abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119011938
Oef, OvJ maakt gehakt van de verdediging.

https://twitter.com/QuoteNikki
https://twitter.com/SaskiaBelleman
pi_119012266
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef stoeltafel het volgende:
Oef, OvJ maakt gehakt van de verdediging.

https://twitter.com/QuoteNikki
https://twitter.com/SaskiaBelleman
Mooi. En ze moeten hem idd niet vrijlaten. Die zit op de 1e auto richting Marokko dan.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:42:37 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119012954
quote:
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman

Ficq: Poging tot doodslag is door OM gekoppeld aan trappen door #Badrhari, maar niemand heeft gezien dat trappen Everink raakten.
Badr zou expres mistrappen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119013068
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Badr zou expres mistrappen?
Ficq zegt dat trappen tegen lichaam niet potentieel dodelijk is. Vindt dus dat op basis doodslagpoging #Badrhari niet vast mag blijven.

:')
WTF? Trap eens iemand op zijn nek. Of trap zn borstkas in. Of trap zijn milt kapot. Wat een bullverhaal dit zeg.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 12:50:52 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119013241
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ficq zegt dat trappen tegen lichaam niet potentieel dodelijk is. Vindt dus dat op basis doodslagpoging #Badrhari niet vast mag blijven.

WTF? Trap eens iemand op zijn nek. Of trap zn borstkas in. Of trap zijn milt kapot. Wat een bullverhaal dit zeg.
Misschien bedoelt ze dat iemand trappen niet per definitie kan worden aangemerkt als poging tot doodslag?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_119013306
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien bedoelt ze dat iemand trappen niet per definitie kan worden aangemerkt als poging tot doodslag?
Dan kan iemand slaan of schoppen tegen het hoofd ook niet per definitie zo worden aangemerkt. Heel slap verweer van haar.
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:55:49 #82
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_119013419
En gaat ie nou de bak in of niet :P
Zo onduidelijk...
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:56:35 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119013450
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef corehype het volgende:
En gaat ie nou de bak in of niet :P
Zo onduidelijk...
Daar gaat het nu nog niet over. Blijft ie voorlopig in de bak is nu de vraag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119013452
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dan kan iemand slaan of schoppen tegen het hoofd ook niet per definitie zo worden aangemerkt. Heel slap verweer van haar.
Goed gezegd ja. Verder ziet het OM een kopstoot als zware mishandeling en Finq weer niet.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 13:09:59 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119013917
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb het verweer niet gehoord. Dat iemand slaan of schoppen niet per definitie een poging tot doodslag is, dat staat neem ik aan niet eens ter discussie. Eén of meerdere harde trappen tegen iemands hoofd echter, zéker als je de kracht en vaardigheid van een vechtsporter hebt... dan maakt "poging tot doodslag" best kans bij een rechter lijkt me.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_119014255
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb het verweer niet gehoord. Dat iemand slaan of schoppen niet per definitie een poging tot doodslag is, dat staat neem ik aan niet eens ter discussie. Eén of meerdere harde trappen tegen iemands hoofd echter, zéker als je de kracht en vaardigheid van een vechtsporter hebt... dan maakt "poging tot doodslag" best kans bij een rechter lijkt me.
Tja. Het kan beide zowel niet als wel dodelijk zijn.
pi_119014520
quote:
Hij biedt Everink excuses aan "voor die klap." #Badrhari

quote:
#Badrhari zegt te zijn "geschrokken van volkshetze. Ben bang mensen die me willen laten bloeden voor wat ik niet heb gedaan."
:') :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:29:53 #88
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119014539
quote:
#Badrhari zegt tegen de rechtbank te vragen om "een laatste kans." "U ziet me hier nooit terug. Heb lesje geleerd."
Er zijn handiger dingen om te zeggen op een proforma zitting die bepaalt of je gedurende de afwachting van je rechtszaak in vrijheid of in hechtenis door zal gaan brengen. :')
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 13:41:46 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119014974
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja. Het kan beide zowel niet als wel dodelijk zijn.
Dus draait het om de interpretatie van de definitie "doodslag":

Doodslag is het opzettelijk, maar niet met voorbedachten rade, beroven van het leven van een ander.
Er is sprake van opzet als de dader wist dat zijn handeling iemands dood zou kunnen veroorzaken, ongeacht of dat zijn bedoeling was.
pi_119015061
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

ficq is geen medicus, dus not allowed
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:46:00 #91
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119015121
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef Jappie het volgende:

[..]

Er zijn handiger dingen om te zeggen op een proforma zitting die bepaalt of je gedurende de afwachting van je rechtszaak in vrijheid of in hechtenis door zal gaan brengen. :')
_O-
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_119015159
quote:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom Nena nog vrij rondloopt, dat was duidelijk poging tot doodslag...

pi_119015206
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 13:49:05 #94
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119015207
Een Marokkaan die toegeeft dat hij een misdrijf heeft gepleegd is even zeldzaam als een ijsbeer met zonnebrandcreme...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119015212
Dat ie niet geboeid is trouwens.
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 13:50:16 #96
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119015242
"U ziet mij hier nooit meer terug,"
Zwart op wit graag. :W
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119015249
quote:

[..]

Een bewusteloze tegen het hoofd schoppen wordt doorgaans aangenomen als poging tot doodslag. Een enkele klap of trap doorgaans niet. Daartussen zal het gaan om de kracht en 'vaardigheid' die maakt of de kans op overlijden geenzins als onredelijk te verwaarlozen is, of die dat niet is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119015299
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een bewusteloze tegen het hoofd schoppen wordt doorgaans aangenomen als poging tot doodslag. Een enkele klap of trap doorgaans niet. Daartussen zal het gaan om de kracht en 'vaardigheid' die maakt of de kans op overlijden geenzins als onredelijk te verwaarlozen is, of die dat niet is.
Een trap van een Kickbokser (buiten de ring) mag w.m.b. wel wat zwaarder wegen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 13:56:00 #99
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119015422
Ze beginnen nu zelf ook al in te zien wat een kansloze zaak ze hebben 8-)
quote:
OM wijst erop dat getuigen bang zijn voor #Badrhari. Daarom ook niet verstandig om hem al vrij te laten.
:P
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_119015524
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Een trap van een Kickbokser (buiten de ring) mag w.m.b. wel wat zwaarder wegen.
Niet per definitie natuurlijk, dat hangt van de trap zelf af. Ik heb ook wel eens een trap tegen mijn hoofd van een ongetalenteerde tae-kwondohobbyist gehad, en toen was de strafrechtelijke kwalificatie daarvan een van zijn minder actuele problemen. Het gaat om de aard van de klap of trap.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')