nog de hele wereld over moeten reizen voor zijn gevechten.
Vandaar dat de rechtbank dit besluit heeft genomen.

Maar jij bent vast van mening dat hij makkelijk per auto en boot de hele wereld rond kan reizen en zijn gevechten onder een valse naam en met vermomming gaat vechten omdat Marokkanen per definitie niet te vertrouwen zijn :')
pi_119044928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Je weet wel consequent de stelligheid waarmee je alternatieve en vaak een stuk minder waarschijnlijke scenarios presenteert aan de dag te leggen, dus doe nou niet alsof jezelf daarvan gevrijwaard bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door VanishedEntity op 10-11-2012 05:18:31 ]
pi_119046901
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:35 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik weet dat Nederlandse kickboxers het goed doen, maar tienduizenden lijkt me schromelijk overdreven.

Oh wacht jij bent het weer :O

Misschien moet je je focus eens van die Marokkanen afhalen want je kan niet meer helder denken.
Zelfs als hij naar Marokko zou vluchten dan zou hij nog de hele wereld over moeten reizen voor zijn gevechten.
Vandaar dat de rechtbank dit besluit heeft genomen.

Maar jij bent vast van mening dat hij makkelijk per auto en boot de hele wereld rond kan reizen en zijn gevechten onder een valse naam en met vermomming gaat vechten omdat Marokkanen per definitie niet te vertrouwen zijn :')
Hij heeft het ook helemaal niet vaker gedaan toen hij van mishandeling verdacht werd hé :')
pi_119046953
Kijk het stel eens gelukkig zijn. Ook op de foto Estelle beste vriend Robert en tevens partner van Evert Santegoeds die op zijn beurt weer de pr voor Badr doet. Evert glunderde gisteren helemaal in SBS Shownieuws dat Badr vrij is en dat diens advocaat Bénedicte Ficq de vloer aanveegde met de aanklachten. Het was misselijkmakend zo voldaan hij was. Hij melde ook nog even dat Estelle natuurlijk ook een slachtoffer was van de hetze.

(foto's Telegraaf)
pi_119046960
Zo op naar het tiende slachtoffer.
Al zal hij vandaag wel al richting Gibraltar vertrekken.
pi_119046969
Die moeder van die Estelle ook :')
pi_119047106
Even thuis en dan straks 6 jaar de bak in. Vanmorgen stond in de telegraaf dat hij 12 jaar max kan krijgen. Denk zelf max 3 jaar en dan nog met voorarrest en goed gedrag zit die max 2 jaar. Als de straf hoog zou uitvallen zou die nu niet vrij zijn.

Heeft het recht zegen gevierd? Tijdje geleden was bij het programma, rechtzaak een man die 400 kilo vuurwerk had door verkocht. Hij zat wel 6 maanden in voorarrest, apart.

Nederland is sowieso raar. Een pedofiel krijgt een lagere straf dan drugssmokkelaars. Zie http://nikkinikster.files.wordpress.com/2010/08/the-firm.pdf
  zaterdag 10 november 2012 @ 08:53:22 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119047174
Klasse kun je niet kopen, dat blijkt.
  zaterdag 10 november 2012 @ 09:20:57 #255
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119047355
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 07:56 schreef Mylene het volgende:
Kijk het stel eens gelukkig zijn.

[ afbeelding ]

(foto's Telegraaf)
Ja, mooi stel om te zien.
En wat iedereen ook zegt, ik vind het wel wat hebben dat ze dit (tot dusver in elk geval) samen doorstaan.
  zaterdag 10 november 2012 @ 09:24:33 #256
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_119047381
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:20 schreef Marrije het volgende:

[..]

En wat iedereen ook zegt, ik vind het wel wat hebben dat ze dit (tot dusver in elk geval) samen doorstaan.
Ja, schattig he. Dat scriptje heeft die Santegoeds toch maar mooi geschreven. Iedere willekeurige huismuts trapt er graag met beide benen in.
The End Times are wild
  zaterdag 10 november 2012 @ 09:25:40 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119047396
De Onvoorwaardelijke Liefde. Bij gebrek aan doktersromannetjes.
pi_119047470
quote:

[..]

Samen doorstaan? Dat klinkt alsof hun wat naars is overkomen!
  zaterdag 10 november 2012 @ 09:34:32 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119047471
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, schattig he. Dat scriptje heeft die Santegoeds toch maar mooi geschreven. Iedere willekeurige huismuts trapt er graag met beide benen in.
Vast niet iedere :D Maar ik wel, graag.
pi_119047475
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 07:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo op naar het tiende slachtoffer.
Al zal hij vandaag wel al richting Gibraltar vertrekken.
Wat heeft ie in Gibraltar te zoeken?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 10 november 2012 @ 09:35:44 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119047486
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:25 schreef Copycat het volgende:
De Onvoorwaardelijke Liefde. Bij gebrek aan doktersromannetjes.
:{w doktersroman is er niks bij
  zaterdag 10 november 2012 @ 09:39:40 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119047532
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Samen doorstaan? Dat klinkt alsof hun wat naars is overkomen!
Estelle kampte wel mooi met een depressie, ja! Kon geen boodschappen doen, alleen therapeutisch paardrijden. Tot Badr uit de bak kwam, toen blaakte het wicht weer van gezondheid.

:o
Daar kan inderdaad geen doktersromannetje tegenop!
pi_119047550
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vlak bij de boot zijn. Duh, maar kom, vertel ons waar jij precies zo vaak op die boot stapte.
pi_119047565
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar wonen uit Marokko afkomstige aapjes O+
pi_119047721
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die Santegoeds is ook een pareltje...... :r
pi_119047841
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vlak bij de boot zijn. Duh, maar kom, vertel ons waar jij precies zo vaak op die boot stapte.
Op de boot naar Marokko is toch veel meer naar het zuiden in Spanje?
pi_119047875
Uit het Parool:

quote:
Peter Tak, oud-hoogleraar strafrecht aan de Radboud Universiteit Nijmegen, vraagt zich af of Hari nogmaals de gevangenis indraait. 'Dit wijst erop dat er onvoldoende bewijs is voor de poging tot doodslag, het ernstigste feit waarvan hij wordt verdacht. Hij zal wel een straf krijgen, maar waarschijnlijk een deels voorwaardelijke of één die niet langer is dan de periode die hij in voorarrest zat. Anders hadden ze hem wel langer vastgehouden.'
pi_119047959
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 08:38 schreef stoeltafel het volgende:
Even thuis en dan straks 6 jaar de bak in. Vanmorgen stond in de telegraaf dat hij 12 jaar max kan krijgen. Denk zelf max 3 jaar en dan nog met voorarrest en goed gedrag zit die max 2 jaar. Als de straf hoog zou uitvallen zou die nu niet vrij zijn.

Heeft het recht zegen gevierd? Tijdje geleden was bij het programma, rechtzaak een man die 400 kilo vuurwerk had door verkocht. Hij zat wel 6 maanden in voorarrest, apart.

Nederland is sowieso raar. Een pedofiel krijgt een lagere straf dan drugssmokkelaars. Zie http://nikkinikster.files.wordpress.com/2010/08/the-firm.pdf
Dat klopt wel enigzins ja. De straffen voor geweld zijn in Nederland vrij laag in verhouding tot vermogens- en drugsdelicten. Nou is geweld ook vaak een impuls en een drugs of vermogensdelict een gecalculeerd risico waarbij ook de hoogte van de straf kan worden ingecalculeerd. Maar toch heb ik het idee dat rechters snel geneigd zijn iets af te doen als een vechtpartijtje of iets in die richting, wat van mij ook niet zo zwaar bestraft hoeft te worden, terwijl het vaak ook gaat om grof geweld, dat van één kant komt en een hele grote impact heeft. Pas als het een keer toevallig tot de dood leidt komt het OM met een enorme strafeis.
pi_119047976
quote:

[..]

Ptachtig stel inderdaad !

Alleen was ze zwanger toen hij al tussen de lakens van Estelle lag.

Bij nader inzien is ze er misschien nog bekaaid afgekomen. (8>

Huilende baby's zijn niet zo goed voor mannen die zich niet kunnen beheersen, een waas
voor ogen krijgen en dan niet meer weten wat ze doen oO<
pi_119047994
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Niet in Gibraltar iig, vandaar mijn vraag. Als je grappig wilt zijn, moet je dat dan ook wel goed doen he..
Allah Al Watan Al Malik
pi_119048068
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 10:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet in Gibraltar iig, vandaar mijn vraag. Als je grappig wilt zijn, moet je dat dan ook wel goed doen he..
Ok sorry man
  Moderator zaterdag 10 november 2012 @ 10:35:06 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119048115
die discussie lijkt me sowieso meer iets voor TRV
pi_119048182
http://www.telegraaf.nl/b(...)Badr_in_shock__.html

Zakenman Koen Everink, een van de slachtoffers van Badr Hari, is verbijsterd over de beslissing van
de rechtbank om de gewelddadige kickbokser tot begin 2013, als zijn proces begint, vrij te laten.
"Dit kan niet waar zijn!” stamelt hij door de telefoon vanuit het buitenland.
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:44:21 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119048242
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 10:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Bij nader inzien is ze er misschien nog bekaaid afgekomen. (8>

Huilende baby's zijn niet zo goed voor mannen die zich niet kunnen beheersen, een waas
voor ogen krijgen en dan niet meer weten wat ze doen oO<
Bekaaid? Goed juist! Of doel je op Estelle?
pi_119048259
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 10:15 schreef Mylene het volgende:
Uit het Parool:

[..]

Te bizar voor woorden als ze deze idioot niet heel erg lang achter de tralies flikkeren. Dat het OM ook aangeeft er niets van te snappen maakt wel weer duidelijk dat OM en rechter lijnrecht tegenover elkaar staan
pi_119048262
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 10:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bekaaid? Goed juist! Of doel je op Estelle?
ja.. het staat er een beetje vreemd zie ik nu :') , eigenlijk is ze er goed van afgekomen :+
pi_119048369
http://www.uitzendinggemi(...)1/Rtl_Boulevard.html

leuke reclame onder het scherm :')

afkickkliniek Curacao
Het Retreat. De Ideale Plek om af te kicken. Resultaat in discretie.
www.jellinekretreat.nl/Afkicken
  Moderator zaterdag 10 november 2012 @ 10:57:51 #278
184769 crew  Deisyy
pi_119048474
quote:
18s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Estelle kampte wel mooi met een depressie, ja! Kon geen boodschappen doen, alleen therapeutisch paardrijden. Tot Badr uit de bak kwam, toen blaakte het wicht weer van gezondheid.

:o
Daar kan inderdaad geen doktersromannetje tegenop!
Dat blakende is zo te zien vooral uit één van de potjes van Leco :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:43:13 #279
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119050688
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 10:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ptachtig stel inderdaad !

om te zien he!
pi_119050873
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

om te zien he!
ow.. ik las iets anders...

my mistake

quote:

[..]

zaterdag 10 november 2012 @ 13:15:58 #281
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119051430
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ow.. ik las iets anders...

my mistake

[..]

ja, mooi om te zien als stel, en dat het wat heeft aan kracht en doorzettingsvermogen, toch knap van ze, ze hadden ook kunnen zeggen wat een gedoe laat maar. Of ik dat nou mooi vind of niet, vind het wel wat hebben, samen tegen de rest van de wereld, nou ja samen met evert dan.
pi_119051455
Wat is dat toch dat mensen criminelen zo verheerlijken? is een oprechte vraag hoor.
pi_119051471
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja, mooi om te zien als stel, en dat het wat heeft aan kracht en doorzettingsvermogen, toch knap van ze, ze hadden ook kunnen zeggen wat een gedoe laat maar. Of ik dat nou mooi vind of niet, vind het wel wat hebben, samen tegen de rest van de wereld, nou ja samen met evert dan.
Dat staat vast niet in het script :')
pi_119051476
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:17 schreef Laysa het volgende:
Wat is dat toch dat mensen criminelen zo verheerlijken? is een oprechte vraag hoor.
:D Tja... die heb je... :P
pi_119051488
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D Tja... die heb je... :P
maar waarom?
pi_119051502
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:18 schreef Laysa het volgende:

[..]

maar waarom?
Geen ideeeeeeeeeeee ! :D

Vraag het ze... :P
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:19:40 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119051510
Bonny & Clyde-romantiek.
Mooi! Lief! Hartverwarmend. En o zo egocentrisch.
pi_119051591
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:19 schreef Copycat het volgende:
Bonny & Clyde-romantiek.
Mooi! Lief! Hartverwarmend. En o zo egocentrisch.
Vooral dat laatste. Wat een ontzettende egocentrische mensen zijn die Estelle en haar Badr.
Ieder weldenkend mens kan bedenk dat dit allemaal geen pas geeft. maar het geeft goed weer hoe asociaal ze zijn
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:23:43 #289
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119051629
quote:
bedoel je mij?
pi_119051637
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef Laysa het volgende:

[..]

Vooral dat laatste. Wat een ontzettende egocentrische mensen zijn die Estelle en haar Badr.
Ieder weldenkend mens kan bedenk dat dit allemaal geen pas geeft. maar het geeft goed weer hoe asociaal ze zijn
Ja maar... ja maar... ze zijn samen asociaal en dat is dan weel weer speciaal *;
pi_119051638
quote:
Tegen de stroming ingaan is bij uitstek dé manier om jezelf te profileren als een vrije denker, ongeacht wat het onderwerp dan ook mag wezen.
pi_119051720
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

bedoel je mij?
Oa.....maar ik lees wel meer mensen die het allemaal wel mee vinden vallen en het een mooi stel vinden. Hoe kan je dat vinden wetende dat hij mensen in elkaar trapt buiten de ring en zij een enorme leugenares is met dr depressie.
Nogmaals is een oprechte vraag.
als ik die 2 zie dan voel ik persoonlijk alleen maar walging
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:42:35 #293
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119052123
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:27 schreef Laysa het volgende:

[..]

Oa.....maar ik lees wel meer mensen die het allemaal wel mee vinden vallen en het een mooi stel vinden. Hoe kan je dat vinden wetende dat hij mensen in elkaar trapt buiten de ring en zij een enorme leugenares is met dr depressie.
Nogmaals is een oprechte vraag.
als ik die 2 zie dan voel ik persoonlijk alleen maar walging
Ik vind ze kwa uiterlijk goed bij elkaar passen. Soms zie je een stelwaarvan je op het eerste gezicht denkt wat doet die meid met zo'n vent? Bij Estelle en Badr denk ik ja, dat matcht, zo op het eerste gezicht. Oogt leuk. Ook al is het beide mijn type niet (zo hou ik niet zo van blond en dat gladde). Maar objectief gezien vind ik ze kwa uiterlijk een mooi stel. Een crimineel is niet per definitie zo lellik als de nacht. Dus oppervlakkig gezien mooi stel. En ze krijgen nogal een golf van kritiek over zich heen, of je dat nou terecht vindt of niet (ik denk van wel), je moet dat maar doorstaan met zn twee, moet je wel echt samen willen zijn anders haak je af. Om dat zo, wederom oppervlakkig, te zien vanaf de zijlijn, ik vind het wel wat hebben.

Natuurlijk zijn het twee liegbeesten ten top, natuurlijk spoort hij niet. Die behandeling is dan ook hard nodig, vraag me wel af of het afdoende is.

Maar om dan te zeggen dat ik het een geweldig stel vind, het Paar van het Jaar, nou eh, er zijn wel leukere koppels te bedenken.
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:53:56 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_119052403
Of in 1 zin, sympathiek en integer, nee. Mooi (uiterlijk) en sterk, ja.
pi_119052424
Goede uitleg
pi_119053097
Ik hoop nog altijd dat Badr bijzonder lang achter de tralies komt, het is hem simpelweg gegund. En dat Estelle gewoon trouw blijft geeft wel aan wat voor normen zijn er op na houdt. Ik haat moralistisch gezeik, maar iemand half invalide rammen vanwege een opmerking en dat dan maar normaal vinden en geen probleem vinden geeft wel aan hoe iemand in elkaar zit. Glamour tokkie eerste klas.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2012 @ 14:30:25 #297
43556 miss_dynastie
pi_119053137
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:42 schreef Marrije het volgende:

Bij Estelle en Badr denk ik ja, dat matcht, zo op het eerste gezicht. Oogt leuk. Ook al is het beide mijn type niet (zo hou ik niet zo van blond en dat gladde).
Serieus? Ik kreeg er een beetje mama-zoonvibes bij :@
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:35:28 #298
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119053289
Badr heeft denk ik nu echt wel zijn les geleerd. Normaal kwam hij er vrij makkelijk mee weg en leerde hij er niks van, maar nu hij 5 maanden in de bak gezeten heeft vanwege die klap, komt t besef eindelijk dat 'ie zijn woede beter moet beheersen.

Plus zijn carriere is naar de knoppen. Vechten kan niet meer. Hij zal nu een andere bron van inkomsten moeten zoeken. Misschien als trainer bijvoorbeeld.
How can I make this topic about me?
pi_119053396
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Badr heeft denk ik nu echt wel zijn les geleerd. Normaal kwam hij er vrij makkelijk mee weg en leerde hij er niks van, maar nu hij 5 maanden in de bak gezeten heeft vanwege die klap, komt t besef eindelijk dat 'ie zijn woede beter moet beheersen.

Plus zijn carriere is naar de knoppen. Vechten kan niet meer. Hij zal nu een andere bron van inkomsten moeten zoeken. Misschien als trainer bijvoorbeeld.
Dan komt 'ie er nog altijd veel te makkelijk mee weg. En z'n carrière kan niet hard genoeg naar de tyfus gaan.
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:40:53 #300
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119053410
quote:
Je ziet ook vaak dat seriemoordenaars brieven van aanbid(st)ers krijgen.... Anders Breivik krijgt ook honderden brieven, en lang niet allemaal hatelijk van toon.
How can I make this topic about me?
pi_119053421
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:

hoezo is zijn carriere over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')