ja mooi verhaal maar ik zag nooit iets van die sport tot Badr besloot iemand op een dansfeestje te corrigeren en sindsdien zag ik hem losgaan in de ring en op persconferenties op een manier waarvan ik denk ... nou daar hoef ik dus iig geen tickets voor te kopenquote:
sjezusquote:Op woensdag 7 november 2012 16:17 schreef Ole het volgende:
Dat jullie dit pareltje nog niet hebben![]()
http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf
[..]
http://www.wtf.nl/spotlig(...)stelle-gescript.htmlquote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Leandra het volgende:
En uiteindelijk hebben ze ze allebei uit de kast getrokken...
wiens brood men eet diens woord men spreekt...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef schizovreemd het volgende:
Wat een concrete bewijzen man![]()
Je gaat je hiermee echt afvragen of een 15 koppig team zware criminaliteit van de recherche heeft zitten slapen toch?
Heb ik wat gemist ?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:23 schreef Leandra het volgende:
Het is kennelijk al ter sprake gekomen in de rechtzaak, dus de advocaat van de tegenpartij zal de stukken ook wel hebben gehad....
Het stuk op Quote: http://www.quotenet.nl/Ni(...)seur-Badr-Hari-43067quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ?
Mijn hele theorie naar de kloten..waar kan ik die info vinden ?
Ah..deze had ik idd nog niet gezien en uit de twittersessie van de zitting zelf kon ik het niet aflezen...die andere 2 links doen overigens geen melding dat het op de rechtszaak ter sprake was gebracht overigens.....quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef Leandra het volgende:
De reactie van Santegoeds aan Boulevard: http://www.rtl.nl/compone(...)ent-aantijgingen.xml
Het is een business die zich vooral richt op mensen die er wel van houdenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja mooi verhaal maar ik zag nooit iets van die sport tot Badr besloot iemand op een dansfeestje te corrigeren en sindsdien zag ik hem losgaan in de ring en op persconferenties op een manier waarvan ik denk ... nou daar hoef ik dus iig geen tickets voor te kopen
bad for business
ik zou hem niet meer uitnodigen
De beelden die je hebt gezien van het losgaan in de ring geven een gekleurd beeld, zeker als je nog nooit iets van de sport gezien hebt.quote:De K-1 wist van de problemen die Hari heeft met justitie maar hopen (wellicht tegen beter weten in) dat hij voor 14 oktober vrij wordt gesproken en in Japan in de ring kan verschijnen.
Bedoel je dat de honger in de onderbuik ook gestild moet wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:48 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
wiens brood men eet diens woord men spreekt...
Ah het slinkse dogma "onderbuik" moet weer van stal gehaald worden. Maargoed, als je wilt geloven dat iemand met een juridisch dossier van het formaat dat GW heeft besluit zo'n vechtsportgala/-organisatie/-school te sponsoren zonder dattie daarvan de nodige hand en spandiensten van afneemt, by all means go ahead.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef schizovreemd het volgende:
Bedoel je dat de honger in de onderbuik ook gestild moet worden
Nee, maar ik dacht ik doe die andere twee er even bij, voor het geval je nog meer hot & spicy news gemist hadquote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah..deze had ik idd nog niet gezien en uit de twittersessie van de zitting zelf kon ik het niet aflezen...die andere 2 links doen overigens geen melding dat het op de rechtszaak ter sprake was gebracht overigens.....
Ah well..you win some you lose some
Ik snapte even niet wat je bedoelde omdat je me quote terwijl ik op iemand anders reageerdequote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Ah het slinkse dogma "onderbuik" moet weer van stal gehaald worden. Maargoed, als je wilt geloven dat iemand met een juridisch dossier van het formaat dat GW heeft besluit zo'n vechtsportgala/-organisatie/-school te sponsoren zonder dattie daarvan de nodige hand en spandiensten van afneemt, by all means go ahead.
Ik denk dat er een soort interne anti vs pro Badr strijd gaande is bij de redactie van de telegraaf.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah..deze had ik idd nog niet gezien en uit de twittersessie van de zitting zelf kon ik het niet aflezen...die andere 2 links doen overigens geen melding dat het op de rechtszaak ter sprake was gebracht overigens.....
Ah well..you win some you lose some
Ik ben benieuwd wat er nog meer allemaal naar boven komt als er eenmaal echt inhoudelijk op de zaak ingegaan gaat wordenquote:zo blijkt uit stukken die we vandaag ineens op ons bureau vonden.
Heeft Badr nu ook al Brilleman vermoord?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:51 schreef VanishedEntity het volgende:
*ho hum.
Nu alweer ene Andre Brilleman vergeten?
quote:do 08 nov 2012, 20:07
Management dumpt Estelle
van onze redactie
AMSTERDAM - Estelle Cruijff is in de steek gelaten door haar manager, Mike Dobbinga.
Dobbinga heeft zijn functie per begin november neergelegd, meldt RTL Boulevard.
De reden is volgens Mike dat de samenwerking met Estelle is doodgebloed. De blondine verschijnt nauwelijks meer in het openbaar en de presentatieklus met Leco van Zadelhoff is ook van de baan.
Haar manager moest de laatste tijd steeds vaker "geen commentaar" zeggen tegen media en heeft naar eigen zeggen geen werk meer te doen voor Estelle. "Qua klussen gebeurt er niet zoveel."
Uiterst dubieus verhaal weer.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
Estelle moet op zoek naar een baan waar ze haar kwaliteiten kan etaleren,
gezelschapsdame in skyboxers bij concerten lijkt me wel wat voor haar
http://www.telegraaf.nl/p(...)dumpt_Estelle__.html
[..]
Natuurlijk. Net zoals alle andere neven en nichten van BN-ers ook enorme marktwaardes hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef schizovreemd het volgende:
Uiterst dubieus verhaal weer.
Ze is een nichtje van god dus ze blijft altijd wel marktwaarde houden, vooral met een sterrendeskundige als 'vriend'
Mooi. En ze moeten hem idd niet vrijlaten. Die zit op de 1e auto richting Marokko dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef stoeltafel het volgende:
Oef, OvJ maakt gehakt van de verdediging.
https://twitter.com/QuoteNikki
https://twitter.com/SaskiaBelleman
Badr zou expres mistrappen?quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Ficq: Poging tot doodslag is door OM gekoppeld aan trappen door #Badrhari, maar niemand heeft gezien dat trappen Everink raakten.
Ficq zegt dat trappen tegen lichaam niet potentieel dodelijk is. Vindt dus dat op basis doodslagpoging #Badrhari niet vast mag blijven.quote:
Misschien bedoelt ze dat iemand trappen niet per definitie kan worden aangemerkt als poging tot doodslag?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ficq zegt dat trappen tegen lichaam niet potentieel dodelijk is. Vindt dus dat op basis doodslagpoging #Badrhari niet vast mag blijven.
WTF? Trap eens iemand op zijn nek. Of trap zn borstkas in. Of trap zijn milt kapot. Wat een bullverhaal dit zeg.
Dan kan iemand slaan of schoppen tegen het hoofd ook niet per definitie zo worden aangemerkt. Heel slap verweer van haar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat iemand trappen niet per definitie kan worden aangemerkt als poging tot doodslag?
Daar gaat het nu nog niet over. Blijft ie voorlopig in de bak is nu de vraag.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef corehype het volgende:
En gaat ie nou de bak in of niet
Zo onduidelijk...
Goed gezegd ja. Verder ziet het OM een kopstoot als zware mishandeling en Finq weer niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan kan iemand slaan of schoppen tegen het hoofd ook niet per definitie zo worden aangemerkt. Heel slap verweer van haar.
Ik heb het verweer niet gehoord. Dat iemand slaan of schoppen niet per definitie een poging tot doodslag is, dat staat neem ik aan niet eens ter discussie. Eén of meerdere harde trappen tegen iemands hoofd echter, zéker als je de kracht en vaardigheid van een vechtsporter hebt... dan maakt "poging tot doodslag" best kans bij een rechter lijkt me.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan kan iemand slaan of schoppen tegen het hoofd ook niet per definitie zo worden aangemerkt. Heel slap verweer van haar.
Tja. Het kan beide zowel niet als wel dodelijk zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het verweer niet gehoord. Dat iemand slaan of schoppen niet per definitie een poging tot doodslag is, dat staat neem ik aan niet eens ter discussie. Eén of meerdere harde trappen tegen iemands hoofd echter, zéker als je de kracht en vaardigheid van een vechtsporter hebt... dan maakt "poging tot doodslag" best kans bij een rechter lijkt me.
quote:Hij biedt Everink excuses aan "voor die klap." #Badrhari
quote:#Badrhari zegt te zijn "geschrokken van volkshetze. Ben bang mensen die me willen laten bloeden voor wat ik niet heb gedaan."
Er zijn handiger dingen om te zeggen op een proforma zitting die bepaalt of je gedurende de afwachting van je rechtszaak in vrijheid of in hechtenis door zal gaan brengen.quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
#Badrhari zegt tegen de rechtbank te vragen om "een laatste kans." "U ziet me hier nooit terug. Heb lesje geleerd."
Dus draait het om de interpretatie van de definitie "doodslag":quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja. Het kan beide zowel niet als wel dodelijk zijn.
ficq is geen medicus, dus not allowedquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ficq zegt dat trappen tegen lichaam niet potentieel dodelijk is. Vindt dus dat op basis doodslagpoging #Badrhari niet vast mag blijven.
WTF? Trap eens iemand op zijn nek. Of trap zn borstkas in. Of trap zijn milt kapot. Wat een bullverhaal dit zeg.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er zijn handiger dingen om te zeggen op een proforma zitting die bepaalt of je gedurende de afwachting van je rechtszaak in vrijheid of in hechtenis door zal gaan brengen.
Ik snap nog steeds niet waarom Nena nog vrij rondloopt, dat was duidelijk poging tot doodslag...quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het verweer niet gehoord. Dat iemand slaan of schoppen niet per definitie een poging tot doodslag is, dat staat neem ik aan niet eens ter discussie. Eén of meerdere harde trappen tegen iemands hoofd echter, zéker als je de kracht en vaardigheid van een vechtsporter hebt... dan maakt "poging tot doodslag" best kans bij een rechter lijkt me.
Een bewusteloze tegen het hoofd schoppen wordt doorgaans aangenomen als poging tot doodslag. Een enkele klap of trap doorgaans niet. Daartussen zal het gaan om de kracht en 'vaardigheid' die maakt of de kans op overlijden geenzins als onredelijk te verwaarlozen is, of die dat niet is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Een trap van een Kickbokser (buiten de ring) mag w.m.b. wel wat zwaarder wegen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een bewusteloze tegen het hoofd schoppen wordt doorgaans aangenomen als poging tot doodslag. Een enkele klap of trap doorgaans niet. Daartussen zal het gaan om de kracht en 'vaardigheid' die maakt of de kans op overlijden geenzins als onredelijk te verwaarlozen is, of die dat niet is.
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
OM wijst erop dat getuigen bang zijn voor #Badrhari. Daarom ook niet verstandig om hem al vrij te laten.
Niet per definitie natuurlijk, dat hangt van de trap zelf af. Ik heb ook wel eens een trap tegen mijn hoofd van een ongetalenteerde tae-kwondohobbyist gehad, en toen was de strafrechtelijke kwalificatie daarvan een van zijn minder actuele problemen. Het gaat om de aard van de klap of trap.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een trap van een Kickbokser (buiten de ring) mag w.m.b. wel wat zwaarder wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |