abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119015604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet per definitie natuurlijk, dat hangt van de trap zelf af. Ik heb ook wel eens een trap tegen mijn hoofd van een ongetalenteerde tae-kwondohobbyist gehad, en toen was de strafrechtelijke kwalificatie daarvan een van zijn minder actuele problemen. Het gaat om de aard van de klap of trap.
Hij was vrij hard. En hij was ook nog eens niet lief bedoeld.

En natuurlijk wordt het een professionele vechtsporter zwaarder aangerekend.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119015669
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

O ja, jij was erbij. Helemaal vergeten. Vertel nog eens precies wat de rol van die Ferhat Y was, die neger met die paardenstaart en die vierde persoon want ik ben het alweer vergeten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:05:06 #103
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119015723
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je moet er wel even bijzeggen dat hij zich hier behoorlijk aanstelt voor de foto, korte tijd hiervoor zat hij nog druk te bellen en een complot te beramen!

:+
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_119015728
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

O ja, jij was erbij. Helemaal vergeten. Vertel nog eens precies wat de rol van die Ferhat Y was, die neger met die paardenstaart en die vierde persoon want ik ben het alweer vergeten.
Oh die hebben alles gedaan? Ok. En dat heb jij zelf gezien? Net zoals je zelf opeens wist dat Badr Hari niets had gedaan omdat hij niet gelijk was opgepakt toch?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119015842
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh die hebben alles gedaan? Ok. En dat heb jij zelf gezien? Net zoals je zelf opeens wist dat Badr Hari niets had gedaan omdat hij niet gelijk was opgepakt toch?
Dat was voor mij een stevige indicatie dat de zaak niet zo simpel lag als Henk en Ingrid met hun begripsvermogen nog aankonden. En dat blijkt inderdaad het geval.
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 14:10:49 #106
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119015883
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat was voor mij een stevige indicatie dat de zaak niet zo simpel lag als Henk en Ingrid met hun begripsvermogen nog aankonden. En dat blijkt inderdaad het geval.
Misschien eens minder neerbuigend doen en je eigen dikke blunders erkennen waarmee je niet boven je henk en ingrid uitstijgt.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119015885
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Idd. Het blijkt dat Badr Hari niets gedaan heeft. Ook niet die klap die hij zelf heeft toegegeven. En het slachtoffer wat hem duidelijk beschuldigd. Ook weer niet waar. WS weet het beter.
pi_119015983
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Idd. Het blijkt dat Badr Hari niets gedaan heeft. Ook niet die klap die hij zelf heeft toegegeven. En het slachtoffer wat hem duidelijk beschuldigd. Ook weer niet waar. WS weet het beter.
Hij zit toch al maanden vast omdat ie aan het afwassen was ? :')
pi_119016203
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Hij zit toch al maanden vast omdat ie aan het afwassen was ? :')
Zeg, zit jij nu gewoon hier een beetje de Henk en Ingrid uit te hangen? Meneer Hari is het slachtoffer van John van de Heuvel hoor.
pi_119016347
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Misschien eens minder neerbuigend doen en je eigen dikke blunders erkennen waarmee je niet boven je henk en ingrid uitstijgt.
Zoals dhr Ofstadtgruppe hieronder duidelijk illustreert is alles buiten zwart of wit voor hem onbestaand. Het is geen wit, dan is het dus pikzwart. Met dat simplisme kan ik helemaal niks en ik voel ook niet geringste behoefte om daar minder neerbuigend over te doen dan het verdient.
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:28:06 #111
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119016528
quote:
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
OvJ Bienfait maakt gehakt van verklaring medeverdachte Ferhat Y., die zichzelf een heldenrol toedichtte in skybox. #Badrhari
pi_119017125
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Deze foto is echt??? :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_119017163
quote:
Voor degenen die het zich afvragen: we zitten nog steeds te wachten. Rechtbank beraadt zich nog. #Badrhari
pi_119017542
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet per definitie natuurlijk, dat hangt van de trap zelf af. Ik heb ook wel eens een trap tegen mijn hoofd van een ongetalenteerde tae-kwondohobbyist gehad, en toen was de strafrechtelijke kwalificatie daarvan een van zijn minder actuele problemen. Het gaat om de aard van de klap of trap.
Natuurlijk wordt dat mee gewogen. Juist omdat hij kickboxer is weet hij de consequenties. Als hij niet vrij komt dan zit hij nog zeker 3/4 maanden. Las dat het proces dan past begint.

Lijkt me trouwens sterk dat hij nu al vrij komt. Hij kan bijvoorbeeld vluchten en sommig getuigen moeten nog worden verhoord.
pi_119017574
Maar er waren toch vier mannen in het spel? Waar is dader 3 en 4?
pi_119017813
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:55 schreef stoeltafel het volgende:
Maar er waren toch vier mannen in het spel? Waar is dader 3 en 4?
Dat schijnt Weltschmerz te weten.
pi_119018005
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt dat mee gewogen. Juist omdat hij kickboxer is weet hij de consequenties. Als hij niet vrij komt dan zit hij nog zeker 3/4 maanden. Las dat het proces dan past begint.
De consequenties waarvan? De klap met de vlakke hand? Van een getraind kickboxer mag je inderdaad verwachten dat als hij zich genoodzaakt ziet om een klap uit te delen aan een zwakkere partij dat hij zich dan beperkt tot een Bud Spencer. Even los van het kennelijke ontbreken van de noodzaak in dit geval, indien hij het geweld dan matigt zoals je van hem mag verwachten en zoals hij beweert, dan wordt dat meteen niet geloofd omdat het een kickboxer is. Daar zit dus wat spanning tussen wat je mag verwachten en de feitelijke verwachting, bij het publiek althans, de rechter zal daar anders mee om moeten gaan.

quote:
Lijkt me trouwens sterk dat hij nu al vrij komt. Hij kan bijvoorbeeld vluchten en sommig getuigen moeten nog worden verhoord.
Daarom gaf ik maanden geleden ook al aan dat als er sterke aanwijzingen waren dat het zo'n duidelijke zaak was van de kickboxer Hari die Everink helemaal lens slaat en schopt dat dan ook de politie hem niet zomaar zou laten gaan. Dat ze dat toch deden zou best eens te maken kunnen hebben met de onduidelijkheid wie nou waar verantwoordelijk voor is die nu nog steeds aan de orde is. De duidelijkheid die JvdH aan het grote publiek verschaft heeft bleek namelijk leugenachtig.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 15:08:25 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119018040
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef stoeltafel het volgende:

[..]
Hij kan bijvoorbeeld vluchten
Als hij belooft dat hij dan ook het land uitvlucht en niet meer terugkomt, is het misschien zo'n gek idee nog niet. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 15:10:13 #119
341203 3-voud
pi_119018094
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zoals dhr Ofstadtgruppe hieronder duidelijk illustreert is alles buiten zwart of wit voor hem onbestaand. Het is geen wit, dan is het dus pikzwart. Met dat simplisme kan ik helemaal niks en ik voel ook niet geringste behoefte om daar minder neerbuigend over te doen dan het verdient.
Dat geldt voor jou evengoed. Je claimt regelmatig zaken die nogal op losse schroeven staan.
pi_119018253
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat geldt voor jou evengoed. Je claimt regelmatig zaken die nogal op losse schroeven staan.
Ik claim dat er heel veel is wat we niet weten en wat de rechters ook niet weten en waar ze achter moeten zien te komen. Velen kunnen niet omgaan met niet weten en gaan dan doen alsof ze wel weten wat er gebeurd is. Me voorstellen wat er gebeurd is kan ik ook, maar ik realiseer me dat dat wat anders is dan weten.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:19:41 #121
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119018458
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet alleen de voet van Everink hing erbij, hij hing zelf ook bijna over het balkon.

Ik had dat voor vandaag nog niet gehoord.
Dat was al bekend.
De held Ferhat heeft met gevaar voor eigen leven Everink uit de klauwen van Badr gered en hem iets te goed ontzet, waardoor hij bijna 5 meter naar beneden viel.

Als dat geen poging tot doodslag is weet ik het ook niet meer (8>

Maar daar hoor je bijna niemand over.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 15:22:04 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_119018543
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat was al bekend.
De held Ferhat heeft met gevaar voor eigen leven Everink uit de klauwen van Badr gered en hem iets te goed ontzet, waardoor hij bijna 5 meter naar beneden viel.

Als dat geen poging tot doodslag is weet ik het ook niet meer (8>

Maar daar hoor je bijna niemand over.
Over diezelfde reling waar op dat moment Badr met het haar van Estelle aan het spelen was?
pi_119018582
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik claim dat er heel veel is wat we niet weten en wat de rechters ook niet weten en waar ze achter moeten zien te komen. Velen kunnen niet omgaan met niet weten en gaan dan doen alsof ze wel weten wat er gebeurd is. Me voorstellen wat er gebeurd is kan ik ook, maar ik realiseer me dat dat wat anders is dan weten.
Jij denkt vooral te weten dat er niets is gebeurd en daarna ventileer je je frustratie over JvdH :')
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 15:24:09 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119018610
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De consequenties waarvan? De klap met de vlakke hand? Van een getraind kickboxer mag je inderdaad verwachten dat als hij zich genoodzaakt ziet om een klap uit te delen aan een zwakkere partij dat hij zich dan beperkt tot een Bud Spencer. Even los van het kennelijke ontbreken van de noodzaak in dit geval, indien hij het geweld dan matigt zoals je van hem mag verwachten en zoals hij beweert, dan wordt dat meteen niet geloofd omdat het een kickboxer is.

Dat het vlakke hand-verhaal niet geloofd wordt, heeft nog een aantal andere, grotere oorzaken dan alleen het feit dat de verdachte een kickboxer is.
Maar goed beschouwd doet het er niet toe wat "men" gelooft.
Je mag van een kickboxer verwachten dat hij weet welke gevolgen zijn klappen en trappen voor een tegenstander kunnen hebben. Wanneer bewezen wordt geacht dat hij een of meerdere klappen of trappen heeft uitgedeeld, zal een rechter zijn expertise mogelijk als verzwarende omstandigheid beschouwen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:33:53 #125
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119018971
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat het vlakke hand-verhaal niet geloofd wordt, heeft nog een aantal andere, grotere oorzaken dan alleen het feit dat de verdachte een kickboxer is.
Je mag van een kickboxer verwachten dat hij weet welke gevolgen zijn klappen en trappen voor een tegenstander kunnen hebben. Wanneer bewezen wordt geacht dat hij een of meerdere klappen of trappen heeft uitgedeeld, zal een rechter zijn expertise mogelijk als verzwarende omstandigheid beschouwen.
Nah..mensen zijn geen heiligen en kickboksers net zo min...je doet nu net alsof kickboxers worden ingewijd in een geheime oosterse filosofie en daarmee een groter besef van zichzelf en hun kracht zouden hebben dan iemand die niet aan vechtsport doet. Het zou prettig zijn wanneer dit zo zou zijn maar de werkelijkheid is anders.

Dat de rechter het feit dat iemand aan vechtsport doet en zeker op het niveau van Badr mee zal nemen in zijn afwegen lijkt me idd de gangbare manier maar op de keeper beschouwd is het vrij raar om iemand die goed kan vechten tevens beoordelingskwaliteiten over diezelfde vaardigheden en de verantwoording die dat met zich meebrengt toe te dichten.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 november 2012 @ 15:34:27 #126
22592 crew  Ole
pi_119018994
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Over diezelfde reling waar op dat moment Badr met het haar van Estelle aan het spelen was?
Vast. En ook waarover ze later zijn geklommen omdat ze niet meer via de normale uitgang wegkonden.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119019245
Half uurtje en de rechtbank geeft uitsluitsel.
pi_119019292
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nah..mensen zijn geen heiligen en kickboksers net zo min...je doet nu net alsof kickboxers worden ingewijd in een geheime oosterse filosofie en daarmee een groter besef van zichzelf en hun kracht zouden hebben dan iemand die niet aan vechtsport doet. Het zou prettig zijn wanneer dit zo zou zijn maar de werkelijkheid is anders.

Dat de rechter het feit dat iemand aan vechtsport doet en zeker op het niveau van Badr mee zal nemen in zijn afwegen lijkt me idd de gangbare manier maar op de keeper beschouwd is het vrij raar om iemand die goed kan vechten tevens beoordelingskwaliteiten over diezelfde vaardigheden en de verantwoording die dat met zich meebrengt toe te dichten.
Zo raar is dat niet. Sterker nog, dat is 1 vd 1e dingen die je geleerd krijgt tijdens je lessen. Je MOET je zelfbeheersing hoger leggen dan die van mensen die niet getraind zijn.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 15:45:23 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119019402
quote:

[..]

Ik ben het er niet mee eens dat ik "net doe alsof.. " enz.
Een geoefend kickboxer weet uit ervaring dat één klap of trap al bewusteloosheid, botbreuken e.d. kunnen veroorzaken. Dat weet hij niet vanwege een oosterse filosofie, maar omdat in de ring regelmatig het bloed in de rondte spat.

Een professioneel kickboxer oefent dagelijks op stootkracht, trapkracht en -precisie. Hij heeft dus een zwaarder kaliber wapen aan boord en hij wéét dat van zichzelf. Het gebruik daarvan (mits bewezen uiteraard) mag hem wmb dan ook zwaarder worden aangerekend.
pi_119019528
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Het lijkt me onzin om dat zomaar te geloven, maar het lijkt me net zo goed onzin om zomaar te geloven dat Hari die man in zijn eentje helemaal in elkaar heeft getrapt.

quote:
Dat doen ze ook, als je aan dergelijke sporten doet wordt je geacht je eigen kracht en de impact daarvan te kennen.
pi_119019913
quote:

[..]

Men tracht vechtsporters al vroeg bij te brengen dat dit wél van ze verwacht wordt.

en terecht..

quote:
Vaak wordt vechtsport als een blessure gevoelige sport gezien.
Dit ten onrechte, want vechtsport komt niet voor in de top 10 van de meest blessure gevoelige sporten.
daarentegen staan voetbal, wielrennen, fitness en joggen hoog op de lijst.

Verder zullen zij dezelfde waarden en ethiek als bij andere vechtkunsten zoals discipline, zelfbeheersing en respect voor anderen leren.
http://www.jegogym.com/kids-kickboxing-jego-gym.html

Tis alleen niet zo goed gelukt bij Badr Hari.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:12:46 #132
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119020283
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet. Sterker nog, dat is 1 vd 1e dingen die je geleerd krijgt tijdens je lessen. Je MOET je zelfbeheersing hoger leggen dan die van mensen die niet getraind zijn.
De manier waarop het tegen je gezegd wordt ( niet geleerd ) is niet dusdanig dat het veel impact heeft. Ik moet WS denk ik zo langzamerhand wel bijstaan voor wat betreft je grote beweringen zonder feitelijke onderbouwing.
pi_119020336
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:12 schreef Jappie het volgende:

[..]

De manier waarop het tegen je gezegd wordt ( niet geleerd ) is niet dusdanig dat het veel impact heeft. Ik moet WS denk ik zo langzamerhand wel bijstaan voor wat betreft je grote beweringen zonder feitelijke onderbouwing.
Wat? Ik heb jaren Wado gedaan en het is een zeer vaak wederkerend iets hoor. Incl. iedere les het beginnen en eindigen met respect tonen.
Dat jij 'denkt' dat dat niet zo is en daarom onze Fok-autist denkt bij te moeten vallen is je goed recht, maar heeft met feitelijkheden niet veel te maken.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:14:54 #134
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119020350
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Men tracht vechtsporters al vroeg bij te brengen dat dit wél van ze verwacht wordt.

en terecht..
Dit is exact zoals het is..men tracht het...meer niet!
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:16:45 #135
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119020420
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat? Ik heb jaren Wado gedaan en het is een zeer vaak wederkerend iets hoor. Incl. iedere les het beginnen en eindigen met respect tonen.
Dat jij 'denkt' dat dat niet zo is en daarom onze Fok-autist denkt bij te moeten vallen is je goed recht, maar heeft met feitelijkheden niet veel te maken.
Is geen denken is gewoon de bewering van een ervaringsdeskundige..dat het er bij jou kennelijk anders aan toe ging is geen garantie dat het overal zo toegaat.
pi_119020469
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef Jappie het volgende:

[..]

Is geen denken is gewoon de bewering van een ervaringsdeskundige..dat het er bij jou kennelijk anders aan toe ging is geen garantie dat het overal zo toegaat.
'Een' ervaringsdeskundige? Dat is idd een enorme onderbouwing.
Dat je verder OVERAL kan vinden dat bij vechtsporten de zelfbeheersing, het respect en het weten wat je kan centraal staat doet er zeker niet toe?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 16:19:10 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_119020512
Waar bood Badr Hari zijn excuses voor aan? Voor de trap of voor de klap?
Als het voor de trap is zou dat zijn advocaat wel te kakken zetten met haar 'rug van de hand'verhaal.
pi_119020568
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat je verder OVERAL kan vinden dat bij vechtsporten de zelfbeheersing, het respect en het weten wat je kan centraal staat doet er zeker niet toe?
Ik denk dat het aangeleerde respect bij Oosterse vechtsporten iets beter geregeld is dan bij woeste kooivechters en freefighters die gewoon van de straat komen...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

† In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 16:20:34 #139
341203 3-voud
pi_119020575
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
Als het voor de trap is zou dat zijn advocaat wel te kakken zetten met haar 'rug van de hand'verhaal.
Het is sowieso een wereldprimeur dat een Marokkaan toegeeft geweld gebruikt te hebben.
Vanavond champagne.
pi_119020604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:20 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het is sowieso een wereldprimeur dat een Marokkaan toegeeft geweld gebruikt te hebben.
Vanavond champagne.
Door een rietje, dat dan weer wel.

pi_119020620
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:14 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nou jah.. Bij Badr was al bekend dat hij zich niet eens kon beheersen in de ring,
dus is het niet zo gek dat het buiten de ring ook blijkbaar vaak mis ging :')

eigenlijk hadden ze hem die ring moeten uittrappen en diskwalificeren voor verdere
deelname aan wedstrijden maar goed, misschien had hij zich buiten de ring dan nog meer
uitgeleefd, wie zal het zeggen? (8>
pi_119020938
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:14 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ze moeten het via hypnose programmeren?
pi_119020989
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat het aangeleerde respect bij Oosterse vechtsporten iets beter geregeld is dan bij woeste kooivechters en freefighters die gewoon van de straat komen...
Dat is waar. Maar meneertje Badr komt niet van de straat, die is al 20 jaar lang getraind.
pi_119020996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:19 schreef Lavenderr het volgende:

Welke trap?
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:33:29 #145
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119021007
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik kan wel zoveel dingen opschrijven en beweren om zodoende de goegemeente iets vriendelijker jegens mijn sport te stemmen. Feit is gewoon dat meer dan een goedbedoeld: "goh jongen..niet op straat gebruiken he?" er vaak niet bij is.

Of je het nu hebt over Chakuriki/MejiroGym/Vos maakt allemaal geen drol uit...."inner peace" is nou niet direct iets wat je bij het MuayThai of Kickboksen meekrijgt.
pi_119021056
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar meneertje Badr komt niet van de straat, die is al 20 jaar lang getraind.
Begonnen met 7 jaar? Ja, nee, dan leer je inderdaad wel respect tonen voor je tegenstanders. _O-

Het lijkt me een typische straatmarokkaan. Alleen dan ietsje sterker. ;)

pi_119021105
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik kan wel zoveel dingen opschrijven en beweren om zodoende de goegemeente iets vriendelijker jegens mijn sport te stemmen. Feit is gewoon dat meer dan een goedbedoeld: "goh jongen..niet op straat gebruiken he?" er vaak niet bij is.

Of je het nu hebt over Chakuriki/MejiroGym/Vos maakt allemaal geen drol uit...."inner peace" is nou niet direct iets wat je bij het MuayThai of Kickboksen meekrijgt.
Verdedig je hem omdat jij ook aan kickboksen doet? :o

Tja, het is geen goeie reclame voor de sport -O-
pi_119021144
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Welke trap?
Een woeste kickbokser houdt het bij "een klapje met de vlakke hand". _O- _O-

Weltfremd bakt ze weer bruin.

Die foto gezien bovenaan? :o Als die echt is, lijkt het me een duidelijke zaak. Alleen niet wie wanneer hoe vaak en hoe lang heeft lopen rammen inderdaad. Voor jou lijkt me dat een mooi argument om iedereen vrij te spreken.

Mij om iedereen op te sluiten.

† In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 16:42:27 #149
341203 3-voud
pi_119021369
Ze gaan verder... vermoed op vrije voeten. Zal voor me houden waarom ik dat denk. Maar je zit goed ;)
pi_119021491
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een woeste kickbokser houdt het bij "een klapje met de vlakke hand". _O- _O-
Dat wordt nou eenmaal van kickboxers verwacht. Vrij heeft Holleeder ook niet in coma geschopt terwijl hij dat wel zou kunnen en ook bij een eerder handgemeen waarbij Hari veroordeeld is voor eenvoudige mishandeling werd hem vooral de huisvredebreuk zwaar aangerekend. Kennelijk gaat hij niet altijd meteen als een dolle stier los.

quote:
Weltfremd bakt ze weer bruin.

Die foto gezien bovenaan? :o Als die echt is, lijkt het me een duidelijke zaak.
Dat lijkt mij nogal simpel.

quote:
Alleen niet wie wanneer hoe vaak en hoe lang heeft lopen rammen inderdaad.
Dat lijkt mij nogal relevant.

quote:
Voor jou lijkt me dat een mooi argument om iedereen vrij te spreken.

Mij om iedereen op te sluiten.
Alledrie of alle vier, of slechts 2? Voor mij is het een argument om te achterhalen wat er gebeurd is ipv dan maar de enige die je van naam en gezicht kent als de veroorzaker aan te wijzen.
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 16:53:58 #151
341203 3-voud
pi_119021887
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef 3-voud het volgende:
Ze gaan verder... vermoed op vrije voeten. Zal voor me houden waarom ik dat denk. Maar je zit goed ;)
Badr vrij van voorlopige hechtenis.

Told you so... :')
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 16:57:52 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_119022087
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Badr vrij van voorlopige hechtenis.

Told you so... :')
Waarom in vredesnaam?
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:00:37 #154
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119022232
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Verdedig je hem omdat jij ook aan kickboksen doet? :o

Tja, het is geen goeie reclame voor de sport -O-
Lol ik verdedig helemaal niemand..mijn stelling naar Gert was dat ik het eigenlijk vreemd vind dat iemand die goed kan vechten wordt afgerekend op zelfbeheersing en verantwoordelijkheidsgevoel wat m.i. 2 verschillende dingen zijn.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:01:09 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119022266
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 16:50:32 Wel krijgt hij voorwaarden mee. Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers. #Badrhari reageer retweet
Gelukkig voor Badr staat er niets vermeld over de familie van getuigen en slachtoffers. :P
pi_119022279
Rechter laat Badr Hari voorlopig vrij
AMSTERDAM - Rechter laat Badr Hari voorlopig vrij.
Foto: ANP

Badr Hari bood vrijdagochtend zijn excuses aan voor de vermeende klap die hij Koen Everink heeft gegeven tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena.

Hij deed dit vrijdag tijdens een niet-inhoudelijke zitting bij de rechtbank in Amsterdam.

Hari vroeg de rechter tijdens de zitting om een laatste kans. ''U ziet me nooit meer terug in een nieuwe zaak. Ik heb mijn les geleerd.''

De rechtszaak tegen Hari moet eerst nog wel inhoudelijk behandeld worden; dat gebeurt waarschijnlijk in januari.
Door: ANP

_O-

Eigenlijk helemaal niet om te lachen, maar goed.

Lekkere vakantie in Marokko! *O*

pi_119022321
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef Gert het volgende:
"Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers."

Gelukkig voor Badr staat er niets vermeld over de familie van getuigen en slachtoffers. :P
En welke straf staat er op het wel naar horecagelegenheden gaan? Is dat ook uitgesproken?

En hoe zit dat met het theehuis in West of Tetouan? _O-

En die andere 8 aanklachten dan? Die zijn niet belangrijk om mee te nemen?

Ongelooflijk. Zou het dezelfde rechter zijn die gespierde goedzak Saban B. vrolijk op vakantie naar Turkije stuurde? :r

pi_119022522
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En welke straf staat er op het wel naar horecagelegenheden gaan? Is dat ook uitgesproken?

En hoe zit dat met het theehuis in West of Tetouan? _O-

En die andere 8 aanklachten dan? Die zijn niet belangrijk om mee te nemen?

Ongelooflijk. Zou het dezelfde rechter zijn die gespierde goedzak Saban B. vrolijk op vakantie naar Turkije stuurde? :r
Echt he. Al die andere zaken. En check de foto's van het slachtoffer nog is. Weer krijgt de verdachte de meeste aandacht. Hoop zo dat die keihard gaat vluchten. Vraag me af wat de rechters dan zeggen.

Verder gaat die nu ook niet lang zitten lijkt me. Er is niet eens poging tot doodslag. Kan je eigenlijk na gaan hoeveel je kan doen in Nederland en hoe weinig straf je eigenlijk krijgt.
pi_119022559
Nlse rechters :')

Die zit morgen in Marokko
pi_119022623
Of dat hij een zoon van een rechter helemaal de tyfies slaat. Kijken wat die rechter dan doet. Verder wat zijn de straffen als hij het wel doet? Dan zegt hij toch gewoon dat zijn broer het was.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:09:53 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119022657
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

alstie daar blijft dan kan hij iig de belofte dat ze hem nooit meer tegen zullen komen in de rechtzaal nakomen *O*

beetje een doekje tegen het bloeden maar goed
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119022680
Oh hij komt vanavond nog naar Zoetermeer? :D
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:10:52 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119022704
wat is er in Zoetermeer?
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:12:00 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_119022759
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef El_Matador het volgende:
Rechter laat Badr Hari voorlopig vrij
AMSTERDAM - Rechter laat Badr Hari voorlopig vrij.
Foto: ANP

Badr Hari bood vrijdagochtend zijn excuses aan voor de vermeende klap die hij Koen Everink heeft gegeven tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena.

Hij deed dit vrijdag tijdens een niet-inhoudelijke zitting bij de rechtbank in Amsterdam.

Hari vroeg de rechter tijdens de zitting om een laatste kans. ''U ziet me nooit meer terug in een nieuwe zaak. Ik heb mijn les geleerd.''

De rechtszaak tegen Hari moet eerst nog wel inhoudelijk behandeld worden; dat gebeurt waarschijnlijk in januari.
Door: ANP

_O-

Eigenlijk helemaal niet om te lachen, maar goed.

Lekkere vakantie in Marokko! *O*
We kunnen niet meer zeggen dat hij niet gewaarschuwd heeft :X
pi_119022760
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:10 schreef sp3c het volgende:
wat is er in Zoetermeer?
Zouzou met Champagne ! :9~
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:12:41 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119022796
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zouzou met Champagne ! :9~
ik hou van bier -O-
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:13:10 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_119022821
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef Gert het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 16:50:32 Wel krijgt hij voorwaarden mee. Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers. #Badrhari reageer retweet
Echt he. Je moet je eens voorstellen hoe die er nu aantoe zijn :o .
pi_119022835
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik hou van bier -O-
Dat heeft ze vast OOK wel in huis ! :7
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:14:27 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119022878
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Dan zou hij Nederland wel voor altijd de rug moeten toekeren, wil hij zijn mogelijke straf (plus een extra douw omdat-ie er vandoor ging) ontlopen.
Hij is hier geboren en getogen. Die gaat echt niet alles achterlaten. En mocht hij dat toch doen: doei :W
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:15:24 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_119022930
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat heeft ze vast OOK wel in huis ! :7
Nee,alles is voor Bassie Badr.
En daar zit ze dan met haar champagne te wachten terwijl Badr Estelle helemaal sufneukt bijpraat.
pi_119022954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Echt he. Al die andere zaken. En check de foto's van het slachtoffer nog is. Weer krijgt de verdachte de meeste aandacht. Hoop zo dat die keihard gaat vluchten. Vraag me af wat de rechters dan zeggen.

Verder gaat die nu ook niet lang zitten lijkt me. Er is niet eens poging tot doodslag. Kan je eigenlijk na gaan hoeveel je kan doen in Nederland en hoe weinig straf je eigenlijk krijgt.
Moet je es een flitskast onklaar maken (en dan op ongelukkige onbedoelde wijze een EODer verminken) of een waxinelichthoudertje ( :') ! ) naar de Kunnegin gooien.

Nee, dan beter met wat maten een vent in coma schoppen. Of op den scooter een oude man overrijden. Dan ga je vrijuit*.

*en voor de Justitiejihadisten; nee, hij gaat niet "officieel vrijuit", hij blijft "verdachte". Maar dat is autistisch geblaat, bijzonder grievend voor slachtoffers, als je weet dat Badr en Saban gewoon lekker het winterzonnetje opzoeken.

pi_119023032
quote:
wat is er in Zoetermeer?
Zn spullen in de cel.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:18:00 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119023047
JeroenPauw1 twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 17:00:24 @JeanineHennis heeft bondgenoten al ingelicht. Verder kwestie van ramen en deuren dicht houden. #badrhari vrij reageer retweet
pi_119023074
quote:
wat is er in Zoetermeer?
Daar zit/zat hij vast.
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:19:52 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119023120
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zn spullen in de cel.
thnx

ik dacht dat dat ding dicht was inmiddels omdat iedereen daar ontsnapt ofzo
pi_119023149
ow...... het valt mee hoor !

quote:
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
Overigens betekent deze uitspraak van de rechtbank geen voorschot op het vonnis. Het is nadrukkelijk geen eindoordeel. #Badrhari
pi_119023171
OM vraagt zich nu af wie gaat controleren of #Badrhari zich aan de voorwaarden houdt. "Is bijna niet te doen." 17 minutes ago · reply · retweet · favorite

SaskiaBelleman:
OM vindt de schorsing van de hechtenis "onbegrijpelijk", maar er is geen mogelijkheid om in beroep te gaan. #Badrhari 19 minutes ago · reply · retweet · favorite

SaskiaBelleman:
Zijn aanhang op de tribune ramt de ramen er bijna uit om zijn aandacht te trekken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_119023251
Ferhat Y blijft wel vastzitten, dus dat moet toch menigeen hier goed doen zou je zeggen. Raar dat niemand het daar over heeft. Hoe zou dat toch komen?
pi_119023279
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik dacht dat dat ding dicht was inmiddels omdat iedereen daar ontsnapt ofzo
Nergens voor nodig, ze worden gewoon vrijgelaten.
pi_119023281
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Ferhat Y blijft wel vastzitten, dus dat moet toch menigeen hier goed doen zou je zeggen. Raar dat niemand het daar over heeft. Hoe zou dat toch komen?
Misschien omdat ik dat niet wist? Ik volg alles ook maar op 8300 km afstand...

En waarom mag Badr met 8 aanklachten wel op vrije voeten en Ferhat met 1 aanklacht (voor zover ik weet) niet?

pi_119023285
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

_O-
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:25:41 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119023297
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

zeker nieuw beleid, we laten ze gewoon vrij voor ze naar buiten lopen :D
pi_119023320
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 16:52:13 Ook medeverdachte Ferhat Y. komt vrij. #Badrhari reageer retweet
pi_119023373
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Misschien omdat ik dat niet wist? Ik volg alles ook maar op 8300 km afstand...
Waarom volg je in je zucht naar rechtvaardigheid in deze zaak dan de ene betrokkene zo nauwgelet en de ander helemaal niet?
pi_119023386
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:26 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 16:52:13 Ook medeverdachte Ferhat Y. komt vrij. #Badrhari reageer retweet
:D als het niet zo triest was... :')
pi_119023388
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom volg je in je zucht naar rechtvaardigheid in deze zaak dan de ene betrokkene zo nauwgelet en de ander helemaal niet?
Omdat alle nieuwsberichten daarover gaan misschien?

pi_119023452
quote:

[..]

Ik had een oud bericht te pakken inderdaad, in een heel actueel rijtje kopjes overigens.
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat alle nieuwsberichten daarover gaan misschien?
Dus de nieuwswaarde die media daaraan toekennen is bepalend?
pi_119023508
Ja Matador, leg eens uit, waarom bemoei jij je met ons nieuws?
pi_119023512
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:09 schreef stoeltafel het volgende:
Of dat hij een zoon van een rechter helemaal de tyfies slaat. Kijken wat die rechter dan doet. Verder wat zijn de straffen als hij het wel doet? Dan zegt hij toch gewoon dat zijn broer het was.
Dat gun ik ze. Ook de zoon van zo'n advocaat ja. Worden ze eens geconfronteerd met de consequenties van hun werk.
pi_119023526
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik had een oud bericht te pakken inderdaad, in een heel actueel rijtje kopjes overigens.

[..]

Dus de nieuwswaarde die media daaraan toekennen is bepalend?
Voor het grote publiek, waar ik mezelf toe reken wel ja.

Ik houd me bezig met heel Latijns-Amerika. Als ik me ook nog eens in alle ins en outs van Nederlandse politiek zou moeten verdiepen, houd ik geen tijd over voor congressen en feestjes, waar ik toch iets meer belang aan hecht.

Sue me.

pi_119023552
quote:

[..]

Ah Ws lult zoals gewoonlijk weer uit zijn nek dus.
pi_119023560
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:33 schreef Specularium het volgende:
Ja Matador, leg eens uit, waarom bemoei jij je met ons nieuws?
Omdat ik Nederland nog steeds liefheb misschien?

Dit gebeurde in de Amsterdam ArenA. Waarom houdt een willekeurige Drent of Brabo zich hier mee bezig? Is 80 km acceptabeler dan 8000? :o

pi_119023883
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor het grote publiek, waar ik mezelf toe reken wel ja.

Ik houd me bezig met heel Latijns-Amerika. Als ik me ook nog eens in alle ins en outs van Nederlandse politiek zou moeten verdiepen, houd ik geen tijd over voor congressen en feestjes, waar ik toch iets meer belang aan hecht.

Sue me.
Er zijn meerdere verdachten van een ernstige mishandeling, dat wist je al, als je dan vanuit je gevoel voor rechtvaardigheid verontwaardigd bent over de vrijlating, waarom dan alleen van eentje en niet van de ander(en)?
pi_119023900
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er zijn meerdere verdachten van een ernstige mishandeling, dat wist je al, als je dan vanuit je gevoel voor rechtvaardigheid verontwaardigd bent over de vrijlating, waarom dan alleen van eentje en niet van de ander(en)?
Ja, ga mij pakken op een gebrek aan nieuwskennis over een land 8000+ km verderop. :')

Net als jouw "kennis" over Tanja en de FARC zeker? _O-

vrijdag 9 november 2012 @ 17:49:48 #195
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119023958
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee dat was aan de achterkant van de box, Ferhat heeft Everink via de voordeur eruit geflikkerd.
pi_119023964
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je 'vergeet' dat je vriendje Hari van 8 zaken wordt verdacht.

Maar dat zal ook wel weer JvdH zijn schuld zijn.
pi_119024026
Fijn dat ie weer vrij is :)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_119024089
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ga mij pakken op een gebrek aan nieuwskennis over een land 8000+ km verderop. :')

Net als jouw "kennis" over Tanja en de FARC zeker? _O-
Het gaat om een en dezelfde zaak. Daar heb je kennis van, zoals ik al aangaf. Toch betreft je verontwaardiging alleen de bekende Nederlander. Dat roept dan bij mij de vraag op waar die selectiviteit in je verontwaardiging vandaan komt. Bekende Nederlanders en sensatiezucht zijn immers niet relevant in kwesties van rechtvaardigheid.
pi_119024162
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het gaat om een en dezelfde zaak. Daar heb je kennis van, zoals ik al aangaf. Toch betreft je verontwaardiging alleen de bekende Nederlander. Dat roept dan bij mij de vraag op waar die selectiviteit in je verontwaardiging vandaan komt. Bekende Nederlanders en sensatiezucht zijn immers niet relevant in kwesties van rechtvaardigheid.
Whatever, armeisenficker.

Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:57:56 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_119024218
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef Samson het volgende:
Fijn dat ie weer vrij is :)
Ja? Waarom vind je dat fijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: