Hij was vrij hard. En hij was ook nog eens niet lief bedoeld.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet per definitie natuurlijk, dat hangt van de trap zelf af. Ik heb ook wel eens een trap tegen mijn hoofd van een ongetalenteerde tae-kwondohobbyist gehad, en toen was de strafrechtelijke kwalificatie daarvan een van zijn minder actuele problemen. Het gaat om de aard van de klap of trap.
O ja, jij was erbij. Helemaal vergeten. Vertel nog eens precies wat de rol van die Ferhat Y was, die neger met die paardenstaart en die vierde persoon want ik ben het alweer vergeten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij was vrij hard. En hij was ook nog eens niet lief bedoeld.
Je moet er wel even bijzeggen dat hij zich hier behoorlijk aanstelt voor de foto, korte tijd hiervoor zat hij nog druk te bellen en een complot te beramen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En natuurlijk wordt het een professionele vechtsporter zwaarder aangerekend.
Oh die hebben alles gedaan? Ok. En dat heb jij zelf gezien? Net zoals je zelf opeens wist dat Badr Hari niets had gedaan omdat hij niet gelijk was opgepakt toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
O ja, jij was erbij. Helemaal vergeten. Vertel nog eens precies wat de rol van die Ferhat Y was, die neger met die paardenstaart en die vierde persoon want ik ben het alweer vergeten.
Dat was voor mij een stevige indicatie dat de zaak niet zo simpel lag als Henk en Ingrid met hun begripsvermogen nog aankonden. En dat blijkt inderdaad het geval.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh die hebben alles gedaan? Ok. En dat heb jij zelf gezien? Net zoals je zelf opeens wist dat Badr Hari niets had gedaan omdat hij niet gelijk was opgepakt toch?
Misschien eens minder neerbuigend doen en je eigen dikke blunders erkennen waarmee je niet boven je henk en ingrid uitstijgt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was voor mij een stevige indicatie dat de zaak niet zo simpel lag als Henk en Ingrid met hun begripsvermogen nog aankonden. En dat blijkt inderdaad het geval.
Idd. Het blijkt dat Badr Hari niets gedaan heeft. Ook niet die klap die hij zelf heeft toegegeven. En het slachtoffer wat hem duidelijk beschuldigd. Ook weer niet waar. WS weet het beter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was voor mij een stevige indicatie dat de zaak niet zo simpel lag als Henk en Ingrid met hun begripsvermogen nog aankonden. En dat blijkt inderdaad het geval.
Hij zit toch al maanden vast omdat ie aan het afwassen was ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Idd. Het blijkt dat Badr Hari niets gedaan heeft. Ook niet die klap die hij zelf heeft toegegeven. En het slachtoffer wat hem duidelijk beschuldigd. Ook weer niet waar. WS weet het beter.
Zeg, zit jij nu gewoon hier een beetje de Henk en Ingrid uit te hangen? Meneer Hari is het slachtoffer van John van de Heuvel hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Hij zit toch al maanden vast omdat ie aan het afwassen was ?
Zoals dhr Ofstadtgruppe hieronder duidelijk illustreert is alles buiten zwart of wit voor hem onbestaand. Het is geen wit, dan is het dus pikzwart. Met dat simplisme kan ik helemaal niks en ik voel ook niet geringste behoefte om daar minder neerbuigend over te doen dan het verdient.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Misschien eens minder neerbuigend doen en je eigen dikke blunders erkennen waarmee je niet boven je henk en ingrid uitstijgt.
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
OvJ Bienfait maakt gehakt van verklaring medeverdachte Ferhat Y., die zichzelf een heldenrol toedichtte in skybox. #Badrhari
Deze foto is echt???quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En natuurlijk wordt het een professionele vechtsporter zwaarder aangerekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Voor degenen die het zich afvragen: we zitten nog steeds te wachten. Rechtbank beraadt zich nog. #Badrhari
Natuurlijk wordt dat mee gewogen. Juist omdat hij kickboxer is weet hij de consequenties. Als hij niet vrij komt dan zit hij nog zeker 3/4 maanden. Las dat het proces dan past begint.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet per definitie natuurlijk, dat hangt van de trap zelf af. Ik heb ook wel eens een trap tegen mijn hoofd van een ongetalenteerde tae-kwondohobbyist gehad, en toen was de strafrechtelijke kwalificatie daarvan een van zijn minder actuele problemen. Het gaat om de aard van de klap of trap.
Dat schijnt Weltschmerz te weten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:55 schreef stoeltafel het volgende:
Maar er waren toch vier mannen in het spel? Waar is dader 3 en 4?
De consequenties waarvan? De klap met de vlakke hand? Van een getraind kickboxer mag je inderdaad verwachten dat als hij zich genoodzaakt ziet om een klap uit te delen aan een zwakkere partij dat hij zich dan beperkt tot een Bud Spencer. Even los van het kennelijke ontbreken van de noodzaak in dit geval, indien hij het geweld dan matigt zoals je van hem mag verwachten en zoals hij beweert, dan wordt dat meteen niet geloofd omdat het een kickboxer is. Daar zit dus wat spanning tussen wat je mag verwachten en de feitelijke verwachting, bij het publiek althans, de rechter zal daar anders mee om moeten gaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat mee gewogen. Juist omdat hij kickboxer is weet hij de consequenties. Als hij niet vrij komt dan zit hij nog zeker 3/4 maanden. Las dat het proces dan past begint.
Daarom gaf ik maanden geleden ook al aan dat als er sterke aanwijzingen waren dat het zo'n duidelijke zaak was van de kickboxer Hari die Everink helemaal lens slaat en schopt dat dan ook de politie hem niet zomaar zou laten gaan. Dat ze dat toch deden zou best eens te maken kunnen hebben met de onduidelijkheid wie nou waar verantwoordelijk voor is die nu nog steeds aan de orde is. De duidelijkheid die JvdH aan het grote publiek verschaft heeft bleek namelijk leugenachtig.quote:Lijkt me trouwens sterk dat hij nu al vrij komt. Hij kan bijvoorbeeld vluchten en sommig getuigen moeten nog worden verhoord.
Als hij belooft dat hij dan ook het land uitvlucht en niet meer terugkomt, is het misschien zo'n gek idee nog niet.quote:
Dat geldt voor jou evengoed. Je claimt regelmatig zaken die nogal op losse schroeven staan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zoals dhr Ofstadtgruppe hieronder duidelijk illustreert is alles buiten zwart of wit voor hem onbestaand. Het is geen wit, dan is het dus pikzwart. Met dat simplisme kan ik helemaal niks en ik voel ook niet geringste behoefte om daar minder neerbuigend over te doen dan het verdient.
Ik claim dat er heel veel is wat we niet weten en wat de rechters ook niet weten en waar ze achter moeten zien te komen. Velen kunnen niet omgaan met niet weten en gaan dan doen alsof ze wel weten wat er gebeurd is. Me voorstellen wat er gebeurd is kan ik ook, maar ik realiseer me dat dat wat anders is dan weten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat geldt voor jou evengoed. Je claimt regelmatig zaken die nogal op losse schroeven staan.
Dat was al bekend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet alleen de voet van Everink hing erbij, hij hing zelf ook bijna over het balkon.
Ik had dat voor vandaag nog niet gehoord.
Over diezelfde reling waar op dat moment Badr met het haar van Estelle aan het spelen was?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat was al bekend.
De held Ferhat heeft met gevaar voor eigen leven Everink uit de klauwen van Badr gered en hem iets te goed ontzet, waardoor hij bijna 5 meter naar beneden viel.
Als dat geen poging tot doodslag is weet ik het ook niet meer
Maar daar hoor je bijna niemand over.
Jij denkt vooral te weten dat er niets is gebeurd en daarna ventileer je je frustratie over JvdHquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik claim dat er heel veel is wat we niet weten en wat de rechters ook niet weten en waar ze achter moeten zien te komen. Velen kunnen niet omgaan met niet weten en gaan dan doen alsof ze wel weten wat er gebeurd is. Me voorstellen wat er gebeurd is kan ik ook, maar ik realiseer me dat dat wat anders is dan weten.
Dat het vlakke hand-verhaal niet geloofd wordt, heeft nog een aantal andere, grotere oorzaken dan alleen het feit dat de verdachte een kickboxer is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De consequenties waarvan? De klap met de vlakke hand? Van een getraind kickboxer mag je inderdaad verwachten dat als hij zich genoodzaakt ziet om een klap uit te delen aan een zwakkere partij dat hij zich dan beperkt tot een Bud Spencer. Even los van het kennelijke ontbreken van de noodzaak in dit geval, indien hij het geweld dan matigt zoals je van hem mag verwachten en zoals hij beweert, dan wordt dat meteen niet geloofd omdat het een kickboxer is.
Nah..mensen zijn geen heiligen en kickboksers net zo min...je doet nu net alsof kickboxers worden ingewijd in een geheime oosterse filosofie en daarmee een groter besef van zichzelf en hun kracht zouden hebben dan iemand die niet aan vechtsport doet. Het zou prettig zijn wanneer dit zo zou zijn maar de werkelijkheid is anders.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat het vlakke hand-verhaal niet geloofd wordt, heeft nog een aantal andere, grotere oorzaken dan alleen het feit dat de verdachte een kickboxer is.
Maar goed beschouwd doet het er niet toe wat "men" gelooft.
Je mag van een kickboxer verwachten dat hij weet welke gevolgen zijn klappen en trappen voor een tegenstander kunnen hebben. Wanneer bewezen wordt geacht dat hij een of meerdere klappen of trappen heeft uitgedeeld, zal een rechter zijn expertise mogelijk als verzwarende omstandigheid beschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |