Dat was al bekend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet alleen de voet van Everink hing erbij, hij hing zelf ook bijna over het balkon.
Ik had dat voor vandaag nog niet gehoord.
Weten ze dat al bij de buren ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:09 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat was al bekend.
De held Ferhat heeft met gevaar voor eigen leven Everink uit de klauwen van Badr gered en hem iets te goed ontzet, waardoor hij bijna 5 meter naar beneden viel.
Als dat geen poging tot doodslag is weet ik het ook niet meer![]()
Maar daar hoor je bijna niemand over.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet alleen de voet van Everink hing erbij, hij hing zelf ook bijna over het balkon.
Ik had dat voor vandaag nog niet gehoord.
Je wil me hier toch niet weghebben he?quote:
Heb je een link naar eerdere berichtgeving over die balkonscène?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:17 schreef schizovreemd het volgende:
Je wil me hier toch niet weghebben he?
Maar ik zal het daar ook wel even melden.
Nee het is meer dat ik bepaalde users liever niet hier hebquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:17 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Je wil me hier toch niet weghebben he?
Maar ik zal het daar ook wel even melden.
die andere '' nummer weetikveelquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Wel meerdere ook vrees ik.
Die ex-met-baby hoor je ook nooit meer wat van.
http://www.elsevier.nl/we(...)ndeling-zakenman.htmquote:De politie heeft afgelopen weken ook gesprekken gevoerd met twee andere vermeende slachtoffers
van Hari. Het gaat om de ex-vriendin van de kickbokser en haar broer. Zij hebben nog geen aangifte
gedaan, maar volgens de politie is de kans groot dat dat alsnog gebeurt.
Exact. Niet geschoptten is altijd mis.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is de taak van de advocaat de straf zo laag mogelijk te laten zijn. Dus die proberen zo veel mogelijk verzachtende omstandigheden aan te voeren,.
de enkele mensen die nog niet overtuigd waren van trollacties hebben na vandaag toch wel het licht gezien hoop ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef zouzou het volgende:
Ik goed Nederlands de OM zegt:
"Everink viel bijna over railling in diepte,5 mtr lager".
En dat vanaf de begin heb ik toe een reactie gegeven dat ...mischien Evering is gewoon gevallen van de trap.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef zouzou het volgende:
Ik goed Nederlands de OM zegt:
"Everink viel bijna over railling in diepte,5 mtr lager".
En dat vanaf de begin heb ik toe een reactie gegeven dat ...mischien Evering is gewoon gevallen van de trap.
Van een reling 5m naar beneden lazeren had hem waarschijnlijk nóg meer letsel opgeleverd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
daar kan je je behoorlijk bezeren
vooral als je expres van die trap springt om iemand anders valselijk te kunnen beschuldigen achter afquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
daar kan je je behoorlijk bezeren
bijna over een reling geplempt waardoor hij 5 meter in de diepte zou vallenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Cynix ® het volgende:
Is hij bijna van een 5 meter hoge trap gevallen of is hij van een bijna 5 meter hoge trap gevallen?
Het wordt er ook alsmaar meer verwarrend op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Cynix ® het volgende:
Is hij bijna van een 5 meter hoge trap gevallen of is hij van een bijna 5 meter hoge trap gevallen?
Dat lichtje flakkerde al een poosje maar na dit brandt het volopquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de enkele mensen die nog niet overtuigd waren van trollacties hebben na vandaag toch wel het licht gezien hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |