Badr vrij van voorlopige hechtenis.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef 3-voud het volgende:
Ze gaan verder... vermoed op vrije voeten. Zal voor me houden waarom ik dat denk. Maar je zit goed
Waarom in vredesnaam?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Badr vrij van voorlopige hechtenis.
Told you so...
Lol ik verdedig helemaal niemand..mijn stelling naar Gert was dat ik het eigenlijk vreemd vind dat iemand die goed kan vechten wordt afgerekend op zelfbeheersing en verantwoordelijkheidsgevoel wat m.i. 2 verschillende dingen zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verdedig je hem omdat jij ook aan kickboksen doet?![]()
Tja, het is geen goeie reclame voor de sport
Gelukkig voor Badr staat er niets vermeld over de familie van getuigen en slachtoffers.twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 16:50:32Wel krijgt hij voorwaarden mee. Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers. #Badrhari reageer retweet
En welke straf staat er op het wel naar horecagelegenheden gaan? Is dat ook uitgesproken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef Gert het volgende:
"Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers."
Gelukkig voor Badr staat er niets vermeld over de familie van getuigen en slachtoffers.
Echt he. Al die andere zaken. En check de foto's van het slachtoffer nog is. Weer krijgt de verdachte de meeste aandacht. Hoop zo dat die keihard gaat vluchten. Vraag me af wat de rechters dan zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En welke straf staat er op het wel naar horecagelegenheden gaan? Is dat ook uitgesproken?
En hoe zit dat met het theehuis in West of Tetouan?
En die andere 8 aanklachten dan? Die zijn niet belangrijk om mee te nemen?
Ongelooflijk. Zou het dezelfde rechter zijn die gespierde goedzak Saban B. vrolijk op vakantie naar Turkije stuurde?
alstie daar blijft dan kan hij iig de belofte dat ze hem nooit meer tegen zullen komen in de rechtzaal nakomenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nlse rechters
Die zit morgen in Marokko
We kunnen niet meer zeggen dat hij niet gewaarschuwd heeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef El_Matador het volgende:
Rechter laat Badr Hari voorlopig vrij
AMSTERDAM - Rechter laat Badr Hari voorlopig vrij.
Foto: ANP
Badr Hari bood vrijdagochtend zijn excuses aan voor de vermeende klap die hij Koen Everink heeft gegeven tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena.
Hij deed dit vrijdag tijdens een niet-inhoudelijke zitting bij de rechtbank in Amsterdam.
Hari vroeg de rechter tijdens de zitting om een laatste kans. ''U ziet me nooit meer terug in een nieuwe zaak. Ik heb mijn les geleerd.''
De rechtszaak tegen Hari moet eerst nog wel inhoudelijk behandeld worden; dat gebeurt waarschijnlijk in januari.
Door: ANP
Eigenlijk helemaal niet om te lachen, maar goed.
Lekkere vakantie in Marokko!
ik hou van bierquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zouzou met Champagne !
Echt he. Je moet je eens voorstellen hoe die er nu aantoe zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef Gert het volgende:
Gelukkig voor Badr staat er niets vermeld over de familie van getuigen en slachtoffers.twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 16:50:32Wel krijgt hij voorwaarden mee. Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers. #Badrhari reageer retweet
Dan zou hij Nederland wel voor altijd de rug moeten toekeren, wil hij zijn mogelijke straf (plus een extra douw omdat-ie er vandoor ging) ontlopen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nlse rechters
Die zit morgen in Marokko
Nee,alles is voor Bassie Badr.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat heeft ze vast OOK wel in huis !
Moet je es een flitskast onklaar maken (en dan op ongelukkige onbedoelde wijze een EODer verminken) of een waxinelichthoudertje (quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Echt he. Al die andere zaken. En check de foto's van het slachtoffer nog is. Weer krijgt de verdachte de meeste aandacht. Hoop zo dat die keihard gaat vluchten. Vraag me af wat de rechters dan zeggen.
Verder gaat die nu ook niet lang zitten lijkt me. Er is niet eens poging tot doodslag. Kan je eigenlijk na gaan hoeveel je kan doen in Nederland en hoe weinig straf je eigenlijk krijgt.
Zn spullen in de cel.quote:
twitter:JeroenPauw1 twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 17:00:24@JeanineHennis heeft bondgenoten al ingelicht. Verder kwestie van ramen en deuren dicht houden. #badrhari vrij reageer retweet
thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |